Ne alırsanız alın Citroen C3 1.2 otomatik almayın, bir araba hiç mi gitmez? 40 yaşında adamım hayatımda bu kadar gidemeyen araba görmedim.
Ne alırsanız alın Citroen C3 1.2 otomatik almayın, bir araba hiç mi gitmez? 40 yaşında adamım hayatımda bu kadar gidemeyen araba görmedim.
Eee altındaki motor 72hp olunca, kıyaslamayı ona göre yapıyorsun. Doğal olarak motor uçuyor duruyorken, araba gitmiyor gibi geliyor. Bende megane için gitmiyor diyorum ama yolda ortalama 80 ile gittiğim için çokta şeetmiyorum.
EEE sonuç ne oldu acaba ?
yoksa forum un kuralı değişmedi mi? ne alayım diye sorarlar sonra gidip alakasız birşey alırlar
ben renault scenic derim. manuel sc1 dediğimiz kasayı kullanıyorum. mpv hakkını veriyor. otomatik olanlardanda çoğu kişi memnun.
Benim arkadaşım da bakıyordu 40 Bin TL ye otomatik araba. Baktı o paraya amuda kalkmış parande atmış arabalar var sadece Kredi çekti sonra 70 Bin liraya astra alabildi oda 2010 model.
c3 dediklerinize katılıyoum eklemek istiyorum start stop modeli vardı ayağımı frene gösterir göstermez stop ediyordu ama araba hala yolda akıyordu.Şanzımanda sorun çıktı otomatik vites arabada çamlık tarafındaki servisin cevabı,kullanıcı hatasından kaynaklanıyor dedi ve araç satıldı.
2005 honda jazz 1.4 benzin + lpg
tamam ama sizin bahsettiğiniz gayet güzel bir uygulama , start stop ne kadar erken devreye girerse o kadar çok tasarruf vede atmosfere yarar sağlar , aracın şanzımanının arızalanması ile alakası yoktur , volkswagen cc araba vardı bende iki defa dsg debriyaj bir defa mekatronik ve bir defada 2 ve 3 no piston değişti , 2012 model daha 50.000 km de yaşandı bunlar , satarken en mutlu olduğum araba idi
1.2 atmosferik arabalar benide sinir hastası ediyor. Hiç benzimli aracım olmadı, En güçsüz arabam şuanda kullandığım clio 1.5 dci 85 hp. ilk bindiğimde bu bile hızlanmalarda sinirimi bozuyordu, özellikle arabada 3 veya 4 kişiyken yokuşlarda hızmı arttıramıyorum, ve uzun yolda 4 kişi iseniz şehir içi tek kişi gitmekle aynı yakıtı yakıyor. Sonra 1.2 mitsubishi invite a bindim. 1 hafta da araba kullanmaktan soğuttu beni. Torku yüksek 110 hp dizel bir araç bana göre ideal. hem ekonomik hem iyi performans veriyor. ama 40 bine otomatik oyle bir araç alamazsınız
benzili atmosrefik düşük cc li bir araç alacaksınız ve kahrolacaksınız.. benden söylemesi
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
Dostum nesi güzel sarı ışık yanıyor yavaşlamak istiyorum stop ediyor şanzımanda sıkıntı o yüzden çıkmadı neden dolayı servis bile cevap veremedi ama garantisi olduğu halde kullanıcı hatası demesi anormal geldi. Favori aracım mazda 3 ekonomik durum el verse bugün alırdım harika araba.
Toyota Yaris 1.0 otomatik var bende. Bence gitmemek konusunda daha ötesi olamaz.
Geçen yaz yunanistana geçtim, orada otobanlarda hız sınırı 130'muş, benim araba 100'ü geçince motor devri zaten aşırı yükseliyor, sağdan sağdan 120 ile anca gidebildim. Gitmeyen araba kullanınca trafik hız cezası sorunu da olmuyor.
1.0 yarisin teknik özelliklerine baktım da şimdi abovvv, o neymiş ya. 63bg , 90Nm tork.
Tam ömür törpüsü. Bayırlarda yük kamyonlarıyla kapışmalık araba
Düşük cc benzinli motorlarda turbo şart aga. Yoksa şaka gibi değerlere sahip gitmeyen, yürümeyen, üstüne birde çok yakan arabalar ortaya çıkıyor.
Bak mesela bende 1,2tsi polo vardı geçen sattım. Motor hacmi 1200cc ama turbo sayesinde 90bg ve 160Nm tork vardı alette. Ayrıca 0-100 de 10,8 sn ki gerçekten boş arabayla gaza yüklenince çok iyi hızlanması vardı. Sürmesi keyif veriyordu.
Şahsen düşük hacim benzinlide atmosferik önermem, bir yokuşa denk gelince hem çok yakar hemde az kaçar.
Hele birde otomatik olursa vay sürenin haline...
Bir aralar kullandığım eski aracımın teknik bilgilerini paylaşıyorum. Ömür törpüsü neymiş farkına varın die... Yokuş yukarı çıkarken klima'yı kapatmak zorunda kalıyordum.
Performans Bilgileri
Araç, dizel yakıt tipi ile çalışmaktadır.
Aracın fabrika verilerine göre yapabileceği maksimum sürat 140 km/saat'dir.
Tata Indica 1.4 D (49 Hp) aracı, 100 kilometre hıza 17 saniye'de ulaşır.
Motor Bilgileri
Bu düşük güç performanslı araç, 49 beygir gücüne sahiptir.
Bu otomobilin tork gücü ise, 85 Nm /2500 dev/dak'dir.
Tata markasının Indica modeline ait aracın motor hacmi; 1405 cm3'dür.
Aracın motoru 4 silindirlidir.
Motorun silindir çapı 75 mm. iken, silindir içi vuruş 75 mm.'dir
Motorun sıkıştırma oranı; %22 olarak ölçülmüştür.
Bu 4 silindirli olan motor için, silindir başına 2 valf düşmektedir.
Tata Indica 1.4 D (49 Hp) aracındaki motor, dizel - standart dizel enjeksiyon (sdi) yakıt sitemiyle çalışmaktadır.
40 bine yaşayan araç varsa otomatik vites açtığı masrafla uğraşılmaz seviyededir.. Üzerine az daha koyup Suzuki 1.5AT tam otomatik öneririm . Bastınmı gider. 100 Km / LT 6 falan yakarsın. Çok tatlı ve sorunsuz araçtır..
Otomatik vites konusunda tam otomatik versiyon harici önermem. Çift kavrama yada yarı otomatik her araç potansiyel sorundur..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)