Enduro motosiklet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Reklamlar
-
26 Aralık 2019, 12:03
#41
İstanbul hatta Turkiye yolları enduro motorlar için biçilmiş kaftandır. Enduro candır. Racing alırsın yol yok basamazsın, choper alırsın düz uzun yol yok bobrek taşlarını düşürsün, cross alırsın eğlencelidir ancak asfastda popona yazık olur. Naked alırsın bir süre sonra rüzgardan tokat manyağı olur su gazeteyi de göğsüme koyayımda zature olmayayım dersin. Kısacası enduro candır gerisi heyecan
Reklamlar
-
26 Aralık 2019, 17:58
#42
Enduro motosiklet özellikle hafif modellerde özgürlüktür. Aslında motosiklet özgürlüktür denir. Ama bence enduro özgürlüktür. KTM 640 kullanıyorum ve motosikletim 148 kg ağırlığa sahip. Gözümün kestiği her yere girebiliyorum. Yol varmış yokmuş hiç önemli değil. Haftasonu mesela teneresi olan arkadaşım ile dolaşmaya çıktık. iki dağ arasında suların açtığı yarıkta ilerledik. Bi süre sonra tenere gelemedi ben devam ettim. Dahada giderdim ama onu bırakıp gitmek olmaz. Dağ taş kaya su hiç bişey önemli değil.
Şehiriçinde kullanmak ayrıca güzel. Yüksekliği sayesinde kaldırım refuj vb dinlemiyorum. Trafik sıkışıklığı hiç yok benim için. Torku sayesinde çabuk hızlanıp istediğim gibi aralara girip çıkabiliyorum.
Düşündüğüm zaman benim yaptıklarımı yapabilecek başka motosiklet tarzı yok. Racing crusuier vb yapamaz.
-
26 Aralık 2019, 18:04
#43
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Enduro motosiklet özellikle hafif modellerde özgürlüktür. Aslında motosiklet özgürlüktür denir. Ama bence enduro özgürlüktür. KTM 640 kullanıyorum ve motosikletim 148 kg ağırlığa sahip. Gözümün kestiği her yere girebiliyorum. Yol varmış yokmuş hiç önemli değil. Haftasonu mesela teneresi olan arkadaşım ile dolaşmaya çıktık. iki dağ arasında suların açtığı yarıkta ilerledik. Bi süre sonra tenere gelemedi ben devam ettim. Dahada giderdim ama onu bırakıp gitmek olmaz. Dağ taş kaya su hiç bişey önemli değil.
Şehiriçinde kullanmak ayrıca güzel. Yüksekliği sayesinde kaldırım refuj vb dinlemiyorum. Trafik sıkışıklığı hiç yok benim için. Torku sayesinde çabuk hızlanıp istediğim gibi aralara girip çıkabiliyorum.
Düşündüğüm zaman benim yaptıklarımı yapabilecek başka motosiklet tarzı yok. Racing crusuier vb yapamaz.
Senin gidemediğin yeri de bana haber ver ben giderim 😀
-
26 Aralık 2019, 20:43
#44
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Senin gidemediğin yeri de bana haber ver ben giderim
Benim gidemediğim yerde senin motorun gücü yetmez zaten.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
26 Aralık 2019, 20:48
#45
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Enduro motosiklet özellikle hafif modellerde özgürlüktür. Aslında motosiklet özgürlüktür denir. Ama bence enduro özgürlüktür. KTM 640 kullanıyorum ve motosikletim 148 kg ağırlığa sahip. Gözümün kestiği her yere girebiliyorum. Yol varmış yokmuş hiç önemli değil. Haftasonu mesela teneresi olan arkadaşım ile dolaşmaya çıktık. iki dağ arasında suların açtığı yarıkta ilerledik. Bi süre sonra tenere gelemedi ben devam ettim. Dahada giderdim ama onu bırakıp gitmek olmaz. Dağ taş kaya su hiç bişey önemli değil.
Şehiriçinde kullanmak ayrıca güzel. Yüksekliği sayesinde kaldırım refuj vb dinlemiyorum. Trafik sıkışıklığı hiç yok benim için. Torku sayesinde çabuk hızlanıp istediğim gibi aralara girip çıkabiliyorum.
Düşündüğüm zaman benim yaptıklarımı yapabilecek başka motosiklet tarzı yok. Racing crusuier vb yapamaz.
İşte tam da benim düşündüğüm gibi bir düşünce , enduro her yolun motoru arkadaş,selamlar
-
26 Aralık 2019, 22:32
#46
bmw ci ye bakmayın o tatlı su motorcusu bizim yanımızda meşhur olmaya çalışıyor
-
27 Aralık 2019, 00:22
#47
mesut hoca adlı üyeden alıntı
İşte tam da benim düşündüğüm gibi bir düşünce , enduro her yolun motoru arkadaş,selamlar
Bizim grupta çeşitli tarzda motorlar var. Bazı turlarda sorun oluyor. Bi yere gidiyoruz varadero ağır olduğu için giremiyor. Bi yere gidiyoruz cbf600ün altı değecek diye giremiyor. Geçen arkadaşların gittiği bi turda tracer700ün blok çatlamış. Örnekler çoğaltılabilir. Ama henüz enduro kullananlar için o gelemez diye cümle kurulmadı.
Motorumu özledim yazınca. Eve gidince yanağına bi buse kondurayım. 😁
-
28 Aralık 2019, 23:20
#48
bu gün itibari ile tenere yi sattım :(
yeni motor yeni heyecan yeni yılda yeni yol arkadaşı arıyorum bakalım
adaylar
honda afrika twin 1000
triumph tiger 800
bmw f 800 gs
belki süpriz t7 ?????
-
30 Aralık 2019, 01:08
#49
F54 adlı üyeden alıntı
bu gün itibari ile tenere yi sattım :(
yeni motor yeni heyecan yeni yılda yeni yol arkadaşı arıyorum bakalım
adaylar
honda afrika twin 1000
triumph tiger 800
bmw f 800 gs
belki süpriz t7 ?????
İçlerinde f800 daha araziye yatkın bence. Listeye birde ktm 990 eklenmeli diye düşünüyorum.
http://mustafa.atesel.com/ktm-990-adventure-test/
-
30 Aralık 2019, 01:47
#50
Benim düşüncem,
Enduro sahibi olmak için çok neden olduğu yönünde.
Herkes bir gün endurocu olacak sözü cümle olarak komiğime gitsede katılanlardanım.
Çok fazla artısı varken bilinçsiz beklentileri olmayan insan için hiç bir eksi yönü olmayan modeldir enduro.
Kendi içinde yol ve arazi ağırlıklı diye ikiye bölebildiğimiz başka bir tür var mı?
Herkesin garajında bir tane olması gerekir bana göre.
Ama işin güzel tarafı garajı olmayan adam bile bir tane enduro alınca bir kaç motosiklet sahibi olmuş gibi olabiliyor işte.
Bu yüzden güzel enduro sahibi olmak.
Özgürlük kelimesinin yanına yakışmıyor mu sizcede?
Uzağa mı gitmek istiyorsun?
Kampa mı?
Gezmek mi amacın sadece şehirde?
Canın plaja mı inmek istedi?
Parkur mu yapacaksın yoksa viraj mı?
Al bir enduro hepsini belki yüzde yüz verimlilik ile yapamazsın ama...
Yine hepsini yapabileceğin tek motosiklettir enduro.
-
30 Aralık 2019, 08:09
#51
F54 adlı üyeden alıntı
bu gün itibari ile tenere yi sattım :(
yeni motor yeni heyecan yeni yılda yeni yol arkadaşı arıyorum bakalım
adaylar
honda afrika twin 1000
triumph tiger 800
bmw f 800 gs
belki süpriz t7 ?????
tenere 700 benim de takibimde bence africa ile beraber listedeki en alınası motosiklet.
-
30 Aralık 2019, 22:07
#52
Boldpilot adlı üyeden alıntı
tenere 700 benim de takibimde bence africa ile beraber listedeki en alınası motosiklet.
3 AYDA 10000 zam geldi ulan yamaha bakalım bu paraya kime satacan ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
Ekarademir adlı üyeden alıntı
990 güzel de model yılı olarak biraz eski ve yakıt olarak diğerlerinden fazla yakıyor çift depo var boşuna değil
-
31 Aralık 2019, 01:03
#53
Ben o yazılan yakıtlara pek inanmıyorum. Benim küheylan 5i geçmiyor mesela. Usul usul binersem 4.5e kadar düşüyor. Ama nette daha yüksek yakıt tüketimi yazıyordur. Ben kamyoncuyum. Bizim meslekte aracın teknik verisi bi işe yaramaz. Şoför vardır çok yaktırır şoför vardır az yaktırır. Mesele kulakta ve bilekte biter.
-
31 Aralık 2019, 01:46
#54
bizim bi arkadaşta vardı tenere den sonra aldı pek dayanamadı yakıt a satıp 1190 aldı 6 7 8 gaza göre yakıyor dedi 990 için 6.5 tan aşşağıya pek düşmez diyorlar
bu benzin ve vergiler ile 990 pek cazip değil
1190 bile ondan daha alınası bi motor benim için
-
31 Aralık 2019, 06:26
#55
F54 adlı üyeden alıntı
bizim bi arkadaşta vardı tenere den sonra aldı pek dayanamadı yakıt a satıp 1190 aldı 6 7 8 gaza göre yakıyor dedi 990 için 6.5 tan aşşağıya pek düşmez diyorlar
bu benzin ve vergiler ile 990 pek cazip değil
1190 bile ondan daha alınası bi motor benim için
Tenere az mı yakıyor? Arkadaşımda var oda yakıttan şikayetçi. Yazdığın rakamlardan bahsediyordu oda.
Transalp 700 olan arkadaşım var yakıt olarak oda çok iyi. 4 civarındaydı.
-
31 Aralık 2019, 07:11
#56
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Tenere az mı yakıyor? Arkadaşımda var oda yakıttan şikayetçi. Yazdığın rakamlardan bahsediyordu oda.
Transalp 700 olan arkadaşım var yakıt olarak oda çok iyi. 4 civarındaydı.
660 I 35000 km kullandım 130 140 km/h ile 5.6 5.7 yakıyor 100 km/h ile gidersen 4.2 civarı yakıyor normal kullanımda çok değil
en son 600 km kampa gittik 4.6 yaktı 300 km si virajlı dağ yolu kaybolmalı gazlamalı düşmeli vs vs.
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
31 Aralık 2019, 07:26
#57
F54 adlı üyeden alıntı
3 AYDA 10000 zam geldi ulan yamaha bakalım bu paraya kime satacan ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
990 güzel de model yılı olarak biraz eski ve yakıt olarak diğerlerinden fazla yakıyor çift depo var boşuna değil
Tenere 60 bin bandında alınacak en iyi motosikletti ama fiyatlar dediğiniz gibi çok zorluyor.
Memlekette fiyatlar herşey için çok hardcore , 250cc sınıfında yamaha wr250r ı neden getirmiyor anlamıyorum. 6699 dolar yurt dışında, vergi diliminden dolayı mt25 r25 ile aynı fiyata piyasada olur. Sırf süspansiyondan dolayı crf nin üzerine 7-8 bin tl verilir bu motosiklete.
Ben uzun yıllar binmeyi düşünüyorum, 2011 model 41 bin km de gerekirse sandık motor atıcam ileride yine de elden çıkarmamaya bakıcam.
-
31 Aralık 2019, 11:18
#58
F54 adlı üyeden alıntı
660 I 35000 km kullandım 130 140 km/h ile 5.6 5.7 yakıyor 100 km/h ile gidersen 4.2 civarı yakıyor normal kullanımda çok değil
en son 600 km kampa gittik 4.6 yaktı 300 km si virajlı dağ yolu kaybolmalı gazlamalı düşmeli vs vs.
Arkadaşın motor bozuk o zaman. 😀 7 8 litrelerden bahsediyordu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)