MT-125 üzerine yorum ve egzoz önerileri
Reklamlar
-
[Merhabalar ben Efe.
size sormak istediğim şudur ki mt125 hakkında internette çok fazla bilgi yorum fikir dolaşmıyor kullanıcısı da çok fazla yok böylece önceden
yaşanmış ve bize bu motora bu gitmez gibi yorumlar yapacak çok fazla insan da yok varsa da amacım bu başlığın altında toplamak ve fikir alış
verişi yapmak öncelikle şu an bende mt125 sahibiyim ve motorum da yeni rodajını gerçekleştiriyorum. rodaj bitiminden sonra herhangi bir tok
sesesahip görüntüsü de güzel olan egzoz ile değiştirmek istiyorum zaten motorumun tok bir sesi olduğunu düşünüyorum ve potansiyeli
değerlendirelim.şu egzoz emisyon ayarları mı ne olayı da aklımı fazlası ile karşıtırıyor herhangi bir egzoz alsam nasıl yaptırabilirim?
ayrıca mt125 i sizin seçme nedenleriniz nelerdi bilmiyorum fakat ben alırken kronik sıkıntı olaylarına falan çok takıldığım için en sağlam
olduğunu düşündüğüm motorlardan birisini seçtiğimi düşünüyorum uzun kilometreler sonucu bu motorunda burası şöyle kol çıkardı şurası uzandı ne
sıkıntılı motor diyebileceğim olaylar ile karşılaşacak mıyım? sahiplerine kaç kilometredesiniz ve aynı kaliteyi devam ettiriyor mu? diye
sormak istiyorum. iyi kötü bütün fikirleriniz benim için önemli şimdiden teşekkürler.
iyi sürüşler.
Reklamlar
-
Ahh ahh ozledim mt mi ya...
Saka bir yana 125 cc klansmaninda hem guclu hem en kaliteli motorlardan(ters amortisor ekran vs) ve potansiyeli gayet iyidir(viraj icin konusuyorum) egzoz konusunda bizim grupta cinmali vs deneyenlerde oldu ama en iyi performans ve sesi tigerdan aldilar. Istanbulda iseniz efe isa cakira bir uğrayın
-
AleniDesais adlı üyeden alıntı
[Merhabalar ben Efe.
size sormak istediğim şudur ki mt125 hakkında internette çok fazla bilgi yorum fikir dolaşmıyor kullanıcısı da çok fazla yok böylece önceden
yaşanmış ve bize bu motora bu gitmez gibi yorumlar yapacak çok fazla insan da yok varsa da amacım bu başlığın altında toplamak ve fikir alış
verişi yapmak öncelikle şu an bende mt125 sahibiyim ve motorum da yeni rodajını gerçekleştiriyorum. rodaj bitiminden sonra herhangi bir tok
sesesahip görüntüsü de güzel olan egzoz ile değiştirmek istiyorum zaten motorumun tok bir sesi olduğunu düşünüyorum ve potansiyeli
değerlendirelim.şu egzoz emisyon ayarları mı ne olayı da aklımı fazlası ile karşıtırıyor herhangi bir egzoz alsam nasıl yaptırabilirim?
ayrıca mt125 i sizin seçme nedenleriniz nelerdi bilmiyorum fakat ben alırken kronik sıkıntı olaylarına falan çok takıldığım için en sağlam
olduğunu düşündüğüm motorlardan birisini seçtiğimi düşünüyorum uzun kilometreler sonucu bu motorunda burası şöyle kol çıkardı şurası uzandı ne
sıkıntılı motor diyebileceğim olaylar ile karşılaşacak mıyım? sahiplerine kaç kilometredesiniz ve aynı kaliteyi devam ettiriyor mu? diye
sormak istiyorum. iyi kötü bütün fikirleriniz benim için önemli şimdiden teşekkürler.
iyi sürüşler.
1002tl cezası bir ton uğraşı var tek silindirden taka tuka ses alıcam diye girme bu işe küfür de yersin bide akrabalarınla içli dışlı etme insanları.
-
İlk motorum mt-125’ti.Sonra başka motorlara yöneldim.Hiçbirinde mt-125 tadı alamadığım için tekrar döndüm motoruma
-
EUOGLU adlı üyeden alıntı
Ahh ahh ozledim mt mi ya...
Saka bir yana 125 cc klansmaninda hem guclu hem en kaliteli motorlardan(ters amortisor ekran vs) ve potansiyeli gayet iyidir(viraj icin konusuyorum) egzoz konusunda bizim grupta cinmali vs deneyenlerde oldu ama en iyi performans ve sesi tigerdan aldilar. Istanbulda iseniz efe isa cakira bir uğrayın
Evet görüntü ve kalite olarak çok başarılı en doğru seçimi yaptığımı düşünüyorum ayrıca kırmızı ışıkta yanıma mt25 geldiğinde benimkinden sele yüksekliğinden dolayı daha alçak ta kalıyor mt125 daha hacimli görüntü olarak ta ki yeşil ışığa kadar :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
Omerius adlı üyeden alıntı
1002tl cezası bir ton uğraşı var tek silindirden taka tuka ses alıcam diye girme bu işe küfür de yersin bide akrabalarınla içli dışlı etme insanları.
Tatmin duygusu kadar Bir motorun geçtiğini hissettirmek açısından da önemli bence zaten çok abartı bir şey istemiyorum ama takmışken de güzelinden olsun susturucusu varsa yine onu da kullanırım yani duyduğum kadar susturucusu takılı halde çok ses çıkartmıyorsa ceza yazmıyorlar da memurların insiyatifine kalmış biraz
-
Küçük hacimli motorlarda egzoz gerçekten çok rahatsız edici. motor güçsüz olduğundan sürekli devir çevireceksin ve bağırta bağırta gezeceksin. Polis cezasını geçtim çok kulağın çınlar. İlla takacaksan da mümkün mertebe en sessiz hangisiyse onu tak derim.
-
wr125r kullanıyorum, aynı motor bloğu 24 binde tık yok.
-
nyk adlı üyeden alıntı
Küçük hacimli motorlarda egzoz gerçekten çok rahatsız edici. motor güçsüz olduğundan sürekli devir çevireceksin ve bağırta bağırta gezeceksin. Polis cezasını geçtim çok kulağın çınlar. İlla takacaksan da mümkün mertebe en sessiz hangisiyse onu tak derim.
Sessiz ama bi o kadar da fark edilebilecek kadar sesli bir şey lazım ahahahah
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
Boldpilot adlı üyeden alıntı
wr125r kullanıyorum, aynı motor bloğu 24 binde tık yok.
Aynı kaliteyi umarım devam ettirir çünkü benden sonra motora kardeşim geçecek ve o da bi benim kadar kullanacak can sıkıcı olmaz umarım
-
Arkadaşım sıfır aldı rodajda soğuk motoru çok kesiciye soktu, neymiş boştayken zararlı değilmiş :D Şimdi üst devirler çok cansız geliyor satıp aynısından almayı düşünüyor.
-
avcrom egzoz almanı öneririm
-
zeynelhazan adlı üyeden alıntı
Arkadaşım sıfır aldı rodajda soğuk motoru çok kesiciye soktu, neymiş boştayken zararlı değilmiş :D Şimdi üst devirler çok cansız geliyor satıp aynısından almayı düşünüyor.
En çok korktuğum şey motorumun cansız olması neyseki 5bin deviri geçmemeye çalışıyorum sürüş tarzı olarakta sakin kullanan birisiyim acaba motorumu 1000 servisine götürdüğümde rodajını iyi yapmış mıyım öğrenebilir miyim?
-
Yahu rodaj öyle birşey değil. Uzun vadede motorun ömrü bir tık azalır, daha erken yağ yakmaya başlar vs yoksa rodajda 5000 devirdi geçtin diye motorun bitmez. Rodajın mantığı üretim esnasındaki mikronluk hataların silindir gömleklerini çizmeden giderilmesi. 1000km bakımında falan da bir şey öğrenemezsin motoru söküp silindire gömleklere mi bakacaklar
Motor sürekli kesicide kullanılmaz, rodajı yaptıktan sonrada sürekli kesicide zorlarsan, soğuk motorla gazlarsan motorun zarar görür. Motorda en çok aşınma soğukken olur çünkü yağlama düzgün gerçekleşmez.
-
nyk adlı üyeden alıntı
Yahu rodaj öyle birşey değil. Uzun vadede motorun ömrü bir tık azalır, daha erken yağ yakmaya başlar vs yoksa rodajda 5000 devirdi geçtin diye motorun bitmez. Rodajın mantığı üretim esnasındaki mikronluk hataların silindir gömleklerini çizmeden giderilmesi. 1000km bakımında falan da bir şey öğrenemezsin motoru söküp silindire gömleklere mi bakacaklar
Motor sürekli kesicide kullanılmaz, rodajı yaptıktan sonrada sürekli kesicide zorlarsan, soğuk motorla gazlarsan motorun zarar görür. Motorda en çok aşınma soğukken olur çünkü yağlama düzgün gerçekleşmez.
Tabiki öyle de değil ama ilk 1000 kilometre ani hızlanmalara yüksek devirlere dikkat etmek lazım. Bu arada internetten yaptığım aramalar sonucu 360₺ fiyat etiketine sahip olan replika büyük ihtimalle Akrapoviç egzozu beğendim büyük ihtimalle onu alacağım ekstra olarak koruma takozu almayı planlıyorum şimdilik
-
Ben de r125 kullanmıştım. Yanılmıyorsam 10 yıl civarı bir mazisi var bu bloğun ve gayet sorunsuz olması üzerine wr, yzf ve mt 125 lerde aynı blok kullanılıyor. İspanya’da çok zorlu koşullarda, muadili mutosikletlerin blok kapağını patlatacağı durumlarda wr iyi iş çıkarıyor diye bir yazı da okumuştum. Yani çok sağlam bir blok. İyi bakımla sorunsuz 250.000 km leri aşabilirsin. Ancak egzoz olayına hiç girmemeni öneririm. Bu motosikletin hava yakıt karışımı ayarlanmış bu egzoz üretilmiş. Senin takacağın egzoz uzun vadede motosikletine zarar verir. Hesaplanan egzoz iç basıncını, benzin yanma verimliliğini bozar. Subaplara zararı olur. Orijinal egzozun vidasına bile dokunma. Ayrıca 125 cc motora takacağın egzozdan pancar motoru sesi alırsın.
-
Orjinal egzozu hic elleme,
Yakit tuketimin artar,(mt125 zaten az yakmasiyla ünlü bir model)
Egzoz supaplarin uzun vadede zarar gorur.
Hatta hic ummadigin bir yerde supap bile kesebilir.
-
egzoz gibi gibi konuları geçtim de 2019 ve önceki kasalar olan (şu anki) öndeki halojen far ile yandaki led beyaz farlar inanılmaz çirkin duruyor bilgi olsun diye yazıyorum H4 (h4, 55,0 W/60,0 Wx1 yazıyor ne olduğunu bilmiyorum önemliyse diye yazdım) halojen ampul kullanıyor ve ben başka bir h4 ampul ile beyaz renkli olan değiştirmeye karar verdim daha önce değiştirmiş olan var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler