Web sitemden alıntı yapıyorum, tamamı burada
"The 390 Adventure donanım açısından büyük abilerinden aşağı kalmamış.
390 ADV büyük motosikletlerde görmeye alışık olduğumuz özelliklerle geliyor. Bu ufak hacimli modellerin eskisi gibi tu kaka olmadığını, aksine tam donatıldığını anlatıyor bizlere.
Kapatılabilir (arazi modlu) ABS’den çekiş kontrole, viraj ABS’sinden 5 inçlik tamamı renkli TFT ekrana hatta KTM My Ride uygulaması üzerinden Bluetooth bağlantısına kadar donatılmış. Telli sürüş (ride-by-wire), denge mili, ve PASC denen kaydırmalı debriyaja sahip.
Güç birimi (motor) çelik trellis kafes (şasi) ile sarılmış ve WP (marka) APEX süspansiyonla tekerlere bağlanıyor. 43 mm.’lik çatal enduro bölümüyle birlikte geliştirilmiş ve işlevlerini, tepkilerini özelleştirebilmek (ayarlamak) mümkün; bu sınıfta kalite giderek artıyor ve 390 Adventure özellik konusunda üst sınıfla farkı kaldırmış; çok iyi iş...
2020 KTM 390 Adventure Sınıfının en dolu modeli!
Kuru ağırlık 158 kilogram. Ne kadar hafif o kadar iyi demiş miydik? Evet hafif çünkü iyi malzeme kullanılmış, hafiflik ve güç pahalıdır, unutmamalı; ama daha ağır abilere yumruk salladığı da aşikar! En yakın rakibi Kawasaki Versys-X 300 olsa da Kawa bu KTM ile ringe çıkmaya çok istekli olmasa gerek çünkü hem daha pahalı kalıyor, hem de daha az özelliğe sahip.
Kaydırmalı debriyaj, ayarlı süspansiyon, arazi ve viraj ABS’si, güç, dengeli ve burulmaz şasi, üst sınıf elektronikler üstüne TKC lastikler, Bluetooth, renkli TFT konsol derken iddiası arşa çıkıyor KTM’nin.
Şu açık ki KTM bu sınıfın asilzadesini piyasaya sürmüş. Gençlerin ilk motosikletinin KTM olmasını hedeflemişler; malum, nasıl başlarsan öyle gider…"
-
Bu arada Kawasaki sitesine göre VERSYS X 300 (2019), 58.565₺ görünüyor: http://www.kawasaki.com.tr/fiyat-listesi.html