Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

yüksek hızda makas atmak

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Ocak 2019
    Selam beyler, az önce eve gelirken duke 250 motorum ile köprü çıkışı 110 civarı hızla ilerliyodum ki yanımdan artçısıyla mt25 li bi arkadaş tahmini 140kmh gibi bir hızla makas atarak ilerledi gitti, benim merak ettiğim o hızda nasıl bu kadar rahat makas atabildiği üstelik 250cc bir motorda ve artçısıyla. yani jiroskop etkisinden o hızlarda kontra vermek oldukça güç istiyor ve ardı ardına bu kadar sık aralıklarla slalom yapmasına şaşırdım açıkçası, virajda yakaladım daha temkinliydi yatarken ama sapakta ayrıldığımızdan tanışıp soramadım. sizce ne yapmalı tem e çıkıp bunu çalışmalı mıyım bi tekniği var mıdır bu işin?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Nasil mi o hızda o kadar rahat makas atabiliyor? Yuksek risk alarak, en ufak bir problem de basina gelecekleri dusunmeyerek, kendisini ve artcisini icine attigi tehlikenin farkinda olmayarak tabii ki...

    Motosikletten zevk almak icin viraj calismanizi oneririm. Makas atmak zevkli olabilir ancak riski zevkine degmez emin olun...
    espresso ve Dagor bunu beğendiler.

  3. #3
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    bu nasıl bir pişkinlik yahu , birini görmüş imrenmiş nasıl makas atarım diye soruyor , engellerden kaçış manevrasını hiç mi merak etmedin ? tabi öncelik makasta..

  4. #4
    BikeManiac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bmw f700 gs
    hemen gömmeyin adamı. tekrar okuyun. arkadaşın değinmek istediği konu yüksek süratte kontra vermek güçleşiyor ama mt25 li adam nasıl oluyor da rahat kontra vererek makas atıyor. yani bir nevi sürüş tekniği sorusu. hatta risk altındayken hayat kurtaricı hamle bile olabilir.

  5. #5
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Bilgim olmadan fikir sahibi olamak istemem ama eğer artçı ile sürücü senkron hareket ederlerse ağırlıklarını cayroskopik midir nedir o etkiyi yenmek için kullanmış olabilirler mi ?

  6. #6
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı BikeManiac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hemen gömmeyin adamı. tekrar okuyun. arkadaşın değinmek istediği konu yüksek süratte kontra vermek güçleşiyor ama mt25 li adam nasıl oluyor da rahat kontra vererek makas atıyor. yani bir nevi sürüş tekniği sorusu. hatta risk altındayken hayat kurtaricı hamle bile olabilir.
    biraderim tekrar okuyunca sence orada sorulan şey değişecek mi ? adam konuyu tem de makas çalışması yapsam mı diye bağlamış ayrıca yüksek hızda gidonu yarım milimetre oynatsan rahatlıkla bir yöne sonra diğer yöne kontra basarsın hiç zor değil , tekerleklerin jiroskopik etkisi sen müdahale etmediğin sürece motoru dik tutar , istersen 500 le git gidona en küçük müdahale yahut vücudunla yapacağın bir etki yön değiştirmeye yeterlidir...düşük hız ile yüksek hız arasındaki tek fark dönüş çapıdır..

  7. #7

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    Hayallerine daha çabuk kavuşmak için...

    Tabi şanslıysa
    espresso bunu beğendi.

  8. #8
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    maşallah forum da bekçi kaynıyor, hemen saldırmaya calısıyorsunuz.




    Alıntı SaygınKenobi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam beyler, az önce eve gelirken duke 250 motorum ile köprü çıkışı 110 civarı hızla ilerliyodum ki yanımdan artçısıyla mt25 li bi arkadaş tahmini 140kmh gibi bir hızla makas atarak ilerledi gitti, benim merak ettiğim o hızda nasıl bu kadar rahat makas atabildiği üstelik 250cc bir motorda ve artçısıyla. yani jiroskop etkisinden o hızlarda kontra vermek oldukça güç istiyor ve ardı ardına bu kadar sık aralıklarla slalom yapmasına şaşırdım açıkçası, virajda yakaladım daha temkinliydi yatarken ama sapakta ayrıldığımızdan tanışıp soramadım. sizce ne yapmalı tem e çıkıp bunu çalışmalı mıyım bi tekniği var mıdır bu işin?
    tekniği elbet vardır ama yapılması mantıklı mı onu sorgulaman lazım. araba makas atarken kücük bir yeri sürtse diğer araclara sıkıntı olmaz ama sen sürttüğün anda ölebilirsin.

    Uslu uslu sürmek en temizi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  9. #9
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Yüksek süratlerde kontra vermek o kadar da zor değil. belki senin gidonun küçük olduğu için belli bir süratten sonra kontrayı zorlaştırıyor olabilir

  10. #10
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Şehirden uzak, köy-kasaba-yayla yollarında sakin sakün viraj çalışmak benim meditasyonum..
    Kalabalık trafikte makas, hem yorucu, hem başkasının kanına girmek adına vicdanen sorumluluk, hem de ciddi kural ihlali..
    hasmet bunu beğendi.

  11. #11
    bindiregandi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    paketçidir
    HRider bunu beğendi.

  12. #12
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Tabii tabii, TEM'e çıkıp çalışın. Nüfus planlamasına katkınız olur.

  13. #13

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Gece 01:20 den bahsediyorsun,

    Belki bir iki duble sallamış sonrada kendini makasa sarmış olabilir..

  14. #14
    baltaaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    İzmir /URLA
    Motosikleti
    YZF R25
    Güzelim forumu bu tipler dumur bir hale sokuyor , yardımcı olmaya çalışan arkadaşlar abilerimiz oldukca fazlalar hepsi sağolsunlar düşüncemiz yanlış bile olsa bir şekilde tatlı bir dille uyarıp doğruyu gösteriyorlar . Tabi sepetteki yumurtalar herzaman aynı değil , foruma 50 kere girip hiç üşenmeyip kimi nasıl gömerim ezerim tiplerde var , allah affetsin acınası haldeler . iyi forumlar

  15. #15
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Alıntı bindiregandi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paketçidir
    İŞTE BU YÜKSEK İHTİMAL DOĞRU

  16. #16
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı bindiregandi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paketçidir

    yılan gibi kıvrılıyor adamlar, nasıl bir motor sürüş tekniğidir anlamadım zaten
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  17. #17

    Üyelik
    27 Ocak 2019
    selam beyler soruma güzel yanıtların yanında gereksiz tepkiler de aldım asıl sormak istediğim bu işin tekniğiydi, öyle anlar oluyor ki gerçekten güvenlik için bile gerekebiliyor bu durum, amacım apaçilik vs. değil şehir içinde yaşıyorum ve yüksek hızda ardı ardına zıt yönlü kontra vermeye çalıştığımda motorun yüksek direnciyle karşılaşmış biri olarak bu işin farklı bir tekniği var mı onu sorumuştum aslında. evet anlık sağa sola kaçabiliyoruz 140+ hızlarda ama sürekli ve kısa aralıklı zigzag çizmek şerit değiştirmek nasıl bu kadar kolay bu arkadaşlar için?

  18. #18
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    ^Korkanın cocugu olmaz yapıştır asıl zevk 200den sonra başlıyor Birazda şey gibi düşün doğal seçilim beceremezsen elenirsin
    baltaaa bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Motosikleti
    BMW F 650 GS
    Yolculuk zincirlikuyuya degilse boyle hareketlerden kacinin derim

  20. #20
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    yuksek hızda makas ve kontrol daha iyidir. ancak risk de bir hayli fazladır


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)