Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

10.000-13.000TL Bütçe Yeni Başlayan İçin Motosiklet Tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    soulexit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke 200 ABS
    Merhabalar, ehliyetimi yeni aldım.

    Ancak ne kadar araştırırsam o kadar ikilemde kaldığım ve sürmeden fikir sahibi olmak istemediğim için sizlerin de önerilerinizi almak istiyorum.

    Servisi, parçası, sürüşü olarak 10.000-13.000TL fiyat aralığında ben aşağıdakileri buldum. Siz hangilerini önerirsiniz?

    • KTM Duke 200/250 ABS
    • Ninja 250 SL
    • Sym Wolf 250
    • Pulsar 200 NS
    • Hyosung GD250R


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Aralık 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BAJAJ BOXER
    Pulsar ve Hyosung i seçeneklerin arasından cikartsan iyi olur , ilk motorun olcak sağlam olsun arıza yapmasın kolay kolay seni uzmesin

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Sym Wolf iyidir ancak servisi her yerde yoktur, her ne kadar yedek parça konusunda muadil pek çok ürün olsa da orijinal yedek parça bulmak zordur, bulsan bile her ithal motorda olduğu gibi pahalıdır. Bunun dışında görüntü anlamında ilgi çeken,az yakan, parça kalitesi iyi, ekonomik ve 2. el piyasasının durgunluğundan çok komik fiyatlara sahip olunabilen bir motordur.
    nanis61 bunu beğendi.

  4. #4
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Pulsar 200 kullanıyorum euro4 versiyonu. Memnunum. 4 silindire geçme isteğim olmasa şu an ilana bile koymazdım o kadar diyeyim. O motorlar arasında parçası ve servisi hem bol hem ucuz olan tek marka bajaj bunu da belirteyim.

  5. #5
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Bende arayıştayım. Önümüsdeki Ocakta 11000 tl civarlarına düşünüyorum. Ktm ve hyosunga sıcak bakmıyorum. Benelli ve bajaj ikisinden birini alıcam sanırım. Bajaj daha az yaktıgı için bajaj tercih edebilirim.

  6. #6
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Kawasaki Ninja 250R tavsiye ederim, çift silindir 250cc
    Biraz daha çıkabilirseniz R25 bile var 15 bin lere,tabi 4 dörtlük temiz olmaz

  7. #7
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    KTM Duke 200/250 ABS --> Şehir içi güzel titrer iyi gider ABS olması acantaj yedek parçası pahalı zevki motor
    Ninja 250 SL --> Kawasaki mi kaldı ülkede tek silindir ufacık motor
    Sym Wolf 250 --> Çakma İnazuma
    Pulsar 200 NS --> ...
    Hyosung GD250R --> Servisi parçası 2.eli yok


    Kısacası burada ilk motora uygun senlik bir şey ya pulsar ya ktm yada eski kasa cbr 250

  8. #8
    Kursad55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hero Xpulse 200 4v
    250 cc şart mı siz fiyat odaklı bir araştırma yapmışsınız sizin beklentileriniz neler. Bu motosiklet nerede gitsin nasıl gitsin ne kadar yaksin en fazla.
    Bu fiyata başlangıç olarak ben yamaha ybr 125 esd önerebilirim. Yakıtı gayet makul. Titreşimsiz. Piyasası zaten en iyi olanlardan biri. Konfor gayet başarılı bir bakın derim

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Sym Wolf'ün Suzuki İnazuma ile motor karakteristiği ve tip olarak tek benzer yanı 2 lastiğinin olması ve aktarma olarak zincirli sistemi kullanmasıdır. Dolayısıyla İnazuma'nın çakması demek biraz ağır bir itham olur. Bütçeni arttırma şansın varsa harika, arttıramıyorsan alacağın motorun kuvvetle muhtemel 20.000 km ve üzeri olacağını hesap edersek 1 çift lastik, zincir dişli seti, yağ-yağ filtresi, ön arka fren balatası, soğutma sıvısı değişimi, hava filtresi ve buji değişimi, gerekirse akü değişimi gibi giderleri de topladığımızda minimum 1500 TL gibi bir rakam elde ederiz. Bu rakamı senin 10-13.000 TL bütçeden düştüğümüzde 8500-11500 TL gibi esas bütçemiz oluşur. Bu bütçeye göre Sym Wolf ve Pulsar'ın temizine denk gelme şansın fazlayken bulacağın Duke serisi (ki o da 200 olur, 250 mümkün değil)kuvvetle muhtemel haşatı çıkmış, belki kazalı bir Duke olur. Sym Wolf'ün alt devirleri (sınıfına göre) doludur, Orası patladı burası çatladı diye seni ustalarla kanka yapmaz, bir çok parçasının kaliteli muadilleri vardır ve kullanıcı kitlesi içinde bilinir. Az yakar,ekonomiktir. Tur camı, topcase, yan çanta gibi aksesuarları kaldırır, 6000 devir 6. viteste 110 km hızla konforlu bir uzun yol yolculuğu yapabilirsin. Şehir içinde de araya dereye girmede, ani hızlanmalarda başarılıdır. Özellikle mat mavi, mat kırmızı gibi renkli olanların tipi ilgi çeker, zevkler ve renkler tartışılmaz ama görünümü de yeni başlayanı tatmin eder. Eğer Wolf alırsan da İstanbul içi servis, nereden ne parça alınır, kaç TL maliyetin olur gibi konularda çekinmeden sormanı rica ederim.

  10. #10

    Üyelik
    08 Kasım 2014
    Yeni başladın 250cc mi bakıyosun sen ilk önce formdaki rahmetli olan kardeşlerimizi oku ne olmuş nasıl neden olmuş kaza videolarını ve eğitici videoları izle neyle başlanır onları izle tekrar konuşalım araştırmadan söyliyimde ona göre araştır 250cc ile motosiklete başlanmaz 200cc ilede başlanmaz sana tavsiyem 125 150cc biz heralde boşuna 150cc ile başladık okadarda km yaptım yıllar harcadım öğrenmek için şuanda 1000cc kullanıyorum keşke bende 250 600 den başlasaydım 4 silindirsiz geçirdiğim 4 5 yıla üzülüyorum bumudur yani bizdemi öle yapsaydık ama ben okudum dinledim şuanda doğru yaptığımı düşünüyorum daha önümdede 1000 cc kullanıcak 20 25 yılım var yeter bana sizede yetsin küçük cc ile başlayın 250 cc ile başlanmaz arabadan daha hızlı hangi kafayla 250 cc tercih ediyosunuz anlamıyorum yapma kardeş küçük cc ile başla burda adını vermiycem ama honda 600rr ile başlayan arkadaşımıza çok dil döktük dinlemedi ben kullanabiliyorum ben iyiym diyodu videolarıda vardı videoyu izleyip kendini göremiyodu bile okadar sat 150cc geç dedik dinlemedi 1 yıl dayanabildi rahmetli oldu seninde bu duruma düşmemen için 150cc ile başlaman gerek sana şuanda 250cc 600cc eş o yüzden 150cc ile başla lütfen keyfini çıkar zaten 150cc bineceğin en fazla 2 sene sonra geç 250cc 250 CC İLE BAŞLANMAZ GEREK YOK 150CC KEYFİNİ ÇIKAR.
    tommygun bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    20 Mart 2017
    motora yeni başlayacak iseniz piyasa motoru olması iyi olur , hem parça hemde ikinci eli hızlı olması açısından.

    Seçeneklerin içinde tek alına bilir motor Pulsar 200 NS digerlerinin hepsini geçin..

    Neden ?
    PArçası bol ve yaygın (allah göstermesin düşme kaza veya sorun çıktıgında)


    Belki motor işi hoşunuza gitmeyecek satıp bırakmak istersiniz ,
    Belki çok sevecek büyütmek isteyeceksiniz ,
    Piyasa motoru o yüzden satması alması kolay avantajlıdır.

    Son olarak şekli şemali yerinde ,

    Diger seçenekleriniz hiç ama hiç uygun değil.

  12. #12
    kara_kule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2014
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Wolf 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym Wolf'ün Suzuki İnazuma ile motor karakteristiği ve tip olarak tek benzer yanı 2 lastiğinin olması ve aktarma olarak zincirli sistemi kullanmasıdır. Dolayısıyla İnazuma'nın çakması demek biraz ağır bir itham olur. Bütçeni arttırma şansın varsa harika, arttıramıyorsan alacağın motorun kuvvetle muhtemel 20.000 km ve üzeri olacağını hesap edersek 1 çift lastik, zincir dişli seti, yağ-yağ filtresi, ön arka fren balatası, soğutma sıvısı değişimi, hava filtresi ve buji değişimi, gerekirse akü değişimi gibi giderleri de topladığımızda minimum 1500 TL gibi bir rakam elde ederiz. Bu rakamı senin 10-13.000 TL bütçeden düştüğümüzde 8500-11500 TL gibi esas bütçemiz oluşur. Bu bütçeye göre Sym Wolf ve Pulsar'ın temizine denk gelme şansın fazlayken bulacağın Duke serisi (ki o da 200 olur, 250 mümkün değil)kuvvetle muhtemel haşatı çıkmış, belki kazalı bir Duke olur. Sym Wolf'ün alt devirleri (sınıfına göre) doludur, Orası patladı burası çatladı diye seni ustalarla kanka yapmaz, bir çok parçasının kaliteli muadilleri vardır ve kullanıcı kitlesi içinde bilinir. Az yakar,ekonomiktir. Tur camı, topcase, yan çanta gibi aksesuarları kaldırır, 6000 devir 6. viteste 110 km hızla konforlu bir uzun yol yolculuğu yapabilirsin. Şehir içinde de araya dereye girmede, ani hızlanmalarda başarılıdır. Özellikle mat mavi, mat kırmızı gibi renkli olanların tipi ilgi çeker, zevkler ve renkler tartışılmaz ama görünümü de yeni başlayanı tatmin eder. Eğer Wolf alırsan da İstanbul içi servis, nereden ne parça alınır, kaç TL maliyetin olur gibi konularda çekinmeden sormanı rica ederim.
    ömrü hayatın da wolfü yakından görmemiş dokunmamış bilgi sahibi olmamış adamların büyle saçma konuşması normal. sanırım kardeşimiz motorsiklet konusunda otorite olacak ki hemen yargıyı verip cezayı kesmiş.
    tommygun bunu beğendi.

  13. #13
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    pardon sayın wolf kullanıcıları sizi üzdüğüm ve motorunuza laf söylediğim için

  14. #14

    Üyelik
    20 Mart 2017







    Hangisi iyidir kalitelidir , muhabettine girmiyorum ,o işten kavga çıkar sonu karakolda biter...
    Yeni başlayan için piyasa malı iyidir, eğer sever isen bu işi zaten piyasa malı satarsın onu (nikahına karı almıyorsun sonuçta) beğendigini alırsın..


    1000 civarı satışta olan pulsar iyidir...
    Birisi de yeni başlıyacagım araba alıyım dese ona da linea yı tavsiye ederim...Onda ögrendikten sonra canı ne istiyor ise onu alsın cip mi alır , steationwagon mu alır hackback mı alır kendi bilir sonrasına..

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/XbN94o.png

    https://i.hizliresim.com/1pBVd1.png

    https://i.hizliresim.com/yG1NV0.png


    Hangisi iyidir kalitelidir , muhabettine girmiyorum ,o işten kavga çıkar sonu karakolda biter...
    Yeni başlayan için piyasa malı iyidir, eğer sever isen bu işi zaten piyasa malı satarsın onu (nikahına karı almıyorsun sonuçta) beğendigini alırsın..
    Wolf kapış kapış satılıyor desem yalan söylemiş olurum, asla da öyle bir iddiada bulunmam. Aldığın sene satacaksan zarar etmeden satman çok zor. Benim sadece söylemek istediğim; bütçe kısıtlıysa Wolf'ün o kadar da yerin dibine sokulacak bir motosiklet olmadığıdır. Piyasa motoru da olmadığı ve yadırgadığımız kullanıcı kesiminin tercih etmediği bir motosiklet olduğu için o bütçe aralığında temizini bulma şansı daha kolaydır.

  16. #16

    Üyelik
    13 Nisan 2017
    Şehir
    istanbul
    wolf 250nı yeni sattım dedikleri gibi satılmaz ikinci eli zayıf değil ya da benim kısmetime bir haftada gitti.Wolf bence güzel makina tek tavsiyem alırsan güzel bir lastik tak ve yola devam et.Ayrıntılı bilgileri hem facebookta hem de burada tommygun a sorabilirsin herşey başına gelmiştir uzun km ler kullanmıştır kendisi.)
    tommygun bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    09 Eylül 2019
    Dostum hiç cbr 250 modeline baktın mı ilk motorun olcak sanırım. Geniş servis ağı, ucuz parçalar, yakıtta cimri vs vs anlatmaya gerek yok yıllardır tartışılan konularda zaten.

  18. #18
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XRx
    Bir Wolf sahibi olarak yeni başlıyorsanız 125-150 cc bir motosiklet ile başlayın derim. Tvs apache rtr 150, Cbf 150, ybr 125 gibi.

  19. #19

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wolf kapış kapış satılıyor desem yalan söylemiş olurum, asla da öyle bir iddiada bulunmam. Aldığın sene satacaksan zarar etmeden satman çok zor. Benim sadece söylemek istediğim; bütçe kısıtlıysa Wolf'ün o kadar da yerin dibine sokulacak bir motosiklet olmadığıdır. Piyasa motoru da olmadığı ve yadırgadığımız kullanıcı kesiminin tercih etmediği bir motosiklet olduğu için o bütçe aralığında temizini bulma şansı daha kolaydır.
    Wolf yaından gördüm çok yakışıklı motor mavisi daha bir albenili ,

    TErcübem var uzun yıllar motor kullandım uzun süre ara verdim hangisini alayım dese ,
    Wolf ve Pulsar derdim ,

    Wolf un yakıt ekomosi YBR250R gibi seramik gömlek olması buda nerden baksan motor 100 ,200 Bin km bir şey olmaz ,
    Artısı çok fazla ..

    Ama şimdi yeni başlayan düşme potansiyeli var yedek parça isteme potansiyeli var(Sarf malzemeler dışında ) sevmeyecek veya sevmeyecek o yüzden wolf yeni başlayana tavsiye etmem ..
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  20. #20
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wolf yaından gördüm çok yakışıklı motor mavisi daha bir albenili ,

    TErcübem var uzun yıllar motor kullandım uzun süre ara verdim hangisini alayım dese ,
    Wolf ve Pulsar derdim ,

    Wolf un yakıt ekomosi YBR250R gibi seramik gömlek olması buda nerden baksan motor 100 ,200 Bin km bir şey olmaz ,
    Artısı çok fazla ..

    Ama şimdi yeni başlayan düşme potansiyeli var yedek parça isteme potansiyeli var(Sarf malzemeler dışında ) sevmeyecek veya sevmeyecek o yüzden wolf yeni başlayana tavsiye etmem ..
    Yazdığının altına imzamı atarım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)