Gaza Basınca Far Parklaklığının Düşmesi
Reklamlar
-
Merhabalar,
Geçmiş günlerde Mondial MH150 Drift almıştım. Motorun aküsü bitik , yani kontağı açıyorum hiçbir ışık yanmıyor o derece bitik. Dün akşam gece gezintisinde iken fark ettim ki gaz verince far şiddeti azalıyor. Rolentide iken titrek ışık veriyor, az gaz verince ışığın titremesi kesiliyor, devir 2000'i geçtikten sonra ışık şiddeti azalıp belli bir parlaktıkta kalıyor.
Bunun sebebi akünün bitik olmasından mıdır? Yeni akü geldi, onu takacağım fakat sarj etmeme gibi bir muhabbet varsa onuda bitirmek istemiyorum.
Bu problem neden olur? Statörde problem var mıdır?
Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
hocam söylediğinin tam tersi olması gerekiyor.
akü zayıfsa ışık çakar gibi titrer. burası normal. gaz açtığında da ışık tam güç ile çalışır. böyle olması gerekiyor. acaba sizin ampülünüzün yönleri yukarı mı bakıyor? çünkü gaz açtığında elektrik maksimum seviyeye çıkar.
-
Benzer sorun bendede var. Voltajı ölçen alet bağlı motorda. Devir yükseldikçe voltaj azalıyor. Normalde devir yükseldikçe voltajın artması gerekirken.
-
Muhtemelen konjektör arızalıdır ama multimetre ile ölçmek lazım. Buradan kesin bişey diyemeyiz.
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
hocam söylediğinin tam tersi olması gerekiyor.
akü zayıfsa ışık çakar gibi titrer. burası normal. gaz açtığında da ışık tam güç ile çalışır. böyle olması gerekiyor. acaba sizin ampülünüzün yönleri yukarı mı bakıyor? çünkü gaz açtığında elektrik maksimum seviyeye çıkar.
Valla hocam inanması güç ama gerçekten böyle. Bende anlamadım ve ilk defa karşılaşıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Benzer sorun bendede var. Voltajı ölçen alet bağlı motorda. Devir yükseldikçe voltaj azalıyor. Normalde devir yükseldikçe voltajın artması gerekirken.
Bunun sebebini biliyor musunuz? Sizde akü sarjı etmeme gibi bir problem veya akü boşaltma gibi problem oldu mu?
-
Konjektör arızası sanırsam, Kural [Z] abi bahsetmişti, sık ve aralıksız marş basmaktan oluyordu sanırsam hatırlayamadım şuan. Bilenler gelir aküyü takmak için acele etmeyin.
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
Muhtemelen konjektör arızalıdır ama multimetre ile ölçmek lazım. Buradan kesin bişey diyemeyiz.
Bunun için motosiklet ustasına mı gitmeli yoksa elektrikçiye mi hocam? Yarın sanayiye gideceğim bakalım sonuç ne olacak.
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Bunun için motosiklet ustasına mı gitmeli yoksa elektrikçiye mi hocam? Yarın sanayiye
gideceğim bakalım sonuç ne olacak.
Motor ustası bakar
-
Şarj edemediğinden düşük kalıyor. Benim düşüncem sargı tabi konjektörde olabilir. Bunların haricinde elektiriği bi kontrol ettirin şase falan yapıyor olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler