Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Eski motosikletler hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    15 19 yaşında motorların 50000 km oldduğunu sanmak en büyük hata
    benim 660 5 yaşında 55000 km de yani o km lerin çoğu hikaye
    benden sana tavsiye çift silindir yıl başına da 8 10000 km yapmış motor bak km 100000 de olsa en azından gerçek km bilmiş olursun
    ve sık el değiştirmiş motordan uzak dur
    kle 500 xt 600 xt750 xt 660r klr650 dr650 gibi motorlar bak fazer tipi 4 silindir üzebilir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı smtzturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bmw f 650 gs düşünüyorum aylardır. Hem arazi hem uzun yol. Uygun fiyata bulsam söküp takmaya bakim falan yapmayada baslarim diyorum ama. Nası olsa eski. yeni olsa yanlis yaparim diye dokunmaya korkarim.
    Bi sata bilsem.elimdeki motoru...
    F650GS'lerin en büyük sorunu zamanında polis motosikleti olarak kullanılmış olmaları. Kaç yüz bin km devirdiği bile belli değil. Sonrasında büyük ihtimalle 3-5 yıl yatmış, yarısı yedek parça yapılmış yarısı toplanmış.

    İlla F650GS'e bulaşacağım diyorsanız, düşündüğünüz motosikletin şasi numarasını alın ve herhangi bir Borusan yetkili servisten Borusan çıkışlı olup olmadığını öğrenin. Hatta size ilk 2 yıl yetkili servis bakımları yapılmış mı yapılmamış mı onu bile söyleyebilirler.

    Km ise takıntı olmasın, şu an 117 bin km'de XT660R kullanıyorum. 2 yılda yaklaşık 30 bin km yaptım, rutin bakım dışında masraf çıkarmadı. Güvenip 90 binde almıştım motosikleti.
    2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)

  3. #23

    Üyelik
    10 Mayıs 2019
    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650GS'lerin en büyük sorunu zamanında polis motosikleti olarak kullanılmış olmaları. Kaç yüz bin km devirdiği bile belli değil. Sonrasında büyük ihtimalle 3-5 yıl yatmış, yarısı yedek parça yapılmış yarısı toplanmış.

    İlla F650GS'e bulaşacağım diyorsanız, düşündüğünüz motosikletin şasi numarasını alın ve herhangi bir Borusan yetkili servisten Borusan çıkışlı olup olmadığını öğrenin. Hatta size ilk 2 yıl yetkili servis bakımları yapılmış mı yapılmamış mı onu bile söyleyebilirler.

    Km ise takıntı olmasın, şu an 117 bin km'de XT660R kullanıyorum. 2 yılda yaklaşık 30 bin km yaptım, rutin bakım dışında masraf çıkarmadı. Güvenip 90 binde almıştım motosikleti.
    Dogru diyorsunuz. Hem arazi hem seyahat için ABS li, hem az yakan en fiyat performans model bu. Az daha param olsa 2007 suzuki dl650 lere bakacagim ama...
    Para para para..

  4. #24
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Eski Avrupa onermem. Cok kullanilmis motosiklette Japondan sasmamak en guvenlisi...

  5. #25

    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 600
    çok yakın bir arkadaşım 2 sene CBF 250 kullandı. Tüm Türkiye'de bulunan Cbf 250 lere baktığını ancak temizinin olmadığından bahsediyordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------

    Alıntı ahmetmert58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. daralan ekonomide artık büyük motor almak çok zorlaştı malumunuz. eski topraklar belki bi şekil sahibi olabiliyor fakat genç nesil için aynı durum biraz daha zor. bu sebeple kanımca ilerleyen zamanlarda da büyük cc motorsiklete geçmek isteyip yeni modellere o kadar para veremeyen arkadaşlar daha çok eski modellere yönelicektir tıpkı benim şuanda içinde bulunduğum durum gibi uzun zamandır araştırdığım motorlar var KLE 500, Fz6 fazer, cbf 500-600, gsf 600 bandit vb. gibi 2000 ila 2008 arası modeller genellikle. sorum şu ? bu tarz 10 yaşını geçmiş, 50 60 bin km'lere gelmiş motorsiklet almak ne kadar mantıklı ? genel olarak hangi sıkıntıları yaşama olasılığımız var ? benim en çok korktuğum problem karbürator. zamanla küçük parçaları ve kauçuk parçalar özelliğini yitiriyor ve yedek parça bulmak hayli zor olabiliyor. tabi fiyatlarıda cabası. eski model motor kullanan abilerim, kardeşlerim bizi aydınlatırsa çok müteşekkir olurum. lakin vereceğiniz cevaplar bir çok kişiyi aydınlatacağından şüphem yoktur
    2006 model CBF 600 sahibiyim, karbüratörlü modeli. 1 Seneyi geçti motor bende. Bu güne kadar öyle çok büyük bir arıza çıkartmadı. Yaz başı bir küçük akü sorunum oldu, aküyü değiştirdim. Merak ettiğin bir şey varsa seve seve cevaplarım.

  6. #26

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Tamamen almayı düşündüğün marka modele bağlı bir durum. Gider eski model sırf apaçilik yapılmış bir süper sport alırsan sürekli sorunları ile uğraşırsın. Ama temiz bir CBF 600 alırsan ömrün boyunca sıkıntısız binersin.

  7. #27
    mesut hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2012
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha XT660 r-honda CBF - SUZUKİ GW 250 İNazuma
    Alıntı ahmetmert58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor aksamından az çok anlarım. bu güne kadar motosikletlerimin bakımlarını hep kendim yaptım. elim iyi anahtar tutar hevesliyimde bu tamirat tadilat işlerine. ben 4 silindirden ziyade çift silindirli enduro düşünüyorum. en azından daha az masraf açar herhalde. bi kaç ay önce 98 model çok güzel bi 660 tenere bulmuştum mavi renkte. fiyatıda çok makuldü yani çin malı motor parasınaydı diyebilirim. arkadaşlarım hep gözümü korkuttu sanayiden çıkamazsın kapıda yatar kullanamazsın diye. soğuttular açıkçası benide. ama çok pişmanım keşke alsaydım diyorum şuan. şimdide kawasaki kle 500'lere sarmış bulunuyorum fakat çok bi bilgi bulamadım. birisi açabileceği en büyük sorun statör diyor. açık devre olduğu için mıknatıslar bozulabiliyomuş lakin kapalı devre yapılabiliyormuş. araştırmalarım devam ediyor

    bu arada eski italyana, özellikle ducatiye girecek toto bende maalesef yok. az çok görüyoruz korlas faturalarını )
    Selam dostum benim de yaş 45, aynı senin gibiyim bende 250cc inazumayı sattım modelli motorlar çok para çok düşündüm ve enduro motor hevesimi bir türlü bastıramadım sonunda 2005 model 660cc bir enduro aldım, karbüratör lü kle 500 ü çok benmeme rağmen ileride dediğiniz gibi kauçuk ve lastik parçalar zamanla ömrünü tamamladığı için bulunmasında problem oluyor,ben enjeksiyonlu xt660r enduro aldım inan çok akıllılık ettiğimi düşünüyorum,şimdiden alacağınız motor hayırlı olsun, Eskişehir den selamlar
    ahmetmert58 bunu beğendi.
    - HAYAT GEZİNCE GÜZEL -

  8. #28
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    km olayını hiç anlayamadım ya benim gibi bir kullanıcı yılda 2 ila 4 bin km arası değişken bir kullanıma sahibim 10 yilda ortalama 30 bin km anca yapabilirim
    aile faktorunden 4 teker kullanmaya mecbur kalıyorum
    ama eski alacaksan benim de onerim japondan yana


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)