hangi amaçla nasıl kullandığına bağlı olarak yetmeyebilir.
İşten eve evden işe bir aile babası olarak xmax 250 bana yetiyor.
Yılda 2 kere çanakkaleye gidiyorum orada da kurtarıyor.
Ama uzun tur yapacak olsam ozaman 4 silindir yuksek cc bir makina elzem olur
250cc yeter yetmesinede,tartisilir.
Konuyu açan arkadaş belliki sıkılmış motorundan,
Zira,memleketin çoğu yolu ne binek araçta ne de iki tekerde 160-170km/h yi kaldirmiyor.
Ya ilk düzlük sonrasinda bir viraj gelir,
Ya da yola palet düşer,tırdan kopan lastik düşer,
Bandirmaya giderken,tavuk düştuğünü gordu bu gözler..
Yok öyle sağ elciğe abanayimda km lerce 170-180 gideyim..
Alt devirde tork veren bir motosiklet her zaman kullanişlidir.
Cc ayrimi yapmadan,
Yilda 5-10 defa uzun yol için(2000-3000km)
Min 60-70 Nm.
İşte tork dedin mi alt devirde iyi tork dedin mi iş büyük cc'ye geliyor.
Bu arada benim 43Nm torklu CB500F ile uzun yol çok rahat yaptım, yokuş / rampada ivmelenirken falan arabaların %90'ını öttürüyordum... Gittim 3000TL'ye Givi yan çanta demiri Kappa 33l yan çanta aldım motora, o kadar yeterli geldi.
Bazen kaşınıyorum bunu satıp bir CFMoto 650MT alsam mı diye, sonra ne gerek var diyorum. Şehir içinde asla bir CB500F gibi olmayacak. Üstelik Honda'dan (Bak Japon bile demiyorum, Honda diyorum; Honda'nın yeri ayrı bende...) inip Çinliye binecek halimiz yok. (Yine de güzel kerata, hele ki o fiyata...)
Atanlar, tutanlar, sıkanlar, uçanlar wu huuuuu
Boss Hoss v12 kesin çözüm...her derde deva...
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
Seninki yetmemek değil de daha çok motor değiştirmek istiyormuşsun gibi geldi masrafına katlanacaksan gönlünün istediği bir motora geçiş yap
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)