evet arkadaşlar soru çok basit. bu motoru almak ne kadar mantıklı ?
Günlük kullanmaktan ziyade hafta sonları ufak şehir içi gezileri, tamir hobisi amaçlı düşünülür mü?
evet arkadaşlar soru çok basit. bu motoru almak ne kadar mantıklı ?
Günlük kullanmaktan ziyade hafta sonları ufak şehir içi gezileri, tamir hobisi amaçlı düşünülür mü?
2005 sonrası çift bujili olanları daha çok tutuluyor piyasada.
99.999 km sonra kilometresi sıfıra döndüğü için kaç km'de olduğunu bilmek için müneccim olmak da lazım ayrıca.
Kaç km yazarlarsa yazsınlar üzerine minimum 100 bin km daha ekleyip öyleymiş gibi davranman lazım alırken.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
bknz. evlat sahibi olmak.
Tamir hobisi için daha ulaşılabilir (maddi ve manevi) parçaları olan bi motosiklet seçmek daha mantıklı olur bence. Diğer türlü keyif almak yerine eziyet çekebilirsiniz.
2000 km öncesindeki motorlar insanı tedirgin ediyor. Sağlam makinalar aslında ama riski arttırmış oluyorsunuz. Ben hobi amaçlı alacağım, tamir edeceğim benim vaktimi yesin derseniz, olur ve kesinlikle size katılırım ama keyif almak için ufak tefek problemlerde moralin sıfırın altına inecekse çok zor.
Bu tip motorları ben hayır kurumunda edindiniz evlat edinmeye benzetirim. Geçmişi hakkında en ufak bir fikrin yoktur. Çocuk yüzeysel olarak size güleryüzlü geliyor ama içerisinde tam bir hırçınlık vardır.
@Mamba09 deyişi gibi...
Komple restorasyona sokmak ve tamir hobisi için çok uygun bir model
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Tamir hobiniz için yeterli bütçe ayırdıysanız neden olmasın?
2000 öncesi olanlar GS değil, sadece F dir. Gerçek bir Gs almak riski çok daha azaltır. Hele ki imkan var ise, Lucas'ın dediği gibi 2005 ve sonrası.
Allah allah, bana bunu 98 model R11GS diye verdiler ama kazıklandım mı acaba? BMW servisine gittiğimde de öyle demediydiler.
Yaklaşık 6 aydır tek motor olarak sahibim; günlük şehir içi, biraz gazlamalı, olabildiğince gezmeli kullanıyorum. Hedef kitlesi ve tarzı sebebiyle piçin eline çok düşmemiş, içi genelde çok yorulmamış motorlar olduğu söylenebilir ancak bu yorumdan önce yazılmış tüm yorumları dikkate alın. Genelde bu şekilde eski motorlarla haşır neşir olmadıysanız bilin, genelde sorunlar başladı mı bitmez. :D GS adına söylenecek pek bir şey yok, neyi ne kadar yapabildiği çoktan kanıtlanmış, temizini bulmak mümkün ve alırken muhakkak güvenilir bir GS ustasına gösterilmeli.
Almadan önce ve aldıktan sonra ilanlarını hep takip ettim, çok tehlikeli birkaç ilan var. Almayı düşünürseniz ilan için bana bir mesaj atmanızı öneririm.
R1100GS maşallah çok heybetli de arkadan S1000RR çok zalım bakıyor. Demedi demeyin
Dayak yiyip, bir gözü şişmiş ama diğerinden hırs akıyor yeminlen
Konu sahibi arkadaş için; motorun bu noktaya gelmesi haklı olarak bir zaman aldı mesela. Kendim toplamak için motor bloğu sağlam ama ağzı gözü yamuk bir makina aldım, kozmetik olarak çok kötüydü ancak elektrik tesisatını bu kadar kötü beklemiyordum, biraz daha pazarlık ederek aldım. Gözü karartsam cezası ne diye baktım tesisat komple 900-1000$ idi. Kullandıkça tesisatın sorunlu noktalarına el attım çözüldü, kozmetik olarak da İzmir'de West Riders Custom sağ olsun. R1100GS yazısı ve BMW logosu sticker değil, bu fotoğrafda belli değil ancak BMW logosunda benim tercih ettiğim, tatlı bulduğum bir sim işçiliği var.
Arkadaki S1000RR bir BMW çalışanındı muhtemelen. :D
Sağlık olsun hocam. Ben de dönüp dönüp baktım yorumunu görünce.
Ben 1100GS’leri çok seviyorum da o gagayı seçemiyorum. Onun dışında eski motosikletler daha bir yakışıklı idi
sanırım parçaları biraz tuzlu gibi. bir ara çok düşeşe 98 model 660 tenere bulmuştum. yine bu tarz düşünerek alayım dedim ama çevremdeki insanları dinleyerek almadım. çok pişman oldum tabi sonradan. eğer yine düşeşe bi 660 veya bmw bulabilirsem sanırım alırım kendi kendime toplayacağım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)