Suzuki GSX-250 R İncelemesi | Böyle GSX-R olur mu ?
-
Herkese merhaba !
Suzuki'nin bana göre Sport Touring sınıfında ürettiği (ki zaten ismi GSX-R değil,GSX 250 R )verimli,konforlu bir motosiklet olan Suzuki GSX-250 R ı inceledik."Bu nasıl GSX-R yeaa" demeyin diye anlattık.
Youtube kanalımıza abone olursanız ve videomuza yorum yaparsanız sevinirim.
İyi Seyirler...
https://www.youtube.com/watch?v=uJ1Xw7_UXlQ
Reklamlar
-
para çoksa alınabilir. Ama bu ülkede malesef bu paraya alınabilecek çok daha iyi altarnatifler var
-
Abone olmak ücretli oldu mu kral?
-
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Abone olmak ücretli oldu mu kral?
Bir ara gerçekten inanmıştım maalesef :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
para çoksa alınabilir. Ama bu ülkede malesef bu paraya alınabilecek çok daha iyi altarnatifler var
Sizw katılıyorum ki benim için R25 en başta gelenlerinden
-
Suzuki hedef kitlesi malesef bizim ülkede tutmadı . Şahsen suzuki gsx250r kullanıcısı olarak segmentine göre kalite farkını ve konforunu bariz belli ediyor . Yeni başlıcak olanlara tavsiye ederim.
-
Bajaj R200'in bile 165km/h yaptığı bu piyasadan Suzuki'nin top speed 140km/h olması uzun yol için düşürücü tamam konfor kalite önemli tabi ama bu kalitede motordan beklentiler fazla oluyor ister istemez. Şahsen benim çok hoşuma gitti motor ama uzun yolda top speed merakım için vazgeçtim diyebilirim.
-
enes_ayx adlı üyeden alıntı
Bajaj R200'in bile 165km/h yaptığı bu piyasadan Suzuki'nin top speed 140km/h olması uzun yol için düşürücü tamam konfor kalite önemli tabi ama bu kalitede motordan beklentiler fazla oluyor ister istemez. Şahsen benim çok hoşuma gitti motor ama uzun yolda top speed merakım için vazgeçtim diyebilirim.
Her şey hız olmamalı bir motorcuda . Burda 140 km/s tn bahsediyoruz yeni başlayan için gayet yeterli ki uzun yolda 250 cc bir kaç motorlada yolculuk yaptım suzuki yavaş gidiyor olabilir ama gerek viraj alışıyla gerek titreşim azlığı ve rahat oturuşuyla segmentindeki motorlarda çok daha iyi .
-
AHMET3542 adlı üyeden alıntı
Her şey hız olmamalı bir motorcuda . Burda 140 km/s tn bahsediyoruz yeni başlayan için gayet yeterli ki uzun yolda 250 cc bir kaç motorlada yolculuk yaptım suzuki yavaş gidiyor olabilir ama gerek viraj alışıyla gerek titreşim azlığı ve rahat oturuşuyla segmentindeki motorlarda çok daha iyi .
200-250 cc standart üretim bir motosikletin bence maksimum hızı 130 larda olmalı.. Üzeri çok sakıncalı..Bu motosikletlerin ağırlıklı sahipleri deneyimsiz arkadaşlar.. Motosiklette denge ve güvenlik önceliktir her zaman.. Bajaj düz yolda 165 i görse ne olur.. Suzuki her türlü daha dengeli, virajlara çok daha güvenle giren ve çıkan, frene bastığında da çok daha kısa sürede ve dengeli duran bir motosiklettir mutlaka..
-
Yanlış anlaşılmak istemem ama motor yavaş olunca virajıda frenlemesi de ister istemez daha dengeli ve güvenli olmuyor mu? Görende 250cc motorla 50derece yatıyorsunuz sanacak.
Motorunu öveceksen; parça kalitesi, şanzıman, titreşim falan konulara girebilirsin ama yavaşlık = güvenilirlik die bir pazarlama yöntemi olamaz
-
18 Aralık 2019, 18:13
#10
Angrypower adlı üyeden alıntı
Yanlış anlaşılmak istemem ama motor yavaş olunca virajıda frenlemesi de ister istemez daha dengeli ve güvenli olmuyor mu? Görende 250cc motorla 50derece yatıyorsunuz sanacak.
Motorunu öveceksen; parça kalitesi, şanzıman, titreşim falan konulara girebilirsin ama yavaşlık = güvenilirlik die bir pazarlama yöntemi olamaz
Ortada 2 tane motor var biri suzuki biri bajaj .. Yavaş olan daha güvenlidir demek değildi zaten mesele.. Suzuki deneyimi & kalitesi ve mühendisliğiydi mesele..
Ayrıca 250 lik bir motosikletin özel şasi ve materyal ile üzetilmediği sürece 130km + hızları çok abes buluyorum her şekilde..r25 bence bu hızları yapabilmek için gerekli özellikleri taşımıyor..
-
18 Aralık 2019, 18:44
#11
Bence hangi motor olursa olsun 120 de gazı açınca rahat bi şekilde 150 160'a çıkabilmeli şehiriçi önemli değil ama uzun yolda yeri geliyor içinden çıkılması gereken pozisyonlarda kalabiliyoruz. Öyle durumlarda cepte kullanılmayan bir güç olmalı.
-
18 Aralık 2019, 18:48
#12
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Ortada 2 tane motor var biri suzuki biri bajaj .. Yavaş olan daha güvenlidir demek değildi zaten mesele.. Suzuki deneyimi & kalitesi ve mühendisliğiydi mesele..
Ayrıca 250 lik bir motosikletin özel şasi ve materyal ile üzetilmediği sürece 130km + hızları çok abes buluyorum her şekilde..r25 bence bu hızları yapabilmek için gerekli özellikleri taşımıyor..
R25-mt25 yüksek hızlarda gayet stabil. Aynı şekilde diğer 250cclerde 130kmh üstü hızlarda sorun çıkarmıyorlar. 130kmh üstü hızlar için yarış teknolojisine gerek yok
-
18 Aralık 2019, 19:17
#13
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
R25-mt25 yüksek hızlarda gayet stabil. Aynı şekilde diğer 250cclerde 130kmh üstü hızlarda sorun çıkarmıyorlar. 130kmh üstü hızlar için yarış teknolojisine gerek yok
Hayatını sevmiyorsan al git h2 bin bana farketmez . Bende mantık ne kadar güvenlikli bir şekilde motora binersen o kadar çok motorsiklet sürersin.
-
18 Aralık 2019, 19:58
#14
Güvenliğin tanımı nedir? Ne gibi bir güvenlik kriterine göre konuşuyoruz? Abs'ye göre mi? Asr yada esd mi var? Hava yastığı mı var? Lastik ebatları bile aynı. 130km/sa üstünü tehlikeli buluyorsan sen çıkmazsın ama kalkıp kritermiş gibi öne seremezsin.
Suzuki'nin adını seversin, modelini seversin, motorun kendisi sana güzel gelebilir. Bunlar gayet normal. Fakat kalkıp iş güvenliğe gelince; Suzuki'dekiler mühendis, Yamaha'dakiler çapulcu, Bajaj'dakiler çoban demeye getiriyorsunuz.
-
18 Aralık 2019, 20:33
#15
Angrypower adlı üyeden alıntı
Güvenliğin tanımı nedir? Ne gibi bir güvenlik kriterine göre konuşuyoruz? Abs'ye göre mi? Asr yada esd mi var? Hava yastığı mı var? Lastik ebatları bile aynı. 130km/sa üstünü tehlikeli buluyorsan sen çıkmazsın ama kalkıp kritermiş gibi öne seremezsin.
Suzuki'nin adını seversin, modelini seversin, motorun kendisi sana güzel gelebilir. Bunlar gayet normal. Fakat kalkıp iş güvenliğe gelince; Suzuki'dekiler mühendis, Yamaha'dakiler çapulcu, Bajaj'dakiler çoban demeye getiriyorsunuz.
130 km/s üstündeki 130 sadece bir rakam . Kriter arıyorsan motor hakimiyeti motorun hatayı absorbe etmesi freni bunların hepsi bir kriter.Senin dediğine göre suzuki yamaha ile yuki hyosung aynı,hedef kitle farkı bir motoru üstün yada altta tutamazsın .
-
18 Aralık 2019, 21:27
#16
Bak sana 1-2 kriter sayayım.
Mesela GSX250R (bundan sonra suzuki diyeceğim) sohc motor, Yamaha R25 (bundan sonra yamaha diyeceğim, Bajaj Pulsar 200RS (bundan sonra bajaj diyeceğim) dohc motorlar.
Suzuki ve yamaha çift abs, bajaj tek abs.
Suzuki ve yamaha radyal lastik kullanımına uygun, bajaj radyal lastik kullanmıyor.
Yamaha en çok devir çeviren makine.
Yamaha en hızlı makine.
Bajaj en az yakan makine.
Suzuki en pahalı makine. 2018 perakende fiyatı indirimsiz 31000tl, yamaha 32000tl 2019 fiyatı. Suzuki 2018'den sonra gelmemiş vs vs vs.
Halen diyorum; makineyi seversin, sana dünyanın en güzeli gibi gelir amenna. Fakat güvenli die kendince bir sonuca varamazsın. 3'üde güvenli değil ve 3'ünde de abs var. Sanırsın suzuki'de tcs var, viraj için özel dizayn edilmiş falan filan. Yavaşlık güvenlilik olsaydı, en güvenli taşıt bisiklet olurdu. Ben bisiklet kazasında ölümden döneni gördüm...
-
18 Aralık 2019, 21:39
#17
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bak sana 1-2 kriter sayayım.
Mesela GSX250R (bundan sonra suzuki diyeceğim) sohc motor, Yamaha R25 (bundan sonra yamaha diyeceğim, Bajaj Pulsar 200RS (bundan sonra bajaj diyeceğim) dohc motorlar.
Suzuki ve yamaha çift abs, bajaj tek abs.
Suzuki ve yamaha radyal lastik kullanımına uygun, bajaj radyal lastik kullanmıyor.
Yamaha en çok devir çeviren makine.
Yamaha en hızlı makine.
Bajaj en az yakan makine.
Suzuki en pahalı makine. 2018 perakende fiyatı indirimsiz 31000tl, yamaha 32000tl 2019 fiyatı. Suzuki 2018'den sonra gelmemiş vs vs vs.
Halen diyorum; makineyi seversin, sana dünyanın en güzeli gibi gelir amenna. Fakat güvenli die kendince bir sonuca varamazsın. 3'üde güvenli değil ve 3'ünde de abs var. Sanırsın suzuki'de tcs var, viraj için özel dizayn edilmiş falan filan. Yavaşlık güvenlilik olsaydı, en güvenli taşıt bisiklet olurdu. Ben bisiklet kazasında ölümden döneni gördüm...
Kimse motoru yavaş diye güvenli diye değerlendirmedi sadece bir kardeşimiz 130 üstü yeni başlayan için uygun değil dedi kim çok haklı.Burda suzuki konfor ve titreşim azlığıyla değerlendirildi.Ki burda bajajla suzuki kıyaslamasıda yapmayalım düzeltme: gsx250r güncel nakit fiyat 24750
-
18 Aralık 2019, 21:50
#18
AHMET3542 adlı üyeden alıntı
Kimse motoru yavaş diye güvenli diye değerlendirmedi sadece bir kardeşimiz 130 üstü yeni başlayan için uygun değil dedi kim çok haklı.Burda suzuki konfor ve titreşim azlığıyla değerlendirildi.Ki burda bajajla suzuki kıyaslamasıda yapmayalım düzeltme: gsx250r güncel nakit fiyat 24750
Farkındaysan indirimsiz perakende fiyatı die belirttim. Neyse sana Suzuki'n ile güzelce gezmeler. Tekerin düz bassın.
-
18 Aralık 2019, 22:02
#19
enes_ayx adlı üyeden alıntı
Bajaj R200'in bile 165km/h yaptığı bu piyasadan Suzuki'nin top speed 140km/h olması uzun yol için düşürücü tamam konfor kalite önemli tabi ama bu kalitede motordan beklentiler fazla oluyor ister istemez. Şahsen benim çok hoşuma gitti motor ama uzun yolda top speed merakım için vazgeçtim diyebilirim.
140 km hızla 165 km arasında çok büyük bir fark yok arkadaşım,ikisininde stabil konforlu sürüşü110-120 km redir ,top speed e bakıp aldanmayın bence herşeyde önce güvenlik önemli, 200 veya 250 cc lik bir motor için bu hızlar gayet iyi ,dikkat edin bir dl 650 180 km hız yapıyor onunda güvenli sürüşü 140 km civarı, CBR 650 motor 230 top speed var ama güvenli sürüşü o da 150 - 160 gider ,yani top speed ile güvenli sürüşü karıştırmayın diye düşünüyorum
-
19 Aralık 2019, 01:15
#20
Eski bir İnazuma kullanıcısı olarak o bloğun inazumaya yakıştığını düşünüyorum. Fakat aynı bloğu, içerisinde sport tabiri geçen herhangi bir motosiklette düşünemiyorum. Türkiye piyasası için yanlış hareket bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler