Honda'nin tokadı çok sert oldu
Reklamlar
-
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!
Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.
Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...
Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..
Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..
Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.
Reklamlar
-
haklısın bro şimdi onlar düşünsün
-
Dostum,biraz sakin ol..relax
-
-
Honda saglamligini korumayi basardiysa baska ss satilmayacak gibi duruyor tr de
-
-
Mersin İl Temsilcisi
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!
Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.
Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...
Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..
Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..
Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.
Ee yani??
Ben bu konuda diğer büyüklerin değil de, küçüklerin etkili olduklarını düşünüyorum.
Eğer ki, hindistan vs küçük, ucuz ve parçası bol üretim yapmasalardı biz hâlâ çocukken mz motora bakıp iç geçirdiğimiz günlerden pek farklı sayılmaz günler yaşardık.
Fiyat uçurumlarından ötürü çifteli mobyletteler yapılıyordu.
2006 da cbr 125 için 4-5 bin tl fiyat verildiğinde 1750 tl ye 125 lik çinli motorumu almıştım. Çeyrek 54tl idi..
Şimdi de vergiler vs katlana katlana 7-8bine geldi rks vs markalar. İkinci el bir inazuma 250 ise 15 bin tl civarında alınabiliyor.
Çinliler olmasa idi, biz 125 lik japonu anadolu fuarlarında bile zor görürdük...
Bir de kendi motosikletimizi yapabilsek...
-
poliüretan kokusu alıyorum ben
-
Ducati panigale v4 s en yakın rakibi, ama dayanıklılık ve işletme giderleri konusundan honda boy boy önde olacağı kesin gibi. Bakalım biraz vakit geçsin neler olacak. Benim en büyük umudum kawasakinin bu sene başlattığı düşük cc yüksek silindir akımının devam etmesi. Ben %90 şehir içi kullanan birisiyim, tek motorum olsun onla yeri gelince piste de gireyim ama düşük cc daha az ısınsın yakıtı uygun olsun vs. diye düşünürken alıp evimin baş köşesine koyup ömür boyu ayrılmayacağım bir motor bulamamak çok canımı yakıyor. Hiç olmadı bir şekilde yurt dışına taşınıp o makineyi alacam, vurucam kırbaçı
-
Mersin İl Temsilcisi
okaplan adlı üyeden alıntı
Ducati panigale v4 s en yakın rakibi, ama dayanıklılık ve işletme giderleri konusundan honda boy boy önde olacağı kesin gibi. Bakalım biraz vakit geçsin neler olacak. Benim en büyük umudum kawasakinin bu sene başlattığı düşük cc yüksek silindir akımının devam etmesi. Ben %90 şehir içi kullanan birisiyim, tek motorum olsun onla yeri gelince piste de gireyim ama düşük cc daha az ısınsın yakıtı uygun olsun vs. diye düşünürken alıp evimin baş köşesine koyup ömür boyu ayrılmayacağım bir motor bulamamak çok canımı yakıyor. Hiç olmadı bir şekilde yurt dışına taşınıp o makineyi alacam, vurucam kırbaçı
Suzuki sv650s ya da sv1000s ya da italyan superduke 990
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Suzuki sv650s ya da sv1000s ya da italyan superduke 990
düşük cc kısmını atladınız sanırım türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor
-
yine türemeye başladı bu troller.
-
okaplan adlı üyeden alıntı
düşük cc kısmını atladınız sanırım
türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor
Düşük cc neden ? Ben 250 lik cbr250 kullanıyordum şimdi cbr650 kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı
-
-
okaplan adlı üyeden alıntı
Ducati panigale v4 s en yakın rakibi, ama dayanıklılık ve işletme giderleri konusundan honda boy boy önde olacağı kesin gibi. Bakalım biraz vakit geçsin
Honda Ducati gibi 1100 CC yapsaydi bunu çok ayıp ederdi.O 100 CC den de birkaç 10 beygir çıkardiii.
Ducati nin Türkiye de zaten Honda ya yaklaşmasi soz konusu olamaz da asıl tüm dünyada tokadi yiyecek Honda dan
Adv dunyasinda ise Africa Twin Adventure ES diye bir model çıkardi ki o da 1200 GS i kismen vuracak,850 GS i ise silecek.
Honda'yi bu sene çok sinirlendirmisler,acımıyor hiçbirine..
-
okaplan adlı üyeden alıntı
düşük cc kısmını atladınız sanırım
türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor
Aslında ben yeni bi sürücü sayılırım. Bir bir buçuk sene kadar oldu motor kullanalı. Cbr250 ye göre kıyaslayınca mükemmel bir makine. Fren olsun hızlanma olsun yakıt olsun. Bana sorarsanız alternatifi olmayan bir model.
-
oktayakgoz adlı üyeden alıntı
Düşük cc neden ? Ben 250 lik cbr250 kullanıyordum şimdi cbr650 kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı
isterseniz panigale kullanın o sizin tercihiniz. ben türkiyedeki vergi, yakıt fiyatları, daraltılmış bakım aralıkları, yedek parça ve aksesuarların kur yüzünden fahiş fiyatlara gelmesini daha yüksek cc bir motorda karşılaşabileceğim durumları göz önünde bulundurup kendime uygun birşey alırım. yatak sarmış bir duke 200 ün tamiri için servisin 8.290 tl istediğini gördükten sonra düşük cc bile fazla patenle falan mı gitsem sağa sola diye düşünmeden edemedim. Çok güzel insanın iştahını kabartan bir motor ama dediğim gibi türkiyede ben almam, alana saygı duyarım sorunsuz kazasız kullanırsınız umarım.
-
okaplan adlı üyeden alıntı
düşük cc kısmını atladınız sanırım
türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Honda Ducati gibi 1100 CC yapsaydi bunu çok ayıp ederdi.O 100 CC den de birkaç 10 beygir çıkardiii.
Ducati nin Türkiye de zaten Honda ya yaklaşmasi soz konusu olamaz da asıl tüm dünyada tokadi yiyecek Honda dan
Adv dunyasinda ise Africa Twin Adventure ES diye bir model çıkardi ki o da 1200 GS i kismen vuracak,850 GS i ise silecek.
Honda'yi bu sene çok sinirlendirmisler,acımıyor hiçbirine..
okaplan adlı üyeden alıntı
isterseniz panigale kullanın o sizin tercihiniz. ben türkiyedeki vergi, yakıt fiyatları, daraltılmış bakım aralıkları, yedek parça ve aksesuarların kur yüzünden fahiş fiyatlara gelmesini daha yüksek cc bir motorda karşılaşabileceğim durumları göz önünde bulundurup kendime uygun birşey alırım. yatak sarmış bir duke 390 ın tamiri için servisin 8.290 tl istediğini gördükten sonra düşük cc bile fazla patenle falan mı gitsem sağa sola diye düşünmeden edemedim. Çok güzel insanın iştahını kabartan bir motor ama dediğim gibi türkiyede ben almam, alana saygı duyarım sorunsuz kazasız kullanırsınız umarım.
Aslında hiç böyle düşünmemiştim. Yakıt çok önemli idi 250 lik ile arasında 100 km de 1 1.5 litre farkedince aldım. Diğer giderleri hiç düşünmedim açıkçası.
-
oktayakgoz adlı üyeden alıntı
Aslında ben yeni bi sürücü sayılırım. Bir bir buçuk sene kadar oldu motor kullanalı. Cbr250 ye göre kıyaslayınca mükemmel bir makine. Fren olsun hızlanma olsun yakıt olsun. Bana sorarsanız alternatifi olmayan bir model.
cbr250'de şekil ve güç alternatifsiz. ilaveten parça fiyatları da alternatifsiz motoru bakıma sokmak, parça değiştirmek için bankadan 36 ay vadeli ihtiyaç kredisi çekmek gerek.
-
Hoşgeldin Salih,
Hayırdır? Xmax'i satıp Forza mı aldın?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)