Motor markaları supersuport modellerde niye 400cc, 450cc modeller yok. 250cc den sonra tecrübe için alınacak bir Supersport cbr500r var. Markalara baktığımızda 250cc modeller sonra 600cc modeller geliyor ülkemizle alakalı bir durum mu?
Motor markaları supersuport modellerde niye 400cc, 450cc modeller yok. 250cc den sonra tecrübe için alınacak bir Supersport cbr500r var. Markalara baktığımızda 250cc modeller sonra 600cc modeller geliyor ülkemizle alakalı bir durum mu?
durum endurolar da da aynı özellikle trafiğe çıkabilecek olanlarda hondan başka seçenek yok gibi
honda ın kıymetini bilelim
Ülkemizle alakalı bir durum,nadir.. Google'ladığımda bir sürü var yurtdışında.
CBR400rr mesela
Var gardaş var,
Kawasaki ninja 300
Ninja400 KRT var malum sitede hatta.
Fiyatida efsane..(400cc olanin)
ss ler niye mi 250cc den den sonra 600cc ye geçiyor?
Gecmiyor ki.
SS'ler 600cc'den basliyor
Ahanda bakin,
Haşmet aga,taşi gediğine koydu.
Birazdan konuya,USA daki segment güzellemesi ile devam edecektir.
Çok yakinda..
Hatta laf aramizda 600c'de de bitiyor.
En azindan biz olumluler icin.
Su an SS alacak olsam 1000cc yerine 600cc tercih ederim. Fazlasiyla guclu, torku daha kontrol edilebilir, devir araligi daha genis (viraj suresince vites degistirme ihtiyaci daha az).
SS performans makinasidir. 250cc cok gucsuz.
Performans makinasinda gucu sag elimizle kontrol edebilmemiz lazim. Nasil freni suspansiyonla birlikte kullaniyoruz, gazi da suspansiyonla birlikte kullanabilmemiz lazim. Ikide bir gazi kokleyip motorun limitinde gezinme performansli surus saglamaz. Bu bir spor sonucta.
Arabalarda da oyle aslinda. Ama gazi koklemeden once iki kez dusunulecek arabalar cok pahali. Mesela bir Porsche Turbo da motosiklet gibi bu noktada. Yemez oyle normal araba gibi dan diye koklemek. Gaz kontrolunu beceremeyen ilk virajda arabanin onunu arkasina getirir, TC kapaliysa tabii ki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
Yukaridakileri bu mesajini gormeden yazmistim... Tek laf etmis miyim USA ile ilgili?
Mesala yamaha yzf r25 den sonra yzf r6 geliyor suziki gsx r 250 den sonra 600 lük modeli var yukardada söylenen gibi ninja 400, Honda 500 rr var ve bu ara modeller herhalde fazla tutulmuyor piyasada da çok yok
Yav abicim sonuç olarak net söyleyecek bir makina bulamıyoruz daha yok ama eğer olursa 250 cc yi yeterince kullandıktan sonra direk 600cc fazla değil mi arası için bi makina yok
Pazarın ufak olması nedeniyle.
Türkiyenin satış adetleri çok çok düşük Avrupa ile karşılaştırıldığında. Pazarın geleceği için buradalar, yoksa ülkemizdeki satışlar büyük firmanın burada olması için yeterli değil.
Kısaca şöyle söyleyeyim, Avrupadaki büyük bir şehir kadar motosiklet satılıyor tüm ülkede (600cc ve üstü araçlar).
Bu sebeple de "satacak modeller" geliyor ancak.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Bir beden büyük alıyorlar, seneyede giyiyorlar.
3 seneye kalmaz 250'den 600'e değil, 50'den 250'yeyi konuşacağız.
ülkemizde 250 olmasına rağmen yurtdışında 300cc dir (her yerde değil) ardından 400cc leri 500cc leri de vardır hatta cbr ın 500ü de vatanımda bulunuyor. satamayacaklarını ülkeye getirmiyor olabilirler
tekeriniz yere sağlam bassın...
yapılan bütün araçlar her ülkeye dağıtılmıyor.. veya getirmiyorlar..
Almanya'da da 50cc bulamazsınız, onlar da onu kıskanıyor mesela.
Bu "basamakları 10 yılda azar azar çıkacaksın" muhabbeti ülkemize has bir yanılgı.
Batıda 250cc ile başlar pişersiniz, sonra 600cc ile birlikte doğru düzgün eğitimini alıp paşa paşa kullanırsınız. Arası hacim saçma ve gereksiz.
Ehliyet alalı 6 ay olmamış, ama birebir eğitimli 3 pist günü geçirmiş insan, bizim 10 senelik alaylı motorcumuzdan daha hızlı ve güvenli kullanır.
Unutmayın, bu bir spor. Trafik tecrübesi vs. çok başka bir şey. Çoğumuz bu ayrımdan bihaberiz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)