2. EL Motosiklet Piyasası (2020)
Reklamlar
-
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Şu sıralar bayilere sayıyla motor geliyor. Birkaç bayide R25 gördüm. Almaya niyetliysen sakın 47-48 civarlarına alma. Bayileri arayıp sorarsan mutlaka biryerde çıkar. Antalya'da birkaç yerde var eğer yakınsan yönlendirebilirim.
Fiyatlar gerçekten bir garip. Yüksek yazılan motorlar satılmıyor zaten. Öyle ilanda bekliyor. Satıcılar da satılır da kar ederim diye hayal kuruyor. Piyasa fiyatlarını satıcılar belirlesede alış satış fiyatı elinde nakit olan alıcıya bağlı. Bu fiyatlara almayın aldırmayın. Ben bugün sıfır nmax 155 aldım. Bayide 31.250, ikinci elde 2018 modeline 30 yazan var. Bu fiyatlar alıcıları sıfır almaya yöneltiyor.
R25 alırsam sıfır olacak zaten Ozan Bey; stok olan bayiler var zaten dediğiniz gib. Bugün 58.500 yazan ilan gördüm yazıktır günahtır bu ne yani. R25 çok satıyor diye ekstra şişiriyorlar sanırım bir de; farklı bir örnek vermek gerekirse duke 390'ların ikinci el fiyatları sıfırlarına göre çok daha makul mesela.
Reklamlar
-
burak_unsal adlı üyeden alıntı
R25 alırsam sıfır olacak zaten Ozan Bey; stok olan bayiler var zaten dediğiniz gib. Bugün 58.500 yazan ilan gördüm yazıktır günahtır bu ne yani. R25 çok satıyor diye ekstra şişiriyorlar sanırım bir de; farklı bir örnek vermek gerekirse duke 390'ların ikinci el fiyatları sıfırlarına göre çok daha makul mesela.
R25'imi yeni sattım. 3-4 Ay filan kullandım.
R25 Yerine ben olsam Duke 390 alırdım. Yada yeni kasa Domi 400 düşünebilirdim. Duke 390 fren ve süspansiyon olarak R25'in çok önünde bir motosiklet ve daha torklu. Belli bir süre kullandıktan sonra R25'in ölü alt devirleri insanın sinirini bozmaya başlıyor. Motoru yürütmek için sürekli tapa gaz 10 bin devir üzeri gidiyorsunuz. Tabi bunun zevkli yanları da var ama bir Duke 390 kadar eğlenceli bir motosiklet değil.
-
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
R25'imi yeni sattım. 3-4 Ay filan kullandım.
R25 Yerine ben olsam Duke 390 alırdım. Yada yeni kasa Domi 400 düşünebilirdim. Duke 390 fren ve süspansiyon olarak R25'in çok önünde bir motosiklet ve daha torklu. Belli bir süre kullandıktan sonra R25'in ölü alt devirleri insanın sinirini bozmaya başlıyor. Motoru yürütmek için sürekli tapa gaz 10 bin devir üzeri gidiyorsunuz. Tabi bunun zevkli yanları da var ama bir Duke 390 kadar eğlenceli bir motosiklet değil.
Ozan Bey çift silindire geçiş yapmak için R25 istiyordum aslında; bu söylediğiniz biraz kafamı bulandırdı
-
burak_unsal adlı üyeden alıntı
Ozan Bey çift silindire geçiş yapmak için R25 istiyordum aslında; bu söylediğiniz biraz kafamı bulandırdı
Daha önce R25 kullanmadınız sanırım. O sebeple kafanızın bulanmış olabilir. 22NM Gibi gariban bir torku var. Onu da 10 bin devirde veriyor. 10 Bin devire gelene kadara motorda çekiş hissi diye birşey yok. Alt devirlerde motor çok hissiz. Tam olarak yarış motoru karakteristiği var. Bunu sevenler de var ama alt devir torku seven biriyseniz R25 üzer. En azından alacaksanız uyguna ikinci el kovalayın, pişmanlık olursa çabucak aldığınız fiyata verirsiniz. Sıfır alınca kısa vadede satarken zararı büyük oluyor. Ben o hatayı yapıp zarar ettim siz de aynı hataya düşmeyin.🙂
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)