Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

naked 'la en yüksek seyir süratı?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    CUM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2006
    Şehir
    B.düzü-B.pasa
    Motosikleti
    Kawazx6r , sl150
    bir nakedla yaptığınız en yüksek hız nedir arkadaşlar ( naked motoru olanlar ) yada rüzgardan rahatsız olmadan yapılabilecek en yüksek seyir hızı nedir ,kaç km hızdan sonra kafanız bi sağ bi sol rüzgarla boks maçı yapıyo , ön cam takılarak ne kadar rüzgar kesilebiliyo . Bu soruları sormamdaki amaç hız yapmak için değil , hız yapmak isteyen race motor alsın tabiykide ama yeri gelince gazı sıkıyosunuz elbetteki , rüzgardan kötü etkilenmeden kaç km hıza çıkabiliyosunuz ?....

    ( konu daha önce açıldıysa özür )
    [CENTER][COLOR="Black"][B]-GOOD GUYS DON'T ALWAYS WEAR WHITE-[/B][/COLOR][/CENTER]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    locco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Acıbadem
    Motosikleti
    Keeway Sl 150
    cometle 160 civarı gittiklerini biliorum

  3. #3
    batuhan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 Motosikleti: Kymco Activ 110
    bende bu sorunun cevabını merak edıyorum acıkcası
    cunkı er-5 yada gs 500 almayı planlıyorum...
    ben hızı seven bırı degılım bana otobanda 120km hızın yeterlı
    olacagını düşünüyorum...
    ____it's my life_1982____

  4. #4
    zx12r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HONDA CBR600 F
    önemli olan hızdan ziyade yollarımız zaten 150-160 km kaldırmıyorki ve sehiriçi ve şehir dışı 90km yakıt yönünden de ideal süratlardır ama lütfen biraz daha fazla dikkat
    kazasız günler

  5. #5

    Üyelik
    01 Haziran 2006
    selamlar arkadaşım nakedlar konusunda uzman sayılırım pek çok nakedım oldu triumph kawasaki honda hepside 140 dan sonra adamı yoruyor ön cam takıp eğilincede komik görünüyorsun en ideal hızı 140 ama 240 yaptım speed triple
    naked da alınacak motor ducatidir oturuş pozisyonu olarak race e daha yakın gibi ön cam koydunmuda eğilirsen fazla sırıtmazsın ama nakedlarda amaç zaten hız değildir nakedlar 0 dan 100 de raceleri tokatlamak için vardır arkadaşlar :] muazzam torklu makinalar vesselam gelsin bir race ses çıkartsın yanınızda vız vız siz bir gaz açın uzayın arkanızdan bakakalsın ama 100 den sonra yarışmayın sanki galip gelmiş gibi yavaş layın dalga gerçmiş gibi :]]] yoksa tokatlanırsını ehhehe

  6. #6
    batuhan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 Motosikleti: Kymco Activ 110
    Alıntı zx12r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önemli olan hızdan ziyade yollarımız zaten 150-160 km kaldırmıyorki ve sehiriçi ve şehir dışı 90km yakıt yönünden de ideal süratlardır ama lütfen biraz daha fazla dikkat
    kazasız günler
    aslına bakarsan benım ıcın 80-90 km hız bıle yeterlı ama
    otobana cıktıgımda neredeyse yardım serıdınden gıdecegım
    sağ serıtte 80-90km hızla gıderken sellektör yapan söförler var...
    ben motorumdan memnunum ama er-5 benım hayalim....
    ____it's my life_1982____

  7. #7
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    hyosung 2006 model gt250 comet
    izmit otoban 10saniyelgine max 160 km ama rüzgardan çok etkilendi
    ve hiç gerek yok şehiriçi 90 km otoban limitlerimiz 120 km.

  8. #8
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    Kawa 750 LTD ile (dik oturuslu bir motordur, avartima bakin)

    rahat, keyifli ve fazla yorulmadan ideal sürat 90 ila 110 arasidir, gerekkaldiginda arac gececekseniz aninda 150 ye cikar ve sonra yine rahatlar, konvoyun önünde gidersin.
    110 - 130 arasi bedenizi rüzgara karsi egmeden ama kollariniza fazla kuvet uyguluyarak gidilir... isiniz acil ise...
    tabiiki 180 de gittim, kafam sag sola oynayarak, ucmamak icin tüm kuvetimle gidona sarilarak, fakat keyifin ve zevktin cok ötesinde otoyolda 2 saat e yakin bir yolculuk yaptim.. eve geldigimde müthis bir yorgunlik ve ertsi gün kas agrilari ve bitkinlik :(
    all you need is love

  9. #9
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    bende hyosung_gt 250 var, TEM de izmite giderken, yolun çok iyi bildigim bir yerinde deneme amaçlı 170 km ye çıktım
    1. Çok fazla rüzgar yedim, o zaman rahatsız etmişti ama artık alıştım 120 - 130 arası aldıgım rüzgar fazla rahatsız etmiyor
    2. Çok korktum, ilk kez bu hıza çıkmıştım çünkü
    3. kaskım flip up oldugu için inanılmaz bir uğultu oluşmuştu kafamın içinde

    şahsi fikrim motor ve cc ne olursa olsun naked bike ile çok uzun süre yüksek hızda yolculuk yapmak hem çok yorucu hem de dikkat dağıtıcı oluyor

  10. #10
    ALPERRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 500 GRİ
    cbf 500 le 180 km hiz yaptim canakkale donusu ama ruzgara karsi boks maci uzun surmuyo 4-5 dakikada nakavt ediyo yavaslamak zorunda kaliyorsun.
    ama rahat bir yolculuk yapmak istiyorsan 100-120 km/h aurat iyidir.

  11. #11
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Keeway SL var bende modifiyeli piston degisik.130 basiyor ama yoruyor.Sehir ici anlik otobana girip cikarken basiyorum ama sehirler arasinda 30 dk dan sonra resmen salak oluyor adam. Konya git gel yaptim surekli 120 ile gittim. Eve geldigimde perisan bir haldeydim.

    Gezgin sovalye anlatim seklini cok begendim seneye bende naked aliyorum aklimda tutacam bu dediklerini kesinlikle..
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  12. #12
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    120 den sonra uzun süreli kullanımlarda ense kökünde ağrı yapar.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  13. #13
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    er6 beni 150 sonrası yoruyo...cam falan yok bende...
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  14. #14
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    himm bu ara... rüzgarin etkisi x2 ile cikar. yani 100 ile 120 kmh arasindaki sürat farki %20, ama rüzgarin direnc farki %40 dir
    all you need is love

  15. #15
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    gs 500 de artcı olarak gittim ve 120 den sonrası berbat bir histi kafam sağa sola gidiyordu
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  16. #16

    Üyelik
    01 Haziran 2006
    intercom kardeşim mühendisliğe gerek yok :] 120 den sonra çarpıyor adamı işte hehe ama şerefsizlerin tipi de çok vahşi ya insan çarpsada çarpmasada biniyor gerçektende en sert motorcular nakedcıladır harleyci raceci hikaye direk rüzgar yüzümüze göğsümüze belimize heryerimize yiyirouz :]

  17. #17
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Ben GT 250 Comet Hyosung sahibiyim tarz olarak yüksek hız yapmayan biriyim inanın 120 civarı seyrederken rüzgardan kafanızı kaldırmak çok güç kaskın aerodinamik yapısıda çok etkiliyor insanın boynunu geri çekiyor ve rüzgardan uğultusu hariç hiç bir şey duymuyorsunuz kontrol zorlaşıyor.Ancak tüm bunlar Johhny Rook arkadaşımın dediği gibi alışana kadar bir süre sonra rahatlıyor bundan ayrı bir haz almaya başlıyorsunuz benim naked tercih etmemin sebebi motosiklet fazla dikkat çekmez diye düşünmüştüm ama tam tersi oldu bilginize...
    GS 500 ile 180 gördüm dahada rahatça basardı ama rüzgar yüzünden kendimi güvende hissedemediğim yolda gezindiği ve viraj yaklaştığı açısı arttığı için gaz kestim...

  18. #18
    rich's peach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2006
    Şehir
    Izmir/Montpellier
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650s 2005
    Bende Suzuki Bandit 650S var. 200 km/h gordum ancak daha da bassam giderdi yalniz ruzgar vurdumu cok kotu oluyor.

  19. #19
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Naked kullananların ortak kanaati 120 km den sonra rahatsız ettiği yönünde ...Ne kadar güzel değilmi araçta otomatik bi hız kesici var bence bırakın böle kalsın cammam taktırmayın 120 yeterli sürattir üstü gereksiz...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  20. #20
    CUM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2006
    Şehir
    B.düzü-B.pasa
    Motosikleti
    Kawazx6r , sl150
    naked motorları herkez beğenmiyo ama beğenen de fanatiği oluyo heralde teşekkürler arkadaşlar fikirleriniz için
    [CENTER][COLOR="Black"][B]-GOOD GUYS DON'T ALWAYS WEAR WHITE-[/B][/COLOR][/CENTER]


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler