Belli bir süre gittikten sonra motor boguluyor
Reklamlar
-
Selamun aleyküm, motoru suzuki servisine götürdüm güzelce ayar cektiler kabriratörü temizlediler, sorun servisten önce de vardi servisten sonra da devam ediyor.
Motorum Suzuku gs 500e, sag tarafta FUEL: PRI, RES, ON hepsini denedim hepsiyle sürdüm res de kullaninda daha uzun gidebiliyorum gibi gibi.
50km hiz ile giderken sehir ici devir 4 5 den 3 e iniyor 4 e cikiyor 3 e iniyor 4 e cikiyor falan sonra komple stop ediyor, bi 10 dk bekleyince düzeliyor
Reklamlar
-
Gs500 lerde olan kronik sorunlar:
1-Karburator diyafram lastigi(zamanla sertlesir)
2-Yağ soğutmali olduğu için yüksek hararet(fazla sıkıştırmaktan)önde radyator yoktur ama kulbutor ust kisminda yag ceketleri bulunur.
3-Debriyaj uğultusu
4-Nadirde olsa,statör sargı yakması.
1.Maddeye odaklanin.
-
Aynı durum eski motorumda vardı özellikle hızlı giderken stop eder 2 dk sonra calisirdi ben benzin hortumlarinda pislik oldugunu düşündüm karburatöre yeteri kadar benzin gelmeyip biraz bekleyince benzin geliyor motoru baya bi zorladık falan pisligi attı heralde düzeldi.sana tavsiyem depodan karburatöre giden hortuma basınçlı hava tut
-
Eski motorumda aynısını yaşadım, benzin hortumunda hava vardı. Bir süre normal gidiyordu daha sonra çekiş düşüyordu ve en son stop ediyordu. Bekleyince çalışıyordu. Tavsiyem benzin hortumlarını, filtreyi ve varsa karbüratör girişindeki süzgeci kontrol edip temizlemeniz.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Gs500 lerde olan kronik sorunlar:
1-Karburator diyafram lastigi(zamanla sertlesir)
2-Yağ soğutmali olduğu için yüksek hararet(fazla sıkıştırmaktan)önde radyator yoktur ama kulbutor ust kisminda yag ceketleri bulunur.
3-Debriyaj uğultusu
4-Nadirde olsa,statör sargı yakması.
1.Maddeye odaklanin.
lastikler yumusacik
ama hava ve benzini ayarladigimiz vidayi bana biraktilar, motor uzun süre duyrudu icin icinde pas olmustur 1000km kadar sürdükten sonra yagini degistir ve o vidalari kafana göre ac yada kapa dedi adam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
zeynelhazan adlı üyeden alıntı
Eski motorumda aynısını yaşadım, benzin hortumunda hava vardı. Bir süre normal gidiyordu daha sonra çekiş düşüyordu ve en son stop ediyordu. Bekleyince çalışıyordu. Tavsiyem benzin hortumlarını, filtreyi ve varsa karbüratör girişindeki süzgeci kontrol edip temizlemeniz.
karbüratörü suzuki servisi temizledi, contalarini falan degistirdi tel ayarlarini yapti hortumlar iyi ama benzin filtresinin bagli oldugu kablo cok bükük duruyor sanki tikiyormuscasina
60° açısı var hortumun baya baya bükük duruyor kisaca ama aldigimdan beri böyleydi. kadin sorun yasamamis bana mi denk geldi diye soruyorum kendime
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
EMRE_R19 adlı üyeden alıntı
Aynı durum eski motorumda vardı özellikle hızlı giderken stop eder 2 dk sonra calisirdi ben benzin hortumlarinda pislik oldugunu düşündüm karburatöre yeteri kadar benzin gelmeyip biraz bekleyince benzin geliyor motoru baya bi zorladık falan pisligi attı heralde düzeldi.sana tavsiyem depodan karburatöre giden hortuma basınçlı hava tut
yarin deniycem dedigini
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
ve bi ilgisi varmi bilmiyorum ama yanik gibi koku geliyor sanki kablo yada hortum yaniyomus gibi, birsey oldugu yok ama o koku geliyor biryerden
-
Boş düz bir yolda boğulma başladığı sırada depo kapağını açıp kapatmayı deneyin. Contadan hava almıyor olabilir.
-
karb iyi temizlendiğinden emin olun jetlerin arasını ince tel ile temizleyebilirsiniz , jikle açık kalmış olabilir, kaliteli buji takın öyle deneyin bir de
-
zeynelhazan adlı üyeden alıntı
Boş düz bir yolda boğulma başladığı sırada depo kapağını açıp kapatmayı deneyin. Contadan hava almıyor olabilir.
Denedim iyi geliyor aynen fark var
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
allegromod adlı üyeden alıntı
karb iyi temizlendiğinden emin olun jetlerin arasını ince tel ile temizleyebilirsiniz , jikle açık kalmış olabilir, kaliteli buji takın öyle deneyin bir de
Aynen tel soka soka temizlemistim hem ben temizledim hemde garanti olsun diye suzuki servisine temizlettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------
Hava ve benzin ayarini yaptigimiz bir vida var, motor isininca devir 0.9 lardan durdugu yerde 3 lere 4 lere cikiyor. Demin hava benzin vidasini biraz kapattim, sicak durumda eski rölantiye getirdim galiba sorun o vidadaydi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)