Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kararsız 45 lik Acemi

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Benim tavsiyem 2008 üzeri DHL 650 olur.

    Sebepleri
    1 )Scooter aktarma organında çok fazla parça var km artıkça deger kaybeder , masrafı artar. Kayışın dışında puga vs dedikleri.
    2) aktarma organın da çok fazla parça oldugu için verimsiz.
    3) kilometre si yüksek bir scooter km yüksek bir zincirli endruo motor göre çok aşırı deger kaybeder ( sonuçta bu sermayem dediğiniz için söylüyorum)
    4) km yüksek bir scooter satışı zordur
    5) bence en önemlisi yollarımız kasis ve tümsekler ile dolu oldugu için yolda rahatsızlık verir 17 jantlı yüksek amartisör mesafesi olan endruo gibi rahat hiç bir zaman olmaz.
    6) bakımı nispeten daha pahalıdır
    7) DL 650 Türkiye de çok tutuluyor her parçası bakkalda bile var.
    8) Dl 650 ölümsüz bir motor

    Yinede İlla scooter alacagım diyorsanız , tutulan bir model alın çok artısı olması önemli değil(sonuçta sermaye dediniz bencede haklısınız) zaten aralarında inanılmaz farklar olmaz satarken ve parça ararken kolay olur . Xmax da okur SYM de olur Suziki 200 de olur ama suzki 400 olmaz .

    Ama yinede size boyunuz müsait ise 175 üzeri dl 650 alıp geçin boyunuz 175 altı ise hiç bakmayın direk scooter alın.
    Mallaca bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim tavsiyem 2008 üzeri DHL 650 olur.

    Sebepleri
    1 )Scooter aktarma organında çok fazla parça var km artıkça deger kaybeder , masrafı artar. Kayışın dışında puga vs dedikleri.
    2) aktarma organın da çok fazla parça oldugu için verimsiz.
    3) kilometre si yüksek bir scooter km yüksek bir zincirli endruo motor göre çok aşırı deger kaybeder ( sonuçta bu sermayem dediğiniz için söylüyorum)
    4) km yüksek bir scooter satışı zordur
    5) bence en önemlisi yollarımız kasis ve tümsekler ile dolu oldugu için yolda rahatsızlık verir 17 jantlı yüksek amartisör mesafesi olan endruo gibi rahat hiç bir zaman olmaz.
    6) bakımı nispeten daha pahalıdır
    7) DL 650 Türkiye de çok tutuluyor her parçası bakkalda bile var.
    8) Dl 650 ölümsüz bir motor

    Yinede İlla scooter alacagım diyorsanız , tutulan bir model alın çok artısı olması önemli değil(sonuçta sermaye dediniz bencede haklısınız) zaten aralarında inanılmaz farklar olmaz satarken ve parça ararken kolay olur . Xmax da okur SYM de olur Suziki 200 de olur ama suzki 400 olmaz .

    Ama yinede size boyunuz müsait ise 175 üzeri dl 650 alıp geçin boyunuz 175 altı ise hiç bakmayın direk scooter alın.
    Boyum 1,75. Ehliyet alırken A alabilirken gittim A2 aldım. Çok dediler abi A al diye. Tabi acemi olduğum için ne gereği var en fazla 250cc alacağım demiştim. Büyük hata etmişim. Bu nedenle 650 CC Suzuki 35 Kw' ı geçtiğinden kullanamam. Değerli önerileriniz için teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------

    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xmax tavsiye eden arkadaşlar artçı koltuğunda uzun yol yaptılar mı hiç merak ettim doğrusu. Tavsiyeisteyen abimiz spor sürüş yapıcam, viraj yapıcam demiyor, artçısı eşiyle beraber seyahatler yapacak. Xmax bildiğiniz beton, sym sürmemiş biri konforunu karşılaştıramaz.
    Düşüncenize tamamen katılıyorum. Xmax yakışıklı, ikinci eli hızlı. Fakat tek veya artçılı çok sert, bakım ve parçaları çok pahalı. Ben 250 cc motor alıp Allah izin verirse 5-6 yıl kullanmak amacındayım. Bu nedenle konfor çok önemli benim için.
    mehmetseza ve MimTolga bunu beğendiler.

  3. #23
    mesut hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2012
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha XT660 r-honda CBF - SUZUKİ GW 250 İNazuma
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vitesli motor tercih etmiyorum. Kullandım. Onda da zincir kopması mı sıkışması mı şimdi net hatırlamıyorum, arkadaşım kaza yaptı. Vitesle uğraşmak istemiyorum. (Gerçi zincirli otomatiklerde var) Fakat konu hakkında yeterli bilgim olmadığından bilmeden yorum yapmak istemem. Tavsiyen için teşekkürler. İleride bakarsın zincirliye geçerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------



    Dün akşam SYM teknik servisi ile görüştüm. Harbiden adam çok ilgilendi. Hatta mağaza da Burgman 200 yoktu. Satışta olan Crouism olmasına rağmen, Burgman 200 için "çok kalite, kolay arıza yapmaz ve konfor açısından şu anda kullandığım Nmax 155 ile karşılaştırılamaz bile" dedi. Alırken kronik bir sıkıntısı yok (gösterge panelinde bazı motorlarda sorun varmış, geri çağrılıp bir parça değişiyormuş) bakımları tam ise uzun yıllar götürür, 250 cc motorları aratmaz dedi.
    Bende şunu sordum; Nmax 155 cc 128 Kg , Burgman 200 3-4 Hp fazla olmasına rağmen 162 Kg. Nasıl bu kadar güçlü olabilir dedim. Servis teki şu cevabı verdi, " ben hem cruism hemde Burgman 200 uh yi defalarca , saatlerce test ettim. SYM Cruism 250, Burgmana otobanda yetişemedi, anında 140 ları görüyor, bir çok 250 cc nin son hızı 138-145 lerde olduğu halde Burgmanla 150 leri rahat görürsünüz oldu. Bunun sebebi sadece HP veya tork değil, diferansiyel aralıkları da belirleyici olur, bu nedenle bir çok 250 cc den daha verimli olur dedi. Ben onun yalancısıyım. Satmak için dese ellerinde Burgman 200 yok, satıcta ikinci el Cruism var.
    Şimdiden alacağınız motor hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin ,lakin birgün alacağınız scooter kayış kopartırsa beni hatırlarsınız:-) HAYAT GEZİNCE GÜZEL Eskişehir den selamlar


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)