KTM servis fiyat yedek parça listesi
Reklamlar
-
Kaza yaptığım duke 250 motorumu bugün KTM servisine götürdüm ( artı grup ) Kasımpaşa daki motosiklet gidon amortisör değişimi bi sürü parça çoktu şuan fiyatı bilmiyorum ama 5000 den fazladır , bunun başka bi yolu yokmudur böyle satmak daha mı mantıklı , motoru kullandım bugün sıkıntısı yok gibiydi ama tabi usta gözle bakarak şu değişcek falan dediği için aklımda acaba kaldı başka servise yada sanayiye götürmem mi lazım
Reklamlar
-
Avrupa motor pişmanlıktır.Japon candır.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
Bu sorunuza cevap verebilecek arkadaşımızı başmüneccim olarak atayalım...
Kaza için geçmiş olsun bu arada.
-
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
Avrupa motor pişmanlıktır.Japon candır.
Ya geç o işleri.
met06 adlı üyeden alıntı
Kaza yaptığım duke 250 motorumu bugün KTM servisine götürdüm ( artı grup ) Kasımpaşa daki motosiklet gidon amortisör değişimi bi sürü parça çoktu şuan fiyatı bilmiyorum ama 5000 den fazladır , bunun başka bi yolu yokmudur böyle satmak daha mı mantıklı , motoru kullandım bugün sıkıntısı yok gibiydi ama tabi usta gözle bakarak şu değişcek falan dediği için aklımda acaba kaldı başka servise yada sanayiye götürmem mi lazım
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Bende ağustos ayında 250 2016 model duke ile bir kazaya karıştım. Öğrendiğim birşey var ki Yetkili servisler parçaları tamirle uğraşmak yerine değiştirmeyi tercih ediyorlar. Buda maaliyet olarak bize geri dönüyor haliyle. Eğer güvendiğin bir sanayi ustan var ise, bir de ona göster, amortisör dediğin öyle kolay bükülmez, mikro balans sorunları oluşur en fazla. Onu da torna vs bir şekilde hallederler diye tahmin ediyorum.
Benim Kaza sonrası durumum şu oldu, önden direk taşa girmiştim, şase bütün hasar şiddetini emdiği için büzük gibi oldu, boyu küçüldü. Şaseyi yenilemem gerekiyordu, kafadan işçilik dahil 7000 yedim.
-
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
Avrupa motor pişmanlıktır.Japon candır.
Uzananadın herhalde bi Avrupa motor hayaline
-
motohazar adlı üyeden alıntı
Uzananadın herhalde bi Avrupa motor hayaline
Hiç düşünmedim bile
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
clonex adlı üyeden alıntı
Dostum geçmiş olsun. Ben kazalı Duke 200 arıyordum. Eğer satmak istersen alabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
Yav hee hee!
üslubundan çömez olduğun belli.her ay blok patlatan ktm leri duyuyoruz aslanım.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
Amortisör ve gidon muhtemelen düzeltilebilir ( sürdüm dediğin için söylüyorum ) amortisör düzeltme yapan yerler var hatta Avcılar'da önerebileceğim bir yer de var. Gidon işi de kolaydır basit hasarlar bunlar. Toplasan 300 TRY - 400 TRY ile çözülecek işler.
Servis tamir etmez zaten direkt değiştirir ama gerek olduğunu sanmıyorum.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
Hiç düşünmedim bile
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
üslubundan çömez olduğun belli.her ay blok patlatan ktm leri duyuyoruz aslanım.
asıl senin üslûbun tam liseli ergeni andırıyor
-
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
her ay blok patlatan ktm leri duyuyoruz aslanım.
Tamamen kullanıcı hatası. Blokları vakti gelince değiştirseler öyle olmaz.
KTM taş gibi motosiklettir. Dakar falan feşmekan.
-
Yav he he dicem ben de
-
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Tamamen kullanıcı hatası. Blokları vakti gelince değiştirseler öyle olmaz.
KTM taş gibi motosiklettir. Dakar falan feşmekan.
Bana öyle geliyor ki fabrikadan çıkıp dakara katılıp sonra hurdaya ayrılıyormuş o zaman ktm motosikletler 😀
-
Ciddi söylüyorum mutlaka her ay bi KTM skandalı oluyor forumda.İnanmıyorsan araştır.
Bulamıyorsan da;
Sizi gibi KTM ciler.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
KTM taş gibi .. taş gibi de 690 cc den sonra öyle ... Alt CC'ler Bajajın, CF Moto'nun bir tık üstü bence ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
KTM taş gibi .. taş gibi de 690 cc den sonra öyle ... Alt CC'ler Bajajın, CF Moto'nun bir tık üstü bence ..
Bende aynısını düşünüyorum.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Amortisör ve gidon muhtemelen düzeltilebilir ( sürdüm dediğin için söylüyorum ) amortisör düzeltme yapan yerler var hatta Avcılar'da önerebileceğim bir yer de var. Gidon işi de kolaydır basit hasarlar bunlar. Toplasan 300 TRY - 400 TRY ile çözülecek işler.
Servis tamir etmez zaten direkt değiştirir ama gerek olduğunu sanmıyorum.
Hocam motosiklet i sürerek gittim stabil geldi durumu bana kullanmadan nasıl anladı zaten bu parçaların değişiceğini emin değilim numara varsa paylaşabilirmisimiz
-
ıyy yine avrupa malının selesine bile g*tü değmemiş rossiler konuşcak atıp tutucaklar siper alın
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bileğimi kessem turuncu akar diyosun?
Öyle fanatik değilim ama avrupa motorlar her zaman farklı abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
KTM taş gibi .. taş gibi de 690 cc den sonra öyle ... Alt CC'ler Bajajın, CF Moto'nun bir tık üstü bence ..
Alla alla amortisörden frenden falan pek anlamıyosun galiba sen. Yakıt tüketimi? Güç? Denge? Bakım maliyetleri? Japonların içinden geçer birazcık. Ahe nin dediği gibi yine götü selesine bile değmemiş rossiler konuşuyor
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
telike adlı üyeden alıntı
Öyle fanatik değilim ama avrupa motorlar her zaman farklı abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Alla alla amortisörden frenden falan pek anlamıyosun galiba sen. Yakıt tüketimi? Güç? Denge? Bakım maliyetleri? Japonların içinden geçer birazcık. Ahe nin dediği gibi yine götü selesine bile değmemiş rossiler konuşuyor
Benim anlamama gerek yok, satılan adet / sorunlar = dediğin zaman her şey ortaya çıkıyor. KTM " düşük CC " leri Bajaj ve Cf MOTO ayarındadır, NET !
Senin ki 450 cc, için rahatlayacaksa sen alınma RC,DUKE ( 250 / 390 ) konuşuluyor burada ..
Biraz da terbiyeli yorum yaparsan sevinirim.
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Benim anlamama gerek yok, satılan adet / sorunlar = dediğin zaman her şey ortaya çıkıyor. KTM " düşük CC " leri Bajaj ve Cf MOTO ayarındadır, NET !
Senin ki 450 cc, için rahatlayacaksa sen alınma
RC,DUKE ( 250 / 390 ) konuşuluyor burada ..
Biraz da terbiyeli yorum yaparsan sevinirim.
Benim kullandığım tarza bişey söylüyosun demedim special ayrı çatıda tartışılır. Ama cadde motosikletleri için de söylediğim şeyi tekrarlıyorum. Japondan başka motosikletlere binin. Bi duke 250-390 a falan binin sonra sınıfının diğer markalarına binin bi karşılaştırın. Yeterince tecrübeniz varsa anlarsınız zaten dinamikleri kaliteyi. Yani orda burda yazandan yola çıkıyorsun. Terbiyeli ol diyorsun. Terbiyesizlik yapmadım. Deyim olarak da elin şeyiyle gerdeğe girmek diyeceğim yine terbiyesiz diyeceksin ama bu bir deyim. Argo ama deyim. Herkes bilir.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)