Fiddle 3 200'ün varyatör kontrol zamanı geliyor. Fiyatlar bakayım dedim 818X19.7X28T 387TL, 818X19.7X28 126,9TL. Bu ilk kayışın sonundaki ''T'' ne anlama geliyor? Oldukça fazla fiyat farkı var ucuz olanı alsam işimi görürmü?
Fiddle 3 200'ün varyatör kontrol zamanı geliyor. Fiyatlar bakayım dedim 818X19.7X28T 387TL, 818X19.7X28 126,9TL. Bu ilk kayışın sonundaki ''T'' ne anlama geliyor? Oldukça fazla fiyat farkı var ucuz olanı alsam işimi görürmü?
O t yi bilen yok.. bazısı üretildiği ülke olabilır diyor.. bazısı içindeki ip fazla diyor.. tr bando bilmiyor.. tr sym de belki havayolu ile geldi maliyeti fazla diye fiyatı böyle olabilir diyor.. aslında herkes iyi niyetli ama ben de bilemedim ve daha hesaplı olan sonunda d2 yazanı aldım.. sonunda bir şey yazmayan 2013 fiddle 2 125 s'inkı de oluyor.. sebebini bilmiyorum ama ben bir tane yeşil yazılı bando'yu 1500 km de kopardım.. daha sonra sym poşetinde olmayan ve sonunda bir şey yazmayan ve piyasadan aldığım bir bando'yu 5000 km de kopardım.. şu anda 2300 km dir sonunda d2 yazan sym poşetindeki kayış var üzerinde ve şimdilik iyi durumda..
Öyle ise orijinal alıp 10000km rahat etmek daha mantıklı gibi
Benimki 10400 km.de durumu nasıl sizce? Acil değişim istermi?
Benim Yamaha X City 250'de kayış değişimi 20.000'de bir oluyordu (X Max'lar da aynı olmalı, X City ile X Max kasa / far ve jantları hariç motoru yürürü aynıydı zaten...), 169cc'lik Sym'ler ne kadar erken değişim istiyormuş öyle?
Merak ettim, Fiddle III 200 de kayışın değişim için kullanım kitapçığında ne yazıyor?
---
PCX150-2013'e baktım. 24000 km diyor. 10000km kısa değil mi?
Güçler yaklaşık aynı, Fid-11.80hp. / Pcx-13.3hp.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Buldum, 12000km yazıyor kullanım kılavuzunda..
Evet 12000'de değişim diyor, şu anda 10400'de. İndirimler varken alayım dedim.
Kayışı eline al ve dişli kısmı dışa doğru bakacak şekilde kıvır. Aralarda çatlak çok fazlaysa değiştir. Ama o kmler için bence erken. Tabi sürekli ani kalkış ve ara gaz vermeler çok sık yapıldıysa değişim ister. Bu arada ben burgmanınkini 42bin km de değiştirdim hala gideri vardı ama incelme fazla olduğu için ilk kalkışta tutunma zor oluyordu.
burgmanla diğer markaları kıyaslamak pek olmazdı bence
56bin aldığım burgman 400'ün kayışı 70bin olmak üzere. benden öncede bir o kadar kullanılmışlığı vardı. hoş ortalama 20bin km jr costa en varyatör takılıydı ve kayışı bayağı bitiren bir mevzu. fiyatı pahalı ama karşılığı uzun km olarak geri dönüyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)