Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Mondial Rx-3 S Türkiye' ye geliyor!

    REKLAM ALANI
  1. #61
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ride2word iki ybr ile birlikte dünyayı gezdi
    atilla topal mondial rx3i titreşimi yüzünden istanbuldan şileye giderken g*tunde kıl dönmesi oldu motoru ayakta sürerek geri gelmek zorunda kaldı.

    yahu ben bindim, sürdüm bak sıkıntısını derdini umursamıyorum, masrafini söylemiyorum. motor titreşimden hayattan soğutuyor ama sen hala gülüyorsun
    ybr evet sağlam, ama benim gördüğüm de ben sıkıntısız binerken onları küfrediyor olması.

    Gerçekçi olmak gerekir ise forumda 1 milyon kişi X motor mükemmel dese de gözümle gördüğüm 3 kişinin X motor sıkıntılı demesi benim açımdan daha gerçekçidir.



    çinli japondan kalitelidir demiyorum, her çinli aynı değildir diyorum.
    bursalıali bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Enduro/touring motor severler için düşük cc, çift silindir pek alternatif yok. Hala Cb500X gelir mi onu tartışıyoruz. Adam naked sevmiyorsa, ss sevmiyorsa, cruiser sevmiyorsa ne yapacak? 40.000 TL parası var diye illa sevmediği tarzda Mt25/R25 mi alsın? Tamam ben de Çinlileri yeri geliyor gömüyorum, Rx3S'in 40-50.000 TL fiyatını eleştiriyorum ama Çinliler de artık 2006'da Türkiye'ye gelen ilk motorlar gibi tırışka değil. Evet servis olayları halen cacık, evet halen tam anlamıyla güven vermiyorlar ama pazardaki açığı çok iyi farkedip ona göre fena olmayan modeller sunuyorlar.Ha buarada vstrom da güzel model, keşke az daha kuvvetli olsaydı.
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #63

    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3-S
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar çok çinli seven var bu forumda yahu? ilk üye olduğum zamanları özledim, çinlinin kafasına kafasına vururduk. o zamanlar tek çinli hyasungdu tabi ( en çok tercih edilen ) bak noldu, oda eridi.
    akıllı olun azcık 0,03 oy alan adam bile bazen doğru konuşuyor ama hala çinli öyle böyle diyenler var.
    ben rx3i alırken arkadaşlarım yapma etme yanarsın dediler, ben başımı yaktım siz yakmayın. az kalsın benzin döküp yakacaktım.

    30,000 rx3i yeni kasaya vereceğine vstrom 250 alabilirsin.
    30,000 rx3i yeni kasaya vereceğine inazuma 250 alabilirsin.
    cbr alabilirsin, r25 alabilirsin, ninja 250 ve 250sl alabilirsin. hatta az daha üstüne koyup bmw 310 bile alabilirsin.
    40 küsür bin 380 cc çinliye vereceğine de git tofaş al kardeşim.
    azıcık da akıllı ol, 0,03 kadar akıllı ol. çinliden uzak dur.
    heeeee yok ben vibrasyon seviyorum hatta evde vibr*atörüm var diyorsan, al canım hoşuna gidecektir.
    Satışçıların Ağzı laf yaptığını biliyoruz. fakat Maksadını aşan laflar bu foruma yakışmıyor. Yazdığınız göndermeden bir Okursanız ne demek istediğimi inşallah anlarsınız.
    bursalıali bunu beğendi.

  4. #64

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ride2word iki ybr ile birlikte dünyayı gezdi
    atilla topal mondial rx3i titreşimi yüzünden istanbuldan şileye giderken g*tunde kıl dönmesi oldu motoru ayakta sürerek geri gelmek zorunda kaldı.

    yahu ben bindim, sürdüm bak sıkıntısını derdini umursamıyorum, masrafini söylemiyorum. motor titreşimden hayattan soğutuyor ama sen hala gülüyorsun
    Bu motorda çok titreşim olduğunu nereden biliyoruz ?

  5. #65
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr evet sağlam, ama benim gördüğüm de ben sıkıntısız binerken onları küfrediyor olması.

    Gerçekçi olmak gerekir ise forumda 1 milyon kişi X motor mükemmel dese de gözümle gördüğüm 3 kişinin X motor sıkıntılı demesi benim açımdan daha gerçekçidir.



    çinli japondan kalitelidir demiyorum, her çinli aynı değildir diyorum.
    hocam bende diyorum ki motora 5-6 ay binmek zorunda kaldım, hatta bu motorun facebook gruplarına ve wp gruplarında da aktif rol aldım,
    bakın yaklaşık 8,000 km tecrübem ile motorun plastik aksamı harici her şeyi dayanıksız. bir motorun 1000 km sonra debriyaj teli koparmı? gruptan yazıyorum 30 kişi diyor ki benimde koptu. motoru aldıgımdan beri haftada 1 kere arka balata değiştiriyordum. gruptakilere yazdım megersem arka fren merkezi kronik ağrızalıymıs 30 kişi diyor ki benim kide bozuldu! mondial kross fren merkezi uyuyor onu al diyor. alıyorum olmuyor sonra gruptakilerin bazıları diyor ki bende oldu, bende olmadı diyor. sonra gidip 350 tl ye sifirini alıyorum ( sen mondialsin kendine gel 350 TL ne! )
    80km hızla gidince aynalar inanilmaz titiriyor, 100kmden sonra arkadan geleni göremiyorsun, ayna yerinde yok çünkü! lastikler fabrika çıkışı lastikler resmen plastik, bu kadar kötü olamaz! 1300 TL verip michelin lastik almak zorunda kaldım! hemde şambriyelli lastik! benim başıma gelmedi ama adamların çatır çatır tel jantları yamuluyormuş! yani şileye gittim yemin ederim abartmıyorum t*tom inanilmaz acidi. motor 30 dk sonra size eziyet ediyor.

    japon sorunsuz mu ? değil abi, japon fren merkezi de 350 TL. ama japonun yediği para helali hoş olsun. bak 1800 TL ye michelin lastik aldım 1200 TL ye did zincir dişli aldım, 2250 Tl ye debriyaj seti aldım. masrafsiz mi ? değil ama helali hoş olsun...

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro/touring motor severler için düşük cc, çift silindir pek alternatif yok. Hala Cb500X gelir mi onu tartışıyoruz. Adam naked sevmiyorsa, ss sevmiyorsa, cruiser sevmiyorsa ne yapacak? 40.000 TL parası var diye illa sevmediği tarzda Mt25/R25 mi alsın? Tamam ben de Çinlileri yeri geliyor gömüyorum, Rx3S'in 40-50.000 TL fiyatını eleştiriyorum ama Çinliler de artık 2006'da Türkiye'ye gelen ilk motorlar gibi tırışka değil. Evet servis olayları halen cacık, evet halen tam anlamıyla güven vermiyorlar ama pazardaki açığı çok iyi farkedip ona göre fena olmayan modeller sunuyorlar.Ha buarada vstrom da güzel model, keşke az daha kuvvetli olsaydı.
    hocam ne yazık ki rx3i evo da güçlü bir motor değil. aksine 250liklere göre geri sınıfta bir motor. bence honda getirmeyecek.
    ancak 40-50 bandinda 2014 tenere, 2013 vstrom, 2015 versay650 alabileceğininde altını çizelim lütfen. hatta 2016 nc750 de alabilirsiniz.

    Alıntı Parsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satışçıların Ağzı laf yaptığını biliyoruz. fakat Maksadını aşan laflar bu foruma yakışmıyor. Yazdığınız göndermeden bir Okursanız ne demek istediğimi inşallah anlarsınız.
    Satışçılıktan ziyade avukatların ağzı iyi laf yaparmış, neyse ki hukuk öğrencisiyim onunda etkisi var. (:
    ayrıca hiç bir şey maksadını aşmıyor, dürüstlüğümü ortaya koyuyorum. hatta rx3i evoyu satarken adama her şeyi anlattım, adam sen nasıl satıcısın malını kötülüyorsun demişti. kendisi de polistir, dürüst olmak bazen suç bile sayılır.


    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda çok titreşim olduğunu nereden biliyoruz ?
    bizzat 6 ay motora binerek ve aktif olarak 8000km yaparak tecrübelerimi izah ediyorum hocam.
    ben bu motor için youtubeye atmak için 20 dk lık video çektım, bunu bizim wp grubundan attığımda linç yedim.
    senin yüzünden motor elimizde kalacak dediler ( aynı motora bende biniyordum )
    bugun rx3i konusunda iyi söyleyen insanlar motor elinde patlamasın diye yalan konuşup, diğer insanların hakkına giriyor ne yazık ki.

    he bunların birde aralarında siyaseti çok seven ama boş olan bir abileri var, kendisini bizzat sildiğimi belirterek arkadaşlığımdan çıkarmıştım, kendisi profesyonel rx3i ci hatta mükemmel motorcu ama ne yazık ki rx33 güvensizliğine sebep motordan 3 kere düştü Genede Allah beterinden korusun

  6. #66
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ne yazık ki rx3i evo da güçlü bir motor değil. aksine 250liklere göre geri sınıfta bir motor. bence honda getirmeyecek.
    ancak 40-50 bandinda 2014 tenere, 2013 vstrom, 2015 versay650 alabileceğininde altını çizelim lütfen. hatta 2016 nc750 de alabilirsiniz.
    Hocam öncelikle Rx3 ile yaşadığın sıkıntılar için geçmiş olsun, paranla rezil olmak kavramı kadar nefret ettiğim şey yok. Bu dediğin Japonların alımı konusunda ben de seninle hemfikirim, hatta ben de aynı durumda olsam belirttiğiniz motorlardan birini tercih ederdim. 2008 model bir Japon kullanıyorum ama yakınımda iyi ustalar var ve yurtdışından bile olsa sıfır ya da 2. el gerekli parçaya ulaşma imkanım var. Lakin haklı olarak bazı kullanıcılar sıfır motor almak konusunda hassas, 2. el ile parçasıyla, usta usta gezmekle uğraşmak istemiyorlar. Esas bomba sıfır motor problem çıkardığı zaman oluyor. Umarım bu motorda o tip bir sıkıntı yaşanmaz.
    bursalıali bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3-S
    Anlaşılan inşallahım boşa gitmiş.
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #68
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Şahsi kanaatim, motorları sadece CC'sine bakarak değil tarzına bakarak kıyaslamak en doğrusudur. Özellikle enduro veya "macera" tarzı motor kullanmayı sevenler, aynı keyfi cadde "Naked" tarzı motorlardan alamayabilirler.

    Mondial RX3i'yi sıfır olarak 2016 yılında 2016 model olandan ilk alanlardanım ve 2 yıl boyunca keyifle kullandım, hatta 2 defa yazları uzun turlara çıkarak (1700 ve 2000 km'lik) uzun yolda da test ettim. Hemen her hafta sonu da toplamda 200 km üzeri gezilerde kullandım. 2016-2018 yılları arasında toplam 12.000 km kullandıktan sonra, gücü bana yetersiz geldiği için sattım ve F800GS aldım. Şunu açıklıkla ifade edeyim ki rx3'ün bence en önemli dezavantajı servis yetersizliğiydi. Yoksa motoru "kendi klasmanındaki 25 bg'lik gücü" çerçevesinde keyifle kullandığımı söyleeyebilirim. Başıma gelen en önemli sorun motorun gaz kesip vites değiştirirken istop etme sorunuzydu ki Mondial firması taa Nazilliden iki tane usta gönderip sorunumu sadece sübap ayarlarını doğru yaparak çözdüler. (şahsi kanaatim, sönme sorununun en az %90'ı yanlış sübap ayarından kaynaklanmaktadır). Bu sorun ilk olarak 5 bin km civarında ortaya çıktı, kısa sürede çözüldü ve sonraki 7 bin km'yi HİÇ BİR SORUN yaşamadan kullandım. Beni rahatsız eden bir titreşim de asla olmadı. Bu yoktu anlamına gelmiyor, sadece makul seviyedeydi demek istiyorum. Ne ampuum patladı ne de lastiğim. Serviste hep ustanın başında durarak işimi yaptırdım.

    Peki neydi mondiali tercih edilen bir motosiklet yapan? Öncelikle 2015-17 döneminde 250 cc macera tarzı motosiklet yoktu, RX3 bu anlamda piyasayı doyurdu. Fiyat o dönemde 10 bin tl civarındaydı ve bu fiyata mondial 9 taksit yapıyordu. Mesela ben alırken 10.500 TL'ye (Nisan 2016'da liste fiyatının altına ve pazarlıkla) 9 taksit olarak aldım. 2 sene sonra satarken de 11.600 TL'ye peşin sattım. Neyse, kısaca ben memnundum ancak önceki motorum 85 bg'lik bmw'den inip bu 25 bg'lik motora binince hep kullanım sırasındaki zayıflığı hissettim. Ama bunu bilerk aldım ve kendimi buna göre ayarladım, yani beklentimi asla yüksek tutmadım. O motor eğer aynı kasada 40 bg civarı olsaydı belki de hiç satmazdım.

    Şimdi aşağıda tamamı SIFIR olan ve ilgili firmaları internet sitelerinden aldığım "MACERA" tarzındaki ve 250-400 CC kategorisindeki motorlara ilişkin bir tablo hazırladım. Ben şahsen bu kategoride ve bu CC'de "macera" veya dual sport diye bilinen bir motosiklet almaya kalksam tercihim bunlardan birisi olurdu. Sizce bu teknik verilere, fiyatlara ve geçmiş RX3 tecrübeme bakarak hangisini alırdım? Bir inceleyin bakalım.

    tommygun, Parsi ve bursalıali bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  9. #69
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsi kanaatim, motorları sadece CC'sine bakarak değil tarzına bakarak kıyaslamak en doğrusudur. Özellikle enduro veya "macera" tarzı motor kullanmayı sevenler, aynı keyfi cadde "Naked" tarzı motorlardan alamayabilirler.

    Mondial RX3i'yi sıfır olarak 2016 yılında 2016 model olandan ilk alanlardanım ve 2 yıl boyunca keyifle kullandım, hatta 2 defa yazları uzun turlara çıkarak (1700 ve 2000 km'lik) uzun yolda da test ettim. Hemen her hafta sonu da toplamda 200 km üzeri gezilerde kullandım. 2016-2018 yılları arasında toplam 12.000 km kullandıktan sonra, gücü bana yetersiz geldiği için sattım ve F800GS aldım. Şunu açıklıkla ifade edeyim ki rx3'ün bence en önemli dezavantajı servis yetersizliğiydi. Yoksa motoru "kendi klasmanındaki 25 bg'lik gücü" çerçevesinde keyifle kullandığımı söyleeyebilirim. Başıma gelen en önemli sorun motorun gaz kesip vites değiştirirken istop etme sorunuzydu ki Mondial firması taa Nazilliden iki tane usta gönderip sorunumu sadece sübap ayarlarını doğru yaparak çözdüler. (şahsi kanaatim, sönme sorununun en az %90'ı yanlış sübap ayarından kaynaklanmaktadır). Bu sorun ilk olarak 5 bin km civarında ortaya çıktı, kısa sürede çözüldü ve sonraki 7 bin km'yi HİÇ BİR SORUN yaşamadan kullandım. Beni rahatsız eden bir titreşim de asla olmadı. Bu yoktu anlamına gelmiyor, sadece makul seviyedeydi demek istiyorum. Ne ampuum patladı ne de lastiğim. Serviste hep ustanın başında durarak işimi yaptırdım.

    Peki neydi mondiali tercih edilen bir motosiklet yapan? Öncelikle 2015-17 döneminde 250 cc macera tarzı motosiklet yoktu, RX3 bu anlamda piyasayı doyurdu. Fiyat o dönemde 10 bin tl civarındaydı ve bu fiyata mondial 9 taksit yapıyordu. Mesela ben alırken 10.500 TL'ye (Nisan 2016'da liste fiyatının altına ve pazarlıkla) 9 taksit olarak aldım. 2 sene sonra satarken de 11.600 TL'ye peşin sattım. Neyse, kısaca ben memnundum ancak önceki motorum 85 bg'lik bmw'den inip bu 25 bg'lik motora binince hep kullanım sırasındaki zayıflığı hissettim. Ama bunu bilerk aldım ve kendimi buna göre ayarladım, yani beklentimi asla yüksek tutmadım. O motor eğer aynı kasada 40 bg civarı olsaydı belki de hiç satmazdım.

    Şimdi aşağıda tamamı SIFIR olan ve ilgili firmaları internet sitelerinden aldığım "MACERA" tarzındaki ve 250-400 CC kategorisindeki motorlara ilişkin bir tablo hazırladım. Ben şahsen bu kategoride ve bu CC'de "macera" veya dual sport diye bilinen bir motosiklet almaya kalksam tercihim bunlardan birisi olurdu. Sizce bu teknik verilere, fiyatlara ve geçmiş RX3 tecrübeme bakarak hangisini alırdım? Bir inceleyin bakalım.

    https://i.hizliresim.com/UdFpK4.png
    öncelikle Tecrübelerinizi anlattığınız ve çok güzel bir şekilde izah ettiğiniz için teşekkürler abi, her konuda sana katılmıyor olsamda söylediklerinde çok haklısın. beni de mondial kullanmaya zorunlu bırakan maddi ımkansızlıktı ve öncesinde büyük cc motor kullandığım için ben hatayı beklentimi çok yüksek tutarak yaptım. size katılmadığım nokta sadece titreşim noktası, bu motorda rahatsız edici olmayan titreşim var diyen bir tek size denk geldim, çünkü motorda inanılmaz titreşim var yani bu titreşim sizi değil aynalarınızı rahatsız ediyor hatta titreşim o kadar yüksek ki motorsikletin vidalarının gevşemesine sebep oluyor.

    f/p olarak klasmanınıza vstrom250 alarak devam etmek isterdim.
    ayrıca mondialın şuan katalog fiyati 35,999 tl, dolar ve vergiler arttıktan sonra mondial henüz bir fiyat güncellemesi yapmadı cihazi getirmediği için
    onunda bir 42-45 bandında olacağı konuşuluyor.

  10. #70
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Bu başlığı açarken bu kadar uzayacağını hiç düşünmemiştim hee. :D

  11. #71
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Hayatımda her zaman markadan çok işlevselliğe bakarak karar verdim. Heçmiş dönemde alman, çekoslovak, çin ve şimdi tekrar alman motosiklet kullanan birisi olarak, fiyat/performans ve zevk ve tercihlerime uygunluk önceliğim olmuştur. Mondial de beni bu anlamda "kendi klasmanında" tatmin etti. Vida gevşemesi vs de olmadı, çünkü her bakımda servise kontrol ettirdim ki, zaten bir kaç bin km'den sonra buna bile ihtiyaç kalmadı. Muhtemelen benim şansım sıfır alıp temiz ve dikkatli kullanmamdan kaynaklanıyordu. Tahminim, sizin de şanssızlığınız 2. el ve muhtemelen 5-10 bin km'de nasıl kullanıldığı belli olmayan bir motor almanızdandır. Maalesef bizim inssanımız motosikletini, canını çıkaracak şekilde ve mümkün olduğunca "nasılsa satacağım, bakımı alıcı yapsın" düşüncesiyle bakım yapmadan kullanmaktadır. Zaten alıp kısa süre sonra satıyorlar. Ama titreşim konusunda ben de size şaşırıyorum. Çünkü mondial kadar olmasa da, şu anki f800gs'imde de belli oranda titreşim var. Önceki bmw r1150r de de vardı. 120 km'de titrşimden neredeyse aynadan arka görünmezdi. Şimdi bunları görünce mondiale aşırı titreşim vardı diyemiyorum.

    V-strom güzel motor ama fiyatına bakın. Bundan yaklaşık altı ay önce antalyadaydım ve suzuki bayisi sıfır v-stromu 28 bin tlye vermeye hazırdı. Şu anki rakama bakın!!! Arkadaşlar, 250Lik scooterlar bile 45 bin tL civarında. (Honda yamaha). Tabiki tarz başka onların.

    Şimdi şunu söyleyeyim. ASLA marka taassubum olmadan yazıyorum bunları: Bundan bir yıl önce arkadaşım g310gs aldı. Yan sanayi koruma demirine bin tl, orta sehpa ayaklığa 400 tl, tur camına 200 tl para verdi. Topcase'i de ayrıca 300 küsür tl'ye aldı.

    Bugün, motorla beraber, yan çanta demirleri ve çantalar (küçük te olsa iş görüyor), topcase çanta demiri ve topcase, motor ve depo koruma demirleri, karter muhafaza, tur camı vb aksesuarı mondialde beraber alıyorsunuz bu fiyata. v-strom 250, versys x300 ve g310 gs de bunlara ayrı para ödeyeceksiniz ve bu markalara özel üretimler sebebiyle ödeyeceğiniz paralar oldukça OKKALI olacaktır.

    Bir de performansa bakın: endurolarda düşük devirde max tork çok öncemşidir. Kawa'ya bakın, sanki super sport motor gibi 10 bin devirlerde max. torka ulaşıyor. Suzuki bu anlamda iyi ama hem beygir hem de torku çok düşük. Ben aslında bunlara bakarak değerlendirmemi yapıyorum. Tabi kendim için. Yoksa kim ne alırsa ona hayırlı olsun.
    bursalıali ve pacino bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  12. #72

    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3-S
    Naci beyin yaşadığını hemen hemen bende yaşadım.2019 Nisan ayında motoru 9x2=18k kredi kartla sıfır olarak satın aldım. Bendede ilk aylarda stop olayı söz konusu oldu. Supap ayarı yapıldıktan sonra sorun kökünden çözüldü. Toplam 11000 km yaptım ve her hangi bir arıza ve sorun yaşamadım.yag değişimin dışında 10bin km de bir arka fren balata değiştimi yapıldı okadar. 100 km/h kadar rahatsız edici her hangi bir titreşim yaşamadım. 120km üzerinde motor titreşimi bariz bir şekilde hiss edilir . Pek otobana girmediğim için yüksek hızlara pek ihtiyacım olmadı.iki hafta önce motorumu 18.5 satım. Ve şimdi Rx3-s teslim almayı bekliyorum. Merak edenler için motoru 15 k peşin 20k/9 ay KK olarak anlaştım.

  13. #73
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    İNSAN bi kaç resim koyar da bu kadar tantana ne için yapılıyor görseydik

  14. #74
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    çin malı eğlenmelik japon/avrupa malı evlenmeliktir der kaçarım
    Parsi ve CanAydın bunu beğendiler.

  15. #75

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Arkadaşlar, biz burada RX3S'i konuşmuyor muyuz ? Üzerinde RX3 ile alakası olmayan bir motor var ve titreşiminin ne seviyede olduğunu bilen yok. Çift silindirli olduğu için zaten doğası gereği daha az titreşimli olacaktır. Frenleri de mutlaka iyileştirmişlerdir. Rx3'ten yola çıkarak RX3S'in sadece servisini ve fiyatını sorgulayabiliriz çünkü bu başka bir motor. O yüzden bekleyelim, görelim. Bence RX3 alıp memnun olanların %90'ı fiyatını göze alırsa bu motora balıklama atlayacaktır. RX3'ü yeterince iyi bulmayanlar bile buna olumlu bakabilir çünkü ciddi bir gücü ve torku var. Motor uzun yolda rahat rahat 120 - 130 seyahat edebilecek, gerektiğinde 150'lere kadar hızlıca çıkacaktır. Bakın benim motorla GS olanı aynı sayılır ve 28 Nm tork, 250 cc'lerin 22 - 23 Nm torkuna göre hem kağıt üstünde hem de sürerken verdiği his olarak bariz yüksek. Bunda ise 32.7 Nm tork var. Yani performans olarak Rx3 ile kıyaslaması bile olmaz.

    Mondial test sürüşü yaptırmama saçmalığı artık bırakmalı.

  16. #76
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bende diyorum ki motora 5-6 ay binmek zorunda kaldım, hatta bu motorun facebook gruplarına ve wp gruplarında da aktif rol aldım,
    bakın yaklaşık 8,000 km tecrübem ile motorun plastik aksamı harici her şeyi dayanıksız. bir motorun 1000 km sonra debriyaj teli koparmı? gruptan yazıyorum 30 kişi diyor ki benimde koptu. motoru aldıgımdan beri haftada 1 kere arka balata değiştiriyordum. gruptakilere yazdım megersem arka fren merkezi kronik ağrızalıymıs 30 kişi diyor ki benim kide bozuldu! mondial kross fren merkezi uyuyor onu al diyor. alıyorum olmuyor sonra gruptakilerin bazıları diyor ki bende oldu, bende olmadı diyor. sonra gidip 350 tl ye sifirini alıyorum ( sen mondialsin kendine gel 350 TL ne! )
    80km hızla gidince aynalar inanilmaz titiriyor, 100kmden sonra arkadan geleni göremiyorsun, ayna yerinde yok çünkü! lastikler fabrika çıkışı lastikler resmen plastik, bu kadar kötü olamaz! 1300 TL verip michelin lastik almak zorunda kaldım! hemde şambriyelli lastik! benim başıma gelmedi ama adamların çatır çatır tel jantları yamuluyormuş! yani şileye gittim yemin ederim abartmıyorum t*tom inanilmaz acidi. motor 30 dk sonra size eziyet ediyor.

    japon sorunsuz mu ? değil abi, japon fren merkezi de 350 TL. ama japonun yediği para helali hoş olsun. bak 1800 TL ye michelin lastik aldım 1200 TL ye did zincir dişli aldım, 2250 Tl ye debriyaj seti aldım. masrafsiz mi ? değil ama helali hoş olsun...



    hocam ne yazık ki rx3i evo da güçlü bir motor değil. aksine 250liklere göre geri sınıfta bir motor. bence honda getirmeyecek.
    ancak 40-50 bandinda 2014 tenere, 2013 vstrom, 2015 versay650 alabileceğininde altını çizelim lütfen. hatta 2016 nc750 de alabilirsiniz.



    Satışçılıktan ziyade avukatların ağzı iyi laf yaparmış, neyse ki hukuk öğrencisiyim onunda etkisi var. (:
    ayrıca hiç bir şey maksadını aşmıyor, dürüstlüğümü ortaya koyuyorum. hatta rx3i evoyu satarken adama her şeyi anlattım, adam sen nasıl satıcısın malını kötülüyorsun demişti. kendisi de polistir, dürüst olmak bazen suç bile sayılır.




    bizzat 6 ay motora binerek ve aktif olarak 8000km yaparak tecrübelerimi izah ediyorum hocam.
    ben bu motor için youtubeye atmak için 20 dk lık video çektım, bunu bizim wp grubundan attığımda linç yedim.
    senin yüzünden motor elimizde kalacak dediler ( aynı motora bende biniyordum )
    bugun rx3i konusunda iyi söyleyen insanlar motor elinde patlamasın diye yalan konuşup, diğer insanların hakkına giriyor ne yazık ki.

    he bunların birde aralarında siyaseti çok seven ama boş olan bir abileri var, kendisini bizzat sildiğimi belirterek arkadaşlığımdan çıkarmıştım, kendisi profesyonel rx3i ci hatta mükemmel motorcu ama ne yazık ki rx33 güvensizliğine sebep motordan 3 kere düştü Genede Allah beterinden korusun

    hocam aynı yere geliyoruz.
    Her çinli aynı değildir,

    Sizin 8 bin kullandıgınız motor kötüymüş, doğrudur.

    ben 5bin km mondial vulture kullandım efsane iyiydi motor:

    Demeye calıstıgım sizin tecrübeniz ile tüm çin motorlar leş diyemeceğimiz gibi benim tecrübem ile de çin motorlar efsane diyemeyiz.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  17. #77
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin malı eğlenmelik japon/avrupa malı evlenmeliktir der kaçarım
    benim amcamın oğlu korono vürüsünün aşısını bulmuştur. der öyle kaçarım :D
    since 1987

  18. #78
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim amcamın oğlu korono vürüsünün aşısını bulmuştur. der öyle kaçarım :D
    Yarasayı yiyen de benim amcamınoglu der kaçarım
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  19. #79

    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3-S
    Arkadaşlar, 15 gün bekleyişten sonra bügün motorumu teslim aldım. İlk 50 km sürüş izlenimlerin bu şekilde. Motorun sesi rx3i ye hiç benzemiyor .çok oturaklı ve tok bir sesi var sanki 750 cc motorun sesini veriyor rölantideyken. Mondialın sayfasında 185 kg yazıyor yani 250 cc den 3 kilo az , bence Mondial bu motoru bir daha
    ağırlığını ölçmeli ,200 kg altında değil gibi. Koruma demirleri farklı ve motoru daha heybetli gösteriyor.sele daha yüksek gibi fakat ağırlık merkezi daha aşağıda . Motor 13 beygir fazlalığından daha torklu ve çok rahat hareket imkanı veriyor. Hata 3. Viteste kalış yapabiliyorsun . Düşük devirlerde kesinlikle motor bayılmıyor. Nutre daha rahat bulabiliyorsun. Motor çok yeni olduğu için vites girişleri biraz kemikli. Debriyaj ayarla ve çok yumuşak. Düşük devirlerde hiç bir titreşim yok fakat motor daha oturmadığı için 5bin devir üzerinde bariz bir titreşim var. Son hız sormayın çünkü rodaj zamanında motoru zorlamak istemiyorum.500 km yaptıktan ve ilk servisten geçtikten sora size daha fazl bilgi verebilirim.bir özeliğini söylemeden geçmeyeyim. Bu motorda yan sehpa açıkken motoru çalışabiliyorsun fakat viteste iken yola devam edemiyorsun önce yan sehpayı kaldırman lazım. Bu özelik çok güzel soğuk havalarda motor ısıtmak için çok işe yarar.
    bursalıali bunu beğendi.

  20. #80
    baskentli1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW R1200GS
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    heeeee yok ben vibrasyon seviyorum hatta evde vibr*atörüm var diyorsan, al canım hoşuna gidecektir.
    Bu ne kadar cahilce bir uslup boyle? Hocam cidden ayip ediyorsunuz.
    bursalıali bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler