Bajaj Pulsar 200 NS parmak ucunda duruyorum
Reklamlar
-
28 Ağustos 2019, 18:57
#1
Bajaj Pulsar 200 NS alacağım ilk motorum olacak boyum 1.63, 1.64 motorda sağ sol ayaklarımı yere koyduğumda parmak uçlarım değiyor sadece, sol ayağımı tam basıp sağ ayağımı frene koyduğum zaman hafif eğimle durabiliyorum. Forumda bununla ilgili bir çok konu okudum fakat kimse kesin sorunu söylememiş kimi amortisör ayarını yap demiş kimi kit ile sele yüksekliğini düşürebilirsin demiş kimi de ilk başlarda sorun oluyor ama sürüp alışınca pek problem olmadığını söylüyor, bu durum morelimi bir hayli bozdu. Bu şekilde bir problem yaşayıp çözen var mı? Veya çözüm önerisi sunabilecek birisi?
Reklamlar
-
28 Ağustos 2019, 19:01
#2
Boy uzatma ameliyatı olucaksın.
Bacakları uzatıcaklar en temiz yolu bu çünkü motorların selesi hep yüksek. 😊
-
28 Ağustos 2019, 20:30
#3
Başlangıç için keşke boyuna uygun bir motor seçseydin öğrenince zaten dert olmuyor. Ama bildiğim kadarıyla amartisör kesilebiliyor bu sayede 3-4 cm kazanılabiliyor ama bir daha amartisör eski haline getirelemiyor sıfır alman gerekiyor diye biliyorum yanlışım olabilir.
İyice öğrenene kadar artçı almanı tavsiye etmem iki kişiyken tamam biraz daha çökebilir motor ama rahat edemezsin dur kalklarda falan.
-
28 Ağustos 2019, 22:09
#4
seleyi alçaltmak hariç yapacağın her şey (amortisör kesmek(ilk kez böyle bir şey duyuyorum),motorun önünü aşağıya basmak,arka amortisör ayarıyla oynamak) motosikletin dinamiklerini bozar bence.sonuç olarak;
ya boyuna göre motosiklet bak ya da motoru düşük hızda,keskin dönüşlerde ön fren basarken yere düşürmeye kendini hazırla
-
28 Ağustos 2019, 23:32
#5
Sol ayağın yerde sağ ayağın frende duruyorsan sıkıntı yok hepimiz yapıyoruz bunu, alışırsın olmadı motosikleti değiştireceksin. Alışmak daha kolay.
-
29 Ağustos 2019, 09:13
#6
İlk motosiklet ise durum kesinlikle ayaklar rahat bir şekilde yere basmalı.. Deneyim kazandıktan sonra selesi yüksek bir motor parmak uçlarında kullanılabilir. Oda teknik işidir.. Bunun yokuşu var , aniden durması var vs vs.. max. 780 mm civarında sele yüksekliği olan 125 lik commuter tavsiye ederim.
-
29 Ağustos 2019, 09:31
#7
Kısa boylulara klasik tavsiyem : RN180
ns200 uygun değil bence.
-
29 Ağustos 2019, 10:41
#8
Sağlam bir takoz hatta koruma demiri sahip olabildiğin kadar umursamazlık çünkü ilk motor ne yaparsan yap bi süre hatta baya bi süre durmaya yakın yada dururken motorun ve tabi sen yer çekimine yenik düşeceksiniz,asla motoru tutmaya çalışma bırak gitsin boşuna bide bel sorunları yaşama ,çizik göçük herkeste var. Alçaltma kitini asla sanayide yaptırırım deme olmaz. Amortisörü kesersen oda seni keser ,bu 4 teker honda civic değil bütün yol dinamikleri amortisöre bağlı bi araç. Zamanla alışırsın ve motoru daha dengeli kullanabilir ,durdurabilirsin zaten. Sadece başlangıçta gereksiz riskler alma.
-
29 Ağustos 2019, 12:37
#9
İlk motor olduğundan, ayak uçlarında durmaya çalışırken eğimli bir yerde motoru düşürmemen için çok şanslı olman gerekir. Daha alçak, rahat kullanıp tecrübe kazanacağınız bir motosiklet ile başlayın.
-
29 Ağustos 2019, 16:06
#10
160 boyundayım ve aynı sorunu ben de yaşıyorum. bunun en uygun çözümü lowering kit dedikleri parça ile motoru alçaltmak, tabi dinamiklerini bozmamak için aynı oranda ön maşaları mesnetten yukarı kaydırarak alçaltmak da gerekiyor. yalnız lowering kitler yalnızda dog bone kullanan motosikletler de veya yandan amortisörlü motosikletlerde uygulanabiliyor. 200ns'de bu pek mümkün gibi görünmüyor. seleyi traşlatmaktan başka çözüm yok gibi.
https://images.app.goo.gl/Ub3PSbF45dN81vfV8
google da lowering kit motorcycle diye arattığınızda çıkacak olan sonuçlar gibi...
-
29 Ağustos 2019, 16:25
#11
Ben zamanında kestirmiştim ama iki kişi binince ve kalıplı kişi binerse her engelde teker arka çamurluğa sürtme yapar tek kişi için sıkıntı olmuyor, ben de 1,63 boyundayım 14 modelini 31000km kullandım düştüm mü tabiki ama giderken ışıklarda filan sıkıntı yalamıyorsunuz arkadaşın da dediği gibi bozuk yollarda gözünüze kestirip çıkmakta fayda var yoksa bırakın motor düşsün kendinize zarar vermenin bir anlamı yok, almadan önce bayiye gitseniz bir üzerine otursanız daha iyi olurdu ama bu saatten sonra o iş yaş, zamanla daha iyi alışırsınız baktınız olmuyor satarsınız yapacak birşey yok.
-
29 Ağustos 2019, 16:37
#12
siyanoz adlı üyeden alıntı
Sağlam bir takoz hatta koruma demiri sahip olabildiğin kadar umursamazlık çünkü ilk motor ne yaparsan yap bi süre hatta baya bi süre durmaya yakın yada dururken motorun ve tabi sen yer çekimine yenik düşeceksiniz,asla motoru tutmaya çalışma bırak gitsin boşuna bide bel sorunları yaşama ,çizik göçük herkeste var. Alçaltma kitini asla sanayide yaptırırım deme olmaz. Amortisörü kesersen oda seni keser ,bu 4 teker honda civic değil bütün yol dinamikleri amortisöre bağlı bi araç. Zamanla alışırsın ve motoru daha dengeli kullanabilir ,durdurabilirsin zaten. Sadece başlangıçta gereksiz riskler alma.
Videoda çok güzel yapıyorlar Pulsara uygulanmazmı bu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler