Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

KTM servis fiyat yedek parça listesi

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Uzun suredir duke250 kullanan arkadaşim var.km si 60bini geçti,memnun ve satmayi duşunmuyor.

    Arkada çantasida takili,heybeside var,baligada gidiyor,tek nefeste 500km yolda yapiyor.

    Söke taka,bakim vs.ustaliginida ogrendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim kullandığım tarza bişey söylüyosun demedim special ayrı çatıda tartışılır. Ama cadde motosikletleri için de söylediğim şeyi tekrarlıyorum. Japondan başka motosikletlere binin. Bi duke 250-390 a falan binin sonra sınıfının diğer markalarına binin bi karşılaştırın. Yeterince tecrübeniz varsa anlarsınız zaten dinamikleri kaliteyi. Yani orda burda yazandan yola çıkıyorsun. Terbiyeli ol diyorsun. Terbiyesizlik yapmadım. Deyim olarak da elin şeyiyle gerdeğe girmek diyeceğim yine terbiyesiz diyeceksin ama bu bir deyim. Argo ama deyim. Herkes bilir.
    Dostum, AEA ( nur içinde yatsın ) biliyorsun KTM ile bir anlaşma içerisindeydi, tabii ki reklamını da ona göre yaptı. Ben demiyorum ki ; " ktm çöp, çin malı v.s. " zaten benim Cbr 500'de Taiwan üretimi ? Yani belirli CC'lere kadar olan her marka (Örnek ; Kawasaki) o şaşalı, harika üretim kalitesi ile motosikletini üretmiyor, ticari dünya .. Uzun süreli Bajaj, Ktm ya da Cf Moto 400 kullanmadım .. yeri geldi test motoruna bindik yeri geldi Tem'de arkadaşlar ile motosikletleri değiştirdik, mesela ben Duke 250 den inip , Cf Moto 400 NK ya bindim, resmen sınıf atlamışım gibi hissettim, bence çok daha güzel bir motosiklet Duke'ye göre ve her anlamda .. fren, vites geçişi, titreşim ..

    Anlatmak istediğim buydu, yoksa ben biniciyim, cebime en az zarar veren beni de en mutlu eden motosiklet ile hayatıma devam ederim. Yoksa banane Japonmuş, Almanmış, İtalyanmış v.s.

    Zaten son dönemde KTM,CF MOTO iş birliği de var .. Ktm " ulan ben Avrupa malıyım " diyip de ekstra bir malzeme koymuyor yani motosikletinin içine, aynı sınıfta her motosiklette ne varsa o ...

    Neyse konu dağılmasın, zira marka fanatikliği midemi bulandırır.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  3. #23

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Doğu işi iyidir; ha babam pim düşüren zırt pırt arıza çıkaran batı işi / Alman (ağır) G3 yerine ben çamurdan topraktan çıktığında bile çatır çatır ateş eden hiç sorun çıkarmayan doğu işi / Rus (ve hafif) AK-47'yi her seferinde tercih ederim mesela (Askerliği Ege Ordu'da yaptım çaktırmayın, Kalaşnikof sevgisi oradan...)

    Güvenirlilik (reliability) ve sorunsuzluk isteyen adam Japona biner. (Ben o gruptayım...)

  4. #24
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, AEA ( nur içinde yatsın ) biliyorsun KTM ile bir anlaşma içerisindeydi, tabii ki reklamını da ona göre yaptı. Ben demiyorum ki ; " ktm çöp, çin malı v.s. " zaten benim Cbr 500'de Taiwan üretimi ? Yani belirli CC'lere kadar olan her marka (Örnek ; Kawasaki) o şaşalı, harika üretim kalitesi ile motosikletini üretmiyor, ticari dünya .. Uzun süreli Bajaj, Ktm ya da Cf Moto 400 kullanmadım .. yeri geldi test motoruna bindik yeri geldi Tem'de arkadaşlar ile motosikletleri değiştirdik, mesela ben Duke 250 den inip , Cf Moto 400 NK ya bindim, resmen sınıf atlamışım gibi hissettim, bence çok daha güzel bir motosiklet Duke'ye göre ve her anlamda .. fren, vites geçişi, titreşim ..

    Anlatmak istediğim buydu, yoksa ben biniciyim, cebime en az zarar veren beni de en mutlu eden motosiklet ile hayatıma devam ederim. Yoksa banane Japonmuş, Almanmış, İtalyanmış v.s.

    Zaten son dönemde KTM,CF MOTO iş birliği de var .. Ktm " ulan ben Avrupa malıyım " diyip de ekstra bir malzeme koymuyor yani motosikletinin içine, aynı sınıfta her motosiklette ne varsa o ...

    Neyse konu dağılmasın, zira marka fanatikliği midemi bulandırır.
    babuş adamlar koyuncada çok pahalı diyorsunuz yani sen + gibi kullanıcılarda hem ucuz hem güzel hemde iyi gitsin istiyor. Ulan ben avrupalıyım diyip 250 vs 400cc kategorisine neler mi koydular sayayım

    kaydırmalı debriyaj

    ilk piyasaya çıktıkları zaman hiç bir motorda olmayan ABS koydular

    göstergeleri o biçim akü voltajından tut kaç dk sürdüğüne sürdüğün dk ya göre kaç yaktığın

    Arka ABS kapatma vs

    Eğer bunlar senin için özellik değilse bence senin cbr 500u satıp kendi kabuğuna çekilip bir tane 1.3 opel corsa alma zamanın gelmiş. Yazılım attılırsın birde siyah duman... ne kadar duman o kadar randuman tayfaya katılırsın

  5. #25
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    babuş adamlar koyuncada çok pahalı diyorsunuz yani sen + gibi kullanıcılarda hem ucuz hem güzel hemde iyi gitsin istiyor. Ulan ben avrupalıyım diyip 250 vs 400cc kategorisine neler mi koydular sayayım

    kaydırmalı debriyaj

    ilk piyasaya çıktıkları zaman hiç bir motorda olmayan ABS koydular

    göstergeleri o biçim akü voltajından tut kaç dk sürdüğüne sürdüğün dk ya göre kaç yaktığın

    Arka ABS kapatma vs

    Eğer bunlar senin için özellik değilse bence senin cbr 500u satıp kendi kabuğuna çekilip bir tane 1.3 opel corsa alma zamanın gelmiş. Yazılım attılırsın birde siyah duman... ne kadar duman o kadar randuman tayfaya katılırsın
    Yahu ben ne konuşuyorum ? siz ne diyorsunuz ? Abs olup, kaydırmalı debriyaj olup ( Doninar 400 de dahi var bu olay ne ? ) , titreşimden dökülünce normal mi oluyor ? blok patlatınca normal mi oluyor ? İki tane fan geldi buraya ikisi de " teknoloji " övüyor, deli misiniz ?

    İlk dokunmatik telefonu da 2005 yılı idi sanırım Piranha yapmıştı eee ? Kalemle falan dokunuyordun ama 3 ay sonra bozuluyordu .. ne yapayım şimdi Piranha mı bulayım ? boşa mesai harcatmayın adama .. Ben " japon iyi, honda iyi, avrupa kötü, ktm kötü " falan mı dedim ? neyi sindiremiyorsunuz siz ? İkiniz de gelmişsiniz " bu motor seninkinden iyi " gibi imalarda bulunuyorsunuz ki benim böyle bir iddiamı bırak, en ufak imam bile olmadı ..

    Arka abs kapatma var ama 50 km sürünce titreşimden çişini tutamıyorsun ne olacak şimdi ?

    CF MOTO 250 neyse KTM 250 DUKE odur .. bu kadar basit .. Bundan sonra özelden yazın bi zahmet millet sizin zırvalarınızı okumak zorunda değil ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM taş gibi .. taş gibi de 690 cc den sonra öyle ... Alt CC'ler Bajajın, CF Moto'nun bir tık üstü bence ..
    Ehm. Sıfır Superduke'u aldıktan bir sene içinde, 5000km'de iki piston bir silindir değişti istisna belki ama öyle işte.

    Ama Allah için çiş tutamama sorunu yaşatmış değil daha. O açıdan sorunsuz.

    Bir KTM fanatiği olarak belirtmeliyim ki bileğimi kessem turuncu akar. Ama KTM turuncusu değil. Antifriz diye tahmin ediyorum. Malum kafa contası erken gidebiliyor bizim modellerde... Sızıyor sonra oraya buraya. Egzostan beyaz duman çıkıyor falan. Ehm.

  7. #27
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu ben ne konuşuyorum ? siz ne diyorsunuz ? Abs olup, kaydırmalı debriyaj olup ( Doninar 400 de dahi var bu olay ne ? ) , titreşimden dökülünce normal mi oluyor ? blok patlatınca normal mi oluyor ? İki tane fan geldi buraya ikisi de " teknoloji " övüyor, deli misiniz ?

    İlk dokunmatik telefonu da 2005 yılı idi sanırım Piranha yapmıştı eee ? Kalemle falan dokunuyordun ama 3 ay sonra bozuluyordu .. ne yapayım şimdi Piranha mı bulayım ? boşa mesai harcatmayın adama .. Ben " japon iyi, honda iyi, avrupa kötü, ktm kötü " falan mı dedim ? neyi sindiremiyorsunuz siz ? İkiniz de gelmişsiniz " bu motor seninkinden iyi " gibi imalarda bulunuyorsunuz ki benim böyle bir iddiamı bırak, en ufak imam bile olmadı ..

    Arka abs kapatma var ama 50 km sürünce titreşimden çişini tutamıyorsun ne olacak şimdi ?

    CF MOTO 250 neyse KTM 250 DUKE odur .. bu kadar basit .. Bundan sonra özelden yazın bi zahmet millet sizin zırvalarınızı okumak zorunda değil ..
    kralsın kanka pardon en iyi motor sizinde dediğiniz gibi japon malı motordur

  8. #28
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kralsın kanka pardon en iyi motor sizinde dediğiniz gibi japon malı motordur
    Tek bir satır gösterir misin ? " japon malı en iyisidir, japon malı iyidir " dediğim.

    Tek bir satır.

    Bekliyorum hadi ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  9. #29
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Konu sahibi arkadaş eminim konuyu açtığına pişman olmuştur. KTM yi babasının malı gibi savunanların yorumlarıyla dolmuş. konu başlığı servis ve yedek parça fiyatları gibi masum bir soruydu oysa ki
    okaplan bunu beğendi.

  10. #30
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, AEA ( nur içinde yatsın ) biliyorsun KTM ile bir anlaşma içerisindeydi, tabii ki reklamını da ona göre yaptı. Ben demiyorum ki ; " ktm çöp, çin malı v.s. " zaten benim Cbr 500'de Taiwan üretimi ? Yani belirli CC'lere kadar olan her marka (Örnek ; Kawasaki) o şaşalı, harika üretim kalitesi ile motosikletini üretmiyor, ticari dünya .. Uzun süreli Bajaj, Ktm ya da Cf Moto 400 kullanmadım .. yeri geldi test motoruna bindik yeri geldi Tem'de arkadaşlar ile motosikletleri değiştirdik, mesela ben Duke 250 den inip , Cf Moto 400 NK ya bindim, resmen sınıf atlamışım gibi hissettim, bence çok daha güzel bir motosiklet Duke'ye göre ve her anlamda .. fren, vites geçişi, titreşim ..

    Anlatmak istediğim buydu, yoksa ben biniciyim, cebime en az zarar veren beni de en mutlu eden motosiklet ile hayatıma devam ederim. Yoksa banane Japonmuş, Almanmış, İtalyanmış v.s.

    Zaten son dönemde KTM,CF MOTO iş birliği de var .. Ktm " ulan ben Avrupa malıyım " diyip de ekstra bir malzeme koymuyor yani motosikletinin içine, aynı sınıfta her motosiklette ne varsa o ...

    Neyse konu dağılmasın, zira marka fanatikliği midemi bulandırır.
    Aynı şeyi düşünüyoruz marka fanatizmini ben de sevmiyorum. Ktm kullanıyorum diye dünyanın en iyi motoru demek doğru değil.
    Fakat senin söylediğin de “aynı banttan çıkıyor” mantığı ile aynı. Aynı üretim bandı olması aynı kalite olması demek değildir. Bunun teknolojisi var malzemesi var alaşımı var var oğlu var. Üretim fabrika sektöründe çalışanlar az çok anlar beni. Ki benim mesleğim de fabrikasyon üretim. Sektör otomotiv değil ama farketmez üretim üretimdir. Sadece bir örnek olarak amortisör kalitesi bile farklı. Ha ktm sert mi? Evet sınıfındaki motorlara göre sert ama bu sürüş tarzı ile alakalı. Kalitesiz anlamına gelmez. Hondadan 250cc bir motosikletin ön maşa komple fiyatına bak ne farkı var?
    Geçen gün biri söylüyordu duke200 lanet olsun müşür arızasından dolayı ölüyordum trafikte kendi kendine stop etti falan anlatıyor. Bibakmak lazım ilk defa duydum dedim. Sonra konuşmanın devamında anlattı alttan hasar almış motosiklet. E kardeşim bu da markanın hatası mı? Elle doğrultmuş. Olmamış tam. Napcan? Genelde kullanıcı hatası oluyor.Bi de insanlar genelde memnuniyetlerini yazmazlar ki zaten. Sorun yaşadığında çözüm için yazarlar.
    Gökhan_Aygün ve hasmet bunu beğendiler.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Mesele Avrupa motosikletlerin kotu uretilmesinden ziyade Japonlar'in guvenilirlik noktasinda asiri konservatif olmasindan ayni zamanda bence...

    O yuzden bakim yapmasaniz, aksatsaniz bile az cok kaldiriyor motorlar. "robustness" diyorlar bu naneye dizaynda. Yani sistemi oyle saglam parametrelerle dizayn edip uretiyorsunuz ki tek tuk ihmaller ve arizalar goze carpmiyor bile...

    Avrupalar oyle degil ama.

    Bunu gozlemlemenin en kisa yolu belli modellerin uluslararsi forumlarinda kronik problem basliklarini yoklamak. Durum gayet net.

    Ama evet, Avrupa motosikletler performans olarak cok iyi; ama o ayri konu. Zaten iyi yanlari olmasa kimse almaz, o fiyata da satamazlar.

    O yuzden yazmistim, Superduke'u Honda yapsa ve uzerine $3000 istese, seve seve verir alirdim diye.

    Not. Yukarida yaptigim asiri genellemeye uymayan istisna modeller tabii ki mevcut. Bir Motoguzzi'nin V2'si oldukca guvenilir. Ayni sekilde Goldwing yillardir turunun en performansli ornegi, K1600GT'nin cabalarina ragmen.

  12. #32
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesele Avrupa motosikletlerin kotu uretilmesinden ziyade Japonlar'in guvenilirlik noktasinda asiri konservatif olmasindan ayni zamanda bence...

    O yuzden bakim yapmasaniz, aksatsaniz bile az cok kaldiriyor motorlar. "robustness" diyorlar bu naneye dizaynda. Yani sistemi oyle saglam parametrelerle dizayn edip uretiyorsunuz ki tek tuk ihmaller ve arizalar goze carpmiyor bile...

    Avrupalar oyle degil ama.

    Bunu gozlemlemenin en kisa yolu belli modellerin uluslararsi forumlarinda kronik problem basliklarini yoklamak. Durum gayet net.

    Ama evet, Avrupa motosikletler performans olarak cok iyi; ama o ayri konu. Zaten iyi yanlari olmasa kimse almaz, o fiyata da satamazlar.

    O yuzden yazmistim, Superduke'u Honda yapsa ve uzerine $3000 istese, seve seve verir alirdim diye.

    Not. Yukarida yaptigim asiri genellemeye uymayan istisna modeller tabii ki mevcut. Bir Motoguzzi'nin V2'si oldukca guvenilir. Ayni sekilde Goldwing yillardir turunun en performansli ornegi, K1600GT'nin cabalarina ragmen.
    Ama işte bir superduke ü honda yaptığında +3000 olmuyor. Yapmıyor mu japon iyi makina. Yapmaz mı ama ya çok pahalı oluyor ya da bi yerinden yine fire veriyor. Dediğin gibi abi avrupa makine nazlı mı? Evet japon kadar gaddar değil. Ama çok daha iyi. Biraz da fizik var. Sen az hacimden çok güç almak istediğinde kaybedeceğin nokta zaman oluyor. Zamam kazanmak hacmi sabit tutmak istersen gücü azaltacaksın. Düz mantık ve en basit anlatılabilecek şeklinin bu olduğunu düşünühorum. Motorun gücü olarak düşünmeyin ama performans olarak düşünün.
    cenkito bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  13. #33
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama işte bir superduke ü honda yaptığında +3000 olmuyor. Yapmıyor mu japon iyi makina. Yapmaz mı ama ya çok pahalı oluyor ya da bi yerinden yine fire veriyor. Dediğin gibi abi avrupa makine nazlı mı? Evet japon kadar gaddar değil. Ama çok daha iyi. Biraz da fizik var. Sen az hacimden çok güç almak istediğinde kaybedeceğin nokta zaman oluyor. Zamam kazanmak hacmi sabit tutmak istersen gücü azaltacaksın. Düz mantık ve en basit anlatılabilecek şeklinin bu olduğunu düşünühorum. Motorun gücü olarak düşünmeyin ama performans olarak düşünün.
    sen ne diyon ya r25 190 görüyo bikere en iyi motor o
    yigozya bunu beğendi.

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama işte bir superduke ü honda yaptığında +3000 olmuyor. Yapmıyor mu japon iyi makina. Yapmaz mı ama ya çok pahalı oluyor ya da bi yerinden yine fire veriyor. Dediğin gibi abi avrupa makine nazlı mı? Evet japon kadar gaddar değil. Ama çok daha iyi. Biraz da fizik var. Sen az hacimden çok güç almak istediğinde kaybedeceğin nokta zaman oluyor. Zamam kazanmak hacmi sabit tutmak istersen gücü azaltacaksın. Düz mantık ve en basit anlatılabilecek şeklinin bu olduğunu düşünühorum. Motorun gücü olarak düşünmeyin ama performans olarak düşünün.
    Düz mantık olarak doğru ama şirket stratejileri, kültürleri ve mühendislikleri farklı.

    Mesela günümüzün performansli Avrupa markaları olan Ducati, KTM, BMW, Aprilia kaç farklı motosiklet motoru dizayn edip üretmiş? Bir defa KTM LC8, Aprilia V4 ve BMW F kendi dizaynları değil, Rotax dizaynı. Ducati de 90 derece yatay V2'den V4'e yeni geçti çok şükür

    Bir de sadece Honda'nın dizayn edip ürettiği motor tiplerine bakalım: sıralı 2, sıralı 4, yatay V2 (Cruiserlar), yatay V4 (magna), dikey V2 (CX), dikey V4 (ST1300), boxer 4 (ilk Goldwing), boxer 6 (güncel Goldwing). V'lerin açılarına girmeyelim bile, 52 dereceden doksana, tek krank pinden çok krank pine kadar herşeyi denemişler... Bakın hepsi orijinal Honda dizaynı, adamların kendi emeği, ve geçiştirilerek üretilmiş de değiller, iyi motorlar.

    "Japon traktör kadar dayanıklı ama traktör kadar da zevkli ha ha ha" diyoruz ama dayanıklı motor üretmek kolay değil anlaşılan. Ciddi çalışma ve emekle oluyor belli ki. Adamların yüksek performanslı ürünleri de sıradan ürünleri gibi dayanıklı.

    Velhasıl iyi ki varlar diyorum şahsen...
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  15. #35
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düz mantık olarak doğru ama şirket stratejileri, kültürleri ve mühendislikleri farklı.

    Mesela günümüzün performansli Avrupa markaları olan Ducati, KTM, BMW, Aprilia kaç farklı motosiklet motoru dizayn edip üretmiş? Bir defa KTM LC8, Aprilia V4 ve BMW F kendi dizaynları değil, Rotax dizaynı. Ducati de 90 derece yatay V2'den V4'e yeni geçti çok şükür

    Bir de sadece Honda'nın dizayn edip ürettiği motor tiplerine bakalım: sıralı 2, sıralı 4, yatay V2 (Cruiserlar), yatay V4 (magna), dikey V2 (CX), dikey V4 (ST1300), boxer 4 (ilk Goldwing), boxer 6 (güncel Goldwing). V'lerin açılarına girmeyelim bile, 52 dereceden doksana, tek krank pinden çok krank pine kadar herşeyi denemişler... Bakın hepsi orijinal Honda dizaynı, adamların kendi emeği, ve geçiştirilerek üretilmiş de değiller, iyi motorlar.

    "Japon traktör kadar dayanıklı ama traktör kadar da zevkli ha ha ha" diyoruz ama dayanıklı motor üretmek kolay değil anlaşılan. Ciddi çalışma ve emekle oluyor belli ki. Adamların yüksek performanslı ürünleri de sıradan ürünleri gibi dayanıklı.

    Velhasıl iyi ki varlar diyorum şahsen...
    Sadece motor bloğu üretmekle bitmiyor ki. Kullanıcıya sundukları da var. Ayrıca O kadar farklı motor bloğu üretmek bana çok da sağlıklı gelmiyor. Örneğin ducati v bloğu bir üretti. O kdar iyi ki üzerinde oynama yapıyor sadece. Teknoloji geliştikçe bişeyler ekliyor. Ayrıca kullanılan malzeme, onun dışında motosikletlerine taktıkları amortisörler frenler ve diğer parçalar japonlar gibi ucuz motor yapalım sürümden yürüyelim kafası ile değil. Japonlarda 90lar ve 2000lerin başındaki kalitesi kalmadı. Bugün bir suzuki xf650 veya honda xrv750 hala daha taş gibi. Ama güncel motosikletler o yaşlara gelince neler olacak çok merak ediyorum.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  16. #36

    Üyelik
    27 Ocak 2019
    duke 250 ile daha geçen hafta 500KM yaptım çiş tutamama durumu olmadı ayrıca fanları kızıcak belki ama mt-25 den benim makinaya bindiğimde kalite farkını fazlasıyla hissettim. tek sıkıntı 83cm lik selenin daha kısa sürücülere zorluk çıkarması onun dışında motor güzel arkadaşlar. Bana kalırsa mt-07 250 cc olsa bu mt-25 değil duke 250 olurdu alt devirdeki torku ve ataklığıyla. 5bin devirde vites atıyorum daha ne olsun tek silindirli olmasının verdiği titreşimi sorun etmezsen şehir içi uzun süre götürür. ama dayanıklı mı bence japon gibi değil, en basitinden yaptığım kazada gidonu nerdeyse elime aldım bi honda olsaydı eminim bu kadar hasar almazdı.
    telike bunu beğendi.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar farklı motor bloğu üretmek bana çok da sağlıklı gelmiyor. Örneğin ducati v bloğu bir üretti. O kdar iyi ki üzerinde oynama yapıyor sadece.
    Başka konfigürasyon deneseler daha iyi olacak belki? Denediler mi? Denemeden nasıl bilebilirler?

    Honda RC51 ile aynısını denedi ve vazgeçti. Sıralı dört daha mantıklı geldi.

    Ducati hâlâ desmo subap üretiyor. Bir avantajı var mı bugün? 50 sene önce evet ama son on yıldır yok. Sadece subap ayarı iki kat daha zor, uzun ve pahalı. Makul karar yaylı sübaba geçmek, ama geleneksel marka karakteri niyetine devam ediyor hâlâ. Üstelik bir ton yeni ARGE ve masraf demek. Sonuç daha iyi, bakımı daha ucuz motosiklet.

    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca kullanılan malzeme, onun dışında motosikletlerine taktıkları amortisörler frenler ve diğer parçalar japonlar gibi ucuz motor yapalım sürümden yürüyelim kafası ile değil. Japonlarda 90lar ve 2000lerin başındaki kalitesi kalmadı. Bugün bir suzuki xf650 veya honda xrv750 hala daha taş gibi. Ama güncel motosikletler o yaşlara gelince neler olacak çok merak ediyorum.
    Güncel motosikletler de hâlâ dayanıklı gördüğüm kadarıyla.

    Ama dediğiniz gibi üst düzey parça kullanımında aşırı cimri Japonlar. Zaten o yüzden istemeye istemeye Avrupa motosiklete geçtim, üstüne $$$ verip ekstra üç sene garanti alarak. Yakında bitiyor!!! <Panik atak> Acikcasi memnunum simdilik. Ciddi sorun cikti. Garantiden hallettiler. Bakalim zaman ne gosterecek...

  18. #38
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka konfigürasyon deneseler daha iyi olacak belki? Denediler mi? Denemeden nasıl bilebilirler?

    Honda RC51 ile aynısını denedi ve vazgeçti. Sıralı dört daha mantıklı geldi.

    Ducati hâlâ desmo subap üretiyor. Bir avantajı var mı bugün? 50 sene önce evet ama son on yıldır yok. Sadece subap ayarı iki kat daha zor, uzun ve pahalı. Makul karar yaylı sübaba geçmek, ama geleneksel marka karakteri niyetine devam ediyor hâlâ. Üstelik bir ton yeni ARGE ve masraf demek. Sonuç daha iyi, bakımı daha ucuz motosiklet.



    Güncel motosikletler de hâlâ dayanıklı gördüğüm kadarıyla.

    Ama dediğiniz gibi üst düzey parça kullanımında aşırı cimri Japonlar. Zaten o yüzden istemeye istemeye Avrupa motosiklete geçtim, üstüne $$$ verip ekstra üç sene garanti alarak. Yakında bitiyor!!! <Panik atak> Acikcasi memnunum simdilik. Ciddi sorun cikti. Garantiden hallettiler. Bakalim zaman ne gosterecek...
    Abi sen amarikada değil misin? Alım gücüne bi bak neyden korkuyosun ya. Amarikada yaşayıp nc750 ye mi bincen. Bin şöyle babalar gibi roadglide a alem haşmet abimizi görsün. Ben amarikada yaşasam bi fs450 bi roadglide tamam başka bişeye ihtiyacım yok
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alım gücüne bi bak neyden korkuyosun ya. Amarikada yaşayıp nc750 ye mi bincen. Bin şöyle babalar gibi roadglide a alem haşmet abimizi görsün. Ben amarikada yaşasam bi fs450 bi roadglide tamam başka bişeye ihtiyacım yok
    Alım gücü açısından değil de, aynı masrafa başka neler yapabileceğini göz önüne alınca, sıfır SDR fiyatı, herşey dahil, bir motosiklet için az değil.

    Roadglide değil de, avatarımdaki güzelliği edinmeyi düşünüyorum uygun bir örneği denk geldiğinde... Düşünmesi bile mutlu ediyor


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)