Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Sehir ici buyuk enduro kullanilir mi?

Katılımcı sayısı
52. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Cok rahat kullanilir

    24 46.15%
  • Fikrim yok

    9 17.31%
  • Kullanilmaz

    19 36.54%
3. sayfa BirinciBirinci 123

Şehir içi büyük enduro?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Hertürlü motorla uçarım kaçarım diyenler İstanbul un yoğun saatlerinden bihaberler çünkü hafta sonu vs hobi olarak motosiklet kullanıyorlar..günlük işe gidip gelen adam için büyük motor işkencedir İstanbul da , her türlü motorla oynarım diyen arkadaş mesela Kabataş trafiğine denk gelmiş mi hiç sormak lazım ,hele İnönü de maç varsa eyvah ki eyvah kontak kapattırır..nasıl ki ufak sukutur uzun yolda işkence ise tam tersi büyük hacim ağır makinada şehir içi yorar , hele sıralı 4 silindirliler , bırak üzerindeki adamı yanyana durduğu motorcuyu bile yakar yaydığı sıcak :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Zero SR güzel gider o trafiğe. Mis gibi.

    Velhasıl demokrasilerde çare tükenmez

  3. #43
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zero SR güzel gider o trafiğe. Mis gibi.

    Velhasıl demokrasilerde çare tükenmez
    208 Kg... Servis hizmeti? Bakım ve ilk alım maliyetleri? Yedek parça???
    ...

  4. #44
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hertürlü motorla uçarım kaçarım diyenler İstanbul un yoğun saatlerinden bihaberler çünkü hafta sonu vs hobi olarak motosiklet kullanıyorlar..günlük işe gidip gelen adam için büyük motor işkencedir İstanbul da , her türlü motorla oynarım diyen arkadaş mesela Kabataş trafiğine denk gelmiş mi hiç sormak lazım ,hele İnönü de maç varsa eyvah ki eyvah kontak kapattırır..nasıl ki ufak sukutur uzun yolda işkence ise tam tersi büyük hacim ağır makinada şehir içi yorar , hele sıralı 4 silindirliler , bırak üzerindeki adamı yanyana durduğu motorcuyu bile yakar yaydığı sıcak :D
    walla her gün kadıköy'e gidiyorum, haftada bir gün de zincirlikuyu levent tarafına, önceden de herhalde 7-8 sene anadolu yakası maltepe'den zincirlikuyu maslak tarafına gidip geldim, karşının trafiği berbat biliyorum ama kadıköy'de de maç varken ben de istemeye istemeye o daracık sokaklarda alternatif yol arıyorum, kesinlikle işkence ancak o esnada scooterlar bile gidecek yol bulamıyor ki , aracın küçüğü büyüğü anlamsız kalıyor, böyle aşırı durumlarda alternatif yol yoksa en iyisi trafiğe girmemek ve maç başlama saatini beklemek, büyük motor olması cidden o sıkışıklıkta farketmiyor, evet küçük cc ler az ısınıyor, araya daha kolay giriyor ama onlar da yayaları ezecek şekilde ilerlerlerse yol buluyorlar, bence zaten bu bir avantaj değil hatta araç kullanmak değil.

  5. #45

    Üyelik
    20 Mart 2017
    kendinize ve motora eziyet etmeyin ne gerek var,
    1200 CC gibi aletler seyahat yol motoru olsun diye yapılmış ,
    Şehir içinde 25 Hp lik pulsar ile 135 HP lik GS in farkı yok ..

    Tabi çok kazanıyor(yakıt + Bakım) boyunuzda 190 civarı ise olur neden olmasın

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    208 Kg... Servis hizmeti? Bakım ve ilk alım maliyetleri? Yedek parça???
    Avantajlari da fazla ama:
    Sıkışık trafikte neredeyse sifira yakin yakit tuketimi...
    Yag-filtre degisimi yok.
    Hava filtresi yok.
    Rejenratif fren sayesinde fren disk ve balatasi omru kat kat daha fazla.
    Antifriz vs yok.
    Zincir yok.

    Bu arada agirlik 188 kilo. Menzili %25 arttirip 360km yapan extra powertank aksesuari ile birlikte 208kg oluyor agirlik.

    Menzil demisken, powertank ile birlikte gece evde sarj etme masrafi $2 civari tutuyor burada! Burada benzin nispeten ucuz ama Turkiye icin ciddi fark olsa gerek... Gerci elektrik sarj masrafi ne kadar bilemiyorum...

    Bu arada motosiklet 70 beygir ve 157Nm tork'a sahip. 1000+cc gibi kalkiyor, gurultu patirti yapmadan hem de.

  7. #47

    Üyelik
    16 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC750X
    bende nc750x var (ne kadar enduro tartışılır) ben bile sıkıntı çekiyorum.. skuterler paketçiler araçların arasından vızır vızır geçerken ben beklemek zorunda kalıyorum gidon genişliğinden dolayı..

  8. #48
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Bahsi geçen motorlar enduro değil. Enduronun tanımı forumda Mrmud'un açtığı başlıkta vardı.

  9. #49
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    5-6 saat kadar önce ziyaret ettiğim bir müşterim...

    Motorunun modelini unuttum ancak hem ağır, hem ağırlık merkezi yüksek.

    Adam 1.80 boy 90-100 kg ağırlığında. Sporda yapıyor.

    Benim her gün kullandığım güzergahta yokuşu çıkarken trafik duruyor. Yol yokuş, sağa dönüş ve sağa meyilli.

    Ayağını atıyor ama sağ ayak kısa kalıyor doğal olarak.

    Motoru devirmemek için uğraşırken belini incitiyor. 10 gündür motor kullanamıyor ve ağrısı var.

    Benim anlatmak istediğim buydu.

    Şehir içi deyince, sadece sahil yolundaki düz asfalt, TEM, E5 aklınıza geliyorsa, siz şehir içine girmemişsiniz.

    Özellikle İstanbuldan bahsediyorsak, şehir içi diyorsak, olay başka boyuta gider.

    Hafif, ağırlık merkezi yere yakın, nispeten altı yüksek, kullanıcıyı yormayan motosiklet ön pilana çıkar.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)