Motorsiklet için Enjektör Temizleyici Önerisi ?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
17.000km'deki motor için, enjektör temizleyici kullanmak mantıklı mı? Aşağıdaki ürün motorsiklette kullanılabilir mi? Birde bunlar direk yakıtla mı karıştırılıyor?
Motor : KTM Duke 390
https://www.hepsiburada.com/liqui-moly-benzinli-enjektor-temizleyici-300-ml-5110-p-OTSON5110?magaza=Hepsiburada
Reklamlar
-
ben liqui moly yağ alınca yanında hediye veriyolar.
kullandım her yağ değişiminde.
illa sende kullanıcam diyosan
buyur
https://urun.n11.com/bakim-ve-koruma...ici-P205059614
-
Aldığınız benzinin kalitesinden, enjektörden şüpheniz varsa alın deneyin. Pek işe yarayacağını sanmıyorum ama pahalı bir şey değil.
Aldığınız ürünün kullanım kılavuzunu okuyun. Kullanım miktarı değişiyor hepsinde.
Ben Würth'ünkini kullanmıştım. 300ml kutu, 50 litre depo içindi. Benim depom 17lt olduğu için 100ml kullanıyordum. Yakıtım azalınca 100ml'sini depoya döküp, üstüne yeni benzin alıyordum.
-
Kullanmana gerek yok ayrıca illaki kullanacağım dersen würth al.
-
5 depoda 1 Liqui moly 4T additive shooter Fuel system cleaner kullanıyorum.
-
Petrol Ofisi mağazalarında ucuz Diyala GD 24 diye bir ürün vardı, usta tavsiyesiyle onu kullandım 2 kere.
-
Henüz 17.000 de olan bir motosikletin enjektörleri negatif bir etki oluşturacak kadar kirlenmez. Uzun km kullanılan araçların enjektörlerinde oluşan ana yıpranma fazla aşınma nedeniyle enjektörlerin işeme yapması yada eşit püskürtememesine bağlı fazla tüketim ve duman atma olayıdır. Siz daha düşük kmlerden itibaren kullanmaya başladığınızda; enjektör temizleyici ciddi aşındırıcı bir maddedir bu yüzden enjektörleriniz çok daha çabuk ömrünü tamamlayacaktır. Motorunuzda herhangi bir negatiflik hissetmiyorsanız boşuna para harcamayın.
-
aderinkaya adlı üyeden alıntı
Henüz 17.000 de olan bir motosikletin enjektörleri negatif bir etki oluşturacak kadar kirlenmez. Uzun km kullanılan araçların enjektörlerinde oluşan ana yıpranma fazla aşınma nedeniyle enjektörlerin işeme yapması yada eşit püskürtememesine bağlı fazla tüketim ve duman atma olayıdır. Siz daha düşük kmlerden itibaren kullanmaya başladığınızda; enjektör temizleyici ciddi aşındırıcı bir maddedir bu yüzden enjektörleriniz çok daha çabuk ömrünü tamamlayacaktır. Motorunuzda herhangi bir negatiflik hissetmiyorsanız boşuna para harcamayın.
Neden kullanacaksınız ? diye soracakken detaylı cevap gelmiş elinize sağlık.
49.000 km 'dir tenere660 kullanıyorum , yakıtı hep opet yeni istasyonlardan alıyorum , henüz bir olağan dışı durum yaşamadım.
-
aderinkaya adlı üyeden alıntı
Henüz 17.000 de olan bir motosikletin enjektörleri negatif bir etki oluşturacak kadar kirlenmez. Uzun km kullanılan araçların enjektörlerinde oluşan ana yıpranma fazla aşınma nedeniyle enjektörlerin işeme yapması yada eşit püskürtememesine bağlı fazla tüketim ve duman atma olayıdır. Siz daha düşük kmlerden itibaren kullanmaya başladığınızda; enjektör temizleyici ciddi aşındırıcı bir maddedir bu yüzden enjektörleriniz çok daha çabuk ömrünü tamamlayacaktır. Motorunuzda herhangi bir negatiflik hissetmiyorsanız boşuna para harcamayın.
Çoğu kişi kullanın diyor siz değil hangisi yapacağım? Sadece motorda sarsıntı arttı biraz, yakıt tüketi mi de arttı. O yüzden kullanacağım.
-
02 Aralık 2019, 14:04
#10
Bir şikayetiniz yoksa motorunuza-arabanıza bu katkı maddeleri koymayın, olmadık arızalar çıkar uğraşırsınız.
-
02 Aralık 2019, 15:35
#11
motorla ilgili her hangi bir sıkıntınız yoksa kullanmanıza gerek yok.
-
02 Aralık 2019, 23:21
#12
17000km de daha karbüratör bile temizlemiyoruz.
motosikletiniz direkt enjeksiyonlu değil. yani enjektörler yanma odasına pek yakın değil. alev ve sıcaklık görmeyen yerde. ayrıca ktm'de de iyi bir yakıt filtresi var. uzun süre size hizmet edecek niteliktedir enjektörleriniz. zaten olası bir sorunda enjektörlere basınç altında kerosen veya tiner ile temizlik yapılır. boşu boşuna temizleme katkısına masraf etmeyin.
ama illaki bir yerleri temizleyeceğim diyorsanız, lambda sensörünü sadece balata spreyi ile temizlemek bile müthiş fark edecektir. malum kendisi bol sıcaklığa ve kuruma maruz kalıyor.
-
03 Aralık 2019, 00:58
#13
ulkerhan adlı üyeden alıntı
17000km de daha karbüratör bile temizlemiyoruz.
motosikletiniz direkt enjeksiyonlu değil. yani enjektörler yanma odasına pek yakın değil. alev ve sıcaklık görmeyen yerde. ayrıca ktm'de de iyi bir yakıt filtresi var. uzun süre size hizmet edecek niteliktedir enjektörleriniz. zaten olası bir sorunda enjektörlere basınç altında kerosen veya tiner ile temizlik yapılır. boşu boşuna temizleme katkısına masraf etmeyin.
ama illaki bir yerleri temizleyeceğim diyorsanız, lambda sensörünü sadece balata spreyi ile temizlemek bile müthiş fark edecektir. malum kendisi bol sıcaklığa ve kuruma maruz kalıyor.
Tamam hocam önerilerinizi dikkate alacağım. Teşekkürler. Yakıt tüketimi arttı motorda sarsıntılarda arttı. Ondan endişelendim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)