Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yeni Africa 1100

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Bir yiğit de Eruo 5 kurban gitti ,gerçi daha güzeli gelmiş.

    https://www.youtube.com/watch?v=n63viO5lsFIhttps://www.youtube.com/watch?v=n63viO5lsFI

    Eskisi de güzeldi namusuzun yenisi başka olmuş yaws..

    **7HP artmış 101 HP
    **86cc artmış
    Dublex lastikler dokunmatik ekran depo büyümüş , sele alçalmış ,vs vs.
    Ekranda navigasyon

    Gerçi 1100 olan 800$ daha pahalı olacak deniyor , hayırlısı bakalım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir yiğit de Eruo 5 kurban gitti ,gerçi daha güzeli gelmiş.

    https://www.youtube.com/watch?v=n63viO5lsFIhttps://www.youtube.com/watch?v=n63viO5lsFI

    Eskisi de güzeldi namusuzun yenisi başka olmuş yaws..

    **7HP artmış 101 HP
    **86cc artmış
    Dublex lastikler dokunmatik ekran depo büyümüş , sele alçalmış ,vs vs.
    Ekranda navigasyon

    Gerçi 1100 olan 800$ daha pahalı olacak deniyor , hayırlısı bakalım
    Bahsettiğiniz lastik yapılı model adv olan. Düz africanın lastik yapısı aynı adv olan versiyonda dublex lastik gelmiş. Yine adv gömme olan sinyaller düz versiyonunda eskisi gibi çıkıntılı. Kuyruk düz versiyonda çok ince ve çıplakken adv olanda yine eski kasaya benzer bir kuyruk tipi var . Benim anladığım kadarıyla eskiden adv ile düz versiyon arasında 3 5 fark varken genel olarak yeni modellerde iki versiyon arasında daha fazla farklılıklar olmuş durumda. adv versiyonundaki tft ekran gerçekten çok başarılı gözüküyor. Sanıyorum o ekranda goldwing gibi car play tarzı özelliklerde olacaktır. 800 dolarlık fark bizde gümrükler kurlar derken geldiğinde eski afrikanın üzerine en az 20 30 koyabilir.

  3. #3

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    ic lastik adv modellerinde gitmis, makina daha buyumus, ekran renkli dokunmatik bazi eldivenler ile calisiyor
    elektronik suspansiyon gelmis oda guzel
    amaaaaa nerdeyse tum rakipleri shaft kullanirken, africa twin halen zincir aktarma. simdilik bunu begenmedi

    https://www.youtube.com/watch?v=n63viO5lsFI&t=1284s

    https://www.youtube.com/watch?v=n63viO5lsFI&t=1284s" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

  4. #4

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Şaft ?

    Zincir lobisi ..... ulan zincir lobisi...

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    O kadar yeni, güzel ve faydalı özellik için $800 fazlasıyla değer bence.

    Şaft zincire her yönüyle üstün değil. Zincir daha hafif ve verimli mesela. O yüzden bir çok üst düzey motosiklet hâlâ zincir kullanmaya devam ediyor.
    UzunYolAdami ve sey_47 bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Anahtarsız çalıştırma var mı?

  7. #7

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar yeni, güzel ve faydalı özellik için $800 fazlasıyla değer bence.

    Şaft zincire her yönüyle üstün değil. Zincir daha hafif ve verimli mesela. O yüzden bir çok üst düzey motosiklet hâlâ zincir kullanmaya devam ediyor.
    bu motoru alacak kisilerin cogu 35+ ve genelde sehir ici kullanacaklardir (en azindan bulundugumuz cografya icin böyle)
    cok az stabil olmayan yollara gireceklerdir ki onlarda ehh iste yayla yolundan hallice belki olur
    bu kisiler icin motora mumkun oldugunca az rutin olmayan bakim yapmak cekici gelir
    yag, filtre, balata degisimi icin yetkili servise birakirlar, para vardir dert degil
    ama pek azi 200km de bir zinciri spreyle yag ile temizlemekle ugrasmak ister

    kendi adima konusayim konfor benim icin performanstan önce gelir ve o nedenle shaft benim icin satin almada ilk 3 kriter arasina girer
    diger 2 kriter ise elektronik suspansiyon ve viraj abs (ki bu ikisine yeni africa twin 1100 sahip).
    Tengri bunu beğendi.

  8. #8
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı UzunYolAdami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motoru alacak kisilerin cogu 35+ ve genelde sehir ici kullanacaklardir (en azindan bulundugumuz cografya icin böyle)
    cok az stabil olmayan yollara gireceklerdir ki onlarda ehh iste yayla yolundan hallice belki olur
    bu kisiler icin motora mumkun oldugunca az rutin olmayan bakim yapmak cekici gelir
    yag, filtre, balata degisimi icin yetkili servise birakirlar, para vardir dert degil
    ama pek azi 200km de bir zinciri spreyle yag ile temizlemekle ugrasmak ister

    kendi adima konusayim konfor benim icin performanstan önce gelir ve o nedenle shaft benim icin satin almada ilk 3 kriter arasina girer
    diger 2 kriter ise elektronik suspansiyon ve viraj abs (ki bu ikisine yeni africa twin 1100 sahip).
    Birader bu motoru Türk GS'ci tayfa için mi yapıyolar sandın.Adamlar bunla dünya geziyor dağın başında şaft bozulursa tamiri nasıl olacak?
    computeus bunu beğendi.

  9. #9
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birader bu motoru Türk GS'ci tayfa için mi yapıyolar sandın.Adamlar bunla dünya geziyor dağın başında şaft bozulursa tamiri nasıl olacak?
    zincirin sorun çıkarma ihtimali çok daha fazladır , extra ağırlık haricinde şaftın hiçbir dezavantajı yok..
    hasmet bunu beğendi.

  10. #10
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincirin sorun çıkarma ihtimali çok daha fazladır , extra ağırlık haricinde şaftın hiçbir dezavantajı yok..
    Zincir sorun çıkarsın hocam.Yenisini takarsın.Elinden geliyorsa 1-1.5 saat sürer.Şaftı acaba nasıl tamir edersin?Ben bakımsızlıktan kopma dışında zincirin arıza çıkardığını görmedim.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Şaft neden arıza çıkarsın ki? Zamanında yağını değiştirirsin biter yani...

    Nikkfurie'nin dediği gibi, ağırdır ve güç kaybı en fazla olan aktarım yöntemidir ama kullanışlı (birkaç onbin km'de bir yağ değişimi hariç bildiğim bir bakımı vs yok...) ve güvenilirdir.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Saftin derdinin daha az oldugu bir gercek.

  13. #13
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Yanlız videodaki kırmızı afrikayla abimiz neler yaptı öyle yav, gitgide içim kabarıyor enduro işlerine, bi 250cc alıp dağa bayıra mı çıksak naapsak.

  14. #14
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Ben şaft saat başı bozuluyor demedim zaten.Sadece tamiri zor.Karbüratör,enjeksiyon gibi.Karbüratör daha çok bozuluyor ama bozulunca yapması kolay.

  15. #15

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Bu makinanın fiyatı Y Ü Z B İ N den fazla herkez dağılsın

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şaft saat başı bozuluyor demedim zaten.Sadece tamiri zor.Karbüratör,enjeksiyon gibi.Karbüratör daha çok bozuluyor ama bozulunca yapması kolay.
    Hem zor, hem pahali. Zincir ve disli genelde markaya ozel degil. Degisen aksam oldugu icin de ucuz yoldan ulasmak mumkun.

    Ancak saft sistemleri genelde modele ozel, ve degisen parcalar olmadigi icin de oldukca fiyatli.

    Ancak kaza veya ciddi bakimsizlik olmadigi muddetce de degismemesi lazim.

  17. #17

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Tr kaç para mevzu o yoksa güzel motor laf yok ama işte ya biz fakiriz yada bu japonlar bizi kekleyip büzüyor

  18. #18
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem zor, hem pahali. Zincir ve disli genelde markaya ozel degil. Degisen aksam oldugu icin de ucuz yoldan ulasmak mumkun.

    Ancak saft sistemleri genelde modele ozel, ve degisen parcalar olmadigi icin de oldukca fiyatli.

    Ancak kaza veya ciddi bakimsizlik olmadigi muddetce de degismemesi lazim.
    Öyle dediğin gibi abi.Pakistan'ın köyünde şaft için parça bulamazsın ama iyi kötü bir motorcuda zincir yaptırırsın.Şaftın kırılması dediğin gibi iyi bir darbeye bakar tek

  19. #19
    reclusive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Motosikleti
    AT1000Dct+Xmax250
    benim bu motoru almam için üstünden 10 yıl geçmesi lazım (anladınız siz o konuyu

  20. #20

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle dediğin gibi abi.Pakistan'ın köyünde şaft için parça bulamazsın ama iyi kötü bir motorcuda zincir yaptırırsın.Şaftın kırılması dediğin gibi iyi bir darbeye bakar tek
    En fazla 150cc motor kullanılan Pakistan köyünde eminim 525 zincir bulursunuz
    Mr-K ve UzunYolAdami bunu beğendiler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)