Yamaha XVS950A Motor Blok ömürleri
Reklamlar
-
08 Ağustos 2019, 16:07
#1
XVS950A alacağım, komik fiyatlar çekmeye başladılar(10.000 km-20.000 km aralıkları); fiyatlar düşmezse almayı reddedeceğim ama her ihtimale karşı yüksek kilometrelileri (30.000 km-50.000 km) alınabilir fiyatlara geldiği oluyor.
2013 model, 10.000-20.000 km aralıklarında olan cruiser motosiklete 45.000 TL-50.000 TL istiyorlar, araba alıyoruz sanki. Geçen sene fiyatlar 36.000 bandındaydı (2018 yazı dolar 5-6 TL); ulan şarap mı bu, antika mı yaşlandıkça fiyatı artsın?
Neyse, sorum şu: Yüksek km motosiklet alma durumunda, motor(engine) ömürleri kaç bindir? Motor(engine) ömrü dolduğunda tüm parçalarının aşağı-yukarı fiyatları nedir?
Reklamlar
-
08 Ağustos 2019, 16:14
#2
Sıradışı bir durum yaşanmaz ise 100.000 öncesinde debriyaj haricinde motor bloğunun elleneceğini düşünmüyorum. 50-60 bin ve 80-100 bin km aralıklarında biraz bakımlarınız ve masrafınız fazla olabilir.
-
08 Ağustos 2019, 16:17
#3
Bakımlarını ben halledeceğim. Blokla sorunlarım olursa ne ile karşı karşıya kalacağımı merak ettim
-
08 Ağustos 2019, 16:36
#4
Fazla devir çeviren bir motor olmadığı, gücünü düşük devirde verdiği ve kullanıcı profilinin düzgünlüğünden dolayı 200 bin km garanti. motordan yana sıkıntınız olmaz ama iyi bakılmazsa motosiklet üzerinde ki plastik parçaların vs. ömrü 200 bin km'ye gelmeden dolabilir.
-
08 Ağustos 2019, 18:31
#5
Rahat 500.000 vardır. Bakımını yapar, soğukken gazlamaz, motosikleti zorlamazsanız 500.000 leri motosiklet görür. 300.000 lerde mt 07 var
-
08 Ağustos 2019, 21:13
#6
Zorlamayacağım ve hatta limitlerine bile yaklaşmayacağım, tadını ala ala süreceğim. Peki blok, piston vs. tüm blok parçalarının (motor sıfırlama) fiyatları hakkında bilginiz var mı?
-
09 Ağustos 2019, 18:01
#7
AsperBK adlı üyeden alıntı
Zorlamayacağım ve hatta limitlerine bile yaklaşmayacağım, tadını ala ala süreceğim. Peki blok, piston vs. tüm blok parçalarının (motor sıfırlama) fiyatları hakkında bilginiz var mı?
Oldukça pahalı. 2006 model bir Suzukiyi 16 liraya almıştık. Blokta bir sorun çıktı ve sıfırlama işlemine gittik 12 bin lira harcandı hala da 2 bine yakın harcamak gerekiyor. Yeni motorlarda parçalar daha pahalı.
-
10 Ağustos 2019, 18:18
#8
AsperBK adlı üyeden alıntı
Zorlamayacağım ve hatta limitlerine bile yaklaşmayacağım, tadını ala ala süreceğim. Peki blok, piston vs. tüm blok parçalarının (motor sıfırlama) fiyatları hakkında bilginiz var mı?
https://www.bike-parts-yam.com/yamah.../XVS950A/14631buradan bakabilirsin.
silindirin teki 657 sterlin (4300tl).
-
10 Ağustos 2019, 18:44
#9
Satamayınca ne yapacaklar acaba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)