LASTİK PATLADI. YOLDA KALDIM. LASTİK TAVSİYESİ.
Reklamlar
-
Merhabalar, Ducati Multistrada Enduromla yine her gün olduğu gibi bugünde Kadıköy-Arnavutköy yolculuğu yaparken arka lastiğimden bir patlama sesi geldi. Lastik 6000 km önce aldığım ANLAŞ winter grip serisi. PULLU CONTALI MATKAP UÇLU kocaman bir vida güzelce yer yaptı. Lastiğin havasıda 30 metrede gitti. Özellikle bahsetmem gereken birkaç konu var;
1- Sultangazide MESAH petrole motoru çekti ve petrol istasyonunundan rica ettim motorun burda durması için ancak koca alanda motor için yer olmadığını söylediler. İnsanlık ölmüş bir daha anladım (Olaydan sonra sorduğum insanlarda onlar yıllardır öyle,dert etme dediler). Allah kimseyi oraya düşürmesin.
2- Çekici ücreti bana pahalı geldi. 350 tl. İki yaka arasında. Ama belkide piyasadan haberim yoktur. Bİlemedim.
3- Asıl sorum ne alacağım yönünde. Islak ve kuru performansı canavar gibi bir lastik arıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkürler.
Reklamlar
-
drcanerediz adlı üyeden alıntı
Merhabalar, Ducati Multistrada Enduromla yine her gün olduğu gibi bugünde Kadıköy-Arnavutköy yolculuğu yaparken arka lastiğimden bir patlama sesi geldi. Lastik 6000 km önce aldığım ANLAŞ winter grip serisi. PULLU CONTALI MATKAP UÇLU kocaman bir vida güzelce yer yaptı. Lastiğin havasıda 30 metrede gitti. Özellikle bahsetmem gereken birkaç konu var;
1- Sultangazide MESAH petrole motoru çekti ve petrol istasyonunundan rica ettim motorun burda durması için ancak koca alanda motor için yer olmadığını söylediler. İnsanlık ölmüş bir daha anladım (Olaydan sonra sorduğum insanlarda onlar yıllardır öyle,dert etme dediler). Allah kimseyi oraya düşürmesin.
2- Çekici ücreti bana pahalı geldi. 350 tl. İki yaka arasında. Ama belkide piyasadan haberim yoktur. Bİlemedim.
3- Asıl sorum ne alacağım yönünde. Islak ve kuru performansı canavar gibi bir lastik arıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkürler.
Lastik konusunu bilemem ama kaskonuzun çekici için bir hizmeti olması lazım. Sigortacınıza sorun.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Lastik konusunu bilemem ama kaskonuzun çekici için bir hizmeti olması lazım. Sigortacınıza sorun.
Teşekkürler
-
Mersin İl Temsilcisi
Hemen en basitinden köpük alıp petrolden kullanılabilir miydi?
30 metrede indiyse, biraz zor ama, itinayla uyvulanırsa köpük hallederdi.
Sınra lastikçide temizletip yamalatabilirdiniz
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Hemen en basitinden köpük alıp petrolden kullanılabilir miydi?
30 metrede indiyse, biraz zor ama, itinayla uyvulanırsa köpük hallederdi.
Sınra lastikçide temizletip yamalatabilirdiniz
Aslında düşünmedim değil ama ciddi bir yırtık vardı. Maalesef o riski alamadım.
-
Mersin İl Temsilcisi
drcanerediz adlı üyeden alıntı
Aslında düşünmedim değil ama ciddi bir yırtık vardı. Maalesef o riski alamadım.
O zaman 100binlik motor için 350 tl ye temiz bir çekici çağrılabilir..
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
O zaman 100binlik motor için 350 tl ye temiz bir çekici çağrılabilir..
100binlik motorun kesin kaskosu da vardır, kaskoların çekici hizmeti de var. Benim xmax'ın kaskosunda bile vardı, servise çektirmiştim motoru kaskoyu arayıp. Bunda kesin vardır.
-
Winter gripten ıslak ve kuruda memnun muydunuz?
-
Maalesef saha'da idim şansıma. Keşke erkenden görebilseydim. Çekici işini halletmişsinizdir die düşünüyorum. Böyle durumlarda illa motor çekicisi aramayın. Araba çekicisi çağırın en kötüsü. Motoru yan ayakta üstüne koyun, vitese takın ve selenin üstünden bir uçtan bir uca calaskar ile sabitleyin. Arka amortisör bir nebzeden fazla kasılana kadar gerdirin. Motor daha yerinden hareket etmeyeceği için istediğiniz yere kadar güvenle gidin.
-
26 Aralık 2019, 16:34
#10
Geçmiş olsun....Metzeler Next tavsiye ederim , bence bu sınıfta en iyi lastik , ikinci takımı kullanıyorum her şartta çok memnunum sadece bir Bridgeston Battle Wing kadar uzun ömürlü değil..Multi nin arka tek maşa degilmiydi ? kolaylıkla söküp bir taksiyle değiştirip getirilebilirdi.
-
26 Aralık 2019, 20:10
#11
Geçmiş olsun.
Bende lastik yenileme aşamasında merakla araştırıyorum.
Michelin pilot road 4 düşünüyorum ama ne derece doğru bilmiyorum.
Multi arka maşa tek ancak sökmek heleki yolda kalınca öyle kolay değil takım sağlam olması gerekir.
-
26 Aralık 2019, 20:56
#12
erkanzdemir adlı üyeden alıntı
......Multi arka maşa tek ancak sökmek heleki yolda kalınca öyle kolay değil takım sağlam olması gerekir.....
tek taraflı maşada sadece jant göbeğini sökmek yeterli , fren kaliperi , abs sensörü ,
zinciri vs ellemeye gerek yok..multi sökmedim ama vfr ve gs dediğim gibi..
-
26 Aralık 2019, 21:31
#13
Formula X jel iş görmez miydi acaba? Ben ölü lastikle eve gelmeyi başarmıştım Kazakistan'dan.
-
26 Aralık 2019, 21:46
#14
Metzeller lasertec kullanıyorum. Yağmur performansından memnunum. Aynı zamanda kuruda da iyi tutuyor. Kullanım ömrü yaklaşık 15-200 bin km civarı.
Winter gripten memnun musunuz? Yağmurda ve kuruda tutuşu nasıl? Karda denediniz mi?
-
26 Aralık 2019, 21:55
#15
Pilot 4 kullanıyorum 2yıl 16bin km oldu. Son 1 aydır havaların da soğumasıyla tabiki asfaltın kalitesine göre arka biraz sarmaya başlıyor ama 3 5km sonra ısınıyor hemen. Islak performansı güzel
-
27 Aralık 2019, 08:55
#16
ıslak da olacaksa son zamanların gözde lastiği trail 2 tavsiye edilir. PR5 de ıslakta iddialı, kullanmadım bilmiyorum.
-
27 Aralık 2019, 10:05
#17
yürekçe adlı üyeden alıntı
O zaman 100binlik motor için 350 tl ye temiz bir çekici çağrılabilir..
Motorun fiyatı ile ilgili olduğunu düşünmemek gerek. Esirgediğimden değil ama algı da hata var bence.
-
27 Aralık 2019, 10:08
#18
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
tek taraflı maşada sadece jant göbeğini sökmek yeterli , fren kaliperi , abs sensörü ,
zinciri vs ellemeye gerek yok..multi sökmedim ama vfr ve gs dediğim gibi..
Sadece jant için; O cins somun çileden çıkarıyor yolda kalındığında eldeki aletin gücü yetmiyor. Birde yardım sevmez motosiklet sevmez esnafa denk geldin mi alet de vermezler.
-
27 Aralık 2019, 10:11
#19
Roadtec 01 tavsiye ederim.
-
27 Aralık 2019, 10:42
#20
espresso adlı üyeden alıntı
100binlik motorun kesin kaskosu da vardır, kaskoların çekici hizmeti de var. Benim xmax'ın kaskosunda bile vardı, servise çektirmiştim motoru kaskoyu arayıp. Bunda kesin vardır.
O an maalesef aklıma gelmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------
yürekçe adlı üyeden alıntı
O zaman 100binlik motor için 350 tl ye temiz bir çekici çağrılabilir..
Motorun fiyatı baz alınarak bir algı oluşuyor ve çekici bedelini normal olarak düşünülmesi pek mantıklı gelmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Winter gripten ıslak ve kuruda memnun muydunuz?
Aslında kötü diyemem ama mükemmelde değil. Ben süratlendiğim an ki kararsızlığından da şikayetçiyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Maalesef saha'da idim şansıma. Keşke erkenden görebilseydim. Çekici işini halletmişsinizdir die düşünüyorum. Böyle durumlarda illa motor çekicisi aramayın. Araba çekicisi çağırın en kötüsü. Motoru yan ayakta üstüne koyun, vitese takın ve selenin üstünden bir uçtan bir uca calaskar ile sabitleyin. Arka amortisör bir nebzeden fazla kasılana kadar gerdirin. Motor daha yerinden hareket etmeyeceği için istediğiniz yere kadar güvenle gidin.
Haklısınız. Ancak işe gitmek zorundaydım ve çekici için orda bekleyemeyecektim. İnşallah olmaz ama bir sonrakine aklımda bulunsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun....Metzeler Next tavsiye ederim , bence bu sınıfta en iyi lastik , ikinci takımı kullanıyorum her şartta çok memnunum sadece bir Bridgeston Battle Wing kadar uzun ömürlü değil..Multi nin arka tek maşa degilmiydi ? kolaylıkla söküp bir taksiyle değiştirip getirilebilirdi.
Benimkisi enduro versiyonu ve tek maşa değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun....Metzeler Next tavsiye ederim , bence bu sınıfta en iyi lastik , ikinci takımı kullanıyorum her şartta çok memnunum sadece bir Bridgeston Battle Wing kadar uzun ömürlü değil..Multi nin arka tek maşa degilmiydi ? kolaylıkla söküp bir taksiyle değiştirip getirilebilirdi.
Boyutlar uyuyormuş. Desen güzel görünüyor. Islak performansı nasıldır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
erkanzdemir adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Bende lastik yenileme aşamasında merakla araştırıyorum.
Michelin pilot road 4 düşünüyorum ama ne derece doğru bilmiyorum.
Multi arka maşa tek ancak sökmek heleki yolda kalınca öyle kolay değil takım sağlam olması gerekir.
Pilot road 4 daha öcne sürmüştüm ve bayıldım ona. Ancak benim motora uygun boyutu yoktu sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
inzell adlı üyeden alıntı
Formula X jel iş görmez miydi acaba? Ben ölü lastikle eve gelmeyi başarmıştım Kazakistan'dan.
Maalesef tecrübem yok ama kendi servisim hiç bir şekilde bu lastik gelmezmiş dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Metzeller lasertec kullanıyorum. Yağmur performansından memnunum. Aynı zamanda kuruda da iyi tutuyor. Kullanım ömrü yaklaşık 15-200 bin km civarı.
Winter gripten memnun musunuz? Yağmurda ve kuruda tutuşu nasıl? Karda denediniz mi?
Islak ve kuruda memnunum. Ancak dediğim gibi 150 km hızlarda beni mutsuz ediyor. Karda kısmi denedim. Of ne lastikmiş be demedim. İstanbulun karıda ne kadarsa o kadar
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
mehmetyasin adlı üyeden alıntı
ıslak da olacaksa son zamanların gözde lastiği trail 2 tavsiye edilir. PR5 de ıslakta iddialı, kullanmadım bilmiyorum.
Aslında en merak ettiğim Angel GT2. Kullanan varmıdır acep
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler