2020 Kawasaki Z H2
https://www.youtube.com/watch?v=GCnOdVhcPXg
2020 Kawasaki Z H2
https://www.youtube.com/watch?v=GCnOdVhcPXg
Virajlı dağ yollarında halen çift silindirli superduke’nin yenileceğini zannetmiyorum. Benim mt-07’yi cb650f yakalamıyor. Çünkü ben Torku muhafaza ederken cb650f torkunu koruyamıyor. Düzlükte geçer de zaten ss değil iki motosiklette. Düzlükte geçse ne olacak?
Rip mi ? tank gibi motorla tüy gibi motoru ezecegini mi sanıyorsunuz saçmalamayın lütfen. Sd nin rakibi şuanda sfv4s hatta daha iyi bile olabilir kısmetse 1 yıl sonunda bi tane sahibi olmayı duşunuyorum
+1 streetfighter v4 çok efsane motor olmuş Ducati V4 bloğunun çalışma karakteristiğide sıralı 4 gibi değil alt devirler dolu dolu. Düşük devirlerde de üzmez.
tüy gibi derken z h2 215 kg ıslak. superduke 213kg ıslak. h2 nin 260kg ağırlığından sonra kawasaki çalışmış ve bu motorda ağırlığı düşürmüş. ufak superşarjı sayesinde de eminim alt devirleri capcanlıdır. iki motosiklet karşılaştırılırsa zh2 gücüyle bariz öne çıkar ama burada kullanıcının v twin motor karakteristiği veya sıralı 4 karakteristiği konusunda seçim yapması gerekir.
H2Z ıslak 215 değil, 239 kg.
Güncel SDR'ı bilmiyorum ama benim 2015 model ıslak 205 kilo, ful depo benzinle. Ki 19 litreden fazla aldığım oldu.
Beygir gücü H2Z 200hp, SDR 180hp.
Tork ise SDR 148 Nm, H2Z 137 Nm.
H2Z bir naked için aşırı hantal... 35 kilo fark az değil. Güç farkı minimal, torku daha az. Üstelik SDR o güce ve torkta çok daha düşük devirlerde ulaşıyor.
Şahsen bırakın SDR'ı, MT10SP'yi H2Z'ye tercih ederdim. O kadar hantal değil. Daha iyi fren ve süspansiyonla geliyor. En azından kağıt üzerinde daha zevkli motosiklet...
Boşverin onu bunu makinalara bakın.
şu teaser beni hiç etkilemedi ya şekli şemali de etkilemedi ne bileyim birde sd1290nın teaser bak canavarı salıyoruz diyor
alttaki videodaki dayıyı oynatsan şu sliderdan çıkan kıvılcım beni benden alıyor kawasakinin reklam işinde çalışması lazım bence olmamış
Kısacası ölü doğmuş bir bebek H2Z.
Bu motora en uygun uygulama touring bence. Zaten H2SX SE yılın en iyi motosikleti seçildi.
Naked uygulaması fazla zorlama olmuş.
İlginçtir, Goldwing de ilk olarak büyük bir spor motosiklet olarak düşünülmüş, sonradan touring olarak amacı değiştirilmiş... 1975 Goldwing:
Konudan bağımsız supercharge destekli 250cc-500cc motosiklet çıkarsalar tadından yenmez diye düşünüyorum.
Yoksa bu modelin bir esprisi yok bence.
Koyu bir kawa sever olarak ZH2 savunacak pek yanı yok.
Tuono çakması kafa grenajı,
Ön orta şeker brembo arka nissin,
Orta şeker yürüyen aksam,
Arka çift maşa,
Oysaki amiral logo taşıyan özel bir h2 serisi..
240kg 200ps ile h2 ler içinde stock map ile yürüyen kalmadı ve 231 olarak güncellendi, naked roll savaşlarında aynı sorunlar bu naked içinde geçerli olacak. Kawa 2022 gibi yine geriden gelip günceller..
Ülkemizde iki silindir ve avrupa motorların kötü algısı var çünkü çoğunluk gönlündekine değil moda olana, arzuladığına değil kolay satılana sahip oluyor.
Bu sayede avrupa motorların ikinci ellerine sahip olmak japonlara göre daha kolay.
Örnek 2016 0km 1290 duke var ve 88 isteniyor, kawasaki kusura bakmasın..
Bu arada, ne zaman zh2 görsem aklıma kapibara kemirgeni geliyor..
Japondan vazgeçemeyen çok yüksek bi topluluk var. Onlar acisindan bakarsaniz avrupalilarin doluluğuna yakın bi japon geliyor. Japonlar adım atmaya başladı en azından
Benim için demişler rip, yollarda görüşürüz kib
Yeni şase ve kuyruk ile yeni duke..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)