naked 'la en yüksek seyir süratı?
Reklamlar
-
ustu tozlarla kaplanmis topic'in.. hortlatayim bakiim!
naked bike'lar yuksek beygirli ve torklu yapilarina ragmen aerodinamik olarak desteklenmediklerinden, yuksek suratlere cikabiliteleri olmasina ragmen surucusune o yuksek suratte pek keyif vermezler..bu sebeple naked suruculeri de motorlarini genelde drag olarak tuning ederler..yani motorun son hizini dusurur ama hizlanma zamanini kisaltirlar.. motor ivmelenme delisi olur..
naked bike icinde birden fazla motor ruhunu cok iyi bir harmoni icinde tasir..
surusten zevk almak icin yaratilmis bir motordur..
belirgin eksileri: off road yapamaz, yapisi geregi gucu fazlasiyla yetsede 220 lerden sonra surat katlanilmaz olur..
belirgin artilari: sesi mukemmeldir.. yavas giderken zevkle dolastirir, tepkisi cok hizlidir, surati sever..uzun yolda yormaz,kol ve bel dostudur.
Wildgoose Rider - Transalp 650
Reklamlar
-
fikir olabilmesi acısından kendi motorum da olan GSR600 a ait camsız kullanıcıların bu konu hakkındakiyazdıklarını ekledim
açıkçası bunu ben de merak edıyorum! en son ıstanbul tekırdag yolunda ruzgarlı bır havada 242 gördüm, ön cam olmadıgı için rüzgar beni biraz zorladı ve gaz kestım
arkadaslar oguz abı 2.48 gordu camsız ızmıt psıtıne gıderken bende 2.30 gecemedım fakat 2.50 dıyor mıllet
Ben, 246km/h gördüm, 240km/h e kadar kolaylıkla çıkıyor.Ancak sonrası çok ağır ilerliyor. 255km/h gördüm diyen var. Sürekli bu hızlarda ilerlemek rüzgar dolayısıyla çok zor.
Bence, max . hız çok önemli değil zaten.Eğer bu tip naked makinalara sahipsek, giyinik motorlara göre otobanlarda geride kalmayı kabul ediyoruz demektir. Ama cadde ve akan trafikteee...
230 gördüm daha da giderdi fakat hem motorun hemde kendi sağlığım açısından fazlasını çevirtmedim....
super acemyım daha onceden sevdıgım bır arkadasımın arkasına bınerek bu motoru cok sevdım ve almaya karar verdım cok guzel bır motor daha cok acemı oldugumdan 90 ancak yapabıldım ama ıkı kısı aynı motorda 245 gorduk ama bu suratte arka koltuktala olan bagım kesıldı havalndım arkasında dusmeden durabıldık
ben arkamdada eşim vardı ip gibi dumduz 50km kuşadası otobanı ıkı kişiydik makına 230km dayandı ve 231 yapmadı hıç yapmadı ınmedıde cıkmadıda iki kişiyle bunu yapan 2008 gsr nasıl 250 gorurmu gormezmı denıyor anlamadım 272 ben gordum
250 gördüm dün edirne-burgaz OTOBAN'ınında acaba bujilerdenmi kaynaklanıyor max. 248 görmüştüm yazın.
272 km gordum makına dahada ataktaydı uzun yol gerek makınaya iyi açmak gerek şehir içi makına ölüyor sonra makınama nıye 260 görmüyor diyoruz ilk 5000 km de makna sağır kalmamamlı ben sureklı uzun yol yaparım ve makına o konuda benı hem yormaz hemde hızı super
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN USTUNDEKI KANDIR TOPRAK UGRUNDA OLEN VARSA VATANDIR
-
LADYSITTER adlı üyeden alıntı
fikir olabilmesi acısından kendi motorum da olan GSR600 a ait camsız kullanıcıların bu konu hakkındakiyazdıklarını ekledim
açıkçası bunu ben de merak edıyorum! en son ıstanbul tekırdag yolunda ruzgarlı bır havada 242 gördüm, ön cam olmadıgı için rüzgar beni biraz zorladı ve gaz kestım
arkadaslar oguz abı 2.48 gordu camsız ızmıt psıtıne gıderken bende 2.30 gecemedım fakat 2.50 dıyor mıllet
Ben, 246km/h gördüm, 240km/h e kadar kolaylıkla çıkıyor.Ancak sonrası çok ağır ilerliyor. 255km/h gördüm diyen var. Sürekli bu hızlarda ilerlemek rüzgar dolayısıyla çok zor.
Bence, max . hız çok önemli değil zaten.Eğer bu tip naked makinalara sahipsek, giyinik motorlara göre otobanlarda geride kalmayı kabul ediyoruz demektir. Ama cadde ve akan trafikteee...
230 gördüm daha da giderdi fakat hem motorun hemde kendi sağlığım açısından fazlasını çevirtmedim....
super acemyım daha onceden sevdıgım bır arkadasımın arkasına bınerek bu motoru cok sevdım ve almaya karar verdım cok guzel bır motor daha cok acemı oldugumdan 90 ancak yapabıldım ama ıkı kısı aynı motorda 245 gorduk ama bu suratte arka koltuktala olan bagım kesıldı havalndım arkasında dusmeden durabıldık
ben arkamdada eşim vardı ip gibi dumduz 50km kuşadası otobanı ıkı kişiydik makına 230km dayandı ve 231 yapmadı hıç yapmadı ınmedıde cıkmadıda iki kişiyle bunu yapan 2008 gsr nasıl 250 gorurmu gormezmı denıyor anlamadım 272 ben gordum
250 gördüm dün edirne-burgaz OTOBAN'ınında acaba bujilerdenmi kaynaklanıyor max. 248 görmüştüm yazın.
272 km gordum makına dahada ataktaydı uzun yol gerek makınaya iyi açmak gerek şehir içi makına ölüyor sonra makınama nıye 260 görmüyor diyoruz ilk 5000 km de makna sağır kalmamamlı ben sureklı uzun yol yaparım ve makına o konuda benı hem yormaz hemde hızı super
Konuyla alakalı mesaj alınmıştır =) ben de bugüne kadar çoğunlukla naked kullandığım için olabilir, rüzgardan hiç rahatsız olmadım. bana göre sıfır rüzgar korumalı bir motorda rüzgarın rahatsız etme sınırı 180-190 km/s'dir. ondan sonra da gayet güzel basılır ama çok uzun süre kullanılmaz bence..
gsr600 yakından takip ettiğim bi makine. Ladysitter, bu yazıları sizin forumdan hatırlıyorum ama 272 diyen arkadaş biraz abartmış sanki =) 272 yapmış, makine daha da gidermiş.. daha bassa 300 görecek =) bir kere kullandım, 200'lere bile çıkmadım ama hem fizik hesabıyla hem de sürüşünden aldığım izlenimle eminim 230-240'a rahat çıkabilir..
Neyse konuya dönelim, arkadaşlar bir motorcu abim şöyle demişti yıllar önce, kıyafetin ve kaskın iyiyse rüzgardan etkilenmezsin. ben çeneden açılır cox trip ile 210'a çıkma gafletinde bulundum.. Kafamdaki gürültü tarif edilemezdi.. Sanki kafamı bir uçağın jet motoruna sokmuştum.. kafamda bombalar patlıyordu.. Ama aynı yolu iyi ayrolu bir kaskla alsaydım kesinlikle böyle olmazdı.. Aynı şekilde montumuz da eğer vücudu kusursuz sarmayan, nispeten kışlık gibi bir montsa (benim NIC gibi) bu malzeme de rüzgara karşı büyük direnç gösteriyor ve bir paraşüt gibi bedenimizi zorluyor.
sonuç:
Eğer hıza uygun olmayan bir kask ve mont kullanıyorsanız; motorun son hızına yaklaşırken, motorun ürettiği maksimum beygir gücünün yarısını bedeniniz çeker!
Yani 80 beygirlik bir makineyle 210kms hızla giderken kötü seçilmiş bir kask-mont kullanıyorsanız ve doğru pozisyonu alamamışsanız 30-40 beygirlik kuvveti vücudunuz karşılar. dayanması çok zordur.
yani:
Hızlı bir makinedeyseniz ve "hakkını verecem" diyorsanız kask ve monta da hatırı sayılır bir para bayılmanız gerekmekte =/
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
Tam siper + ön cam + 3 şeritli dümdüz otoban = 235 km/h Comet 650 ile..
-
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Tam siper + ön cam + 3 şeritli dümdüz otoban = 235 km/h Comet 650 ile..
+hort konuyu açan ilk cevap verenler kaçıncı motoru alıdılar bir bilseniz
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
hortlamış konu ama espiri yapmadan duramıycam kaptanın seyir defterine bakmak lazım
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
fullthrottle hortlatmıs
-
-
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Tam siper + ön cam + 3 şeritli dümdüz otoban = 235 km/h Comet 650 ile..
bravo comet!
TanImsIz adlı üyeden alıntı
fullthrottle hortlatmıs
hahaha! sorma
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
Mersin İl Temsilcisi
satoyama adlı üyeden alıntı
+hort
konuyu açan ilk cevap verenler kaçıncı motoru alıdılar bir bilseniz
olsun, ben de bu aralar hayalet avcılığına sardım zaten
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Motoru yaptırdın mı Yürekçe?
Üç boyoz bir kola
-
Mersin İl Temsilcisi
Rigel adlı üyeden alıntı
Motoru yaptırdın mı Yürekçe?
harika bir dönüş olacak eminim, performans egsoz falan filan düşünüyorum. motorumda bişey yok şu anda, sadece fren maneti eğrilmişti. koruma demiri çok işe yarıyor...
herkes bu motor sana uğursuz geldi diyor ama ben çok seviyorum onu. adana grubuyla gezilerde sağolsun beni hiç utandırmadı. fazer, 600 f lerin arasında hırçın bir kadın gibi.... başka motorlara bakmama izin vermiyor cadaloz
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Bak sen cadıya..!
GS500 ==> Motor gibi motor. Her tür cıvıklıktan arınmış..
Dönüşünü bekliyoruz.
Ayrıca bir süredir duygu yüklü yazılarını da özledim...
Üç boyoz bir kola
-
140 tan sonra boks başlar ama (arkanızda artçı oturmuyorsa) poponuzu arkaya kaydırıp öne depoya doğru yatarsanız hem rüzgar o kadar etkilemez hemde aerodinamiğiniz iyileştiği için son hızınız artar..
-
Fazer ların orjinalinden büyük olan bir camı daha var. Bu cam yüksek süratlerde ne derece koruyor acaba?
Bu dediğime sahip arkadaşlar var mı? Bu cam rüzgardan sadece vücudu mu koruyor yoksa kafayı da koruyor mu? Bir de hangi süratlere kadar verimliliğini koruyor?
Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.
-
Mersin İl Temsilcisi
Rigel adlı üyeden alıntı
Bak sen cadıya..!
GS500 ==> Motor gibi motor. Her tür cıvıklıktan arınmış..
Dönüşünü bekliyoruz.
Ayrıca bir süredir duygu yüklü yazılarını da özledim...
teşekkürler kardeşim, en kısa sürede bir demogoji daha yapıcam
en kısa zamanda tanışmak ümidiyle
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
kendi motorumda 220 gordum ruzgar cok fazlaydı gidon tokatlamaya basladı bıraktım ama gokhan denen insanın kasksız 240 gordugununu biliyorum
x-11'le artcı olarak 260ı gordum jes depoya tamamen yatınca butun ruzgarı ben yedim keske kullansaydım dha az yerdim ruzgar o motorlada jesin defalarca 290 gordugunu biliyorum
ayrıca 200km hızda yol bitene kadar giderim asla rahatsız olmuyorum artık hatta o ruzgarda gitmek hosuma bile gitmeye basladı
true love..
Drift Religion
-
ketchup adlı üyeden alıntı
Konuyla alakalı mesaj alınmıştır =) ben de bugüne kadar çoğunlukla naked kullandığım için olabilir, rüzgardan hiç rahatsız olmadım. bana göre sıfır rüzgar korumalı bir motorda rüzgarın rahatsız etme sınırı 180-190 km/s'dir. ondan sonra da gayet güzel basılır ama çok uzun süre kullanılmaz bence..
gsr600 yakından takip ettiğim bi makine. Ladysitter, bu yazıları sizin forumdan hatırlıyorum ama 272 diyen arkadaş biraz abartmış sanki =) 272 yapmış, makine daha da gidermiş.. daha bassa 300 görecek =) bir kere kullandım, 200'lere bile çıkmadım ama hem fizik hesabıyla hem de sürüşünden aldığım izlenimle eminim 230-240'a rahat çıkabilir..
Neyse konuya dönelim, arkadaşlar bir motorcu abim şöyle demişti yıllar önce, kıyafetin ve kaskın iyiyse rüzgardan etkilenmezsin. ben çeneden açılır cox trip ile 210'a çıkma gafletinde bulundum.. Kafamdaki gürültü tarif edilemezdi.. Sanki kafamı bir uçağın jet motoruna sokmuştum.. kafamda bombalar patlıyordu.. Ama aynı yolu iyi ayrolu bir kaskla alsaydım kesinlikle böyle olmazdı.. Aynı şekilde montumuz da eğer vücudu kusursuz sarmayan, nispeten kışlık gibi bir montsa (benim NIC gibi) bu malzeme de rüzgara karşı büyük direnç gösteriyor ve bir paraşüt gibi bedenimizi zorluyor.
sonuç:
Eğer hıza uygun olmayan bir kask ve mont kullanıyorsanız; motorun son hızına yaklaşırken, motorun ürettiği maksimum beygir gücünün yarısını bedeniniz çeker!
Yani 80 beygirlik bir makineyle 210kms hızla giderken kötü seçilmiş bir kask-mont kullanıyorsanız ve doğru pozisyonu alamamışsanız 30-40 beygirlik kuvveti vücudunuz karşılar. dayanması çok zordur.
yani:
Hızlı bir makinedeyseniz ve "hakkını verecem" diyorsanız kask ve monta da hatırı sayılır bir para bayılmanız gerekmekte =/
ben yazılan dile getirilen rakamları aktardım ki seninde zaten bilgin varmıs ortalama olarak yaklasık degerler tahmin edilebilir burda senin bahsettigin kask mont ciddi bir etken bunla beraber surucunun agırlıgı ve vucudun genisligide etken
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN USTUNDEKI KANDIR TOPRAK UGRUNDA OLEN VARSA VATANDIR
-
Mesela ben...
80 kg iken 248 yapıyordum. Şimdi 90 oldum. Ne kadar basarsam basayım 235.. Anca...
Üç boyoz bir kola
-
üst komşu GSX 1400'ünü yeni sattı. Rüzgarlığı vardı ve motor saniyede 260 a çıkıyodu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler