Şu cfmoto denen motorun her yerde ismi var her konunun içinde geçiyor ama yollarda bir türlü göremiyorum bana mı denk gelmiyor yoksa kimse almaya mı cesaret edemiyor ?
bizim burada bir elemanda var 150 cc lik fıtı fıtı biniyor :D
arkadaş dominarmı cf motomu demiş konu nerelere gitmiş xj6 lar falan. Bende oyumu bajajdan yana kullanıyorum
Bence bunları ayıran en büyük özellik CF Moto'nun çift silindir olması. Dominar kullanan çoğu kişi titreşimde dolayı şikayetçi. Tasarım olarakta bakarsak Dominar daha çok aile babası, 400NK Şehrin haylazı gibi ama eğer 400nk alıcaksan 2.el tavsiye ederim zarar etmemek adına
Bende Tarz değişikliği sebebiyle R25'imi satıp 400NK almayı düşünüyorum. R25 i aratırmı alt motor olarak dayanıklımıdır 50 60 bin km'leri rahat görebilir mi? Var mı bilgisi olan ?
Dominar 400 ug.
Çok araştırdım, şu 2. El satıcılardan sıkıldım, değmez motorlara değerinden %20 daha fazla fiyat çekiyorlar..bundan dolayı 0, 2019 nk400 aldım
3-4 gün oldu. Bana hiç Çinli gibi gelmedi .. YouTube kanalımda anlatıyorum.. buna göre karar verirsiniz... en azından hiç kullanmayandan veya almış 5-10 km yapmış motor hakkında ahkam kesenler var, anlamak mümkün değil, çift silindir motor varken, niye tek silindir alayım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------
[QUOT ben olsam 2. El alacağına mümkün ise sıfır al derim.. E=enes_ayx;4535903]Bence bunları ayıran en büyük özellik CF Moto'nun çift silindir olması. Dominar kullanan çoğu kişi titreşimde dolayı şikayetçi. Tasarım olarakta bakarsak Dominar daha çok aile babası, 400NK Şehrin haylazı gibi ama eğer 400nk alıcaksan 2.el tavsiye ederim zarar etmemek adına[/QUOTE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
Bende nk 400 aldım, 3-4 gün oldu, rodaj’da olduğum için fazla yorum yapamam. Ama gidişatından ve görüntüsünden dolayı çok dikkat çekiyor.. bayime güvendiğim için aldım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
Bende nk 400 aldım, 3-4 gün oldu, rodaj’da olduğum için fazla yorum yapamam. Ama gidişatından ve görüntüsünden dolayı çok dikkat çekiyor.. bayime güvendiğim için aldım..[/QUOTE]
Ben 2016 yazında ilk motorum olan Rks titanic 150-s'i alırken bayide 400 nk.lar vardı, yeni gelmişti. 17000 mi 19000 mi öyle bir fiyatı vardı, ben de eşim de çok beğenmiştik motorun tipini. Hanım Rks yerine 400 nk.yı almamı istedi, baktım o dönem hem tecrübemi aşacak hem de 4 katı daha fazla cebimden para çıkacak,cesaret edip giremedim o işe. Sizin 400 nk da hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
İkisi de 40 beygir ama bajaj 15 20 kilo daha hafif. Bir de tek silindir yani devirlendirmek şart değil güç için. Kiska tasarımını sevdiğimden 250sine sahibim ama 400 bandında bişey bakıyor olsam dominar tercihim olurdu gibi.
Mesajın ilk açıldığı şubat ayında fiyat olarak 29-30 yazılmış ama şu an domi 36.000 lira oldu.
Dominara 36k vermek akıl karı değil. Benelli leoncio alıp yıllarca keyifle binerdim ve 2. Motor olarak da kısmetse ileride almayı planlıyorum. Forumuna bakarsanız olumsuz bir yorum vesaire yok. Her olaya piyasa diye bakıp motoru keyfinden çok satmak için alıyoruz resmen. Tamam zamanı gelince satmak gerekicektir belki de fakat bu 3 5 kayıp için piyasası var diye dominar alınmaz alınmamalı. Eski fiyatı olsa dominar güzel motordu fakat şu an o fiyata çok daha iyileri var.
Bu kadar zamandan sonra bende bu konuyu hortlatma gereği duydum..
Dominar güncel fiyatı 40 bin liraya dayanmış durumda..
NK400 ün ise 31 bin TL
Tavsiyeniz ne olur ? önerebileceğiniz farklı modeller var mıdır ? bu tarzda
İnstagram üzerinden beni takip etmek, eğlenceli 3-5 video görmek için : @mertsunar.r
Bajaj'ın Dominar Ug'de başarılı bir iş çıkardığını duyuyoruz, okuyoruz ama o segmentte 9000 TL de az buz para değil. Ben tercihimi 400 Nk.dan yana kullanırdım.
Benimde kafama o takılıyor açıkçası, çünkü üst yorumlarda da görüp aşık olduğum benellinin Leoncino modeli 44-45 bin liralara bulunabiliyor. hani şu 3 daha koy şunu al, 5 daha koy 3 ü koymuşken şunu al muhabbetinin sonu yok..
UG nin ise NK ya göre en büyük artısı piyasa galiba, daha hızlı bir piyasası var duyduğum kadarıyla sırf bunun için 9 BİN TL fark verilir mi bilemedim
İnstagram üzerinden beni takip etmek, eğlenceli 3-5 video görmek için : @mertsunar.r
Ug cidden güzel ve alınabilecek bir motor. Lakin 40.000 TL verip tek silindir, gücü kuvveti nispeten az bir motor almak da bir seçenek 2. el farklı alternatifleri denemek de diğer bir seçenek. Sıfır takıntınız yoksa o paraya 2. el Nc 700S, Cb 500F gibi hem ekonomik, hem parçası kolay bulunabilen daha güçlü motorlar da var. Ha o paraya daha yeni Er6N'ler ya da gerçekten keyif alabileceğiniz F800s'ler de var ama ekonomik seçimler olmaz bence.
İkisini de sıfır aldım. Görüntü hariç herşeye dominar derim ben görüntülerine puan olarak birisi 6 diğeri 7 dir çok fark yok.
Dominar da ben çok fazla titreşime rastlamadım açıkcası çok oturaklı ve güven verdi sürerken.
400nk hiç güven vermedi sürekli tak tuk sesler geliyordu gidondan devamlı fren hidroliği azalıyordu servise gidiyodum dolduruyolardı.
400nk da artçının oturacağı yer yok kız arkadaşım 1.57 boyunda 52 kiloydu hiç rahat edemiyordu dominara geçince bayıldı.
Yakıt olarak ikisini de agresif kullandığım zaman dominar 5.5 larda 400nk 8-9 litrelerde yakıyor. Alt devirleri resmen ölü 400 nk da ama sonrasında açılıyor.
400nk yı 2500 km kullandım.2 ay civarı dominarı 8000km kullandım bir sene civarı.
Şu alım satım olayı bence biraz şart 400nk yı 19 bine alıp kullanıp 18.500 e sattım. Dominarı da 19 bine alıp 16.500e sattım. Dominarı satarken uğraştım 400nk 3 günde satıldı.
Yeni kasa dominar da birçok kronik sorun var trip resetleme (servisin çözümü yok) saga çekmesi 1500 kilometreden Sonra far bölümünde zırıltı sesi hatalı yakıt ölçümü şu an 2000 kilometrede şu ana kadar çıkan sorunlar bunlar artık sen karar ver Cf 400 hakkında hiçbir bilgim yok dominar kullandığım için bunları biliyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)