en kötü sirt korumasi bile hic olmamasindan daha iyidir.
ama iyi sirt korumalari L2 yani level2 olanlardir.
bu tur korumalar disa dogru esneme yapmasina ragmen (ki bu insan iskeletinin dogal hareket seklidir) ice dogru cok az esnerler.
böyle olunca da kaza aninda vucudunun sirt bölgesinden alacagin darbe en az sekilde sana yansiyor.
montumla beraber gelen korumalari cikarttim (sirt icin)ve L2 ile kullaniyorum.
her L2 korumada gercek L2 degildir
örnek:
5 para etmez bir L2
https://www.motocard.com/en/protecti...ellow_016.aspx
idare eder bir L2
https://www.revzilla.com/motorcycle/...-kevlar-l2-evo
daha iyi bir L2
https://www.dainese.com/us/en/motorb...201876108.html
sadece iki tane kaza senaryosu sunayim sana
1- kaza aninda motor seni ustunden atti ve sonra sen yuzustu yatarken motor ustune dustu bir sekilde
kaburga zaten yapacak birsey yok, buyuk ihtimalle kirilir birkac tane, akcigere yada karacigere kirik kaburga batarsa zaten film biter
ama bunlardan kurtuldu ve sirt koruman yoksa, omuriligin halini dusunmek bile istemem
2- kaza aninda motor seni ustunden atti ve sonra sirtini bariyere, kaldirim kösesine, tasa, direge vs carptin.
akerdiyon gibi ikiye katlanirsin, ölmazsen hayatin geri kalanini öyle gecirirsin.
simdi git cesaretin varsa düzgün L2 olmayan bir sirt koruma al.