Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: İnazumadan sonra hangisi

Katılımcı sayısı
54. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Tracer700

    24 44.44%
  • Vercys650

    6 11.11%
  • Vstrom dl650

    11 20.37%
  • Nc750x

    13 24.07%
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

inazuma gw250'den sonra nc750x dct nasıl gider yada tracer 700 'emi yönelmeli?

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka bir arkadaşa da yazmıştım cevap olarak, size de yazayım aynısını:

    Cıkkk, çok yanlış bir genelleme. Yorum yaparken kantarın topuzunu ayarlayamıyorsunuz bir türlü Hani eleştiri olsun da ne olursa olsun kafasıyla olmaz bu işler..

    Ben kırlangıç kasa R6 dan NC750x e geçip memnun kalan da gördüm, R1200GS den sonra NC alıp süren de gördüm. Açıkçası ne aldığını bilerek, araştırarak alan kişiler motorlarından gayet memnundu.

    Ama çıkıpta "750cc bu baba, ufff amma gider bu varyaa, bi kodummu gaza tekere gelir, takır tukur ipe dizecem tüm arabaları, bekle beni otoban !!!" kafasındaki kişiler alınca büyük hüsran yaşıyorlar, orası doğru.

    Ama şimdi çıkıpta; "NC de motor mu?, Ncye binen adam başka büyük motora binmemiştir" tarzı yorum yaparsanız doğru olmaz.

    Neden olmaz?

    Çünkü kendinizi "skuter süren motocu değildir" , "SS süren apaçidir, fırlamadır" , "naked motor sürende kafa yoktur, o çirkin çıplak makinelere para verene şaşarım" diyen cahil güruh seviyesine çekersiniz. Buda karşıdan bakınca hiç hoş durmuyor.

    Siz motosiklet eleştirmeye devam edin bence, motosikleti sürenleri değil
    Hocam r6 dan sonra nc ye binip memnun kalan adamın tarzı supersport değildir de naked desen değil touring desen değil adv desen o da değil bi tarzdır beğenmiştir anlarım. Ancak 1200gs den sonra binen adam mecburiyetten biner pek te memnun kalmaz, beklentisi budur memnunum da diyebilir ama mutlu olmaz 😊

    Mesela vfr800 fz6 mt07 tracer900 den sonra wr125r a biniyorum çok ta memnunum çünki tarzım buymuş. Naked tarzım olsa mt125, mt07 den sonra beni tatmin etmez ancak mecbur kaldığım için binerdim.

    Nc nin 750sini değil ama 700ünü kullandım, hakikaten böyle mutlu mesut binilecek bi alet değil.
    Ha amacınız ulaşımdır, ruhsuz olsun ama beni istediğim yere 150-160km-h ile götürsün, virajı sevmem, tork aramam, az yaksın derseniz daha iyisi yok orada hem fikiriz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Şu NC'nin virajı yok olayını anlamadım yalnız, biraz açsanız? Hiç viraj dönemiyor lan bu ne kalas aletmiş dedirtmedi NC ben kullanırken.

  3. #63
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    19000 k nc 700 kullandım yakıtı güzel bagajı güzel torku güzel di takiii tracer 700 kullanana kadar
    iki motoru yan yana koy 500 ml benzin için o gücün verdiği zevk i 3.5 tl için bırakmam
    ben olsam inazumadan sonra ilk tercih v storm olur diğeri tracer 700 bu motorlar daha heyecanlı güçlü tabiri caizse yolda yürüyen makinalar
    versys ise başka bi dünya azıcık vibrasyon var diğer 3 motordan daha agresif beygirler yakın olsada

  4. #64
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam r6 dan sonra nc ye binip memnun kalan adamın tarzı supersport değildir de naked desen değil touring desen değil adv desen o da değil bi tarzdır beğenmiştir anlarım. Ancak 1200gs den sonra binen adam mecburiyetten biner pek te memnun kalmaz, beklentisi budur memnunum da diyebilir ama mutlu olmaz ��

    Mesela vfr800 fz6 mt07 tracer900 den sonra wr125r a biniyorum çok ta memnunum çünki tarzım buymuş. Naked tarzım olsa mt125, mt07 den sonra beni tatmin etmez ancak mecbur kaldığım için binerdim.

    Nc nin 750sini değil ama 700ünü kullandım, hakikaten böyle mutlu mesut binilecek bi alet değil.
    Ha amacınız ulaşımdır, ruhsuz olsun ama beni istediğim yere 150-160km-h ile götürsün, virajı sevmem, tork aramam, az yaksın derseniz daha iyisi yok orada hem fikiriz.
    Hocam uzun uzun anlatayım: Önce şunu anlamak lazım. Bir motoru satın alırken motorla nikah kıymıyoruz. Yani o motorla bir ömür geçirmek zorunda değiliz. Belirli bir süre amacına hizmet ediyor ve sonra da satıyoruz.

    Bak ne güzel örnek vermişsin; "Mesela vfr800 fz6 mt07 tracer900 den sonra wr125r a biniyorum" demişin. Birçok motosiklet denemişin. Bence de en doğrusunu yapmışın. Kullandığın dönemde sürdüğün motosiklet ihtiyacına doğru cevap vermişse bundan memnun kalman gayet doğal değil midir?

    Örneğin WR125 den aşırı memnun kalmışın. Demek ki araziye girip, doğayla bütün olmak isteğine tam uyan motosiklet buymuş. Sana Bir goldwing verseler şuanda büyük ihtimal o harika motor seni mutsuz edecek çünkü ihtiyaçlarına cevap vermeyecek.

    Hondanın NC Serisi de bazı ihtiyaçlara mükemmel cevap veriyor. Ne gibi? açıklayayım...

    -Az yakıyor.
    -DCT gibi sınıfında başka hiçbir motosikletin sunamadığı otomatik vites özelliği var.
    -Deponun olması gerektiği yerde tam kask alabilen bagajı var.
    -Şehir içi kullanımına ve asfalt sürüşlerine çok uygun
    -Düşük devirde yüksek tork sunan,kolay kolay hararet yapmayan inanılmaz sağlam bir çift silindir bloğu var.

    Aradığı kriterleri yukarıdaki özellikler olan bir kullanıcı neden NC den memnun kalmasın ki?

    R6 dan sonra NC750x e geçen kişi arkadaşım olur. Bizim grupla kamplara gelmek için az yakan, kullanımı pratik, ikinci eli aşırı hızlı, sağlam bir motor bakıyordu ve NC750x aldı. 1 yıl kadar kullandı ve aşırı memnun kaldı. Sonra sattı 3-4 motor daha değiştirdi ve şimdi yine R6ya biniyor, istanbulparkta ve otobanlarda deli gibi gazlıyor
    Az yakan, sağlam tur motoru soran herkese de hala gönül rahatlığıyla NC750x öneriyor. Çünkü kullandığı dönemde isteklerini gayet güzel karşılayan bir motordu. GS1200 den geçen kişi için de durum aynı.

    Ha birde benim takıldığım en önemli husus şu: Hangi motor olursa olsun, kimse beğenmek zorunda değil. İster NC750 olsun, ister GS1200 olsun. Beğenmediğiniz motoru eleştirebilirsiniz hatta yerden yere de vurabilirsiniz. Ama lafı o motoru kullanan kişileri aşağılamaya yada küçümsemeye getirirseniz (seni kastetmiyorum) işte o olmaz. Bu belden aşağı vurmaktır.

    Şöyle örnek vereyim: NC yerine WR125 koyalım. Ben desem ki "WR125 e binen adam daha çaylaktır, ilk motorudur. wr125i beğenen adam zaten başka motor sürmemiştir, daha motosikletler hakkında bilgisi ve kıstası oluşmamıştır."

    Ne düşünürsün veya ne hissedersin? Bu genelleme ne kadar doğrudur?

    Motosikleti eleştirmek başka şey, o motosikleti kullanan ve beğenen kesimi küçümsemek apayrı bir şey.

    Bazı üyeler hala bu ayrımın farkında değil, tek üzüntüm budur.

    Umarım derdimi anlatabilmişimdir. Sürçülisan ettiysem affola
    maktama ve SavageGarden bunu beğendiler.

  5. #65
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    2018 model sıfır sayılan bir nc750x dct sahibi olmuş biri olarak tek söyleyeceğim şey 50 bin tl nasıl çöp edilir adlı bir makale yazabilirim. Fren rezalet, lastikler çöp, rahatlık yok 10 dk sonra sele tasa dönüyor, Hızlanma cbr250den daha vasat, son hız 190 bu hızlarda fakat benzini 4 silindir makineden fazla içiyor, çok ağır ve hantal, viraj dengesi berbat, rüzgar direnci yok, depo arka koltuk altında. Tek güzel yani var depo yerine bagaj mevcut

    Ikisinide salla git fazer 8 abs bak 40 liraya dua edersin

  6. #66

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Aga zx6r kullanan birinin zaten bu nc serisinden bir beklentisi olmaması lazım. Tamamen senin sürüşüne ters bir alet. Bende haz almadım ama soran kişinin istekleri bu yönde değil. Sele kronik problem kullanıcıları için. Zaten %90’ı da işlem görmüştür. Sport touring kategorisinde 4 silindir fazer iyidir ama anladığım kadarıyla çift silindir arıyor arkadaş. Ben saydığı 4 motordan tracer’i seçtim ankette. Çünkü diğerleri bana o zevki vermez die düşünüyorum.

    Mt-07 faniliği yapıyorsun diyorlar bana ama cb650f alacaktım. Arasındaki fiyat farkından dolayı mt-07 aldım. 14500km oldu aldığımdan beridir. Daha hiç şuyundan pişmanım demedim alet için.
    leons bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Bu iş tamamen gönül işi bende hobi amaçlı gezi amaçlı uzun yol gidiyorum,yeni kasa nc parasına 2017 sıfır ayarında tracer alınabiliyor,uzun yol gittiğimden otomatik vites ihtiyacımda yok,tracer yakıt olarak 1 lt fark ediyorsa yaşattığı hazza değmezmi hafifliği her şeyi yakıt dışında üstün nc’den bana öyle geldi

  8. #68
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu iş tamamen gönül işi bende hobi amaçlı gezi amaçlı uzun yol gidiyorum,yeni kasa nc parasına 2017 sıfır ayarında tracer alınabiliyor,uzun yol gittiğimden otomatik vites ihtiyacımda yok,tracer yakıt olarak 1 lt fark ediyorsa yaşattığı hazza değmezmi hafifliği her şeyi yakıt dışında üstün nc’den bana öyle geldi
    ilk önce nc test et sonra tracer a bin farkı daha iyi anlarsın.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  9. #69
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga zx6r kullanan birinin zaten bu nc serisinden bir beklentisi olmaması lazım. Tamamen senin sürüşüne ters bir alet. Bende haz almadım ama soran kişinin istekleri bu yönde değil. Sele kronik problem kullanıcıları için. Zaten %90’ı da işlem görmüştür. Sport touring kategorisinde 4 silindir fazer iyidir ama anladığım kadarıyla çift silindir arıyor arkadaş. Ben saydığı 4 motordan tracer’i seçtim ankette. Çünkü diğerleri bana o zevki vermez die düşünüyorum.

    Mt-07 faniliği yapıyorsun diyorlar bana ama cb650f alacaktım. Arasındaki fiyat farkından dolayı mt-07 aldım. 14500km oldu aldığımdan beridir. Daha hiç şuyundan pişmanım demedim alet için.
    Şimdi tüm tarzları denemiş biri olarak 3 tarz seviyorum racing cross ve sport touring zx6r haricinde çok makine kullandım bu işin alakası yok bunla s. Touring sınıfında denediğim en berbatı nc750x idi

  10. #70

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    NC touring değil ki? NC'nin problemi alışık olduğumuz hiçbir sınıfa tam oturmaması O yüzden böyle uç noktalarda yorumlar geliyor. En yumuşak veya olumlu yorumlar kafasında sınıf ayırımlarının yerleşik olmadığı (piyasa tarafından bozulmamış) nispeten yeni kullanıcılar. Piyasa tarafından formatlanmış eski kullanıcılar en kötü yorumları veriyorlar.

    NC'nin amortisörlerini elden geçirdiğin zaman mis gibi stabil ve güvenli viraj dönüyor. Olay 5-6.000TL para dökmekte. Tracer'ın amortisörleri de b.k gibi afedersiniz, ona iyi diyen amortisörden anlamıyordur... Ona da amortisör yapmak lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

    Tracer'ın her yeri "ben ucuzum" diye bağırır bu arada. (NC'nin karnesi de iyi değil bu konuda, ama Tracer'dan bir tık iyidir, en azından benim nazarımda.)

  11. #71

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Ben de 600-700 cc segment bir motosiklet arayışına başladığımda aklımda 3 motosiklet vardı.

    Tracer 700
    Nc 750 x
    Kawasaki versys 650

    servis azlığı, yedek parça fiyatları ve nedenini bilemediğim bir ısınamama nedeni ile versys i elemem kolay olmadı. Ama kalan iki motosiklet arasında ciddi anlamda gelgitlerim oldu. Amacım çok uzun yıllar kullanmak olduğu için alacağım motosikletin servis, yedek parça, sağlamlık, göze hitabı vs derken her yönden mantığıma uyması önemliydi. Ne yalan söyleyim %51 nc den yanayken, %49 tracer diyordu içim. Ancak eşimin nc yi çok az bile beğenmemesi ve bu motosikleti alırsan buna binmem diye şaka yollu tehtidi üzerine bazı makul cevaplar üzerine biz tracer aldık.
    Bu makul cevaplar neydi? derseniz,

    * çift ön fren diski
    * daha kalın arka lastik
    * daha başarılı işçilik ve parça estetiği
    * çift far beğeniyor olmam
    * orijinal selenin konforlu oluşu
    Gibi sebepler tracere yönlendirdi.

    Nc yi seçmeme nedenim ne oldu?
    * Çoğu kullanıcıdan duyduğum arka amortisör patlaması (kronik olmalı)
    * tracere göre daha ağır ama güvensiz arka fren (isterseniz deneyin) önde tek disk olması
    * benzin kapağının sele altında oluşu
    * Lastiğinin biraz vasat olması.

    Ama ben NC yi de çok beğeniyorum. Çok spor ve hoş bir motosiklet. İvmelenmesi, hızı tatmin edecektir diye düşünüyorum.

    Birde Nc nin motor ömrü filan demiş bazıları. Merak etmeyin iki motosikleti de ömrünzün sonuna kadar kullanmayacaksınız. Uzun vade kullanırım derseniz de size geçen yıl 207.000 km de ve hala aktif kullanılan bir mt07 gördüğümü söylemeliyim.
    Yani emin olun bir tracer alsanız 500.000 km çok rahat görürsünüz. İyi bakım, apaçilik yapmadan, efendi kullanırsanız tracer size 1.000.000 km hizmet eder. Bence tracer uzun ömürlümü sorusunu sormadan önce ben uzun ömürlü müyüm diye sormalısınız.

    Son olarak yakıt konusu ile sözlerimi bitirmek isterim. Bir trafik polisinde nc vardı ve abi yakıt ortalaman ne diye sordum. Tuşlara baktık 5.2/100 kmL gösteriyordu. Onun üzerine zaten tracere daha net karar verdim. Yani traceri de Nc kıvamında kullanırım derseniz ne yakıyor ben fotoğraf ekleyeyim siz görün.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

    Düz yolda sakin kullanımda yakıt böyle tracer700

  12. #72

    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 750 X DCT
    Nc ile mutluyum şimdilik, herhalde mamba arkadaşın dediği gibi motosiklet kültürüm yetersiz ya da fakir fukaranın tekiyim, kim bilir belki de zevksizin tekiyim, ne nc'ymis arkadaş, ruhu motorda arıyorsanız o ruhtan sizde pek kalmamış, bayağı bir uzağına düşmüşsünüz deyip kaçayım ben.
    Cyan, SuleymanE ve blueway2 bunu beğendiler.

  13. #73

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Üstüne bindiğim her motosiklet ruh kazanır deyip kaçayım ben de
    pea bunu beğendi.

  14. #74

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    O sakin kullanımı çok merak ettim. 6.viteste iken 70'le falan mı gidildi? Öyle birşey var ise yemin ederim plastik bağlarım kelepçe koluna. 6500rpm'de süreyim bir bakayım dedim. 7,5lt yakar oldu anlıkta. Gerçi en fazla yaktığımda 6.4lt/100km idi. O sırada altımda nc olsa en iyi ihtimalle 6.0lt/100km yakardı o da...

  15. #75

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk önce nc test et sonra tracer a bin farkı daha iyi anlarsın.
    İkisinide test ettim,gerçekten tracer ayrı bir dünya,süspansiyonu yumuşak,selesi rahat,virajı güzel,hafifliği ve gidişi ivmelenmesi muhteşem olumsuz hiçbir yanını gözlemlemedim,açıkçası ayrı dünyaların insanı gibi geldi nc ile ikisi bana.açıkçası tracer varken nc almaktan vazgeçtim.nc’nin tek cazibesi yakıt tüketimi bana göre.ön saklama gözünün güzelliğimi depo dolum yeri öldürüyor kampçı adam için zulüm o konuda.
    F54 bunu beğendi.

  16. #76
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Suzuki vstorm dl650, kawasaki versys 650, yamaha tracer 700, honda nc 750 serisi,yamasuki zrf675, tamasuki hrc 715, hepsi 3 aşşa 5 yukarı aynı gider, aynı yakar, hangisinin tipi hoşuna gidiyorsa, 2.elde hangisinin aksesuarlı temizini denk getirebiliyorsan onu al.

  17. #77
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisinide test ettim,gerçekten tracer ayrı bir dünya,süspansiyonu yumuşak,selesi rahat,virajı güzel,hafifliği ve gidişi ivmelenmesi muhteşem olumsuz hiçbir yanını gözlemlemedim,açıkçası ayrı dünyaların insanı gibi geldi nc ile ikisi bana.açıkçası tracer varken nc almaktan vazgeçtim.nc’nin tek cazibesi yakıt tüketimi bana göre.ön saklama gözünün güzelliğimi depo dolum yeri öldürüyor kampçı adam için zulüm o konuda.
    kamp a gidiyorsan vay ki ne vay o çantayı sökmek takmak gerçekten ölüm
    ben ona da çar bulmuştum (yan açılır kapanır demir) ama gene de sattım 660 aldım çok uzun zamandır kullanıyorum fakat satmak üzereyim 650 sınıfında kalıp ya v storm alacağım yada 800 1000 cc sınıfına çıkıp final yapacağım
    aklım çok karışık
    tiger 800 xcx (ilk test ettiğimden beri aklımda fakat maddiyat sıkıntısı vardı).
    f800 gs
    afrika
    st 1200
    en son da vstorm var mantık 649 cc de kalıp düşük vergi
    ama şeytan dürtüyor tiger diye mır mır sesi bitiriyor beni
    f 800 harici hepsini uzun uzun test ettim kafam karışık
    bi yandan da 4 yıl kullandığım 660 sağlamlığı sorunsuzluğu az yakıtı otur oturduğun yerde diyooo.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  18. #78

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Gelen yorumlardan Nc ile vakit kaybetmeye gerek olmadığı kanaatine vardım,biraz daha bekleyip direk tracer almayı düşünüyorum

  19. #79
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Şimdi arkadaşlar hanımımla beraber uzun yol için, artçısı ve sürücüsü için en rahat hangisi? + şehir içi kullanacağım. Böyle bir motor var mı? Bizim beklentilerimiz mi yüksek? Parayı verince az yaksın, rahat olsun,uçsun,bakımı parçası ucuz olsun, kahve yapsın. Yaş önemli ise 49. Bunların içinde en uzun süre kullanılacak sorunsuz olan hangisidir?

  20. #80

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar hanımımla beraber uzun yol için, artçısı ve sürücüsü için en rahat hangisi? + şehir içi kullanacağım. Böyle bir motor var mı? Bizim beklentilerimiz mi yüksek? Parayı verince az yaksın, rahat olsun,uçsun,bakımı parçası ucuz olsun, kahve yapsın. Yaş önemli ise 49. Bunların içinde en uzun süre kullanılacak sorunsuz olan hangisidir?

    Honda goldwing


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)