Kullanım olarak 2 motosiklet arasında (Bana GÖRE!) hiç bir zorluk yok. Tabi belirttiğim gibi bana göre! Zira büyük makinalar üzerinde uzun yıllar tükettik.
Şahsi tecrübelerime dayanarak ABS,Sürüş Modu, ve TC; bu saatten sonra benim için olmazsa olmaz.. Son 3 motosiklet tercihimde hepsi mevcuttu. Zaten bir yerden sonra büyük makinalarda dolanmaya başlayınca bunların tümünün bir standart olduğunu anlıyorsunuz..
Ben, TC Cok da önemli değil veya olmasa da olur, insanın eli alışınca sorun olmuyor gibi düşüncelere katılmıyorum. Yıllarca kara düzen 120 beygir üzeri makinalar da kullandık, çok şükür elimizin ayarı da olması gerektiği kadar var. Fakat bu gibi güvenlik sistemleri beklenmedik durumlarda gelişen handikaplara karşı çalışan güzel teknolojiler, örneğin 2. köprüden geçmiş ümraniye sapağından ayrılıyorsun, asfalt iyi, çok da güzel bir yuvarlak yatırıyorsun makinayı gıv gıv viraj dönüyorsun, AA o da ne, virajın ortasında sulama var, sanki çimenler asfaltta çıkıyor.. Böylesi bir durumda hızına bağlı olarak TC yok ise motosikletin altından gitmesi ihtimal bir durum, fakat TC var ise, 1 adım daha güvendesin. O yüzden asla teknolojiyi hafife almamalıyız.
Şuanda GS Adventure kullanıyorum, 260 kg islak ağırlığı var, Adaptasyon sürecinde bu motor ile sadece şehir dışı sürülür, aradan geçmez, dursam kalkmak cok zor fln gibi düsünüyordum, yanılmışım.. Alışınca bisiklet gibi geliyor. Bu yaz İsviçre rotasına giderken tam yüklü ağırlığımız 450 KG civarindaydı, ve güle oynaya gittik geldik, hiç bir sorun yaşamadık çok şükür, hatta İstanbul'a dönüp, ağırlıklardan kurtulduktan sonra Adv ile Offroad'a mi gitsem diye düşünmedim değil, 260 kiloluk alet bir anda crf 250 gibi gelmeye başladı.. Yani özünde Bahsetmiş olduğum 450 kg ağırlık ölçü değil biliyorum, ama senin söz ettiğin ağırlığın da yarısı.. (3 'lü çanta + Topcase Üzeri Canta + Depo Üstü Çanta + Side Case üzeri ıvır zıvır eşyalar + Ben ve eşim..) Bu arada dipnot: 67-73 Kg arasındayım Biraz cılız..
Şimdi sen diyorsun ki benim için hafiflik ön planda, evet gayet tabi, mantıklı olan hafif olmak fakat; bahse konu rakamlar arasındaki fark (iki motor arasındaki 700-900) benim gözümde 0 kg gibi, ne demek istediğimi umarım anlatabilmişimdir.
Uzun lafın kısası, düşünmeden Tracer 900 GT almalısın.. Bir arkadasimda GT var, kendi motorumdan inip ona bindiğmde motor altımda kayboldu, o kadar ufak geldi ki.. İnsan oğlu böyle bir yaradılış işte, her yola ayak uydurabiliyor ve alışabiliyor. O yüzden gözünüzde hiç bir şeyi büyütmeyin...
Sadece altınızdaki aletin güclü bir makina olduğunun bilincinde olun, kafi.
Hayırlı olsun.
hocam işte kişiden kişiye göre değişiyor bazı şeyler kimisi mt-07 veya tracer 700 için çok iyi gidiyor acayip birşey felan der. tamam eyvallah makine yürüyor yani ona lafım yok fakat daha büyüğünü kullanınca kesmiyor bir zaman sonra. öyle çok hız seven biri değilimdir. şehirler arası bomboş yolda bi asılayım bakayım nereye kadar gidecek dedim öyle denedim yani motosiklet tutkusu böyle bişey heleki hız sevdası var ise. 600'lük makineler şu dönem 260 270 civarı yapıyor. adam gidip 1000'liğini alıyor. ne için ? 20 30 km daha hızlı gidicem diye. hani ne gerek var diyosun sanki 600 yetmiyormu da 1000 alıyosun diyosun ama işte kafa yapısı böyle şekillenmiş adamın. ha bana sorarsanız al bi enduro motor 120 130 arası babalar gibi etrafı izleye izleye gezmek en güzeli.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)