Geçmiş olsun.
İşte bu tür kazalar oluşmasın diye HIZ SINIRI VAR!
Geçmiş olsun.
İşte bu tür kazalar oluşmasın diye HIZ SINIRI VAR!
Yola düşen herhangi birşey görürsem, daima durup almaya çalışırım. Lütfen sizde kenara alın.
Evet biraz hızlısın ama orada ben dahil kim olsa "aa tabela 50 diyor dur hızımı 50e düşüreyim" deyip gideceğini sanmıyorum biraz da şanssızlık olmuş seninki geçmiş olsun reyiz.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
Geçmiş olsun,eğer benim bildiğim Nebi Irmak isen internette bayağı kaza videonu izlemiştim.. bu kadar büyük kazaları bu kadar serinkanlı anlatmanı da takdir ediyorum
arkadaşını bi kazada kaybetmiş biri olarak çok soğukkanlı biri olmalı..
Dua et kaza yaptığını yolda bariyer yokmuş geçmiş olsun
Geçmiş olsun.
Nebi bu kaçıncı ciddi kazan artık biraz dikkat et kendine yani o hızla sana birşey olmaması ALLAH ın sana büyük bir lütfu. Çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun. 2 büyük kazayı da olabilecek en az fiziksel hasarla atlatmışsın. Fakir,fukara doyur, eğitimlerine destek ver, öğrenci okut,kurban kes birşeyler yap.
Hocam umarım kaderinizde daha büyük kaza yoktur inşallah olmaz.
Ama yolu daha iyi okumaya calısmanızı öneriyorum, Fiorino marka araç 4lüleri açıyor siz daha onu geçmeden önce size uyarı veriyor. Görseniz bi bok olduğunu anlayabilirdiniz. sadece önünüze bakmamalısınız.
Arkadaşlar 50-90 muhabbeti yapmayalım. Boş yorum yapmaya gerek yok, Mt-09 alan bir insan o yolda o hızlarda sürmez. Keskin viraj değil.
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
Geçtim kazayı daha cümle kuramıyorsun. İyi yaşıyorsun valla. Şans denilen şey varmış gerçekten.
Bakıyorum da herkes ayrı telden çalıyor,o asfaltın üzerine yüksek hızlarda düşmeyen bilmez bunları,şunu unutmayın düşmeyen motorcu yoktur düşecek motorcu vardır, öyle bana birşey olmaz diyen arkadaşlara sesleniyorum sakın ekipmansız binmeyin motora,o güvenlik ekipmanları bize ilk düştüğümüzde darbeyi alsın diye var,sonrasını sonrası Allah'a çok dua etmeye kalıyor,düşen bilir 141 km hızdaydım, sadece dirseğimde küçük bir sürtünme izi vardı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Bakıyorum da herkes ayrı telden çalıyor,o asfaltın üzerine yüksek hızlarda düşmeyen bilmez bunları,şunu unutmayın düşmeyen motorcu yoktur düşecek motorcu vardır, öyle bana birşey olmaz diyen arkadaşlara sesleniyorum sakın ekipmansız binmeyin motora,o güvenlik ekipmanları bize ilk düştüğümüzde darbeyi alsın diye var,sonrasını sonrası Allah'a çok dua etmeye kalıyor,düşen bilir 141 km hızdaydım, sadece dirseğimde küçük bir sürtünme izi vardı
Ve ne oldu biliyor musunuz, motorumun yan çantaları ve koruma demiri motoruma herhangir zarar gelmesini önledi,ve ALLAH'a çok dua ediyorum,hepimiz hızı seviyoruz bu işin doğasında var , sadece ekipmansız yola çıkmayın,dost tavsiyesi))
- HAYAT GEZİNCE GÜZEL -
Kaza yapan herkese geçmiş olsun öncelikle.
Amaç ders çıkarmak, aynı hatalara düşmemek. Paylaşım için teşekkürler.
Konumlanma hatası olduğunu düşünüyorum. Son viraja sağ şeridin sağında (P1, sağ şeridin sağı, emniyet çizgisinin hemen içi; zaferce'nin kulakları çınlasın) konumlanarak girmek gerekirdi ki virajın çıkışını mümkün olan en geniş açıyla görebilelim.
İkincisi, virajdayken sollamak daha tehlikeli, çünkü kaçma alanınızı iki şeritten tek şeride düşürüyorsunuz. Mümkünse virajlarda sollamamak gerek aslında...
Diğer bir konu, target fixation, ne diyorduk türkçesinde, bakışın sabitlenmesi ihtimali... sanki tahtayı görür görmez doğru üstüne gitti gibi ... Oysa solunda, kontraya devam edilse, bi tekerlik yer var, geçilip gidilecek... veya sağından ... ama sağdan arkadan gelen araç var akılda, ondan sağa kaçılamıyor, beyinde...keşke virajda sollamasaydı...
Tabii hız çok yüksek... pistte değilseniz, yani yolun temiz olduğu sürekli gözlemlenen ve sıkıntı varsa bayrak kaldırılan bir pist ortamı yoksa, sürprizlere her zaman hazır olmak önemli.
Burada en temel kural, tayfunley'in de önceki sayfanın sonunda belirttiği gibi, durabilecek hızda gitmek. Limit noktası konusu bu... Limit point...
Konumlanmayı ve Limit Point konularını mutlaka bir gözden geçirin arkadaşlar.
Tekrardan geçmiş olsun.
Bık bık etmeye gerek yok adam süratten dolayı olduğunun farkında. Herşeyin farkında. Öncelikle geçmiş olsun sonra da bilinç için Bravo.
Yol virajlı,görüş mesafesi o hızlar için uygun değil,arkadaşımıza geçmiş olsun
bir allahın kuluda sormamış o paletin orada ne işi var diye? en ufak şeyde ceza yazan hükümet, o palet oraya düştüğünde neredeydi ? artık çok sıkıldım bu ülkenin sorumsuzluklarından. anca radar cezası yazarlar başka işe yaramazlar.
kardeşim geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
Herkeş herşeyin farkında. Tek bir kişi hariç. O da, o paleti oraya düşüren dayı!
Geçmiş olsun der, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Allah kimseye kaza vermesin.
Ben bunun yarısı hızda yapsam o kazayı kesin ölürüm. Bazı insanlar gerçekten çok şanslı
Yine sürücü marifetinin %99'u motosiklet üreticisine haiz olduğu bir durum. Aslında bireysel olarak sürücünün motosiklet kabiliyeti pek yok gibi görünüyor, çünkü yolun ortasında hareketsiz duran ve dikkatten kaçmayacak kadar büyük ebata sahip olan cisim çarparak düşmüş gün ışığında, trafiğin neredeyse olmadığı koşullarda.
Yine sınırları fayda sağlamayacak şekilde zorlanan bir motosiklet ve genelde olumsuz sonuçlanmadığı için yokluğu pek dikkat çekmeyen talih. Bir motosiklet sürücüsü olarak koşulları lehine kullanmak, milyonda birlik ihtimaller doğrultusunda sürüşü sağlamak, sürprizlere hazır bekleyecek kadar elindeki güce hakim olmak tamamen sürücünün marifetinde. Yoksa babaanneme 1000 cc motosiklet versem o da açtığında 200km/s ile sürer, çok zor değil; motosiklet güçlü. Hatta 10 yıl önce kaybettiğimiz dedemi de DCT şanzımanlı bir motosiklete bindirip elini gaz koluna sabitlesem 200'ü zorlar gibi geliyor önüne bir palet ya da farklı bir engel çıkmaz ise. Güçlü olan motosiklet, yüksek hızlara çıkıyor. Yabani hayvan çıkar, dökülmüş yağ rast gelir, bir kamyondan dikenli tel düşer, öndeki damperden mermer fırlar... Bunca ihtimale karşılık yüksek hızda sürebiliyor olmak bir başarı değil, talihli sonuç vermiş kumardır.
Azami kontrollü dikkat, asgari hesapsız macera. Her daim hayatta kalmayla sonuçlanmayabilir bu gibi talihsiz kazalar, geçmiş olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)