Honda'nin tokadı çok sert oldu
Reklamlar
-
nyk adlı üyeden alıntı
Panigale V4 ailesinin hepsi 1100cc değil. V4R 998cc 234hp 165 kg kuru ağırlık gerçi hadi full depo 180kg olsun. Motorun sıralı 4 değil V4 olduğunu söylemeye gerek yok heralde
1000RR-R ismi haricinde güzel olmuş fiyat/performans düzleminde Avrupalı rakiplerine göre önde olacağı kesin. Avrupalılar (Ducati, BMW, Aprillia vs) F/P markası değiller zaten.
Arkadaş vr4-s modelini örnek göstermiş ben de buna istinaden yazmistim.
Fiyat/performans denilince fiyatına göre iyi anlamı cikiyor.Bunu kabul etmiyorum,bu makinayı sadece fiyat/performans olarak iyi demek bence haksızlık oluyor.
Türkiye fiyatı rakiplerinden çok daha uygun olur orası kesin.Ama Türkiye dışında rakiplerinin çoğundan pahalı olacaktir ki zaten olmalı.
Bi de motor v4 olunca ne oluyor ? Cidden bilmiyorum,bariz bir avantajı olsa Yamaha ve Suzuki MotoGp de neden sıralı 4 kullaniyor?
Reklamlar
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Arkadaş vr4-s modelini örnek göstermiş ben de buna istinaden yazmistim.
Fiyat/performans denilince fiyatına göre iyi anlamı cikiyor.Bunu kabul etmiyorum,bu makinayı sadece fiyat/performans olarak iyi demek bence haksızlık oluyor.
Türkiye fiyatı rakiplerinden çok daha uygun olur orası kesin.Ama Türkiye dışında rakiplerinin çoğundan pahalı olacaktir ki zaten olmalı.
Bi de motor v4 olunca ne oluyor ? Cidden bilmiyorum,bariz bir avantajı olsa Yamaha ve Suzuki MotoGp de neden sıralı 4 kullaniyor?
Kullanıyorda çekişte/hızlanmada geride kalıyorlar
-
Marquez pistte kullanmış..
https://youtu.be/oid6JrLpkxg
R eklentileriyle , roket olacak diye dalga mı geçiyor inceden
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Kullanıyorda çekişte/hızlanmada geride kalıyorlar
O zaman neden bu üreticiler yıllardır sıralı 4 tercih ediyor ? Demek ki avantajlı olduğu konularda var,sonuçta motogp den bahsediyoruz işin maliyetine bakilmıyor burada.
Keza BMW de s1000rr da sirali 4 tercih ediyor.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Zalım fireblade ciğerlide gidiyor haaa..
Sıkıştırma oranini değiştirmiş RR-R da
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Zalım fireblade ciğerlide gidiyor haaa..
Sıkıştırma oranini değiştirmiş RR-R da
Ayrıca güç çok smooth mus ve kullanımı da çok basitmiş.
İşe gidip gelinir yani,h.sonu da piste çıkılır
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ayrıca güç çok smooth mus ve kullanımı da çok basitmiş.
İşe gidip gelinir yani,h.sonu da piste çıkılır
herhangi bir super sport ile işe ancak bir aklı evvel gider gelir , ha onunda iki haftaya aklı yerine gelir
-
Mersin İl Temsilcisi
hasmet adlı üyeden alıntı
Bu kuru agirlik olayi bayagi yaniltici. Olay sadece benzin degil. Kimi kuru agirliklarda asagidakiler yok: Motor yagi, antifriz, fren ve debriyaj hidroligi, benzin.
Benim motorun benzin kapasitesi 19 litre. Oradan hesap edin. Daha 3.6 litre motor yagi, 2 litreden fazla antifriz var... ustune bir de hidrolik.
Velhasil 165 kg kuru agirlik 190'a yaklasabilir... Sacma bir deger "kuru agirlik". Hic kullanilmamasi lazim.
Lastik havasındaki nemi dahil etmişler midir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bu 3x r = Real race replica mıdır?
Bu 3 R'dan birini alırsınız bu fiyat ve benzin zamlarıyla diye bize nazire yapıyor olmasınlar!?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Arkadaş vr4-s modelini örnek göstermiş ben de buna istinaden yazmistim.
Fiyat/performans denilince fiyatına göre iyi anlamı cikiyor.Bunu kabul etmiyorum,bu makinayı sadece fiyat/performans olarak iyi demek bence haksızlık oluyor.
Türkiye fiyatı rakiplerinden çok daha uygun olur orası kesin.Ama Türkiye dışında rakiplerinin çoğundan pahalı olacaktir ki zaten olmalı.
Bi de motor v4 olunca ne oluyor ? Cidden bilmiyorum,bariz bir avantajı olsa Yamaha ve Suzuki MotoGp de neden sıralı 4 kullaniyor?
V motorlar daha kısa süre ve düşük devirlerde daha avantajlı diye biliyorum.
Mesela, cruiser motorlar. Hem şehir içi pıtı pıtı, hem otoban püfür püfür..
Honda, V motor teknolojisini magna 750 cruiser serisinde kullanmış, daha sonra bu seriyi frenaj konusundaki yetersizlik ( gelen normlar yüzünden ) kaldırmış. Daha sonra VFR800'de kullandı ama giydirilmiş motorlar şehir içinde fazla hararet yapınca ülkemizde tutmadı. Vergi dilimi de etkendi tabii..
Ama, V ve L motor teknolojileri çok özel.
Suzuki'de dr, dl, sv 650 lerde kullandı bu V motor tipini ve hala da kullanıyor. TL 1000s ( 98 yılları) modellerde de L tipi kullandı ama motor gücüne dayanamayan şasi çatlamaları ve yüksek yakıt değerleri yüzünden ve kullanıcıların ( ne race ne tuoring, ara model diye tanımlamalarını okudum ) ısınamadığı modeller.
Yani, kolay değil, adamlar teknolojide seramoni yapıyorlar, biz de penceremizden izliyoruz..
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
O zaman neden bu üreticiler yıllardır sıralı 4 tercih ediyor ? Demek ki avantajlı olduğu konularda var,sonuçta motogp den bahsediyoruz işin maliyetine bakilmıyor burada.
Keza BMW de s1000rr da sirali 4 tercih ediyor.
Maliyete tabi bakılıyor. Yeni motor yeni şase vs vs bunlar hep dert.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!
Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.
Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...
Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..
Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..
Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.
Alabiliyor musunuz bari?
-
dünyadan haberin yok
https://www.1000rr.net/forums/1000rr-general-discussion/52418-2008-cbr1000rr-oil-burning-thread.html
https://www.1000rr.net/forums/1000rr-general-discussion/179065-2014-burning-oil.html
https://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/100490-well-documented-1000rr-oil-consumption-issue.html
-
honda ne ya ucuz yollu jandarma motoru
-
Allahım goldwinglere bak maşallah :D
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Allahım goldwinglere bak maşallah :D
Fakirliği geçtim millet artık resmen gerekli gıdayı alamaz olmuş ama israf tam gaz devam ediyor.
Jandarma veya polise neden goldwing
alinir ?
Turistik yerlerde sırf "bakın biz çok fakir bir ülke değiliz" imaji vermek için alınmışsa ona da yazıklar olsun.
Gerçi itibardan tasarruf olmazdı değil mi? Pardon.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Fakirliği geçtim millet artık resmen gerekli gıdayı alamaz olmuş ama israf tam gaz devam ediyor.
Jandarma veya polise neden goldwing
alinir ?
Turistik yerlerde sırf "bakın biz çok fakir bir ülke değiliz" imaji vermek için alınmışsa ona da yazıklar olsun.
Gerçi itibardan tasarruf olmazdı değil mi? Pardon.
Tamamen bilinçsizlik bu. Resmi polis görev aracı olarak maybach almaya benziyor.
-
Yuh!
Burada o Goldwing sıfır Mustang'ten $4000 daha pahalı...
Milletin gözüne soka soka.
-
Honda fiyat listesine bakarken ben
-
Muhtemel o goldwingler Honda Türkiye’nin
Vergiden düşmek şartı ile jandarmaya hediyesidir
Bir ara Harley-Davidson polis motorları vardı İstanbul’da hibe ya da bu şekilde verilmişti diye hatırlıyorum.
-
Halaa hondanın bi tasarım sıkıntısı mı var ne.600rr far .aprilla rsv4 kanat lar .panigale çakması kuyruk...hakketten çaycı felanmı tasarladı diyor insan..tabi beğenen var beğenmiyen.honda beyciğime bi sitemim olucak neden düz modelinde quicshiftr yok ...zaten alamıcaz da
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Suzuki sv650s ya da sv1000s ya da italyan superduke 990
banditten sonra sv yi de aldım abi... bandit Ankara da, satılmayı bekliyor... SV de Kıbrısta benimle...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)