Kawasaki Supercharger Naked "H2Z"
Reklamlar
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Tek kollu masa daha da agir olur muhtemelen... Fiyat $23000 oldugunda muadilleriyle rekabet edemez hale gelir...
Bakin butun parcalar vasat duzeyde... Motorun agirlik ve performansina gore kucuk fren tercih etmis Kawasaki. Cok daha hafif olan muadili nakedlar (Tuono, Monster 1200, Superduke, S1000R) hep 320mm ve 330mm disk kullaniyorlar. 296mm disk kullanan yok... Hatta Kawasaki onlerde Brembo marka kaliper kullanmasina ragmen arkada Nissin kullanmis, az biraz daha maliyeti dusurmek icin muhtemelen... Cunku fiyat yukselirse muadilleriyle rekabet etmesi mumkun degil o agirlik ve performansla...
Amacim Kawasaki'yi gommek degil. Teknoloji super, ciddi ARGE istiyor, ve motosiklet dunyasinda benzeri yok. Lakin beklentiye verdigi cevap cok iyi degil malesef. Agirliga hassas olan uygulamalardan ziyade touring tipi makinalarda daha verimli olabilir belki teknoloji.
Noktası virgülüne katılıyorum abi, kawasaki bütün AR-GE'yi motor bloğuna yapıyor sanırım motosiklette elektronik süspansiyon bile yok. Muhtemelen onu da R versiyonuna saklıyorlar. R versiyonu için +5,000 dolar az bile söyledim sanrım Bu arada H2R'a garanti vermiyor Kawasaki.
Reklamlar
-
Mersin İl Temsilcisi
Ne kadar güçlü ve estetik görünürse görünsün, bir naked ve viraj sever olarak,
ağır motor kullanmayı sevmiyorum.
Gsr 600 ( abs )tam hayal kırıklığı idi bana, gs500 kıvraklığının verdiği hissi hiç alamadım ama çok daha ağır olan bmwf800s kullanırken, yakıt deposunun koltuk altında olması, çift denge mili, direksiyon amortisörü vs ise orantılı ve dağılımlı dengenin verdiği konfor, ağırlığı nispeten unutturdu.
Ama ağır motoru, bir de full yakıt deposuyla
kullanırken; sanki motor beni değil de, ben motoru taşıyormuşum hissini sevmedim.
Suzuki bandit 650s bu konuda tek sevdiğim 4 silindirli...
-
kadiRR s adlı üyeden alıntı
Bu arada H2R'a garanti vermiyor Kawasaki.
Haklısınız. Sadece pist kullanımı için sonuçta. Ancak zorlanmasına rağmen motor kaynaklı bir arıza çıkaracağına ihtimal vermiyorum H2R'ın. Eminim Kawasaki fazlasıyla güvenli bir mesafe bırakmıştır dizayn esnasında limitlere.
-
Bu kadar kısıtlanan güce mühendisler kullanılan "disk,süspansiyon vb." parçaları belki de yeterli gördüler bilemiyoruz. Bunu ancak motosikleti yol-pistte inceleyen kişilerin yorumlarını gördükten sonra net şekilde görebileceğiz.
-
elessartt adlı üyeden alıntı
Bu kadar kısıtlanan güce mühendisler kullanılan "disk,süspansiyon vb." parçaları belki de yeterli gördüler bilemiyoruz. Bunu ancak motosikleti yol-pistte inceleyen kişilerin yorumlarını gördükten sonra net şekilde görebileceğiz.
Aynen. Belki de öğreneceğiz ki H2Z tüm muadillerinden çok daha ağır ve daha güçlü olmasına rağmen, kullandığı daha küçük frenlerle mucizevi bir sinerji içinde... Okuyunca öğreneceğiz neler olup bittiğini.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)