Sondan başlayalım cevaplamaya, lastikleri zaten en başta bende söyledim.
Kim söylüyor arkadaş bu motorun üst devirde çıldırdığını ben anlamıyorum yok öyle bir şey ya, belki 15 farklı R25 sürdüm, hepsi aynı şey. Bastın mı güzelde gidiyor alet, gazı sıkıştırıp sıkıştırıp yan yan sürerlerse olmaz tabi.
Arkadaş tecrübesi olduğunu da gayet belirtmiş, bunu da söyledik.
İlanların hepsi hasarlı değil, düzgününü bulmak önemli, kaldı ki hasarlı olsun ne olacak? Kullanıma engel bir durum olmadıktan sonra tamiri güzelce yapılıp, fiyatı da durumuna göre ayarlanıyorsa hasarlı olsun yani? Sıfır motor almıyoruz sonuçta.
Kaldı ki, açık net söylüyorum, tecrübeye bile gerek yok, hiç bilmeyen adam az buz öğrendikten sonra, R25'ten BAŞLANGIÇ MOTORU OLUR. Tabii düştükten sonra motoru toplamaya yetecek parası varsa. Öyle çılgın şöyle böyle bi' motor değil bu ya, amma abartıldı.
1- Eğer garantili bir motor alırsanız, kilometresi geldikçe (5bin kmde bir) servise götürürsünüz, hatrı sayılır bir miktar ödersiniz, onlar yapar. Yoksa kendiniz yapabildiklerinizi kendi başınıza, yapamadıklarınızı mahalle motorcularında ucuza yaptırır kullanırsınız. Yapmak istediğiniz her şey için Youtube'da bir ton video mevcut, ben kendiniz yapmanızı öneririm.
2- Motora nasıl bakıldığına bağlı, geçmişi bilinen tmeiz kullanılmış bir motor ise isterse 100bin km olsun götürür ancak R25
'ten bahsediyoruz, tanıdığınızdan bile alırken 2-3 defa kontrol edilmesi gerek.
3- Bir kere en başta çift silindir, rahat, dengeli, seri, bir kullanıcıya isteyebileceği her şeyi fazlası ile sağlıyor. Sınıfının lideri olduğu çok bariz.
4- Taktığınız egzoza bağlı ancak ne takarsanız takın, herhangi bir çevirmeye yakalandığınız anda 1002TL öper sizi amcalar. Ben değiştirmenizi tavsiye etmem, kendi sesi gayet tatmin edici.
Ne demek, istediğiniz kadar sorun, fırsat olursa buyurun gelin çayımı için, motoru da görün, aklınızda soru kalmasın.