Orta Bütçeli Süpersport Tavsiyesi '' Yardımlarınız ve Tavsiyeleriniz Çok Değerli''
Reklamlar
-
18 Ağustos 2019, 21:56
#21
Öncelikle teşekkür ederim önerileriniz için. Şöyle açıklayayım.. Şehir içi haftada bir iki kez gezer dolaşırım. İse gitmek için falan istemiyorum yani. Amma velakin 2-3 gün üst üste izin denk geldiğinde yaklaşık 1500 kmlik bir Istanbul - Adana seferi beni bekler.. Demek istediğim alacağım makine uzun yolda da çatır çatır gitmeli Ufak tefek masraflar gözüme gelmez. Ama daha motoru alır almaz komple motor yapacaksak tabi ki can sıkar. Umarım anlatabilmişimdir. CBF serisine pek ısınamadım ben..
Reklamlar
-
18 Ağustos 2019, 22:04
#22
Makinist96 adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim önerileriniz için. Şöyle açıklayayım.. Şehir içi haftada bir iki kez gezer dolaşırım. İse gitmek için falan istemiyorum yani. Amma velakin 2-3 gün üst üste izin denk geldiğinde yaklaşık 1500 kmlik bir Istanbul - Adana seferi beni bekler.. Demek istediğim alacağım makine uzun yolda da çatır çatır gitmeli �� Ufak tefek masraflar gözüme gelmez. Ama daha motoru alır almaz komple motor yapacaksak tabi ki can sıkar. Umarım anlatabilmişimdir. CBF serisine pek ısınamadım ben..
o zaman ss den uzak dur.
çünkü ss aldığın zaman komple bakım ister. hemde ne zaman isteyeceği belli olmaz.
istanbul adana yolunda iken tam yolun ortasında isteyebilir.
gözünü korkutmak gibi olmasın ama gözün korksun bence
-
18 Ağustos 2019, 22:15
#23
Şu ER-6 F den bulayım bir tane olmazsa yakından bakayım.
-
18 Ağustos 2019, 22:21
#24
Hem orta bütçe hemde SS yani süper sport? O paralara süpersport olmaz, olsa da sadece sporu olur "süper"i olmaz
Hem süper model olup hem asgari ücretle çalışıp yaşayan manken olur mu? Buda onun gibi bir şey işte
Şaka bir yana, maalesef alım gücümüz çok düştü, araç fiyatları da çok yükseldi.
Bak kaç kişi zaten demiş, bende tekrarlıyor gibi olacağım ama aklın yolu bir.
Arkadaşların bahsettiği modellere yönelmen daha iyi olur. Hoşafı çıkmış SS lerden uzak durmakta fayda var.
Hatta ilgini çekerse Cbr500r da bir bak derim. 500cc çift silindir, az yakan çok kaçan cinsten tam orta seviye bir motor.
Son karar yine senin, enine boyuna iyi düşün derim. Hakkında hayırlısı olsun...
-
18 Ağustos 2019, 22:22
#25
Makinist96 adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim önerileriniz için. Şöyle açıklayayım.. Şehir içi haftada bir iki kez gezer dolaşırım. İse gitmek için falan istemiyorum yani. Amma velakin 2-3 gün üst üste izin denk geldiğinde yaklaşık 1500 kmlik bir Istanbul - Adana seferi beni bekler.. Demek istediğim alacağım makine uzun yolda da çatır çatır gitmeli �� Ufak tefek masraflar gözüme gelmez. Ama daha motoru alır almaz komple motor yapacaksak tabi ki can sıkar. Umarım anlatabilmişimdir. CBF serisine pek ısınamadım ben..
Masraftan ziyade fiziksel olarak mahvolursun racing motosiklet ile istanbul adana aklımda canlandıramadım. Şöyle söyleyeyim ben 1 saat biniyorum indiğimde bacak sırt vs çok hoş bir durumda olmuyor hadi senin kondisyonun iyi olsun 2-3 saatte yorul ama o sürüş pozisyonunda 2-3 günde 1500km yol yapmak akıl mantık işi değil perişan olursun. Racing görünümlü ama oturuş pozisyonu daha dik konforlu bir motor lazım sana.
Şehiriçi kullanımdaki sıkıntısı şu ki racing motosiklet dur kalk trafik sevmez anında ısınır fan açar bacakların kavrulur eski motosiklette fan vs arıza yapıp hararette yaptırabilir tabii bir de gidon çok dönmediğinden öyle duran arabaların arasından falan kıvrılıp geçmesi zordur, son olarak üst devirlerde yürüdükleri için alt devirleri biraz cansız gelebilir ama haftada 1-2 gezip dolaşacaksan bunlar çok büyük dertler değil.
-
18 Ağustos 2019, 22:37
#26
Fiyatı bir şekilde 30'a çekme şansın olursa Fazer 600 S2 / Fazer 800 / Suzuki SV650A / VFR 800 / ER6-F hem modeli yüksek hem de temiz bulma şansın çok yüksek.
ER6-F arkadaşım da var. Torku yüksek bir motosiklet. Oturuş rahat, rüzgar'dan korunasın diye grenaj ve ön camı da güzel.
SV650A Test sürüşünde kullanmıştım. İnanılmaz güzel gaz tepkisi ve cillop gibi bir motora sahip. Hele ki bide egzoz olursa aslan kükrer gibi sesi var meretin. V-Twin zira.
Fazer ların motorları zaten R6 'dan gelme. Kendini kanıtlamış motorlar diyecek bir söz yok.
VFR800 V4 motora sahip yine inanılmaz güzel bir sese sahip. Tam bir Sport-Touring fakat kilo olarak biraz ağıra kaçıyor diğerlerinin yanında.
İşletme maliyeti olarak heralde en üzmeyecek olanları sarf malzeme ve benzin kullanımı açısından ER6-F ve SV650A 'dır. Diğerleri min. 6-7LT/100km nin altına düşmez. Gaz açarsan zaten üstünü söylemeye gerek yok.
-
18 Ağustos 2019, 22:42
#27
versys 650 ile şehir içi işe gidiş gelişlerde 4,5 görmüşlüğüm var genelde 4,8
-
19 Ağustos 2019, 01:22
#28
Adana'ya motor ile gidecek isen sağlam ekipmanın olması lazım , Bolu'nun NEMLİ sogunda , Torosların ayazında Adana'nın sıcagına da uyacak ekipman .
Rasing motor ile o yol gidilmez.
Hatta goldwing gibi motor olmaz ise hiç bir motor ilegünde 500 km den fazla gidilmesi dogru değil.
Alacagın motor bir kere titreşimsiz olmalı ki yormamalı kavasaki en ,er 6 serisne bakma acaip titreşim var ,hemde öyle böyle değil. İki kez gidersin üçüncü ye canın binmek istemez .
Honda CBR 500 r kimse yazmaz demez ama titreşim var 400 km den sonra yoruyor o tireşim , üç tane CBR 500 bir tana cb500f de denedim hepsinde var .
Cb650f de de var,
CBF 1000 begenmiyor isen , O kadar yol yapacagom diyor isen bütçene ve amacına uyan motor Suziki vstrom , hiç bir rasing motor ile o yol yapılmaz .
-
19 Ağustos 2019, 01:46
#29
Makinist96 adlı üyeden alıntı
Şu ER-6 F den bulayım bir tane olmazsa yakından bakayım.
CF Moto 650MT'de de aynı motor bloğu var (Çin üretimi versiyonu, parça uyumu varmış), bütçe az artırılabilirse sıfır alınabilir, 2. elde çok olduğunu zannetmem.
Uzun yola iyi gelecek bir motosiklet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
serif abi adlı üyeden alıntı
Adana'ya motor ile gidecek isen sağlam ekipmanın olması lazım , Bolu'nun NEMLİ sogunda , Torosların ayazında Adana'nın sıcagına da uyacak ekipman .
Rasing motor ile o yol gidilmez.
Hatta goldwing gibi motor olmaz ise hiç bir motor ilegünde 500 km den fazla gidilmesi dogru değil.
Alacagın motor bir kere titreşimsiz olmalı ki yormamalı kavasaki en ,er 6 serisne bakma acaip titreşim var ,hemde öyle böyle değil. İki kez gidersin üçüncü ye canın binmek istemez .
Honda CBR 500 r kimse yazmaz demez ama titreşim var 400 km den sonra yoruyor o tireşim , üç tane CBR 500 bir tana cb500f de denedim hepsinde var .
Cb650f de de var,
CBF 1000 begenmiyor isen , O kadar yol yapacagom diyor isen bütçene ve amacına uyan motor Suziki vstrom , hiç bir rasing motor ile o yol yapılmaz .
Daha yeni 600x2 Bodrum - İstanbul git gel yaptım. 140'ın üzerine çıkmazsan yok bence titreşim. Hiç yormadı beni. (2şer saatlik etaplarla, 2şer mola vererek - toplamda 6/7 saatlik sürüşler...) Seleye file yapmıştım o çok faydalı oldu, toto hem rahat etti ağrımadı hem de selede sıfır titreşim oldu.
140 üzeri gidonda biraz yapıyor, yine de ellerde karıncalanma uyuşma olmadı.
-
19 Ağustos 2019, 08:59
#30
Kardeşim boy 1.80 ise kolay kolay her motorda rahat etmeme olasılığın yüksek. Mutlaka ama mutlaka almadan önce sür, tepkilerine bak seni mutlu edecekmi aradığın gibi atik mi yoksa sana hantal mı gelecek yoksa ?
Herkes gayet mantıklı motorlar yazmış hepsi mutlu eder hangini alsan pişman olmazsın, yeter ki rahat edebileceğin temiz bakımlısını bul, sahibine iyice bak analiz et, imkan varsa çok el değiştirmiş motor alma, büyük kazalı alma, ufak tefek düşmelere falan çiziklere çok takılma.
Tekerün düz bassın.
-
19 Ağustos 2019, 09:01
#31
Cyan adlı üyeden alıntı
CF Moto 650MT'de de aynı motor bloğu var (Çin üretimi versiyonu, parça uyumu varmış), bütçe az artırılabilirse sıfır alınabilir, 2. elde çok olduğunu zannetmem.
Uzun yola iyi gelecek bir motosiklet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
Daha yeni 600x2 Bodrum - İstanbul git gel yaptım. 140'ın üzerine çıkmazsan yok bence titreşim. Hiç yormadı beni. (2şer saatlik etaplarla, 2şer mola vererek - toplamda 6/7 saatlik sürüşler...) Seleye file yapmıştım o çok faydalı oldu, toto hem rahat etti ağrımadı hem de selede sıfır titreşim oldu.
140 üzeri gidonda biraz yapıyor, yine de ellerde karıncalanma uyuşma olmadı.
Bende CBR500R var 5K den 26K kullandım hala da kullabıyorum bunu almam da ki sebep arakadaşımda CB500F var dı beğendim gücünü gidişini ondan aldım rüzgar dan da etkilenmesin diye CBR serisi aldım .
Bende uzun yol yaptım , Tek gaz bulgar varna , Bodrum , kuş adası vs.
Eski kasa CBF500 bundan daha az titreşimliydi, aynı şeyi arkadaş da diyor titreşim var ve eski kasa CBF daha stabildi diye , O o sebep den almış bende ondan görüp aldım.
Bir versy kadar titriyor mu ?hayır o bildigin hilti .
BAna dersen ki o kadar olur titreşimsiz istiyor isen V motor alacaksın. Sende haklısın .
22-25 bandına bundan sorunsuz bundan iyisi var mı diye sorarsan yok derim ama.
Titreşim peğler de var. Ama abartılacak seviye değil..
Sık sık uzun yol yapacagım diyor isen bütçede 30 lara ve üzerine çıkıyor ise o zaman bu motor uygun değil, daha tireşimsiz daha yola uygun bir şey bakılması lazım.
-
19 Ağustos 2019, 09:45
#32
Uzun yol için CB500X daha uygun olurdu Türkiye'ye gelse, önde karenaj ve cam var. CB500X gelse alır sonra bir 10 yıl başka motora bakmazdım, o kadar memnunum bu seriden. Tam tatlı noktayı bulmuş Honda helal olsun.
Eski kasası da efsaneymiş gerçekten, 60 beygirdi galiba, tipi de çok hoş. Yazık oldu EURO normlarına kurban gitti.
-
19 Ağustos 2019, 10:00
#33
dostum bırak ss falan, hiç uğraşma.
al bitane nc750x veya s, keyfine bak.
yakıtı az, bagajı var, uzul yola gider,(x uzun yolda daha iyi), paraya sıkışırsan anında satarsın.
hiç boşuna kafanı kurcalama.
-
19 Ağustos 2019, 10:13
#34
Makinist96 adlı üyeden alıntı
Mantıklı bir yorum ve tavsiye teşekkür ederim. Ducati 696 monster araştırmıştım bayağı güzel makina. Ama pek naked tarzı istemiyorum. Gurbet elde sayılırım nadir olarak izinli oluyorum. İzin günlerimde rüzgardan şemalim kaymış halde memleketime gitmek istemem. Bu yüzden de biraz ss düşünüyordum. Ne derece haklıyım bilmiyorum.
Naked veya ss o biniş tarzına göre değişir.Mesela ben ss süremem.Kendimi onun üzerinde hayal edemiyorum.Bel sorunumda var,dolayısı ile ölenekadar naked.600r çok beğeniliyor.Güçlü alet.Zaptedebilmek lazım.İnsanlar değişken ruh halinde olduğu için bu motorlar yeri geldiğinde katiliniz olabiliyor.Açıkcası bende 600r zaptedecek göt yok.280 km hızlara ulaşabilen bir motor.Akıllara zarar bir hız.
-
19 Ağustos 2019, 12:13
#35
zapalka adlı üyeden alıntı
dostum bırak ss falan, hiç uğraşma.
al bitane nc750x veya s, keyfine bak.
yakıtı az, bagajı var, uzul yola gider,(x uzun yolda daha iyi), paraya sıkışırsan anında satarsın.
hiç boşuna kafanı kurcalama.
dünyada gördüğüm en motosiklete benzemeyen motosiklet. ne gidiyor, ne viraja giriyor, ne duruyor. berbat hissiz bir makina. tek cazibesi az yakması. yahu zaten ne kadar gidiyor ki ne yakacak? selesi rahatsız. arka amortisör kronik problemli. türkiye'de bu kadar çok satılması honda türkiye'nin bir başarısı gerçekten. yurtdışında aylarca bulunmama rağmen 1 tane bile görmedim bu salak makinadan.
bizim ülkemizde hep böyle salak saçma motosikletler fenomen olur gider.
-
19 Ağustos 2019, 13:24
#36
Genç arkadaşım.Senin tüm beklentilerini Honda CBF 1000 karşılıyor.Racing gibi devirlenen,dengeli,akıcı bir makinadır.Temizini bulursan kaçırma derim.
CBF 1000 e bindindemi ısınamadın.Bu şekilde bir yaklaşım tarzıyla alacağın,seçeceğin motor başta yanlış bir seçim olur zaten.
-
19 Ağustos 2019, 13:30
#37
Mamba09 adlı üyeden alıntı
dünyada gördüğüm en motosiklete benzemeyen motosiklet. ne gidiyor, ne viraja giriyor, ne duruyor. berbat hissiz bir makina. tek cazibesi az yakması. yahu zaten ne kadar gidiyor ki ne yakacak? selesi rahatsız. arka amortisör kronik problemli. türkiye'de bu kadar çok satılması honda türkiye'nin bir başarısı gerçekten. yurtdışında aylarca bulunmama rağmen 1 tane bile görmedim bu salak makinadan.
bizim ülkemizde hep böyle salak saçma motosikletler fenomen olur gider.
hiç kullanmadım ama 2018 model olanı baya canlı gibiydi. 2019 da olabilir tam bilmiyorum.
hypermotard 796 mı kalkışta aldı ama 2. viteste ben geçtim.
sanırım sport modu birazdaha canlandırıldı.
-
19 Ağustos 2019, 22:40
#38
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
Genç arkadaşım.Senin tüm beklentilerini Honda CBF 1000 karşılıyor.Racing gibi devirlenen,dengeli,akıcı bir makinadır.Temizini bulursan kaçırma derim.
CBF 1000 e bindindemi ısınamadın.Bu şekilde bir yaklaşım tarzıyla alacağın,seçeceğin motor başta yanlış bir seçim olur zaten.
Cbf1000 yerine VFR daha spor olmazmıydı ustam İnceledim cbfleri sizimi kıracağım uğraşıp tavsiye veriyorsunuz teşekkür ederim.
Fazer ve CBF'lerin ortak sıkıntısı bence ön takımın yüksek olması hem spor hem yol yapabilecek bir makina arıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------
Bu arada herkeslere yorumlar için çok teşekkür ederim.
Listeye aldıklarım;
VFR 800, ER6-F, CBR650 F..
Birde tabi yakından görüp seleye oturması var dediğim gibi yapı itibari ile birazcık büyüğüm
-
19 Ağustos 2019, 22:53
#39
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...04186654/detay
Edit:
Şimdi böyle ilan paylaşır gibi oldu diye yazayım motosiklet benim değil ama aynısından var.
Eşimle Bulgaristan ve Romanya'yı gezdik, Bodrum'u gezdik, gezdik Allah gezdik. Az yakan, basınca da giden alettir...
-
19 Ağustos 2019, 22:53
#40
Honda Cbr650F
Model yüksek
Abs li
Görüntü var
Hız var
Yakıt yok
Daha ne olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)