Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: İnazumadan sonra hangisi

Katılımcı sayısı
54. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Tracer700

    24 44.44%
  • Vercys650

    6 11.11%
  • Vstrom dl650

    11 20.37%
  • Nc750x

    13 24.07%
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

inazuma gw250'den sonra nc750x dct nasıl gider yada tracer 700 'emi yönelmeli?

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya yemin ediyorum bıktım şu ülkenin NC sevdalısından vallahi bıktım. Fakiriz, NC az yakıyor bundan biniyoruz diyin geçin. Ayıp mı bu. Benzine para vermek istemiyorum de geç. Gerçek bu işte.

    NC 5lt yaksa kim para verip alacak bu aleti.

    Şu alıntıladığım post'a gel. NC'nin lineer ve yumuşak gaz tepkisini arkadaş daha çok beğenmiş. Dostum sana durumu açıklayayım ; NC'nde gaz tepkisi diye bir şey olmadığı için güçlü bir motorda gaz verince güç sana lineer değilmiş gibi gelmiş. Ama işin aslı sen kllanmayı becerememişsin. Biraderin motorunuda 100 metreden fazla kullandığına da inanmıyorum.

    O kadar alladınız pulladınızki şu motoru ikinci el piyasası anlamsız noktalara geldi. Afrika fiyatına NC veriyor millet.


    Konu sahibi arkadaşa da fikrimi söyliyim ; İnazuma'dan sonra NC de, Tracer da konforsuz gelecektir. İnazuma performan konusunda çok ruhsuzdu. Ben dişli değiştirerek bir nebze rahatlatmıştım. Motorum az yaksın, ilave bagajım olsun dersen al NC. Kendini genç hissetmek istiyorsan Tracer al.
    Benzin parası hiç mevzubahis değil, defalarca söylemişimdir (aratabilirsiniz); motosiklet 100km'de arabadan fazla yaksa dahi şehir içinde ulaşımı çok daha kısa sürede yapacağı için her türlü arabadan az yakar. Mutlak değer olarak az yakması şart değil...

    Yaşım 47, gaz tepkisi yorumumu buna göre tekrar değerlendirin. (Kaldı ki Tracer'ın gaz tepkisi lineer hiç değil, siz tersini iddia ediyorsanız asıl ben Tracer kullandığınızdan şüphe ederim...) Hızlanırken üzerinde tutunmak için uğraşacağım bir motosiklet hiç mi hiç ilgimi çekmiyor. Aşırı yüksek hızlar veya trafiğin içinde "malca" riskli hareketler yapmak da ilgimi çekmiyor. Her aldığımız motosikleti kapasitesinin sonuna kadar zorlamalıyız yoksa hakkını vermiyoruz diye mi düşünüyorsunuz? Kullanıp kullanamadığımın ölçütü sizi tatmin etmem midir? 1000'lik Afrikanızı siz ne kadar "kullanabiliyor"sunuz?
    blueway2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    easydude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Motosikleti
    Triumph Street Triple 765 s
    Ben 15.000 km Tracer 700 kullanıp geçen ay sattım. Öncesinde x-max kullanmıştım. Motosiklet NC'ye göre çok daha hafif, bence en önemli özelliği bu. Performans anlamında da uzun süre tatmin edeceğini düşünüyorum. 75 hp - 200 kg'ın altında. Inazuma'ya kıyasla ayrı bir dünya bu anlamda. Süspansiyonları NC'ye göre daha yumuşak. Varsa spesifik sorun cevaplarım.
    blueway2 bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc750 kadar berbat bir şey sürmedim. Şey diyorum cünkü motosiklet demeye bin şahit.

    F800s / st / gt bunlara da bakabilirsin.
    neidr bu nc düşmanlığı birader
    türkiye'de bu cc sınıfında en çok satan, en çok tutulan motor bu motor.
    nedir alıp veremediğin
    bu kadar kullanıcı ne diye biniyor buna, şey diye mi :D
    blueway2 bunu beğendi.

  4. #44
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    NC son değişiklikleri ile gayet güzel alet oldu. Her motor kullanım alanına hitaben üretilir ve ona göre değerlendirilir. Ben şu anda istediğim anda hayalimdeki adv motoru alabilecek olmama rağmen XMax 300 kullanıyorum. Neden? Çünkü istisnasız her gün İstanbul trafiğindeyim ve gitmeyen arabaların arasında tüm gezilerimi ulaşımımı saymasam bile sadece iş için minimum 60 km yol yapıyorum. Scooter da sevmiyorum ama motordan indiğimde kaskı montu nereye koyacağımı bilemediğim, yağmurda bacaklarımı, ayaklarımı sırılsıklam eden, üstümü çamur yapan aleti bedava verseler bugün işime yaramıyorsa benim için anlamsızdır. Gaz tepkisiymiş kullanım zevkiymiş herkes bunları ön plana alamıyor. Sanırım motorunuza sadece hafta sonu binip yılda 5000 km'yi geçmiyorsunuz ama ben motoru ortalama 3 ayda bir bakıma sokmak durumundayım ve ona verdiğim parayı da düşünmeliyim. Burada iş keyiften çıkıp mantığa geliyor. Yoksa herkes ister tek teker gezmeyi.
    SuleymanE, easydude, maktama ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #45
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XRx
    İmkanınız varsa kafanızdaki motosikletleri bir sürün öyle karar verin derim.

  6. #46
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin parası hiç mevzubahis değil, defalarca söylemişimdir (aratabilirsiniz); motosiklet 100km'de arabadan fazla yaksa dahi şehir içinde ulaşımı çok daha kısa sürede yapacağı için her türlü arabadan az yakar. Mutlak değer olarak az yakması şart değil...

    Yaşım 47, gaz tepkisi yorumumu buna göre tekrar değerlendirin. (Kaldı ki Tracer'ın gaz tepkisi lineer hiç değil, siz tersini iddia ediyorsanız asıl ben Tracer kullandığınızdan şüphe ederim...) Hızlanırken üzerinde tutunmak için uğraşacağım bir motosiklet hiç mi hiç ilgimi çekmiyor. Aşırı yüksek hızlar veya trafiğin içinde "malca" riskli hareketler yapmak da ilgimi çekmiyor. Her aldığımız motosikleti kapasitesinin sonuna kadar zorlamalıyız yoksa hakkını vermiyoruz diye mi düşünüyorsunuz? Kullanıp kullanamadığımın ölçütü sizi tatmin etmem midir? 1000'lik Afrikanızı siz ne kadar "kullanabiliyor"sunuz?

    Malesef fikrim değişmiyor. NC'nin yakıtını çıkar 5lt'ye. Şuanki satışının 10da 1'ni yapamaz.

    15000km, 1 sene Tracer kullandım, hızlanırken üzerinde tutunmak için uğraşıyorsanız gaz kontrolünüzün yeterli seviyede olmadığını ya da kullandığınız sürenin alışmaya yeterli olmadığını düşünüyorum . Atik bir motoru kullanmak trafikte yüksek hızlı seyredip malca riskli haraket yapmak demek değil, lütfen karıştırmayalım.

    Kesinlikle haklısınız hangimiz sapına kadar hakkını veriyoruz motorlarımızın ama NC'niz verdiğniiz paranın karşılığı motor değil. "Bana göre" Çok şişirilmiş, balon, Türk kullanıcısının cüzdanına hitap eden (ki 0 ve 2.el piyasasıyla bu da yalan oldu) ağır, hantal bir motor.

    Ben afrikamla hafta içi istanbul-gebze, haftasonu ruh hali ve arkadaş durumuna göre yol ya da arazi gidiyorum. Yılda bir uzun tura çıkıyorum.
    Lastiğim patladıkça, acil durumda bacağıma binen ağırlığa ana bacı sövüyorum Kısacası mümkün oldukça hakkını vermeye çalışıyorum.

    Forum ağzı sebebi ile saygısızlık yapti isem affola, büyüğüme saygım sonsuz. (yaş 34)

  7. #47

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

    [/COLOR]


    Malesef fikrim değişmiyor. NC'nin yakıtını çıkar 5lt'ye. Şuanki satışının 10da 1'ni yapamaz.

    15000km, 1 sene Tracer kullandım, hızlanırken üzerinde tutunmak için uğraşıyorsanız gaz kontrolünüzün yeterli seviyede olmadığını ya da kullandığınız sürenin alışmaya yeterli olmadığını düşünüyorum . Atik bir motoru kullanmak trafikte yüksek hızlı seyredip malca riskli haraket yapmak demek değil, lütfen karıştırmayalım.

    Kesinlikle haklısınız hangimiz sapına kadar hakkını veriyoruz motorlarımızın ama NC'niz verdiğniiz paranın karşılığı motor değil. "Bana göre" Çok şişirilmiş, balon, Türk kullanıcısının cüzdanına hitap eden (ki 0 ve 2.el piyasasıyla bu da yalan oldu) ağır, hantal bir motor.

    Ben afrikamla hafta içi istanbul-gebze, haftasonu ruh hali ve arkadaş durumuna göre yol ya da arazi gidiyorum. Yılda bir uzun tura çıkıyorum.
    Lastiğim patladıkça, acil durumda bacağıma binen ağırlığa ana bacı sövüyorum Kısacası mümkün oldukça hakkını vermeye çalışıyorum.

    Forum ağzı sebebi ile saygısızlık yapti isem affola, büyüğüme saygım sonsuz. (yaş 34)
    Alla alla, zaten tüm onları yapabildiğiniz için fiyat farkını ödemediniz mi ? Adamlar zaten diyor; bak bunu yaparsan fiyatı bu, yapmazsan bu. Sen yapmak istiyorsun parayi basmışsın, ben yapmak istemiyorum daha ucuzunu alıyorum.. hatta o yaptiklarinizdan arazi hariç diğerlerini ben de yapıyorum hem de daha az maliyetle. Bunun nesi kötü veya bu kadar boklayacak kadar ne var anlamadim :D
    blueway2 bunu beğendi.

  8. #48
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya yemin ediyorum bıktım şu ülkenin NC sevdalısından vallahi bıktım. Fakiriz, NC az yakıyor bundan biniyoruz diyin geçin. Ayıp mı bu. Benzine para vermek istemiyorum de geç. Gerçek bu işte.

    NC 5lt yaksa kim para verip alacak bu aleti.

    Şu alıntıladığım post'a gel. NC'nin lineer ve yumuşak gaz tepkisini arkadaş daha çok beğenmiş. Dostum sana durumu açıklayayım ; NC'nde gaz tepkisi diye bir şey olmadığı için güçlü bir motorda gaz verince güç sana lineer değilmiş gibi gelmiş. Ama işin aslı sen kllanmayı becerememişsin. Biraderin motorunuda 100 metreden fazla kullandığına da inanmıyorum.

    O kadar alladınız pulladınızki şu motoru ikinci el piyasası anlamsız noktalara geldi. Afrika fiyatına NC veriyor millet.


    Konu sahibi arkadaşa da fikrimi söyliyim ; İnazuma'dan sonra NC de, Tracer da konforsuz gelecektir. İnazuma performan konusunda çok ruhsuzdu. Ben dişli değiştirerek bir nebze rahatlatmıştım. Motorum az yaksın, ilave bagajım olsun dersen al NC. Kendini genç hissetmek istiyorsan Tracer al.
    Ellerinden öperim bilader. Helal olsun.
    Nc’ye binen kişilerin kıstası oluşmamıştır. Başka makina görmeden nc’ye bindikleri için memnunlar.

  9. #49
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alla alla, zaten tüm onları yapabildiğiniz için fiyat farkını ödemediniz mi ? Adamlar zaten diyor; bak bunu yaparsan fiyatı bu, yapmazsan bu. Sen yapmak istiyorsun parayi basmışsın, ben yapmak istemiyorum daha ucuzunu alıyorum.. hatta o yaptiklarinizdan arazi hariç diğerlerini ben de yapıyorum hem de daha az maliyetle. Bunun nesi kötü veya bu kadar boklayacak kadar ne var anlamadim :D

    Şimdi bunu yaparsan fiyatı bu, bunu yaparsan fiyatı bu demişsin ya. Bende diyorumki NC rakipleri arasında hiç bişi yapamayıp fiyatı fazla olanı.
    Dersin az yakıyor, canımı ye. Al bin tepe tepe kullan. Ama makinayı nirvanaya taşıyorsunuz onu anlamıyorum .

    Konu ne ara sen şu kadar ödemişsin de bunu yapıyon, ben senden daha az ödedim ona rağmen senin yaptıklarını yapıyoruma geldi ben de onu anlayamadım.

  10. #50

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

    [/COLOR]


    Malesef fikrim değişmiyor. NC'nin yakıtını çıkar 5lt'ye. Şuanki satışının 10da 1'ni yapamaz.

    15000km, 1 sene Tracer kullandım, hızlanırken üzerinde tutunmak için uğraşıyorsanız gaz kontrolünüzün yeterli seviyede olmadığını ya da kullandığınız sürenin alışmaya yeterli olmadığını düşünüyorum . Atik bir motoru kullanmak trafikte yüksek hızlı seyredip malca riskli haraket yapmak demek değil, lütfen karıştırmayalım.

    Kesinlikle haklısınız hangimiz sapına kadar hakkını veriyoruz motorlarımızın ama NC'niz verdiğniiz paranın karşılığı motor değil. "Bana göre" Çok şişirilmiş, balon, Türk kullanıcısının cüzdanına hitap eden (ki 0 ve 2.el piyasasıyla bu da yalan oldu) ağır, hantal bir motor.

    Ben afrikamla hafta içi istanbul-gebze, haftasonu ruh hali ve arkadaş durumuna göre yol ya da arazi gidiyorum. Yılda bir uzun tura çıkıyorum.
    Lastiğim patladıkça, acil durumda bacağıma binen ağırlığa ana bacı sövüyorum Kısacası mümkün oldukça hakkını vermeye çalışıyorum.

    Forum ağzı sebebi ile saygısızlık yapti isem affola, büyüğüme saygım sonsuz. (yaş 34)
    Ya işte kimisi Kawasaki insanı, kimisi Yamaha, Suzuki insanı, kimisi de Honda insanı. NC fazla "Honda" Hondacıları bile hasta etmiş anlaşılan 45-60bg iyidir, üstü bana fazla gelir. Amca motoru NC, gitmeyin amcaların üstüne

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerinden öperim bilader. Helal olsun.
    Nc’ye binen kişilerin kıstası oluşmamıştır. Başka makina görmeden nc’ye bindikleri için memnunlar.
    Daha fazlasına ihtiyaç duyulmayabileceğini hayal edemeyecek kadar mı aç gözlüsünüz anlamıyorum ki?
    Lütfücüğüm, SuleymanE ve maktama bunu beğendiler.

  11. #51
    SavageGarden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Motosikleti
    HONDA NC750S
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerinden öperim bilader. Helal olsun.
    Nc’ye binen kişilerin kıstası oluşmamıştır. Başka makina görmeden nc’ye bindikleri için memnunlar.
    nc750s almadan önce,
    sırasıyla

    150 - 800 cc arası tam 8 motosiklet kullandım aralarında mt25 , scrambler ve mt07 de var.

    yani 10 beygir den tut, 75 beygire kadar, bazılarını 2 saat bazılarını birkaç gün boyunca, bazısını ise 3 sene boyunca, toplamda 15bin km kadar "gördüm"

    öte yandan "az yakıyor çünkü ben fakirim o yüzden nc'ye biniyorum" savı ise çok komik olmuş. en ucuz olan versiyonu; nc750s modeline baksak, liste fiyatı 54,300 lira. bakın subjektif yorum olur anlarım, ben sevmiyorum beygiri düşük geliyor derseniz anlarım, görüntüsü çirkin derseniz anlarım, f/p oranı çok düşük derseniz anlarım, artçı için tehlikeli, o basıl bagaj öyle, dişlileri iyi değil, çok rüzgar alıyor, nc serisi çok şişiriliyor, balon bu vs vs deyin hepsini anlarım...ama 50bin km'deki bir c sınıfı ikinci el araç fiyatına denk bi motosiklet için "ancak fakirler az yakıyor diye alır" demeyin, subjektif yorum yaparken de azıcık dikkat edin yahu
    SuleymanE, blueway2 ve MR.BERK bunu beğendiler.

  12. #52
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    Alıntı SavageGarden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc750s almadan önce,
    sırasıyla

    150 - 800 cc arası tam 8 motosiklet kullandım aralarında mt25 , scrambler ve mt07 de var.

    yani 10 beygir den tut, 75 beygire kadar, bazılarını 2 saat bazılarını birkaç gün boyunca, bazısını ise 3 sene boyunca, toplamda 15bin km kadar "gördüm"

    öte yandan "az yakıyor çünkü ben fakirim o yüzden nc'ye biniyorum" savı ise çok komik olmuş. en ucuz olan versiyonu; nc750s modeline baksak, liste fiyatı 54,300 lira. bakın subjektif yorum olur anlarım, ben sevmiyorum beygiri düşük geliyor derseniz anlarım, görüntüsü çirkin derseniz anlarım, f/p oranı çok düşük derseniz anlarım, artçı için tehlikeli, o basıl bagaj öyle, dişlileri iyi değil, çok rüzgar alıyor, nc serisi çok şişiriliyor, balon bu vs vs deyin hepsini anlarım...ama 50bin km'deki bir c sınıfı ikinci el araç fiyatına denk bi motosiklet için "ancak fakirler az yakıyor diye alır" demeyin, subjektif yorum yaparken de azıcık dikkat edin yahu

    Aman hocam öyle deme, fakirlik lafını söylerken, "NC fakir motorudur" gibi değil, sağa sola para saçmamak, gereksiz benzine para harcamamak babında demiştim.
    Lütfen yanlış anlamayın.

    Dediğiniz cümleyi kurmak hadsizlik olur.
    SavageGarden bunu beğendi.

  13. #53
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    NC serisi amaca yönelik tasarlanmış ve üretilmiş bir motosiklet.Amacına göre alıp kullanana hak veririm ama Türkiye'de bu kadar çok satılması bana pek mantıklı gelmiyor.Yakıt tüketimi ve ön bagajı sayesinde bir piyasa tutturdu,ilk çıktığında fiyatları da abartı değildi ama şu anda ciddi şekilde fiyatları uçmuş durumda.Yanlış anlamayın NC düşmanı bir motorcu değilim uygun fiyata bulursam iki teker olsun ne olursa olsun diyerek ben bile belki alabilirim ama şu anda fiyatlarıda uçtuğu için NC bana pek mantıklı ve avantajlı bir motosiklet gibi gelmiyor.

    -CC den dolayı bir üst vergi(650 cc üstü) diliminde bir alt vergi dilimi ile arasında 550 TL fark var,650 cc bir motor alırsanız her yıl 550 TL lik benzin koyup gezersiniz.

    -50 bg yeter fazlasına gerek diyorsanız CBR 500 R da 50 bg di,NC kadar yakıyordu,hatta NC serisinde daha canlı bir motor bloğuna sahipti,NC serisinde daha ucuzdu,bir alt vergi dilimindeydi ilginç bir şekilde Türkiye piyasasında tutmadı.50 bg motosiklet istersem CBR 500 R yada CB 500 F alırım herhalde.

    -NC serisinin parça fiyatları ucuz diyorsanız LED ön far,egsoz grenaj gibi parçaların fiyatlarını bir Honda bayiine sorun derim.DCT şanzıman bakım fiyatlarını görürseniz küçük dilinizi yutabilirsiniz.

    -NC nin motor ömrü uzun doğrudur.Ama Tracer'ın efendi gibi kullanıldığında uzun ömürlü olmadığını kim söyledi?Malum sitede bazen kuryelerin kullandığı 200.000 km civarında MT 07 lere rastlıyorum.Dolayısı ile Tracer'ın da doğru kullanılırsa oldukça uzun bir motor ömrü var.

    En başta da dediğim gibi NC nin tutmasının iki sebebi var ön bagajı ve yakıt tüketimi.Birazcık fazla yaksa ve o bagajı olmasa bu kadar satmaz.Hatta Honda CB 500 X i Türkiye'ye getirirse NC 750 X in satışları ciddi şekilde düşer hatta piyasadan bile silinebilir.
    pea ve Cyan bunu beğendiler.

  14. #54

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC serisi amaca yönelik tasarlanmış ve üretilmiş bir motosiklet.Amacına göre alıp kullanana hak veririm ama Türkiye'de bu kadar çok satılması bana pek mantıklı gelmiyor.Yakıt tüketimi ve ön bagajı sayesinde bir piyasa tutturdu,ilk çıktığında fiyatları da abartı değildi ama şu anda ciddi şekilde fiyatları uçmuş durumda.Yanlış anlamayın NC düşmanı bir motorcu değilim uygun fiyata bulursam iki teker olsun ne olursa olsun diyerek ben bile belki alabilirim ama şu anda fiyatlarıda uçtuğu için NC bana pek mantıklı ve avantajlı bir motosiklet gibi gelmiyor.

    -CC den dolayı bir üst vergi(650 cc üstü) diliminde bir alt vergi dilimi ile arasında 550 TL fark var,650 cc bir motor alırsanız her yıl 550 TL lik benzin koyup gezersiniz.

    -50 bg yeter fazlasına gerek diyorsanız CBR 500 R da 50 bg di,NC kadar yakıyordu,hatta NC serisinde daha canlı bir motor bloğuna sahipti,NC serisinde daha ucuzdu,bir alt vergi dilimindeydi ilginç bir şekilde Türkiye piyasasında tutmadı.50 bg motosiklet istersem CBR 500 R yada CB 500 F alırım herhalde.

    -NC serisinin parça fiyatları ucuz diyorsanız LED ön far,egsoz grenaj gibi parçaların fiyatlarını bir Honda bayiine sorun derim.DCT şanzıman bakım fiyatlarını görürseniz küçük dilinizi yutabilirsiniz.

    -NC nin motor ömrü uzun doğrudur.Ama Tracer'ın efendi gibi kullanıldığında uzun ömürlü olmadığını kim söyledi?Malum sitede bazen kuryelerin kullandığı 200.000 km civarında MT 07 lere rastlıyorum.Dolayısı ile Tracer'ın da doğru kullanılırsa oldukça uzun bir motor ömrü var.

    En başta da dediğim gibi NC nin tutmasının iki sebebi var ön bagajı ve yakıt tüketimi.Birazcık fazla yaksa ve o bagajı olmasa bu kadar satmaz.Hatta Honda CB 500 X i Türkiye'ye getirirse NC 750 X in satışları ciddi şekilde düşer hatta piyasadan bile silinebilir.

    - Aynı sürücü (ben) aynı güzergahlar; CB500F ortalama sarfiyat 3,6-3,8 l/100km, NC 3,9-4,1 l/100km.
    - Kg başına düşen beygir gücü olarak CB500F ile NC arasında çok çok az fark var (CB500F 47bg/190kg = 0,2473 > NC 54bg/220kg = 0,2454), aynı kabul edebilirsiniz. Dolayısıyla ben NC'den CB500F'e düştüğümde 0-100 hızlanmada herhangi bir kayıp hissetmedim. Ancak ara hızlanmalarda vites oranları çok daha yüksek torklu (CB500F 43Nm, NC 68Nm) bir motora göre göre düzenlenmiş NC her zaman daha iyi hızlanıp öne geçiyor. Genel anlamda tek kişi kullanırken pek bir kayıp hissi yok.
    - CB500X'i getirseler NC'yi bence de yer bitirir. Yalnız anlamlı ölçüde ucuz da satmaları gerekir. Bir noktada Honda'nın ithalat stratejisi NC'den CB500X'e dönecektir diye ümit ediyorum. (Konu biraz da prestijle ilgili; adventure'da Yamaha ciddi öne geçti Tenere 700 ile. Yanında bir de Tracer 700 var. O segmentte 500cc'ye düşmek "kaybettim, meydanı sana bıraktım Yamaha" demek olur...)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

    Şimdi İngiltere'ye baktım. NC 7099GBP, CB500X 6069GBP (yani NC fiyatının %85'i). Türkiye NC fiyatına uyarlarsak 63.000 x %85 ~= 53.860TL yapıyor.

    Honda bu hamle ile NC'ye 63.000 veremeyip de CB500X'e ~ 54.000 verebilecek kaç yeni müşteri kazanır? Hiç. O yüzden bozmuyorlar düzeni, hoşuma gitmiyor ama adamları da anlıyorum...

  15. #55
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerinden öperim bilader. Helal olsun.
    Nc’ye binen kişilerin kıstası oluşmamıştır. Başka makina görmeden nc’ye bindikleri için memnunlar.
    Başka bir arkadaşa da yazmıştım cevap olarak, size de yazayım aynısını:

    Cıkkk, çok yanlış bir genelleme. Yorum yaparken kantarın topuzunu ayarlayamıyorsunuz bir türlü Hani eleştiri olsun da ne olursa olsun kafasıyla olmaz bu işler..

    Ben kırlangıç kasa R6 dan NC750x e geçip memnun kalan da gördüm, R1200GS den sonra NC alıp süren de gördüm. Açıkçası ne aldığını bilerek, araştırarak alan kişiler motorlarından gayet memnundu.

    Ama çıkıpta "750cc bu baba, ufff amma gider bu varyaa, bi kodummu gaza tekere gelir, takır tukur ipe dizecem tüm arabaları, bekle beni otoban !!!" kafasındaki kişiler alınca büyük hüsran yaşıyorlar, orası doğru.

    Ama şimdi çıkıpta; "NC de motor mu?, Ncye binen adam başka büyük motora binmemiştir" tarzı yorum yaparsanız doğru olmaz.

    Neden olmaz?

    Çünkü kendinizi "skuter süren motocu değildir" , "SS süren apaçidir, fırlamadır" , "naked motor sürende kafa yoktur, o çirkin çıplak makinelere para verene şaşarım" diyen cahil güruh seviyesine çekersiniz. Buda karşıdan bakınca hiç hoş durmuyor.

    Siz motosiklet eleştirmeye devam edin bence, motosikleti sürenleri değil
    Cyan ve blueway2 bunu beğendiler.

  16. #56

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    İnazuma zaten 140 a çıkıyor,nc ‘tork farkımız olacak ilavetende 20 km ilave ile 160 a çıkıp stabil gidebilecek anladığım kadarıyla,diğer karşılaştırdığım modeller kadar önü yüksek olmadığından rüzgarda alacak uzun yol konforu bu durumdaysa düşük olacak gibi

  17. #57

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Hayır güzel bir ön cam ile daha güzel olacak ve daha stabil gidecek. 160’ta nc750x yağ gibi kayar gider yolda. Ara hızlanmaları ise seni daha tatmin edecek ve daha kolay sollamalara çıkmanı sağlayacak. Pişman olmazsın. İmkanın var ise hayırlısı olsun.
    blueway2 bunu beğendi.

  18. #58

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Tur camı olan NC ile 140-150 gitmek hissiyat / konfor / motorun zorlanması(!) açısından Inazuma'yla 90-100 gitmek gibi bir şey.
    blueway2 bunu beğendi.

  19. #59

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    İlk sayfada belirttim,

    Tekrar ediyorum,

    Suzukiden yürü devam et

    Vstrom

    Veya

    Enjeksiyonlu 2007-2008 cbf600(tek bir tane kronik sorunu var,esasinda sorunda degilde,debriyaj uğultusu)

    Segment itibariyle,hoşafı çikana pek az rastlanir.

    130 dan sonra vtec açarcasina guzel bir 4 kelle ses verir..yola iyi oturur.

    Gosterge,son tirnakla beraber 230(karburatorlu olani 2006)enjeksiyonlunun gosterge makyajlandi, yolu bulursa ibre yapişir oraya.hakkini verir.
    blueway2 bunu beğendi.

  20. #60

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Katılıyorum, Inazuma üstüne Vstrom iyi gider.
    blueway2 bunu beğendi.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)