PO'nun yağını deneyen var mı? Fiyatı çok uygun geldi, motosiklet yağı petrolde 30, 4 litre 10w40 araba yağı 70 lira idi. Kalitesini bilmediğim için bilgi almak istedim.
PO'nun yağını deneyen var mı? Fiyatı çok uygun geldi, motosiklet yağı petrolde 30, 4 litre 10w40 araba yağı 70 lira idi. Kalitesini bilmediğim için bilgi almak istedim.
PO Maximoto mu?....
Bütün yağlar hemen hemen aynı, fark kullanım süreleri ile ortaya çıkıyor genelde. Kaliteli yağlar daha uzun süre viskozitesini koruyor, kaliteaiz olanlar kısa sürede bozuluyor ama ilk 3 ay göreceli olarak benzer performansı gösteriyorlar. PO yağları benim tecrübeme göre orta düzey yağ sınıfında..
Tam sentetik yağdır bir kere lifanda denemiştim 1000 km kadar herhangi bir problem yaşamadım epey açık bir rengi var.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
kullanıp sorun yaşayan, değişmek zorunda kalan olduğunu geçenlerde izlediğim bi videoda görmüştüm. debriyaj kaçırması falan yaşamışlardı. önermiyolardı. onun haricinde kullanıp kendim test etmiş değilim, ben sadece duyduğumu iletiyorum.
Ülkemizde servis süreleri epey kısa olduğu için yağ konusunda çok aşağı inilmedigi sürece sorun olmaz sanırım
Fiyat/performans ürünü gibi duruyor, toptan falan daha ucuza alınabilir gibi.
Gönül rahatlıgıyla kullanabilirsin defalarca motorumda ve arabamda kullandım.eger cok kaliteli ve uygun fiyat istersen eneos yaglarınada bak japon malıdır
Yaklaşık 11-12 sene önce motosikletime Petrol ofisi yağı koydum ve ertesi gün gidip castrol alıp değiştirdim,1 günde castrol ile arasındaki farkı o dönem tecrübesiz olmama rağmen gördüm,bedava verseler PO kullanmam
350km oldu şimdilik, eksilme yok. 12sinde pazar gününde değiştirdim, vites geçişleri yine yumuşak, rölantideki titreşimi daha az hissediyorum. Psikolojik mi bilmiyorum. 1500km raporunu düşerim yine.
ben bu güne kadar (küçük cc li motorlar) mineral ya ğ da yarı sentetik full sentetik. ucuz ve pahalı yağlar kullandım. hiç birinde bi fark göremedim.
bizim forumda herkes makina mühendisi herkes motosiklet yarışçısı hemen farkı anlıyor. demek ki sorun bende..
4 sene sonra Mekatronik mühendisi inşallah. Castrol koyduğumda hem çabuk eksildi, hem titreşim bariz arttı. Castrol kötü demiyorum, demek ki motoruma uymadı. İlk aldığımda vitesler hem takılarak geçiyordu, durunca 1 ve 2 arasında boşu bulamıyordum. Forumdaki "Kural [Z]" abimin önerisi üzerine 5100 koydum ve vitesler düzeldi. Bir süre 5100e devam ettim sonrasında litresinin 50 lira olması sebebiyle daha uygun f/p yağlara yöneldim.
Debriyajda sorun yaşaman olasıdır. Sorun yok dersen devam...
Senin motosikletin düşük cc (125cc) ve ekonomik tipte bir motor/şanzımana sahip. O nedenle fazla sorun yaşamayabilirsin. Ancak unutma ki motor yağlarının şanzımandaki dişlileri yağlamak gibi yetenekleri asla bir MA sınıfı veya dişli yağı yerini tutmaz. Uzun vadede sorun çıkabilir/çıkmayabilir de. Tercih senin.
Motor yağından değil ama yemeklik yağdan örnek vereyim.Piyasadaki yağların çoğu aynı yerde dolum yapıyor.Bazı firmaların kendi sıkım yerleri var onlar ayrı.Yani aynı yağı ayrı ambalajlara koyup ayrı fiyatlara satıyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)