Ktm 125 rc mi? Yamaha yzf r125 mi?
Reklamlar
-
20 Ağustos 2019, 16:47
#1
Arkadaşlar konu basit kararsiz kaldigim icin sizlerden yardim istiyorum a1 ehliyetim var 4 aydir motor suruyorum kurye olarak calisiyorum 2 el bir motorsiklet almayi dusunuyorum ama cok fazla sacenek gordum naked bana uymuyor super sport cok hosuma gidiyor onerileriniz neler birde bu motorlardan almiş olan arkadaslar + rini anlatabilirde bide - lerini herkeze simdiden tessekurler
Reklamlar
-
20 Ağustos 2019, 18:56
#2
25.000 km r125 kullandım gerek şehir içi gerek şehir dışı, sanırım 250cc'ye kadar r125'den başka motor tercih etmezdim.
-
20 Ağustos 2019, 21:40
#3
* 125 cc motosikletten kısa sürede sıkılıp satmak isteyeceksin ktm yi elden çıkaramazsın çok zorlanırsın ya da çok düşük fiyatlara elden çıkarırsın.
* ktm nin servsi yedek parçası kolay bulunmuyor, olan servislerden de memnun değillerdi. Forumda araştır derim.
* ktm nin yedek parçaları inanılmaz pahalı. Sinyaller aynada olduğu için aynayı kırarsan çift ayna almak zorundasın o da muhtemelen 1500 tl civarı.
Yamaha fanı değilim ancak mantık doğrultusunda her türlü yzf diyorum. Benim 2. Motosikletimdi r125. Hiç bir kronik sorunu olmayan, motor bloğu kendini ispatlamış, mt 125 ve wr 125x wr125r serilerinde de aynı bloğu kullanması da avantaj.
Ktm nin düşük cc motosikletlerinin kalitesinden şüpheliyim.
Hiç bir şekilde ktm önermiyorum.
-
21 Ağustos 2019, 03:06
#4
Eğer düşünürseniz temizlerinden bir CBR alın derim, bu iki motora vereceğiniz paraya çok da güzel ve temiz bir CBR alabilirsiniz, hem piyasası daha çok, hem parçaları daha ucuz gibi bir çok artı yönü de var.
He yok ille ikisinden biri olsun diyorsanız da mantıklı olan seçenek R125 elbette.
kursaa adlı üyeden alıntı
25.000 km r125 kullandım gerek şehir içi gerek şehir dışı, sanırım 250cc'ye kadar r125'den başka motor tercih etmezdim.
Bence bi' o kadar CBR kullansanız motorunuza lanet ederdiniz.
emre xt125 adlı üyeden alıntı
* 125 cc motosikletten kısa sürede sıkılıp satmak isteyeceksin ktm yi elden çıkaramazsın çok zorlanırsın ya da çok düşük fiyatlara elden çıkarırsın.
* ktm nin servsi yedek parçası kolay bulunmuyor, olan servislerden de memnun değillerdi. Forumda araştır derim.
* ktm nin yedek parçaları inanılmaz pahalı. Sinyaller aynada olduğu için aynayı kırarsan çift ayna almak zorundasın o da muhtemelen 1500 tl civarı.
Yamaha fanı değilim ancak mantık doğrultusunda her türlü yzf diyorum. Benim 2. Motosikletimdi r125. Hiç bir kronik sorunu olmayan, motor bloğu kendini ispatlamış, mt 125 ve wr 125x wr125r serilerinde de aynı bloğu kullanması da avantaj.
Ktm nin düşük cc motosikletlerinin kalitesinden şüpheliyim.
Hiç bir şekilde ktm önermiyorum.
Söylediğiniz çoğu şey mantıklı evet katılıyorum ama R125'in mi kronik sorunu yokmuş haha kandırmayalım birbirimizi, dandik grenajları tutanın elinde kalıyor makinenin bundan büyük sorun mu olur. :D
-
21 Ağustos 2019, 12:14
#5
Çok tartışılacak bir durum yok.Hiçbir kronik sorunu olmayan,kendi rüştünü ispat etmiş, kaliteli,kristalize gösterge paneli,125 cc’ler içinde en hızlısı en atağı ve heybetli duruşuyla r125 der geçerim.
Hayırlı olsun
-
21 Ağustos 2019, 15:37
#6
r125 tasarım açısından birçok spor motordan çok daha güzel. bunlar arasına bazı 600 ve 1000'lik motorları da sayabilirsin. ayrıca 125'likler arasında sanıyorum ki 15 bg ile en güçlü motor. ne farkeder dersen, neredeyse hiçbir şey farketmez. arkadaşım 25000 km sıkıştırarak kullandı ve motor resmen 2,5 lt'nin üzerinde yakmıyor.
KTM markasına Hindistan'da üretilen modellerindeki sorunlarından dolayı kılım. mahallemizde bir abi duke 390 ile yolda blok patlatması nedeniyle ölüyordu. servis açısı daha da komik. servisteki adam ben dağıtırım ama toplayamam demiş. servis kalitesini sen düşün. (yer Bursa)
-
21 Ağustos 2019, 22:39
#7
Söylediğiniz çoğu şey mantıklı evet katılıyorum ama R125'in mi kronik sorunu yokmuş haha kandırmayalım birbirimizi, dandik grenajları tutanın elinde kalıyor makinenin bundan büyük sorun mu olur. :D[/QUOTE]
Dostum r125 in karenajları komle ABS plastiktir. Merak etme ben CBR de gördüm, r25 te kullandım, kros motosikletlere de bindim. R125 in plastik kalitesi r25 ten çok daha iyidir.
Ayrıca tutanın elinde kalmaz. Bütün parçalarını söktüm taktım r125 in. Motosikletime çarptılar, yan yattı, düşürdüm ancak plastikleri gerçekten çok kaliteli. Fakat oldukça da pahalı. Alınabilecek en yakışıklı, en mantıklı, en iyi motosiklet r125tir.
-
22 Ağustos 2019, 00:05
#8
emre xt125 adlı üyeden alıntı
Söylediğiniz çoğu şey mantıklı evet katılıyorum ama R125'in mi kronik sorunu yokmuş haha kandırmayalım birbirimizi, dandik grenajları tutanın elinde kalıyor makinenin bundan büyük sorun mu olur. :D
Dostum r125 in karenajları komle ABS plastiktir. Merak etme ben CBR de gördüm, r25 te kullandım, kros motosikletlere de bindim. R125 in plastik kalitesi r25 ten çok daha iyidir.
Ayrıca tutanın elinde kalmaz. Bütün parçalarını söktüm taktım r125 in. Motosikletime çarptılar, yan yattı, düşürdüm ancak plastikleri gerçekten çok kaliteli. Fakat oldukça da pahalı. Alınabilecek en yakışıklı, en mantıklı, en iyi motosiklet r125tir.[/QUOTE]
Valla sizinki üflenmiş sanırım, belki 10 farklı R125'e bindim, hepsinin grenajları bildiğiniz gıcırdıyordu. Merak ettim, duruyorsa elinizde sizinkinin sele altı yuvalarını görebilir miyim? Onların çatlak olmadığı tek bir tanesine denk gelmedim de henüz, cidden şaşırıcam sağlamsa.
Taklitler Aslını Yüceltir!
-
22 Ağustos 2019, 01:28
#9
Carlsberg adlı üyeden alıntı
Dostum r125 in karenajları komle ABS plastiktir. Merak etme ben CBR de gördüm, r25 te kullandım, kros motosikletlere de bindim. R125 in plastik kalitesi r25 ten çok daha iyidir.
Ayrıca tutanın elinde kalmaz. Bütün parçalarını söktüm taktım r125 in. Motosikletime çarptılar, yan yattı, düşürdüm ancak plastikleri gerçekten çok kaliteli. Fakat oldukça da pahalı. Alınabilecek en yakışıklı, en mantıklı, en iyi motosiklet r125tir.
Valla sizinki üflenmiş sanırım, belki 10 farklı R125'e bindim, hepsinin grenajları bildiğiniz gıcırdıyordu. Merak ettim, duruyorsa elinizde sizinkinin sele altı yuvalarını görebilir miyim? Onların çatlak olmadığı tek bir tanesine denk gelmedim de henüz, cidden şaşırıcam sağlamsa.[/QUOTE]
1.750 km de aldım, 9.750 km de sattım. Defalarca karenajlarını söktüm detaylı temizlik yaptım diş fırçası ile temizliyordum. Hiç bir yerinde gıcırdama, çatlama, bozulma yaşadım.
-
22 Ağustos 2019, 01:48
#10
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
r125 tasarım açısından birçok spor motordan çok daha güzel. bunlar arasına bazı 600 ve 1000'lik motorları da sayabilirsin. ayrıca 125'likler arasında sanıyorum ki 15 bg ile en güçlü motor. ne farkeder dersen, neredeyse hiçbir şey farketmez. arkadaşım 25000 km sıkıştırarak kullandı ve motor resmen 2,5 lt'nin üzerinde yakmıyor.
KTM markasına Hindistan'da üretilen modellerindeki sorunlarından dolayı kılım. mahallemizde bir abi duke 390 ile yolda blok patlatması nedeniyle ölüyordu. servis açısı daha da komik. servisteki adam ben dağıtırım ama toplayamam demiş. servis kalitesini sen düşün. (yer Bursa)
Lafı farklı şekillere bürüyüp pazarlama yapmayalım. markayı savunmuyorum o konuyu okumuştum motoru dağıtıp hasar tespiti ücretsiz ama ücret fazla çıkıpta yaptırmak istemezsen bırak KTM Yamaha Honda ne olursa olsun ücretsiz tekrar geri toplamaz motoru. En ufak parçasına kadar ayrılmış motor bloğunu toplamayı umarım bir iki vida sıkma işlemi sanmıyorsunuzdur. Aceleye getirilmeden düzgünce yapılan blok toplama işlemi yarım iş günü(4-5saat) sürer ki servisler iş yoğunluğu nedeniyle yarım gününü ayırma şansı yoktur zaten işlem günler sürer.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)