Hayirli olsun motorun,
Ayağini yerden kesiyorsa mesele bitmiştir.
Driftin alt makinasi sağlamdir,parça bol,tamiri basit..
Hayirli olsun motorun,
Ayağini yerden kesiyorsa mesele bitmiştir.
Driftin alt makinasi sağlamdir,parça bol,tamiri basit..
Üstad bu nasıl güzel yorumdur böyle
Kilometre telinin oldğu yere bir çözüm bulsam iyi olacak, pek güzel gözükmüyor gerçekten. Oranın parçası satılıyor alıp takmam gerek.
Pas meselesi kafamı kurcalıyor. Motor açıkta durmuş 3-4 ay ve o kadar çok yağmur yemiş ki şasenin bazı kaynak bölgeleri bile pas tutmuş. Bu cidden canımı sıktı ama çözülemeyecek problem değil gibi gözüküyor.
Lastik konusundada düşünclerim var ama şuan bütçemi sıfıra yakın ettim. Bir süre idare etmem gerekecek maalesef.
Yağı kullanım kitapçığında her 1000 kmde değiştirin diyor ama ben bu aralığın çok kısa olduğunu düşünüyorum açıkçası. Eski motorumda 3000'de bir değiştirirdim. Bunda da aynı şekilde devam etmeyi düşünüyorum. Motoru fazla sıkıştıran hor kullanan bir yapım yok.
Güzel temenniniz için teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
Teşekkür ederim, arka tekeri eğik değil . Bence bu soruyla farklı bir şey demek istediniz sanırım ama ben anlamadım .
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Teşekkür ederim. Evet şimdi parça fiyatlarına bakıyordum, sizinle aynı şeyi düşünüyorum .
Hayırlı olsun.. Güle güle ve sağlıkla kullan..
Motosikleti değiştirme düşüncesi bende de başladı..
Her yeni motosiklet yeni bir deneyim ve yeni bir heyecan oluyor..
Uzun ve kazasız yolculuklar..
Hayırlı olsun. Şuanlık bir drift kullanıcı olarak ben de tavsiye vereyim.
Lastikleri çok tırttır, öncelikle iyi marka bir lastik ile değiştirin. Frenleri de çok iyi değildir özellikle arka fren çok hissizdir, o yüzden lastikler çok kritik.
Bu motor epey bir yağmur altında eziyet çekmiş, bu yüzden iyi bir zımparalama yağlama işleminden geçirmek gerek paslanmanın önüne geçmek için.
Zinciri tatsız anılar yaşamamak için Arch veya Choco 428h zincir ile değiştirin.
Topcase takacaksanız orjinal çanta tutacağı plastiktir, epey bir sallar, yük olursa da kırılır. Demirden bir çanta demiri almalısınız.
Selesi baya rahatsızdır, şu kalın sele fileleri epey iş görüyor.
Egzozu da bütçeniz uygun olunca orjinaliyle değiştirirseniz hem kendinize, hem çehrenize yararı olur.
Onun dışında sorunlu bir motor değil zaten, kazasız belasız sürüşler.
özellikle paslanan yerleri nasıl hallettiğini takip edeceğim. bana da bir çözüm lazım. mutlaka haberdar et @RideForLife.
Mc150 kullanıyorum, inanın ki bu mototdan daha önce haberim olsa hero karizma 250cc diye almaz bunu alırdım.
Müthiş hoş ve refleksli bir motor bloğuna sahip.
Hayırlı uğurlu olsun..
Arka taşıyıcının plastik olduğunu bilmiyordum. Keşke demirden olsaymış..
Selesi bana rahat geldi açıkçası fakat uzun yolda ne olur pek tahmin edemiyorum.
Egzozu değiştirmek şart. Değiştirene kadar binmeyi düşünmüyorum zaten.
Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------
Teşekkür ederim.
Motul kullanıyordum yarı sentetik; sonra bakımda castrol koydular.
Motorda fazladan bir ısınma oluyor gibi geldi ancak artık seleye vurunca uzun yolda 750 km'de değiştirdim tekrardan.
Hayırlı olsun hocam öncelikle. Birşey sormak isterim aynı motor bende de var. Arka frene bastığınız zaman fren pedalı birden aşşağıya düşüyor mu ? Bende böyle bir olay var kronik mi merak ettim. Benimki 2018 model.
Eyvallah Arnidol.Ben bu arada 1000km bakım aralığının çok düşük olduğunu düşünüyorum. Sen her 1000kmde bir bakım yaptın mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
Teşekkür ederim. Şuan fren pedalı yamuk ve motorun egzozunu değiştirip orijinal hale getirmeden binmeme kararı aldım. Bindiğim süre zarfındada dikkatimi çekmedi açıkçası. O yüzde tam olarak bilmiyorum. Fakat test edince size geri dönüş sağlayayım.
Yok yav; öyle şey mi olur. Tek sıkıntı motor yağ eksiltiyor nedense; ona dikkat etmen lazım; ama öyle cok olmadıgından 2 bin km yetti bana yağ
Zincirine, frenine, yağ eksiltip eksiltmediğine dikkat et. Ben 14 binde aldım motoru direk bakıma soktum, sonra baska bir ustaya 16 binde tekrar soktum (ilk usta 2 bin km dedi) ; ikici usta 1500'de bir bakım yaptırmanda fayda var ama kendin kontrollerini yapıyorsan 2 bin yeterki dedi.
Hayırlı olsun sağlıkla güzel günlerde kullanın.
Bağımsızlık benim karakterimdir.
ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)