Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

SYM fiddle II kullanan var mı ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    istanbuls34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2019
    Şehir
    vergina
    Motosikleti
    RS200 (218,03 TL yıllık vergisi + ek vergiler.)
    Merhaba mondial drift den bu motosiklete geçmek istiyorum. Öncelikle sormak istediğim 2. el 20.000 de alınır mı ? Bu alet ne kadar yakabilir benim drift 20tl ile (ortalama 3 litre) 100km gitmekte çok yakar mı ? Kullananlar memnunmusunuz ? Kronik bir sorunu varmıdır ? Şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı istanbuls34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba mondial drift den bu motosiklete geçmek istiyorum. Öncelikle sormak istediğim 2. el 20.000 de alınır mı ? Bu alet ne kadar yakabilir benim drift 20tl ile (ortalama 3 litre) 100km gitmekte çok yakar mı ? Kullananlar memnunmusunuz ? Kronik bir sorunu varmıdır ? Şimdiden teşekkürler.
    Hocam bir yanlisin olmasin ? Fiddle III 0 olani 13.000TL civarinda olmali, sen Fiddle II icin 2. el 20.000TL diyorsun.

  3. #3

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Motor 20 bin kilometredeymiş.

  4. #4
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Blackhoney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 20 bin kilometredeymiş.
    ovvv, valla gordugumu okuyamamisim

  5. #5

    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    sym fiddle 3
    Ben 2017 de buralarda fiddle 2 leri eşek gibi kullananları görünce gidip bende 3 ünü aldım aldıktan sonra bir kez servis e götürdüm ondan sonra bakımlarını kendim yapıyorum taş gibi motor yakıt 3 litre nin altında düz yolda 120 yi çok rahat görüyorum sele çok rahat
    istanbuls34 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    18 Mart 2017
    125 mi 169 mu?

  7. #7

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special
    2013 ten 2016 ya kadar 21500 km bindim.. motoru iyidir ama az yakıyor denemez.. lastikleri kötü.. arka freni yok gibi.. süspansiyonu sert.. geometrisi dik.. tipi güzel.. kromları paslanır.. fiyatına göre normal diyorum. kısa bir tur denedim, daha çok fiddle 3 200i yi almanızı tavsiye ederim.
    istanbuls34 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Aynı karaktere sahip sym orbit kullandım fiddle da kullandım ama yakıt hiç de az degil.plastik sesi çok fazla ve en önemlisi süspansiyon berbat ötesi iğrenç bişey taş gibi.ben tavsiye etmiyorum ama sağlamlıgına çok sağlam
    istanbuls34 bunu beğendi.

  9. #9
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ovvv, valla gordugumu okuyamamisim
    öyle bir yazmışsın ki bende 20bin tl gibi okudum da malum siteye girip bakıodum
    istanbuls34 bunu beğendi.

  10. #10
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    2015 yılından beri ilk sahibiyim ufak tefek işler için kullanıyorum şu an 13.500 km de. Genelde hayatım japon ve avrupalı motorların üzerinde geçti. Bu motosiklet karakter olarak dayanıklılık olarak çok başarılı. Yakıt abartıldığı kadar değil benimkinde. Bazı kaynaknaklarda çok yaktığı söyleniyor. Motosikletin karbüratörlü olduğundan belli ayarlarının mevsimlere göre kontrol edilmesi gerektiğini kimse söylemiyor. İşletme maliyeti çok düşük. Yetkili serviste yağı ıvırı zıvırı 60 70 tlye işi bitiriyorum. En son 12.000 de biraz erken ağır bakıma soktum. ön, Arka balata varyatör kayışı hava filtresi yağ filtresi değişti toplam 300 tl verdim.

    Eğer ilk sahibinden yorulmamış bir fiddle bulursanız çok iyi. Fakat genelde yeni kullanıcılar kullandığı ve kontağı açıp tapa gaz kullandıkları için plastik olan manifolt boğazını yırtıyorlar. Daha sonra piyasada ucuz olduğu için yırtılan parçadan daha dandik olan n11 de satılan manifolt boğazlarından takıyorlar. Bu nedenle ikinci el alan vatandaşınki aldıktan bir süre sonra yine yırtılabiliyor. Bu fiddle motosikletlerde kronik bir durum. Bunun sonucunda motosikletlerde gaz yememe, stop etme gibi sorunlar yaşanıyor.

    Alırken varsa imkanınız bu parçayı kontrol ettirin. Yoksa ben bazen motosikleti japon gibi sert kullanıyorum 4 senedir hiçbir parça arızalanmadı. Ha bide 1 yıl önce akü değişimi yaptım okadar.
    Kural [ Z ] ve istanbuls34 bunu beğendiler.

  11. #11
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Yedek parça fiyatları japonlarla yarışıyor ve hatta geçiyor. Özellikle grenaj konusunda dikkatli olmanızı öneririm. Alacağınız motosikletin kaportasında bir sorun varsa ciddi şekilde fiyat düşmenizi öneriyorum.

    Onun haricinde malesef kullanmadığım ancak duyumlarımın olumlu olduğu modellerden birisidir. Arkadaşlar lastik konusundan bahsetmiş ama malum hemen her motosikletin lastikleri yeterli kalitede gelmiyor değiştirilmek isteniyor. Lastik masrafını da listeye eklemeyi ihmal etmeyin.

    Yakıt tüketimi ise genellikle kullanım tarzına göre değişiyor. Sakin ve tam gaz yapmadan kullanan vatandaş tüketimden memnunken, kalkışta tapa gaz yapan paketçi arkadaşlarımız gibi kullanan vatandaşlar pek memnun değiller nedense(!). Şahsen eğer aradığım görsellik değil ise Spacy110' u tercih ederdim. Çok daha sağlam ve parça fiyatı makul. Sizi paketçi sanma ihtimalleri yüksek olsa da oldukça sağlam bir motosiklettir.
    istanbuls34 bunu beğendi.

  12. #12
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    2012den beri kullanıyorum halı hazırda ıkı adet yazlıkta var.yazan arkadaslar herseyı belırtmıs.kronık sorun manıfort.aslında o da degıl sadece bır adet boru.o boru degısınce hersey guzel oluyor.yakıt 3 lt 100km.grenaj pahalı yan sanayı mevcut.dayanıklılık super otesı.20000 km cok,agır bakım ıster.benım oglanda da hem drıft hem fıdell var(yazlıkta).bana gore mondıl ıle sym kıyas bıle edılemez barız sym kalıtesı on planda.scooterda sym den sasma ama dedıgım gıbı dusuk km bulman lazım

  13. #13

    Üyelik
    22 Ekim 2019
    Merhaba benim merak ettiğim bir konu var yardimci olabilirseniz çok sevinirim
    Sym fiddle on varyator takımı tüm fiddle modelleri için aynimidir?
    Bir sitede fiddle 3 için Orj 240tl iken yan sanayisi 130tl başka bir sitede ise sym fiddle on varyator takım adı altında 93 tl açıklamasında ise fiddle jet 4 vs uymlu diyor. Bir marka farklı modeller için farklı ebatlarda mi parça üretir yoksa 125 lik motorların standart 150 lik motorların standartmidir parcalari

  14. #14

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special
    2009 dan sonraki 2 ve 3'ün varyatör parçaları aynı.. diğer model uyumluluklarını parçacı söyleyebilir.. bir de tabi sym poşetli satılmayan yan sanayi parçaları da daha hesaplı olarak var..

  15. #15
    Şükrü Çelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2020
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    Benelli TNT 250/ Honda Dio 110
    Ağabeylerim selamlar öncelikle, benim fiddle 2’imde bir sorun var ama sorunun ne olduğu çözemedim.Motor boğuluyor gibi hissediyorum bazen tapa gaz açsamda gitmesi gerekenin yarısı kadar gidiyor bazen kendi kendine düzeliyor. O bozulduğu vakitte gazı kesinde egzozdan çatara patara sesler geliyor.Sorun nerede olabilir acaba karbüratör veyahut benzin pompasında diye düşünüyorum ama motorcuya gitmeden önce buraya sorayım dedim. Eğer sorun karbüratördeyse yan sanayi karbüratör takmam doğru olur mu? Saygılar cümleten

  16. #16
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Şükrü Çelik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağabeylerim selamlar öncelikle, benim fiddle 2’imde bir sorun var ama sorunun ne olduğu çözemedim.Motor boğuluyor gibi hissediyorum bazen tapa gaz açsamda gitmesi gerekenin yarısı kadar gidiyor bazen kendi kendine düzeliyor. O bozulduğu vakitte gazı kesinde egzozdan çatara patara sesler geliyor.Sorun nerede olabilir acaba karbüratör veyahut benzin pompasında diye düşünüyorum ama motorcuya gitmeden önce buraya sorayım dedim. Eğer sorun karbüratördeyse yan sanayi karbüratör takmam doğru olur mu? Saygılar cümleten
    Sırasıyla kontrol edin-ettirin:

    - Yakıt (enjektör temizleyici ekleyip deneyin)

    - Karbüratör ayarı

    - Buji (sökülüp kontrol, gerekirse orjinal kodlu kaliteli markayla değişim)

    - Buji piposu(çatlak var mı kontrol, varsa değişim)

    - Varyatör bakımı ve özellikle arka varyatörün sökülüp dağıtılarak temizlenip yağlanması

    - Frenlerde sıkışma kontrolü için sökülerek kontrol (özellikle ön kaliperde rastgele zamanda yaşanan sıkışmalar, varsa kaliper tamir takımı değişimi)

    Sorun karbüratördeyse çok ama çok mecbur kalmadıkça değişime gitmeyin, tamir takımı sonta setleri satılır, onlardan temin edip değişimini sağlayın. Yapılırken işin başında durun veya kendiniz yapın.

    Yukarıdaki işlemler yapılmalı. Sırasıyla. Düzelme olmazsa burada paylaşırsanız daha ileri seviyelere yönlendirebiliriz.
    ...

  17. #17
    Şükrü Çelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2020
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    Benelli TNT 250/ Honda Dio 110
    Enjektör temizleyici dışında diğer tüm önerilerinizi denedim. Bujiyi değiştirdim, varyatörü temizlettim, frenlerde herhangi bir sorun yok, bir kaç kez karbüratör ayarı yaptım. Motorum şuan Bursa'da. Ben İstanbul'da yaşıyorum okulum orda diye orda bırakıp yazın geldim İstanbul'a. Bursa'ya dönünce enjektör temizleyici kullanmayı da deneyeceğim inşallah sorun çözülür. Olmadı karbüratöru tamir ettireceğim veya değiştireceğim. Teşekkür ederim öneriler için.

  18. #18
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Şükrü Çelik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjektör temizleyici dışında diğer tüm önerilerinizi denedim. Bujiyi değiştirdim, varyatörü temizlettim, frenlerde herhangi bir sorun yok, bir kaç kez karbüratör ayarı yaptım. Motorum şuan Bursa'da. Ben İstanbul'da yaşıyorum okulum orda diye orda bırakıp yazın geldim İstanbul'a. Bursa'ya dönünce enjektör temizleyici kullanmayı da deneyeceğim inşallah sorun çözülür. Olmadı karbüratöru tamir ettireceğim veya değiştireceğim. Teşekkür ederim öneriler için.
    Enjektör temizleyiciyi deneyin demekteki amacım, kalitesiz yakıtın kalitesini makul seviyeye yaklaştırıp eğer sorun yakıttan kaynaklı ise problemi tespit etmek ve çözmek içindi.

    Arka varyatör için yazdığımın yapıldığına emin misiniz?
    ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)