Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200 NS parmak ucunda duruyorum

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Bajaj Pulsar 200 NS alacağım ilk motorum olacak boyum 1.63, 1.64 motorda sağ sol ayaklarımı yere koyduğumda parmak uçlarım değiyor sadece, sol ayağımı tam basıp sağ ayağımı frene koyduğum zaman hafif eğimle durabiliyorum. Forumda bununla ilgili bir çok konu okudum fakat kimse kesin sorunu söylememiş kimi amortisör ayarını yap demiş kimi kit ile sele yüksekliğini düşürebilirsin demiş kimi de ilk başlarda sorun oluyor ama sürüp alışınca pek problem olmadığını söylüyor, bu durum morelimi bir hayli bozdu. Bu şekilde bir problem yaşayıp çözen var mı? Veya çözüm önerisi sunabilecek birisi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kurubuzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul bagcilar
    Motosikleti
    Bajaj discovery
    Boy uzatma ameliyatı olucaksın.
    Bacakları uzatıcaklar en temiz yolu bu çünkü motorların selesi hep yüksek. 😊

  3. #3

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Başlangıç için keşke boyuna uygun bir motor seçseydin öğrenince zaten dert olmuyor. Ama bildiğim kadarıyla amartisör kesilebiliyor bu sayede 3-4 cm kazanılabiliyor ama bir daha amartisör eski haline getirelemiyor sıfır alman gerekiyor diye biliyorum yanlışım olabilir.

    İyice öğrenene kadar artçı almanı tavsiye etmem iki kişiyken tamam biraz daha çökebilir motor ama rahat edemezsin dur kalklarda falan.

  4. #4
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    seleyi alçaltmak hariç yapacağın her şey (amortisör kesmek(ilk kez böyle bir şey duyuyorum),motorun önünü aşağıya basmak,arka amortisör ayarıyla oynamak) motosikletin dinamiklerini bozar bence.sonuç olarak;
    ya boyuna göre motosiklet bak ya da motoru düşük hızda,keskin dönüşlerde ön fren basarken yere düşürmeye kendini hazırla

  5. #5
    Kursad55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hero Xpulse 200 4v
    Sol ayağın yerde sağ ayağın frende duruyorsan sıkıntı yok hepimiz yapıyoruz bunu, alışırsın olmadı motosikleti değiştireceksin. Alışmak daha kolay.
    Dxsec bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    İlk motosiklet ise durum kesinlikle ayaklar rahat bir şekilde yere basmalı.. Deneyim kazandıktan sonra selesi yüksek bir motor parmak uçlarında kullanılabilir. Oda teknik işidir.. Bunun yokuşu var , aniden durması var vs vs.. max. 780 mm civarında sele yüksekliği olan 125 lik commuter tavsiye ederim.

  7. #7
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Kısa boylulara klasik tavsiyem : RN180

    ns200 uygun değil bence.
    Dxsec bunu beğendi.

  8. #8
    siyanoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2019
    Sağlam bir takoz hatta koruma demiri sahip olabildiğin kadar umursamazlık çünkü ilk motor ne yaparsan yap bi süre hatta baya bi süre durmaya yakın yada dururken motorun ve tabi sen yer çekimine yenik düşeceksiniz,asla motoru tutmaya çalışma bırak gitsin boşuna bide bel sorunları yaşama ,çizik göçük herkeste var. Alçaltma kitini asla sanayide yaptırırım deme olmaz. Amortisörü kesersen oda seni keser ,bu 4 teker honda civic değil bütün yol dinamikleri amortisöre bağlı bi araç. Zamanla alışırsın ve motoru daha dengeli kullanabilir ,durdurabilirsin zaten. Sadece başlangıçta gereksiz riskler alma.
    Dxsec bunu beğendi.

  9. #9
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    İlk motor olduğundan, ayak uçlarında durmaya çalışırken eğimli bir yerde motoru düşürmemen için çok şanslı olman gerekir. Daha alçak, rahat kullanıp tecrübe kazanacağınız bir motosiklet ile başlayın.

  10. #10
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    160 boyundayım ve aynı sorunu ben de yaşıyorum. bunun en uygun çözümü lowering kit dedikleri parça ile motoru alçaltmak, tabi dinamiklerini bozmamak için aynı oranda ön maşaları mesnetten yukarı kaydırarak alçaltmak da gerekiyor. yalnız lowering kitler yalnızda dog bone kullanan motosikletler de veya yandan amortisörlü motosikletlerde uygulanabiliyor. 200ns'de bu pek mümkün gibi görünmüyor. seleyi traşlatmaktan başka çözüm yok gibi.

    https://images.app.goo.gl/Ub3PSbF45dN81vfV8

    google da lowering kit motorcycle diye arattığınızda çıkacak olan sonuçlar gibi...

  11. #11
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Ben zamanında kestirmiştim ama iki kişi binince ve kalıplı kişi binerse her engelde teker arka çamurluğa sürtme yapar tek kişi için sıkıntı olmuyor, ben de 1,63 boyundayım 14 modelini 31000km kullandım düştüm mü tabiki ama giderken ışıklarda filan sıkıntı yalamıyorsunuz arkadaşın da dediği gibi bozuk yollarda gözünüze kestirip çıkmakta fayda var yoksa bırakın motor düşsün kendinize zarar vermenin bir anlamı yok, almadan önce bayiye gitseniz bir üzerine otursanız daha iyi olurdu ama bu saatten sonra o iş yaş, zamanla daha iyi alışırsınız baktınız olmuyor satarsınız yapacak birşey yok.

  12. #12
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Alıntı siyanoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağlam bir takoz hatta koruma demiri sahip olabildiğin kadar umursamazlık çünkü ilk motor ne yaparsan yap bi süre hatta baya bi süre durmaya yakın yada dururken motorun ve tabi sen yer çekimine yenik düşeceksiniz,asla motoru tutmaya çalışma bırak gitsin boşuna bide bel sorunları yaşama ,çizik göçük herkeste var. Alçaltma kitini asla sanayide yaptırırım deme olmaz. Amortisörü kesersen oda seni keser ,bu 4 teker honda civic değil bütün yol dinamikleri amortisöre bağlı bi araç. Zamanla alışırsın ve motoru daha dengeli kullanabilir ,durdurabilirsin zaten. Sadece başlangıçta gereksiz riskler alma.


    Videoda çok güzel yapıyorlar Pulsara uygulanmazmı bu?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler