Mallaca adlı üyeden alıntı
Vitesli motor tercih etmiyorum. Kullandım. Onda da zincir kopması mı sıkışması mı şimdi net hatırlamıyorum, arkadaşım kaza yaptı. Vitesle uğraşmak istemiyorum. (Gerçi zincirli otomatiklerde var) Fakat konu hakkında yeterli bilgim olmadığından bilmeden yorum yapmak istemem. Tavsiyen için teşekkürler. İleride bakarsın zincirliye geçerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------
Dün akşam SYM teknik servisi ile görüştüm. Harbiden adam çok ilgilendi. Hatta mağaza da Burgman 200 yoktu. Satışta olan Crouism olmasına rağmen, Burgman 200 için "çok kalite, kolay arıza yapmaz ve konfor açısından şu anda kullandığım Nmax 155 ile karşılaştırılamaz bile" dedi. Alırken kronik bir sıkıntısı yok (gösterge panelinde bazı motorlarda sorun varmış, geri çağrılıp bir parça değişiyormuş) bakımları tam ise uzun yıllar götürür, 250 cc motorları aratmaz dedi.
Bende şunu sordum; Nmax 155 cc 128 Kg , Burgman 200 3-4 Hp fazla olmasına rağmen 162 Kg. Nasıl bu kadar güçlü olabilir dedim. Servis teki şu cevabı verdi, " ben hem cruism hemde Burgman 200 uh yi defalarca , saatlerce test ettim. SYM Cruism 250, Burgmana otobanda yetişemedi, anında 140 ları görüyor, bir çok 250 cc nin son hızı 138-145 lerde olduğu halde Burgmanla 150 leri rahat görürsünüz oldu. Bunun sebebi sadece HP veya tork değil, diferansiyel aralıkları da belirleyici olur, bu nedenle bir çok 250 cc den daha verimli olur dedi. Ben onun yalancısıyım. Satmak için dese ellerinde Burgman 200 yok, satıcta ikinci el Cruism var.