Arkadaşlar 0 motor alacağım ilk motorum olacak tecrübem yok ikisi arasındayım şehir içi kullanacağım artı ve eksi yönleri ile hangisini seçmeliyim aydınlatır mısınız?
Arkadaşlar 0 motor alacağım ilk motorum olacak tecrübem yok ikisi arasındayım şehir içi kullanacağım artı ve eksi yönleri ile hangisini seçmeliyim aydınlatır mısınız?
Teknik kısımları tecrübeli arkadaşlar yanıtlar, diğer kısımlar için
rs200 için yazıyorum;
Eksi kısımlar
Artçı ile kullanıma uygun değil
Topcase cok sırıtıyor tipine uygun değil, yan çanta zaten ss modele gitmiyor. Eşya taşınmaz yani
Servis ağı kısıtlı, şehrine göre o kısmı kontrol etmen lazım
Artı kısımlar
Çok güzel bir görünüşü var , özellikle sarı olan. Tabi bu calınma konusunda da ihtimali yükseltiyor
Kuralkan acıkladı fiyatı 18 bin tl 2020 model, son derece uygun
ABS var
200 cc bir motora göre beygir / tork oldukça güzel, cogu 200 cc nin cıkamayacagı hızlara cıkıyor.
250nk'ı bilmiyorum
ben olsam ns200 ile kıyaslarım rs modeline extradan para vermeye gerek yok.tipi güzel ama onun diyorsan 250nk tipi çok daha güzel.arkadaşım nk250 aldı bende ns200 sahibiydim bir kıyas yapabiliyorum açıkcası 1 tık cfmoto daha iyi geldi bana.tip donanım daha fazla güç ve tork konforuda gerçekten iyi nk250nin artçıyı bilmiyorum ama.ben olsam nk250 alırdım henüz cfmoto zam yapmadı 20ye alman olası belki daha aşahasına da pazarlıkla inebilirsin.nk250 de extradan güzel bir ekranı afilli renkleri tasarımı ve ön arka abs sistemi var bildiğim kadarıyla rs200 ns200de arkada abs yok tu.tabi yaşadığın şehire göre de seçimi yap cfmoto almadan servisini öğren motorda değil servislerinde sıkıntı var cfmotonun
Nk 250 ve pulsar ns benim de düşündüğüm motorlar. Nk 250 aldığında çok daha fazla ilgi çekecektir. Gerek görüntü gerek piyasa da az oluşundan. Pulsar da kendini uzun zamandır dayanıklılığıyla performansıyla kanıtlamış bir motor keza tekerden inmeyen arkadaşlarım ciddi kmler yapıp motor yemediler. Görüntüye dikkat çekmeyi seviyorsan benim gibi Nk 250 derim tercih senin. Eğer alırsan da görüşlerini uzun uzun paylaşırsan sevinirim ben de düşünüyorum çünkü.
pulsar ns200 lerde çok fazla kronik abuk subuk sıkıntılar olduğunu kullanan arkaşlarımdan duymuştum , rs200 de de öylemidir bilemiyorum , tipi de piyasadaki diğer sslerin yanında oyuncak gibi duruyor ben olsam cf250 alırdım
RS200 kullanmadım fakat 250NK için yorum yapabilirim. Şehiriçi için bütün ihtiyaçlarınızı çok rahat karşılar. Bajaj'ın karşısında daha yeni nesil ve teknolojik bir motor olduğu zaten çok açık. Tek eksi yönü ikinci el piyasası biraz yavaş fakat alınmaya değer bence. Eğer 250NK alacaksanız iyi bir servis bulmanızda fayda var malum mondial servislerinin hepsi iyi olmuyor.
Rs200 artçıyla da kullanılabilir, oturuş pozisyonu dik motosikletin bi kaç kez artçı aldım hiç rahatsız olduğunu söyleyen olmadı. ns200 den 1 tık daha hızlı ve ns200ün kronik problemlerini çok yaşatmıyor.
Dikkat edersen sana tavsiye verenler ondan duydum bundan gördüm vs diyor böyle tavsiyelere kulak asma. Senin olmayan parayı harcamak çok kolay hayatında rs200 kullanmamış, Türkiye 'de fabrikası olupta parça tedariğini 6 ay sağlamamış bi çinli kullanmamış ama cf al diyebiliyor. Enteresan..
Sana verebileceğim en iyi tavsiye enjeksiyonlu çinliye bulaşma. Yetkili servisleriyse Ankara'da bile rezalet ötesi küçük şehirleri düşünemiyorum.
RS200'deki sıkıntılar şunlar;
1)Soğuk havada gösterge bazen bir anlığına resetleniyor ve saat 01:00 am den tekrar başlıyor. yani saat ayarın bozulmuş oluyor. M-S tuşlarına basarak Tekrar ayarlamak zorunda kalıyorsun.
2)Bazen motor düşük devirdeyken debriyaja basınca stop ediyor. Yani viraj ortasında veya gaz açarken değil de yokuş aşağı fren yaparak inerken veya ışıklarda beklerken stop ediyor. Bazen haftalarca hiç stop etmez bazen aynı gün birkaç kere stop eder. Ne sıklıkla olacağı hiç belli değil. Şimdiye kadar bu sebeple kaza yapanı veya zor durumda kalanı hiç görmedim. Marş tuşuna basıp devam ediyoruz.
3)Gösterge çerçevesinden ve debriyaj manetinden titreşim sesi gelmesi. Plastik parçaların altına çift taraflı bant yağıltırınca ses kesiliyor. Manet için ise kalıcı bir çözüm yok. Bir parmak debriyaj maneti üstünde sürüyorum sürekli ses çıkmıyor.
Bunlar dışında RS200 modelinin mekanik anlamda ciddi bir problemi yok. Özellikle motor bloğu çok sağlam. Benim 68000de ses geldiği için motor açıldı, krank rulmanları, egzantrik zinciri ve piston segmanları değişti. Diğer parçalar aşınmadığığı ve sağlam olduğu için değiştirilmedi. Yani kolay kolay eskiyip yağ yakmaya başlayan bir motor değil.
250NK ise hiç kullanmadım bu yüzden karşılaştırma yapamıyorum. Sana tavsiyem "öyle söylediler" "böyle duydum" şeklinde kulaktan kulağa oynar gibi gelen kaynağı belirsiz laflara güvenme. Ağzı olan konuşuyor. Ortalık hayatında binip kullanmadığı motosiklet hakkında uzman gibi konuşan cahillerle dolu.
Cf moto 250 NK sahibiyim. Ankara'da 1 yıldır kullanıyorum. Bir kere hiz sensörü problemi yaşadım gayet güzel hallettiler. Motorum sürekli ns 200 ile yan yana duruyor. Dışarıdan bakınca ns 200 benim moturun yanında sönük kalıyor. Moturum 10 bin km.de hız sensörü hariç hiçbir sorun yaşamadım çok şükür. Ayrıca eski bajaj servisi şuan cf moto servisi. Ankara için servis kalitesi için fikir verir.
Kardeşim ne zamandır motosiklet kullanıyorsun, motosikletin kaç km zülfikar ustayla yada sinan özdenkoş ile ne kadar muhabbetin oldu hangi işlerini yaptılar bilmem ama milleti yanlış yönlendirme, hepsini iyi tanıyorum hatta polatlıdaki halo bisikleti bile.. Burada amacım ne cf yi gömmek ne de bajajı göklere çıkarmak.
Zaten yamaha kullanıyorum ikisinden de bi çıkarım yok, ömür boyu da bu iki markayı kullanmayı düşünmüyorum.
[QUOTE=Boldpilot;4530072]Kardeşim ne zamandır motosiklet kullanıyorsun, motosikletin kaç km zülfikar ustayla yada sinan özdenkoş ile ne kadar muhabbetin oldu hangi işlerini yaptılar bilmem ama milleti yanlış yönlendirme, hepsini iyi tanıyorum hatta polatlıdaki halo bisikleti bile.. Burada amacım ne cf yi gömmek ne de bajajı göklere çıkarmak.
Zaten yamaha kullanıyorum ikisinden de bi çıkarım yok, ömür boyu da bu iki markayı kullanmayı düşünmüyorum.
Sorduğun soruların cevapları zaten benim yazımın içinde. Daha okuduğunu anlamıyorsun gelmişsin benim insanları yanlış yönlendirdiğimi söylüyorsun. Ustalardan sinani da tanıyorum Zülfikari da. Adam Yamaha sormamis bajajla cf yi sormuş.
Cf moto 250 NK kronik sorunlu bir motor değil. Motor 10 bine geldi tık demedi hız sensorunden başka . Motoru sadece bakım için Zülfikar ustaya servise götürüyorum. Moturumu yıkıyorlar, zincirini yagliyorlar , çayımı çorbami veriyorlar , güler yüzle karşılıyorlar bende memnun ayrılıyorum. Ben kendi deneyimlerimi söylüyorum git onu al bunu alma demiyorum kimseyide birşeye yönlendirmiyorum.
Bajaj'ı da CF Motoyu'da test etmeden alma. Test motoru olmayan satıcı hatta markadan motor alma. Bin, gez, bak. Kendin değerlendir. Test motorları kullanıcılar tarafından ilk kilometreden itibaren canı çıkarılan mahvedilen motorlar. Yani 20-30 bin km sonra motorun ne halde olacağına dair sana mesajlar verir. Bajaj RS 200 için randevu alabiliyorken CF moto da göremedim. Test motoru yoksa büyük eksiklik. CF moto ve Uğur Motorlu Araçlar firmasının ülkemizdeki siyasi yapıdan dolayı sıkıntılı günler geçirdiği biliniyor. Bunlara da dikkat edin.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
RS200'ün tasarımının neyi beğeniliyor tam çözemedim mercek farlar dışında pek de estetik bi yanı yok bana göre. Grenaj hatları çok çirkin tasarlanmış ss diyenler var ama aerodinamik olarak pek ss durmuyor çok geniş va kaba bi duruşu var malzeme kalitesi olarak da güven hissi vermiyor. Gidon desen zaten asla ss bi motosiklete uygun değil. Arka kuyruk çok geniş ve yere yakın yine göze pek hitap etmiyor ben pek beğenmiyorum siz beğeniyorsanız saygı duyarım. NK250 ise tasarım olarak standart bi naked ama fiyat bandına göre gayet şık. Teknik verilere zaten her yerden ulaşıp kıyaslama yaparsınız ama tasarım olarak benim fikirlerim böyle
aynen. pulsar 25 beygir, mt25 35 beygir. bunlar yüksek değerler.
ama lafda 250 cc der geçersin. bundan 10 yıl önce 250 cc den 16-17 beygir zor alınırdı.
şu an modern 200-250cc'lerin 0-60 hızı pisayasadaki çoğu otomobilden bile daha hızlı. rahatlıkla 140-150 hızları görebilen motorlar bunlar.
İkisini de dene, için hangisine ısınırsa onu al.
İki motoruda iki markayıda bilmem sadece dizayna bakarım onun için ben olsam cıfmoto alırım düşünmem bile
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)