Kırkbin km giden filtreyi merak ettim doğrusu.Arabada bile 10 binde değiştiriyoruz.
Kırkbin km giden filtreyi merak ettim doğrusu.Arabada bile 10 binde değiştiriyoruz.
O iş öyle değil. Yağın kararması yağın işini yaptığının göstergesidir genelde, yağın içinde motorun içini kurumdan kirden temizleyici deterjan katkıları da vardır. Bu katkılar iş görürken temizledikleri maddelerden dolayı yağ kararır. Yani sandığınız gibi motorun içinde kalan yağdan kararmaz yeni yağ.
kn marka filtreyi kn marka temizleyici ile temizlemek zorunda değilsiniz.Filtre temizleme kimyasalı ve ekipmanları üreten Maxima,uni gibi markalar var.Başka alternatifler de vardır.fiyatlar yarı yarı fark ediyor.Kn filtrenin su ile temas etmemesi gerektiğini nereden çıkardınız?Kullanım kılavuzunda filtrenin kn ürünüyle temizledikten kimyasal'ın kurumasına izin vermeden su ile durulayın yazar.
Şimdi yağı yeni boşaltılmış motora, bidondan kullanılmamış yağ koyun ve motoru 3-5 dk çalıştırın, rengin koyulaştığını görürsünüz. Sizin söylediğiniz kullandıkça yağın kararması, örneğin kırmızı renkteki yağın koyu kahverengi olması gibi
Filtre olayına gelince 200 liralık zıkkımı alıyorum artık, kesin kullanılan bir yöntem yok herkes farklı birşey söylüyor
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
Açıkçası ben bunun para kazanmaktan ziyade servis zorluğu, yapılan temizlemenin kalite kontrol zorluğu, ve alternatifin ucuzluğu olduğunu düşünüyorum.
K&N filtrenin yarım saatlik tipik bir bakım esnasında yıkanıp kurutulup yağlanması çok mümkün değil. Yapılan işin kalite kontrolü daha da zor.
Onun yerine kağıt filtreyi değiştiriyorsunuz bitiyor. Bir Honda Civic'in hava filtresi $15. Çok sık değişen bir parça da değil. Şimdiki arabamınki 40bin km'de bir değişim istiyor.
Açıkçası K&N filtre olayı bu yüzden saçma geliyor bana. Uzun vadede ucuzluk vadediyor, lakin ne kadar süre sonra ve ne kadar ucuz? Şahsen senede bir bile değişmeyen bir parça için evde kimyasal saklayıp, vakti gelince de yıkama, kurulama, yağlama ile uğraşma yerine parça değişimini tercih ediyorum. Zaten çok pahalı değil. Hazır yağlı orijinal parça kullandığım için hata ve yıpranma da söz konusu değil. Öyle işte.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)