Bi' hayırlı olsununuzu alırım :)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
benim vulture ile aynı motor blogunu kullanıyor.
Şehir içi cok rahat; tork nedneiyle zaten ışıklarda fırlıyor motor, kendi sınıfına göre cok iyi
90 sabit hız ile uzun yol yaparım diyorsan sıkıntı yok ancak titreşim nedeniyle yaklasık 1 saat sonra ayagın uyuşmuş oluyor.
Dipnot: castrol yağ bu motora iyi gelmiyor bilgin olsun.
hayırlı olsun; dış kısmına yorum yapamam ancak motor yapısı olarak guzel bır tercıh.
-
Hayırlı olsunn. Kazasız belasız kullanman dileklerim ile 🙏🏻
-
Hayırlı olsun.
Ufak tefek düşmeler olacak elbet bence sorun yapılacak şeyler değil kazasız belasız sürüşleriniz olsun.
Paslı noktalar için belki pas sökücü sıkıp silerek temizleyebilirsiniz sonrası tekrar paslanmayı belki yağlı bırakarak önleyebilirsiniz, haricinde malzeme paslanmaz olmalıydı, Ancak maliyetler nedeniyle malesef normal malzemeler kullanılıyor ve paslanıyor.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
benim vulture ile aynı motor blogunu kullanıyor.
Şehir içi cok rahat; tork nedneiyle zaten ışıklarda fırlıyor motor, kendi sınıfına göre cok iyi
90 sabit hız ile uzun yol yaparım diyorsan sıkıntı yok ancak titreşim nedeniyle yaklasık 1 saat sonra ayagın uyuşmuş oluyor.
Dipnot: castrol yağ bu motora iyi gelmiyor bilgin olsun.
hayırlı olsun; dış kısmına yorum yapamam ancak motor yapısı olarak guzel bır tercıh.
Teşekkür ederim Arndiol. Torku gerçekten güzel, hoşuma gitti. Eski motora göre baya atik geliyor tabii .
Sen yağ olarak ne kullanıyordun? Ben Shell Advance 10-40 düşünüyorum. Eski motorumda da hep bunu kullanırdım herhangi bir problem yaşamadım.
Bu arada, arada seni rahatsız edebilirim motor konusunda haberin olsun .
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------
Remzidemir41 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsunn. Kazasız belasız kullanman dileklerim ile
Çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
erkanzdemir adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.
Ufak tefek düşmeler olacak elbet bence sorun yapılacak şeyler değil kazasız belasız sürüşleriniz olsun.
Paslı noktalar için belki pas sökücü sıkıp silerek temizleyebilirsiniz sonrası tekrar paslanmayı belki yağlı bırakarak önleyebilirsiniz, haricinde malzeme paslanmaz olmalıydı, Ancak maliyetler nedeniyle malesef normal malzemeler kullanılıyor ve paslanıyor.
Çok teşekkür ederim.
Paslanan yerleri zımpara ile temizleyip daha sonra boyasam nasıl olur? Egzoz borusunuda boyamam gerekiyor, ondada paslanan yerler var. Ayrıca orjinal egzoza geri çevireceğim büyük ihtimalle.
-
hayırlı olsun, kazasız belasız ağız tadıyla kullanırsın inşaallah
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun, kazasız belasız ağız tadıyla kullanırsın inşaallah
Eyvallah Abi, çok teşekkür ederim.
-
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan inşallah.
-
ilandaki motosikletinizdeki yag sıcaklık göstergesi nasıl bişey?
-
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. Beklentim kask, kıyafet, ekipman tam teşekküllü bir şekilde apaçi olmadan kurallara uyarak kullanmandır.
-
-
Hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela vermesin.
-
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Orjinal eksoz takman motor için daha iyi olur, büyük ihtimal üstündeki eksoz torku baya düşürmüştür. Orjinal eksozu takınca tork artışını hissedersin.
-
Mcht-mico adlı üyeden alıntı
ilandaki motosikletinizdeki yag sıcaklık göstergesi nasıl bişey?
Yağ çubuğunun olduğu yere takılan termometremsi bişi. Aynı yağ çubuğu gibi takıyorsunuz oraya, termometrenin çubuğu yağa değiyor. Yağ ısındıkça termometredeki gösterilen sıcaklık artıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
06Serhat adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. Beklentim kask, kıyafet, ekipman tam teşekküllü bir şekilde apaçi olmadan kurallara uyarak kullanmandır.
Kesinlikle her zaman tam ekipman kullanırım. Fotoğrafta ceket gözükmesede üzerimdeydi . Apaçi olmaktan nefret ederim. O yüzden hemen egzoz'u değiştireceğim, orijinal haline geri çevireceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------
darkmotor adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Orjinal eksoz takman motor için daha iyi olur, büyük ihtimal üstündeki eksoz torku baya düşürmüştür. Orjinal eksozu takınca tork artışını hissedersin.
Teşekkür ederim. Replika egzozu orjinal boruya kaynak yapmışlar. Sanırım tekrar kaynakçıya gidip orjinal egzozu kaynattırmak gerekecek. Ben zaten her zaman orijinalci biriyim. Ayrıca görüntüsü her ne kadar az buçuk iyi olsada maalesef ses çok kötü. Ki susturucu olmasına rağmen.. Mahallede 2bin devri geçmeden tın tın gitmek zorunda kalıyorum, ana yolda da kafam şişiyor maaalesef. Motoru garaja çektim, egzozu halledene kadar binmemeyi düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan inşallah.
Teşekkür ederim.
-
Hayırlı olsun kazasız belasız Montunuz ve eldiveniniz toprak ve mıcır yüzü görmesin inşallah
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
Kursad55 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela vermesin.
Teşekkür ederim .
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
OwLRider adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız
Montunuz ve eldiveniniz toprak ve mıcır yüzü görmesin inşallah
Amin inşallah, çok sağolun .
-
Hayırlı olsun hemşehrim, kazasız belasız - iyi günlerde sürersin inşallah
-
-
Hayırlı uğurlu olsun. Siz beğeniyorsanız gerisi boş. Güle güle ve zevkle kullanın.
Ön sağ tekerdeki kilometre sayacının kablosunu ön çamurluktan ayrı tutan ve o aşınmayı engelleyen küçük bir lastik parça var. Onu veya benzerini kullanırsanız o kısım daha fazla hasar görmez.
Plastik parçalardaki sürtünme v.s. konuları için basit bir sprey boya iş görür.
Metal kısımlardaki paslanmalar için; önce bir parça zımpara veya tel fırça ile (parçaları sökmeye gerek yok, ama çevresine değmesinler) paslardan biraz arındırın ve zincir spreyini bu kısımlara biraz sıkıp öyle bırakın. Artık paslanmayacaklardır. Görüntüyü iyice kurtarmak isterseniz daha sonrasında bir balata spreyi ile yağı ve kiri temizleyip yine sprey boya ile üzerlerini boyayabilirsiniz. Ancak pas alttan yürür ve boyayı yine atar. O yüzden yağlayıp bırakmanızı öneririm.
Sanıyorum ki lastikleri değiştirilmemiş. ANLAS gibi çok daha kaliteli bir markanın lastikleri ile değiştirmeniz, motosikletin tüm karakterini ve sizin sürüş güvenliğinizi arttıracaktır. Şiddetle öneririm.
Motor yağını MOTUL 5100 öneririm. Klavuzda yazanı bilemiyorum ancak 5100 10W-40 veya 15W-50 oldukça uygun olur kanısındayım. Bir de önemli bir not, Mondial Z-One 180' de motor yağı değişimi 1.000 km' de bir yapılıyor (motor bloğunda ve kullanım klavuzunda yazar). Sizin motosikletiniz için değişim aralığını kontrol edin.
Fren hidroliğinizin bahsettiğiniz sorun ile alakası var mı emin değilim. Ancak yararı olur zararı olmaz, zaten 2017 diyorsunuz, zamanı gelmiş. Fakat fren performansındaki sorun genellikle fren balatalarından kaynaklanıyor. Daha kaliteli bir balata sorunu çözecektir. Siz yine de DOT3 veya DOT4 fren hidroliği ile değişimi yapın.
Tekrar hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın. Gaza gelmeden güvenle kullanın
-
Tengri adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun hemşehrim, kazasız belasız - iyi günlerde sürersin inşallah
Teşekkür ederim .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler