Bizzat sahip olmadığım için kronik bir sorunu var mı yok mu emin değilim.
Kullanan iki arkadaşım var bende dönem, dönem onların motosikletlerini kullanıyorum. Bu güne kadar iki arkadaşımdan da ya şu motorunda şu sorunu olmasa diye bir şey duymadım.
Bir tanesi 2013 yılında satın aldı bir diğeri ise 2017 yılında ve ikiside memnun bir şekilde kullanıyor.
Daha önce Ducati sahibi zaten olmuşsunuz bu yüzden maliyet olarak biraz yüksek olduğunu biliyorsunuzdur servis ücretlerinin aynı zamanda birazda nazik bir marka kendileri.
Bende bir kaç Ducati sahibi oldum. Bir çokta kullanan arkadaşım oldu ve sorunsuz veya sıfır alınan aynı zamanda bilinçli kullanılan düzenli doğru yerde servis gören bir Ducati modeli ben artık gitmiyorum demeyecektir.
749lar 620ler 999lar falan kısaca 2005 öncesi modelleri için sorunsuz demek doğru olmaz. Ama özelikle Audi yatırımından sonra çıkan modeller önce ki modellere oranla çok ama çok daha güvenilir ve sorunsuz.
Kültür düzeyi gaz açmak olan bir insanın elinde kaldıysa motosiklet anca o şekilde sorunlu hale gelmiştir.
Ben Diavelin kronik bir sorunu olduğunu düşünmüyorum teknik açıdan.
Yinede bir Diavel sahibi olursanız pist günlerine elveda demeniz gerekecektir. Her ne kadar eşsiz ve yetenekli olsa da virajdan viraja atlamak için uygun bir motosiklet değil.
Diaveli piste sokmak ile RS7 S63ü piste sokmak arasında bir fark yok. Sadece keyif amaçlı piste girmeye uygun modeller bunlar.
Gerçekten pist tutkusuna süre yapmaya gönül vermiş bir insanız şayet yeni R6 hem pist hemde yol için uygun ve makul bir model. Sanırım yumuşatma işinide yol kullanımını rahatlatma amacı ile yapmışlar zaten.
600cc de doğru açı ile viraja girip çıkan bileği yetenekli bir insan için yeterde artar bile.
Zaten elli tane kural var bizim pistlerde ülke gibi özgür görünen ama özgür olmayan yerlerden.
S1000rr da satın alsan o bayrak kalkacağı için R6 kadar gidebileceksin pistte.
Şimdiden senin adına hayırlısını dilerim.