Motorumun deposundaki cizikler ve macunlancak biryer var. Aldigimda mat siyaha boyaliydi hem parlak siyaha çevirmek hemde bir iki dizayn yapmak istiyorum
Soru şu sprey boya sorun cikarirmi? Depo plastik
Motorumun deposundaki cizikler ve macunlancak biryer var. Aldigimda mat siyaha boyaliydi hem parlak siyaha çevirmek hemde bir iki dizayn yapmak istiyorum
Soru şu sprey boya sorun cikarirmi? Depo plastik
Gerekli Kuvvet Damarlarındaki ASİL KANDA MEVCUTTUR!
M.Kemal ATATÜRK
Sprey boya ile boyamanızı tavsiye etmem. Sprey boya yoğunluğu ve tanecikleri çok ince ve küçük olduğu için güzel bir boyama sağlamıyor.
Ek olarak düzgün bir sprey boyama için çok miktarda sprey tüpü gidebilir.
En güzeli sanayide bir oto boyacıya götürün. Hem macun ve tamirat işinizi yapar hem de çok güzel istediğiniz gibi bir boyama yaptırabilirsiniz.
Dipnot: Normal bir kafa grenajını boyamak için 1 astar + 6 tüp sprey boya gitti ve boya yüzeydeki ufacık zımpara izlerini bile kapamakta zorlandı.
Sonuç; hem boyama istediğimiz gibi olmadı hem de cebimizdeki paradan olduk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
Ek olarak bizim kullandığımız sprey boyalar özel boya kodlu sprey boyalardı. Dolum yapıldığı için içindeki miktar da yoğunluk da daha azdı.
Orijinal sprey boya biraz daha yoğun oluyor.
Orjinal sprey kullanicam. Sorun şu bir boyaci ne kadar alir. Ogrenci halimle verecek cok param yok o yuzden kendim yapsam nasil olurki demistim
Macun işi biraz sıkıntılı ve iyi bir boya için yüzey zımparalı ve temiz olmalı. Zımparasıydı macunuydu boyasıydı derken yine 100Tl yi bulur sanırım. Boyacıda 150-200Tl civarı para alıyor. Tabi Tek renk siyah boya yaptıracağınız için fiyat biraz daha düşebilir.
Kendiniz yapabilir misiniz? Sorusuna Eğer macun ve tamirat işini gözardı ederseniz Yapabilirsiniz. Ama biraz uğraştırır ve istediğiniz gibi olmama riski yüksek.
Tavsiyem paranızı biriktirip güzelce tek seferde boyatın. Tabi karar size kalmış.
Depo boyamak çok kolay, kafanda buyutmene gerek yok.
360 ve 1500 sulu zımpara alıyorsun, sırasıyla arada suya batırarak uyguluyorsun. Yüzey tamamen matlastiktan sonra iyice temizleyip. 3 kat boya ve 2 kat duruma göre 3 kat akrilik vernik atıp kurumaya bırakıyorsun.
Sprey olarak motip markayi öneririm. Vernik 1 kutu, boya 2 kutu alsan yeter.
Benim ktm konusunda boya işide vardı. Sıfır zımpara ile zımparala. Sonra kaliteli sprey ile boya. Kaportacıda boyatırsan çok tutar ve teferruatlı iş. Plastik astarıydı boyasıydı vs vs. Kaliteli sprey boya işini görür. Haftasonu topcase boyadım tek tüp yetti. Bikaç kat attım. Dandikle boyarsan hem çok tüp gider hemde düzgün yapışmaz.
Konu harici birşey sormak istiyorum. Motoruma komple seramik kaplama yaptırdım. Yaptırıp sorun yaşayan var mı acaba ?
300-500tl boyaciya verecegimize Kucuk bir airbrush ve kompresör alip boyasak guzel sonuc alinir mi. Hatta kompresör yerine acik alanda piknik tüpü kullanan duymuştum.
Hiç uğraşma komple sök girenajları full boys yaptır oto boyacı da daha çabuk ve daha güzel olur öteki türlü 10₺ vereyim sprey ile boyayayım yalan oluyor ağa hiç edersin
Küçük bir air brush kullanacaksanız, mini kompresör ile otomobil iç lastiği sizin düşük basınçtaki stabil hava basıncı ihtiyacınızı karşılayacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Bu tür bir boyama için en azından 2-3 tüp kaliteli boya ve vernik de kullanması gerektiğini, mevzubahis markanın tüpünün yaklaşık 28 LT olduğunu, zımpara ve macun maliyetlerini de toplarsak vereceğiniz emeğin karşılığının sizi tatmin etmeyebileceği riskini de düşünürsek... Sanırım sonuç ortada.
...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)