ikinci maddeden sonrasını okumaya gerek görmedim, geri dönüşümlü metal kullanılmış diyor, diğer firmalar demir madeninden cevheri fabrikaya getirip işleyip motosikleti imal ediyorlar Honda büyük hata yapmış
ikinci maddeden sonrasını okumaya gerek görmedim, geri dönüşümlü metal kullanılmış diyor, diğer firmalar demir madeninden cevheri fabrikaya getirip işleyip motosikleti imal ediyorlar Honda büyük hata yapmış
tüm yazıları okumadım ama kendi tecrübemi yazayım.
hakkaten çok kötü motor. hele o oturuş pozisyonu nedir yahu, taburede oturur gibi. aynalar ise tam facia, müthiş kör noktası var. abartmıyorum ilk motorum mondial 150 zat daha güvenliydi.
Ne alacağız dostlar, ağırlıklı iş ev arası çok nadirde olsa 60-70 km şehirler arası seyahat için güzel bir 250 lik almak istiyorum. forza mı xmaks mi
Ben de büyük boy laptop sığdığı için X-max almıştım. En sert motor da o ama.
Arkadaşım 15 gün önce 2021 Forza 250 satın aldı , yolcu peglerinin üzerine denk gelen arka karenajın çıkıntıları otururken diz altı baldırınıza oldukça fazla baskı uyguluyor , o bölgenin dizaynında ciddi bir sorun var , yeni sünnet olmuş çocuk gibi ayaklarınızı çok fazla ayırmanız gerekiyor , her iki pozisyonda da çok konforsuz Honda ya yakışmayan bir dizayn var ortada..
Gelin kayınçoya bir olalım, birlik olalım..
Bu xmax 250 e çok sert, takoz vs diyenler scooter dan başka bir şeye binmedi sanırım.
Hayatımda sürdüğüm tek scooter kendisi, hiç bir motosiklette ondaki konforu görmedim. Takozu buysa, Burgman ları falan düşünemiyorum.
Büyüklü küçüklü 15-20 farklı motosiklet denemişimdir.
Ben şimdiye kadar bir tek xmax sürdüm, diğerlerini denemedim, xmax bana hiç sert ve takoz gibi gelmiyor, gayet rahat.
Bir tek ehliyet kursunda 500cc honda sürmüştüm, ağırlıkları yakın sayılır ama honda çok dengesizdi, ehliyet sınavını geçip kemdi motorumu sürmeye başlayınca oh ne rahat ne dengeliymiş demiştim. Takoz olanı buysa diğerleri kim bilir ne konforlu diyorum ben de.
konfor diyenler genelde forza 300 kullanicilari. Denediniz mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
Bu arada, son 2 yilda, 2. forza 250'mi kullaniyorum. Birinciyi 10.000km kullandim, su anki de 5700km civarinda, 3200km civari almistim.
Tam bir hafta once Istanbul'dan yola ciktim, sanirim 1650km yaptim. En uzun surusum 617km. Rahat degil diyenlerle sabaha kadar konusuruz
- Cantali modellerde 50-60km/sa hizlarda elleri birakinca gidon yalpalamasi. (2019/2020 modellerini kullandim, sorun gormedim. Lastik sorunu olmasi yuksek ihtimal)
- Aynalarda kor nokta. (Ben de cok memnun degilim ama alistim. Kor nokta aynasi kullanan cok kisi var)
- Arka lastik ile govdee arasinda camurluk yok. Kronik bir problem sayilmaz ama sikayet edilen bir konu. Benim umrumda degil.
- Sele, depo, canta kilit sorunlari. Sele bazen zor kapaniyor, zor aciliyor. Benzin deposu kapagi bazen tutukluk yapiyor. Canta mekanizmasi hassas. Bozuk satihli yollarda sorun cikarma ihtimali var sanirim, dun yasadim. Canta cok zor kilitlendi, sonra da acilmadi. Yedek anahtarla cantayi yerinden cikarip actim. Daha sonra yerine takinca kendiliginden duzeldi.
Benim bildiklerim bunlar.
Halen neden sevildiğini çözemediğim model. 300k ya dayanmış fiyatları.
çünkü capon. çünkü ikinci elde müşteri buluyor. türk kullanıcısı için bu ikisi yeterli büyük oranda. gaz ve fren de çalışıyorsa ne ala.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)