CC Küçülteceğim yardım (Scooter)
Reklamlar
-
honda activia goruyorum buralarda adam dağ bayır cıkıyor yenge ile. cc olarak karsılar mı bilemedim sizi.
bu arada konu sahibini tebrik ederim, yazdıgını okurken kim yine konuya değil de kaska falan takılacak onu merak etmiştim. kibarca agızlarının payını vermiş.
Reklamlar
-
çin malına bineceğime motora binmem daha iyi. kanser eder adamı. nmax 155 yada pcx 150 size yeterli olacaktır. bende sizin düşüncenize uyarak pcx aldım 3 ay önce. çok özlersiniz eski motorunuzu. sanırım scooter işi bana göre değil. biraz fazla basit. bacaklarının arasında depo olmaması çok kötü bir hissiyat.
-
ahmetmert58 adlı üyeden alıntı
çin malına bineceğime motora binmem daha iyi. kanser eder adamı.
Çin malı motor kullanıyorum, ortalama olarak benle aynı yıl ve km ye sahip bir cok japon modeli arıza yaparken benim motor beni hiç üzmedi.
Çin malı zordur, düzgün kullanmak gerekir haklısınız ancak spesifik sıkıntılı modeller hariç yaptıgınız yorumdan motora iyi bakılmadıgı için sucu ona atmak olarak görüyorum.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Çin malı motor kullanıyorum, ortalama olarak benle aynı yıl ve km ye sahip bir cok japon modeli arıza yaparken benim motor beni hiç üzmedi.
Çin malı zordur, düzgün kullanmak gerekir haklısınız ancak spesifik sıkıntılı modeller hariç yaptıgınız yorumdan motora iyi bakılmadıgı için sucu ona atmak olarak görüyorum.
Nasılsa Çin malı, nasılsa bozulacak diye düşünerek kaliteli yağı çok görüp motora ayçiçek yağı koy, sonra motor arızalandı Çİnliler artık gömdükleri kadar kötü değil. Arkadaşın sorusunun cevabına gelirsek. Ben scooter a binsem pcx e binerdim, makul yakıt ve sorunsuzluk var, hemde şekli çok güzel. bütçeni aşıyor mu bilmiyorum ama mt-07 den düşeceksen alırsın herhalde
-
tarikcapar adlı üyeden alıntı
Nasılsa Çin malı, nasılsa bozulacak diye düşünerek kaliteli yağı çok görüp motora ayçiçek yağı koy, sonra motor arızalandı
Çİnliler artık gömdükleri kadar kötü değil. Arkadaşın sorusunun cevabına gelirsek. Ben scooter a binsem pcx e binerdim, makul yakıt ve sorunsuzluk var, hemde şekli çok güzel. bütçeni aşıyor mu bilmiyorum ama mt-07 den düşeceksen alırsın herhalde
kesinlikle katılıyorum. Kronik sorunlu japon / hint modelleri de var ancak o modeller için "olsun japon sonucta yaptırırım" diyorlar ve laf ettirilmiyor.
Bende mondial mr150 var, motor hep 2 kişi kullanıldı dağ tepe gezildi, defalarca devirdim, kaza yaptım ve sadece sıkıntı yaratam dış kısımalrdaki parcalardı (sinyal kırılması vs)
arkadasımda ybr var, orjinal ayna aldılar yalama oldu, debriajı sıkıntılı, motor stop ediyor ama hala "japon abi" diyor mesela.
Kronik sorunlu ya da dandik olan modeller belli, onlar alınmaz ise çinliler artık bir japon olmasa bile kapışır duruma geldi.
Titriyor ve vida gevşiyor doğru. ancak 1/3 1/4 fiyatına ürün alıyoruz bir zahmet o vidayı da sıkıverelim, yağını suyunu temizliğini yapalım.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
StiF adlı üyeden alıntı
Sevgili motosiklet.net ailesi belkide yardımınıza en çok ihtiyaç duyduğum an bu andır.Sorunum ise CC KÜÇÜLTECEĞİM.
Evet küçülteceğim.Hali hazırda kullandığım mt07 yi hem artık hevesimi almış olduğumdan hem maddiyattan (tatsumoto olduğumdan kışları binmediğm halde ödediğim öküz gibi vergi de en çok koyan kısmı).Hem bakkala çakkala yakın mesafelere giderken artık bana biraz külfet geldiğinden falan beni istanbulda kuş gibi hafif hissettirecek ihtiyaç anında ince bir atikliği olacak (sıkıştırmalardan kaçabilmek amacı ile sadece) artçı ile bindiğimde bayılmayacak bir güçte olup 30-40km lik mesafede artçı ile beni yormayacak minnoş tatlış bir scootercık arıyorum.
Örnek olarak ise şeklen mondialin znu nostalji tipini çok beğendim.Kafama yarım kaskı takıp gözlüğümü takıp arkamda artçım takılayım istiyorum.Mondialle sorunum yok ancak ayırmış olduğum bütçeme göre aradığım kriterlere uygun daha sağlam,rahat,atik bir scootercık istiyorum.Xmaxlere falan çıkmak istemiyorum.Biraz araştırdım SYM fiddle falan var ama bilemedim.10bin-15bin falan 0 olur ikinci el olur bişeyler istiyorum.İnanın bana scooterlarla ilgili hiç bir bilgiye sahipte değilim.
Durum böyle arkadaşlar höttürü höttürü gazlamayı elbet özleyeceğim ancak artık istanbulda tırıs tırıs gideyim istiyorum.Taviselerinizi fikirlerinizi bekliyorum.Teşekkür ederim.
14-15 bin civarı 2018-2019 model Nmax 155 alabilirsin. Ben 2018 Model, 2019 Mart çıkışlı Nmax155 kullanıyorum. Hem artçılı olarak da çok güçlü bir motor. Yamaha olması da bir diğer artısı. Daha küçük bir motor istersen Yamaha D'light tavsiye derim.
-
Hocam nmax size hayırlı olsun diyelim ozaman. sadece konfordan biraz ödün vereceksiniz. fren performansı, kalkışı , torku , 2 kişi performansı sizi oldukça memnun eder.
-
nmax in tdr versiyonu var 180 lik onu düşünebilirsiniz.. bulamazsanız da bir nmax 125 lik alıp ortalama 4 bin tl karşılığında yamaha servisinde dönüştürtebilirsiniz..
-
Hocam sırf bakkala çakkala spora işe vs gitmek içinse şehir dışına çıkılmayacaksa tek çıkışta 90 km + gitmeyecekseniz gözünüz kapalı nmax 125 ya da 155 alabilirsiniz. bahar gelir yaz gelir ben duramam kısa koşu sağa sola kaçarım uzun yol yaparım derseniz Xmax 250 ya da 300.
-
-
Sym JOYMAX, temiz bulursanız pişman etmez
-
Pcx nmax delight spacy alpha hangisi kafana yatarsa.
-
Honda Goldwing'i olan arkadaşım şehir içinde kullanmalık honda pcx almıştı.
Kocaman 1800cc motor şehir içinde rahat olmuyor diye almıştı. Geçen yaz Gökçeada'ya kamp yapmaya gittik, o çanakkaleden pcx ile geldi, bu dağ yollarında goldwing yorar deyip bununla yola çıktım demişti. Artçı ve bir sürü yükle gayet rahat gidip gelmişlerdi.
Bana soracak olursanız scooter candır. Hem sele altında bagajı çok rahatlık, ayrıca arkaya çanta bile gerektirmiyor, hem de şehir trafiğinde dur kalk vb. durumlarında vitesle falan uğraşmadan gitmek büyük rahatlık. Bir de önü rüzgarı iyi kesen bir motorsa kışın soğukta bacakların üşümesi derdi yok. xmax 250 ile kış boyunca yağışlı günler hariç o soğukta her gün 100km işe gidip gelmiştim.
-
HerveauX adlı üyeden alıntı
Hocam sırf bakkala çakkala spora işe vs gitmek içinse şehir dışına çıkılmayacaksa tek çıkışta 90 km + gitmeyecekseniz gözünüz kapalı nmax 125 ya da 155 alabilirsiniz. bahar gelir yaz gelir ben duramam kısa koşu sağa sola kaçarım uzun yol yaparım derseniz Xmax 250 ya da 300.
Motorda acemi olduğum için bir şey kafama takıldı. Eşimle uzun yol (Bursa dan Ayvalık, Edremit, Tekirdağ vb.)yapmak için motosiklet aldım. Tabiki uzun yola Xmax 250 ile çıkılması konfor, güvenlik vb. sebeplerden daha uygun olur. Fakat 2 seneden önce Xmax a geçemem. Nmax 155 ile eşimde olduğu halde (Sissy bar var) 2-3 saatlik yolculuklara çıkamaz mıyım? Tehlike mi yaratır? Videolarda Nmax 125 ile 2300 Km yol yapıyorlardı (artçı yoktu ama artçı gibi eşya vardı)veya Yama D'Light ile Samsuna 700Km yol yapıyordu. Yorumunuz ne olur?
-
Dinlene dinlene her yere her motorla gidilir bence. Kimisiyle 50 kmde 1, kimisiyle 150 kmde 1.
-
Nmax 155 ile her türlü yola gidilir bence.
Pcx önermem bütçeniz uygun nmax da ABS var pcx de yok.
-
Ben şehiriçi address 110 kullanıyorum, düz yolda çok rahat 100km hıza çıkıyor, yavaş yavaşta 110km ye çıkıyor, yokuş aşağı 120 yapıyor, 100 km de 2,5 litre yakıyor, Bursa Balıkesir gittiğim oluyor mola vermeden rahat ortalama 80-90 la motoru yormadan gidiyorum, şehir içinde bakkal, pazar, ıvır zıvır gidiyer geliver, işleri için çok uygun, orta kısmının boş olması önemli bu arada eşya taşıyabilmek için özellikle koli, pazar market poşetleri, ortası dolu scooterler nmax, pcx gibi çok işlevsel olmayıp, sadece koltuk altı bagajı geniş olabilir, bu arada şehir içinde boyutlar ne kadar küçük o kadar iyi olur. benim bu arada büyük CC motorda var onun yeri ayrı. Yani motorculuk işinde yerine göre ayrı motor kullanmak gerekir fakat maddi imkansızlık tek motora yöneltiyorsa bu amaçla alınan motorlar, şehiriçine fazla, uzun yola az gelir, işin özeti bu.
-
Genellikle uzun yol yaptığım için bir kaç izlenimim oldu.
Uzun yolda gerektiğinde 120 veya 130 km. hızlara çıkmak gerekebilir.
Aksi halde sürekli kenara kaçmak gibi riskli durumlarda kalınır. Şimdi tırlar dahil çok yüksek hızlara çıkabiliyorlar.
Çok gerekmedikçe küçük cc motosikletler ile uzun yola çıkmamak daha doğrudur.
-
Vista86 adlı üyeden alıntı
Genellikle uzun yol yaptığım için bir kaç izlenimim oldu.
Uzun yolda gerektiğinde 120 veya 130 km. hızlara çıkmak gerekebilir.
Aksi halde sürekli kenara kaçmak gibi riskli durumlarda kalınır. Şimdi tırlar dahil çok yüksek hızlara çıkabiliyorlar.
Çok gerekmedikçe küçük cc motosikletler ile uzun yola çıkmamak daha doğrudur.
üstad ben geçen yaz ilk defa küçük cc bir motorla ( yukarıda da yazmıştım 150 cc Piaggio Medley ) İstanbul dan Turgutreis D-Marin e gittim , burada çalıştığım için 650 lik motorumla bu yolda 100.000 km yapmışımdır , ufak motorumla inanın daha çok keyif aldım , daha önce hızlı geçtiğim yerlerde fark edemediğim nice güzellikler varmış , motor ufak olunca durmak kolay oluyor yani büyük motorda inmek binmek kalın botlar montlar vs yüzünden zul gelmiştir bana , ayrıca ufak scooterim o kadar sessiz ilerliyorki telefonun hoparlöründen keyifle müzik dinledim
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
üstad ben geçen yaz ilk defa küçük cc bir motorla ( yukarıda da yazmıştım 150 cc Piaggio Medley ) İstanbul dan Turgutreis D-Marin e gittim , burada çalıştığım için 650 lik motorumla bu yolda 100.000 km yapmışımdır , ufak motorumla inanın daha çok keyif aldım , daha önce hızlı geçtiğim yerlerde fark edemediğim nice güzellikler varmış , motor ufak olunca durmak kolay oluyor yani büyük motorda inmek binmek kalın botlar montlar vs yüzünden zul gelmiştir bana , ayrıca ufak scooterim o kadar sessiz ilerliyorki telefonun hoparlöründen keyifle müzik dinledim
Yani o da bir bakış açısı... Olabilir..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)